Jaki NFS po Most Wanted ???
Mam pytanie czy ktoś wie jaki będzie następny Need for speed po Most Wanted ?
Tyle to można się domyśleć :)
>>> raziel88ck
Jak bedziesz po nim jechal rownie ostro jak po MW to znaczy, ze gra jest genialna, bo gustu to nie masz
Mi Hot oraz Most Wanted od Criterion bardzo pasują. Są przynajmniej lepsze od tych shiterskich shiftów. Do dupy Pro Street'a oraz króciutkiego The Run'a. Mogli by teraz zrobić Underground 3.
Żeby tylko nie chodził na silniku Frostbite 2 bo on nie nadaje się do gier wyścigowych
@DB Mafia- ale mogli by też pomyśleć i stworzyć co co trzeba by przejść w 50 godzin zamiast 3
Mi również nowy MW się nie podoba, wczoraj usiadłem, zirytowałem się kilka razy i włączyłem poczciwego Grida, po prostu ma ta gra kilka denerwujących rzeczy w sobie które skutecznie odpychają.
Tylko w Carbonie przydał by się cykl dobowy i większa mapa
Osobiście chciałbym ujrzeć NFS Underground 2 w wersji HD!
DB Mafia - och tak, Underground 3 z McLarenami, Veyronami, Lamborghini i Astonami, to by było to...
Lepiej nie psuć wizerunku serii Underground, tak jak zrobiono to z Most Wanted.
Shifty to nie need for speedy tylko wyrób NFS'o podobny
Piotrek.K - Polecam Maluch Racer 3. Oferuje zbliżony poziom do Need for Speed: Most Wanted z 2012 roku.
Mówta co chceta, ale Shifty pomimo niepasującego mi stylu wyścigów, bawiły mnie po stokroć lepiej niż te zręcznościowe, nowe i bardzo oskryptowane nfs'y.
Większość osób lubiących MW2012 chwali jedynie grafikę i samochody. To chyba o czymś świadczy, czyż nie? ;)
Shifty, psss EA chciało nabyć fanów innych fanów, bo widziało, że traci starych. Przez wypuszczanie Shitów myśleli, że gracze Forzy oraz GT odwrócą się od swych ulubionych serii rzucą się na ich grę jak na żarcie.
Prawdopodobnie będzie to albo The Run 2 albo Shift 3.Tylko pytanie czy wyjdzie w kwietniu 2013 czy dopiero na jesieni przyszłego roku.Ja bym stawiał jednak na The Run 2 gdyż koncówka jedynki a właśćiwie brak konkretnego zakończenia i teksty Jacka do Sam w tej knajpie mogą wskazywać że będzie powtórka z rozrywki (część druga).
mi sie hot pursuit nie podobał, a burnouta paradise od criteriona przeszedłem i świetny, szkoda że jakieś NFSy robią zamiast ciągnać naprawdę dobrą serię burnout :/
Lepiej żeby nie kontynuowali The Run'a w takiej formie jak jest teraz
>>> raziel88ck
Skoro porownujesz MW 2012 do Maluch Racer to naprawde nie mamy o czym dyskutowac. Ale jak mamy to robic jak jedynym powaznym zarzutem z Twoich postow jest 'to nie jest stare MW!!!!!!111'
Słaby bo od Black Box a oni już nie umieją robić dobrych NFS'ów
edit: A Most Wanted zaliczam do tych dobrych NFS jeszcze
Piotrek.K - Nowe Most Wanted jest kiepskie nie tylko z tego powodu, że naśladuje Burnout Paradise, zamiast oryginalne Most Wanted.
Model jazdy to porażka. Toporny i z opóźnieniami, przywodzący na myśli gierki z kiosku za 9.99zl lub wyjątkowo toporne gry z automatów z lat 80s.
Beznadziejnie poprowadzona kariera, jakby twórcy skupili się na multi, dodając singla ot tak, aby tylko był.
Idiotyczne pościgi, w których najlepiej od razu się poddać, bo i tak nie ponosimy kary, gdy zostaniemy złapani przez służby porządkowe. Radiowozy jeżdżą i respawnują się ot tak, a nasz pojazd z przebitymi kołami nadal skrzętnie im umyka. Ba! Można dopompować opony, gdy zostaną przebite...
Wszechobecne cutscenki spowodowane filmami przed wyścigiem lub kraksa naszego, ewentualnie cudzego pojazdu.
Skrypty, które objawiają się również w sztucznej inteligencji. Taki wyścig zależny jest nie od umiejętności, a od szczęścia i dopasowania się do ściśle określonych przez twórców działań. Jak tak dalej pójdzie, to kolejne nfsy będą polegały na tym, aby wcisnąć gaz, bo nasz pojazd automatycznie będzie hamował i skręcał.
Brak prawdziwego AI. Nasi wrogowie są zaprojektowani tak, aby pędzić tuż za nami, utrzymując tym samym w oskryptowany sposób odpowiednią od nas odległość.
Zagraj w stare NFS'y, porównaj i zobaczysz, o przejrzyj na własne oczy, o czym piszę.
Nowe Most Wanted powinno nosić tytuł Undercover 2, ponieważ i UC1 i MW2 prezentują najgorszy w dziejach marki NFS model jazdy oraz w ogólnym znaczeniu bardzo niski poziom zabawy, jak i innych elementów.
Twój zarzut jest nietrafiony. Wygrałem.
raziel88ck - Co sądzisz o Hot Pursuit tym z 2010 roku?
DB Mafia - Świetny soundtrack, wspaniały klimat, niesamowite lokacje. Pomimo burnoutowych elementów, widoczna dusza starych nfs'ów.
Jednakże i tu pojawiły się wady. Pomijam niewykorzystanie potencjału otwartego świata.
- AI oparte na skryptach
- staroświecki i ociężały model jazdy (automaty z lat 80 się kłaniają)
- mała różnorodność zmagań
- irytujące cutscenki
Niestety MW2012 powyższe elementy wykonano jeszcze gorzej.
W Undercover nie spodobało mi się najbardziej wygibujący drift. Nie wiem po co Black Box zniszczyło fizykę jazdy w Undercover... W dodatku trudna jest i za bardzo oskryptowana i za dużo akcji. Grę oceniam nie najgorzej ale szału w nim nie ma wogóle. I napewno to nie jest arcydzieło gry roku 2008 roku. Ale podobny do MW - Słoneczne miasto i okolica itp. Shift i Shift 2: Unleashed to symulatory wyścigowe na zamkniętym torze. Brak tuningu itp. HP 2010 bardzo udany nfs ale za dużo scen kraksowych z Burnout. The Run - Za bardzo krótka, brak tuningu, sceny akcji jak w GTA. Most Wanted 2 - Dobry chodź sequelem to on za bardzo nie jest... I tak jak z HP za dużo scen z Burnout. Moje najlepsze nfsy to od 1 do Carbon i HP 2010. Zobaczymy czy w 13 roku powstanie Carbon 2 pod Criterion Games czy też U3. Nie wiem czekamy...
Ogólnie to co napisał raziel88ck to są fakty i nie ma się co nawet sprzeczać, Opóźnienia w prowadzeniu skutecznie mnie odrzuciły od tej gry, a gdzie tu reszte wad wymieniać...
Moim zdaniem dobrze, że odeszli od tuningu bo ładowanie wszędzie neonów, progów i wlotów powietrza było wieśniackie.
no ba... ale nie wrócą. Do shiftów też nie wrócą, bo niedługo ukaże się masa symulatorów/gier z pogranicza sim-arcade. Tak więc szykujcie się na kolejną fatalną produkcję stworzoną pod skrzydłami EA... Swoją drogą czemu tak trudno zrobić arcade'ową, ale dobrą ścigałkę? Nie pamiętam nawet, kiedy ostatnio o takiej słyszałem...
Poprostu EA skończyły się pomysły przez co będzie tracić graczy
EA będzie odnawiać dawne klasyki na nowo wg. pomysłu Criterion Games. Przykładem jest HP 2010 lub Nowy MW 2012. Ciekaw jestem czy odnowią na nowo Underground lub Carbon. Jestem pewien że tak. Czekamy jak to będzie w 13 roku...
Nie tylko Criterion Games będzie tworzyło NFS'y bo też nowo utworzone studio EA
Znowu będzie masa odgrzewanych kotletów w nowej panierce od EA :/
Mogli by w końcu dać jakieś Ferrari do gry.
- AI oparte na skryptach
- staroświecki i ociężały model jazdy (automaty z lat 80 się kłaniają)
- mała różnorodność zmagań
- irytujące cutscenki
Od siebie dodałbym jeszcze:
- brak możliwości "tuningu"
- psujące zabawę uproszczenia (m.in powtarzający się schemat możliwych działań podczas zmagań po obydwu "stronach")
- powszechna tendencja (w rozgrywce) - od początku do końca gry
Siłą, te dwa ostatnie, można by ująć w małej różnorodności zmagań. ;)
DB Mafia --> Te licencje to nie lada problem do twórców.. Teraz to i nawet pieniądze nie gwarantują sukcesu.