Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Japończycy dostali demo Metal Gear Solid 4

06.11.2008 14:03
SILENTALTAIR
1
SILENTALTAIR
69
Akallabeth

3 mln to nie tak slabo. jak by to bylo jeszcze na xboxa oi pc to by bylo jakies 10 mln jak niej wiecej

06.11.2008 14:31
GunarDAN
2
odpowiedz
GunarDAN
120
Konsul

Racja.

06.11.2008 14:56
3
odpowiedz
b4r4n
120
Brak

Zależy jak się na to popatrzy. Z perspektywy gry faktycznie rewelacyjna sprzedaż, ale jeśli porówna się "podobne" tytuły u konkurencji jak Halo 3 - 8mln czy Gears of War - 5,5mln wygląda słabo. No ale z drugiej strony czemu tu się dziwić MGS to dość specyficzna gra i nie każdemu musi odpowiadać jak wyżej wymienione "uniwersalne" tytuły.

06.11.2008 15:09
4
odpowiedz
zanonimizowany76464
72
Senator

http://www.psu.com/MGS4-sells-433-million-worldwide-News--a0005294-p0.php - według tej stronki jest 4.33 mln, ale ciężko powiedzieć ile sprzedało się naprawdę :). Pewnie prawdę leży gdzieś po środku.

W każdym razie MGS 4 to jedyna część z serii w jaką grałem i na pewno jej nie zapomnę :). Gra poruszyła mnie bardziej niż Mafia i liczę na kolejną część, o ile będzie równie dobra.

06.11.2008 15:35
tankem3
5
odpowiedz
tankem3
68
Senator

Zależy jak się na to popatrzy. Z perspektywy gry faktycznie rewelacyjna sprzedaż, ale jeśli porówna się "podobne" tytuły u konkurencji jak Halo 3 - 8mln czy Gears of War - 5,5mln wygląda słabo.

zauważyłeś facet ze PS3ójek na rynku jest ok 2x mniej od X360? a zauwazyłeś może że Gears jest z 2005 roku a MGS 4 z 2008, a moze to tylko dobijająca ironia?

06.11.2008 15:40
6
odpowiedz
new edis sport
27
Chorąży

taaa srocka a nie xboxa... ja juz zaraz lece rejestruje sie na japonskim pss i sciagam :P

06.11.2008 16:10
7
odpowiedz
zanonimizowany345880
17
Pretorianin

Kur*a, jak wy mnei denerwujecie. fsm --> twoje żarty są jak prostytutki, na raz. Same fanboye X'a. I jak tu nei zaczynac wojny, kiedy sami się o to prosicie!?!?

06.11.2008 16:16
kubicBSK
😍
8
odpowiedz
kubicBSK
67
Legend

tankem3 - błagam Cię skończ. W moich oczach wychodzisz na jednego z największych fanboy-ów tego forum..Chłopie zastanów się> sprawdź w google> napisz.

Gears of War - koniec 2006..

06.11.2008 16:16
9
odpowiedz
Drau
82
Legend

@tankem3 [ Level: 4 - sergant Hale ]: poczekaj? Jak moze byc PS3 2xmniej, skoro ostatnii podawane byly liczby [bodajze 19mln ps3 i szacowane 24 x360? Gdzies to tu nawet na golu bylo]. Jakim cudem wiec z jednej strony mowi sie o doganianiu x360 w ilosci sprzedanych sztuk, a z drugiej nadal jest PS3 2x mniej na rynku? I nie mowie tego, by komus dogryzc, po prostu cos tu nie gra.

A co do sprzedazy MGS4 - nie jest zle.

06.11.2008 16:21
Szaku
10
odpowiedz
Szaku
155
El Grande Padre

Dajta to na Xbox360, a będzie 10 MLD sprzedanych kopii ;]. Ja naprawdę wyczekuję MGS4 na X0, może się doczekam.

06.11.2008 16:37
11
odpowiedz
zanonimizowany575015
0
Centurion

Szaku moze to nie zobaczysz na swojej konsolce ROR ;]

06.11.2008 17:40
12
odpowiedz
Drau
82
Legend

@onlyPC37 [ Level: 3 - Centurion ]: ktos ci placi za wjezdzanie na platforme MSu? Bo w nicku masz co prawda onlypc, ale jedyne co zawsze robisz, to bronisz ps3, jadac jednoczesnie po x360. z pc masz tyle wspolnego, co nic w swoich postach.
co za klaun.

06.11.2008 17:46
😁
13
odpowiedz
zanonimizowany466449
37
Generał

Drau-->Przecież to ta samo osoba która używała nicków mariola, amigowiec, zekke itd.

06.11.2008 18:04
14
odpowiedz
zanonimizowany345880
17
Pretorianin

MGS4 to gra tylko dla znawców poprzednich części, nie znając ich nie uświadczysz całkowitej delektacji tą grą. Głupie Halo nawet noworodek zrozumie: zabić!

06.11.2008 19:35
15
odpowiedz
zanonimizowany345880
17
Pretorianin

na PS Store EU (UK) też jest :)

06.11.2008 19:44
16
odpowiedz
Mr X
43
Centurion

Szaku, to by chyba kosmici musieli kupowac, bo na ziemi obecnie zyje ok 6,6mld ludzi :PPP

Nie mialem nigdy okazji pograc w zadna czesc MGS. Szkoda, ze nie ma wszystkich czesc na PC, bo wtedy byloby to mozliwe.

07.11.2008 05:19
17
odpowiedz
zanonimizowany35060
41
Generał

Tym, którzy nie grali w MGS4 powiem, że niewiele stracili. Natomiast wydawanie MGS4 na X360 mija się z celem. Czy Konami naprawdę zdecyduje się na okrojoną wersję?

07.11.2008 07:07
mycha921
😃
18
odpowiedz
mycha921
84
Press the trigger

Mr X>>A nie pomyślałeś, że jedna osoba może mieć kilka kopii ? ;)

07.11.2008 07:33
19
odpowiedz
zanonimizowany573454
9
Legionista

@onlyPC37 RROD jak już..... widać jakie masz pojęcie o konsolach

07.11.2008 10:52
20
odpowiedz
zanonimizowany526996
29
Konsul

dss ja akurat się z tobą nie zgodzę,
MGS4 jest zajebisty. W internetowym rankingu gier jest na pierwszym miejscu. Wiadomo nie każdemu przypadnie do gustu. Ale wielu uwaza że to jedna z najlepszych gierek i ja też tak twierdzę, pożyczyłem mgs4 kilku znajomymi wszyscy byli zachwyceni, końcówka gry zabija.

07.11.2008 16:19
21
odpowiedz
Drau
82
Legend

@artattak [ Level: 10 - Pretorianin ] > W internetowym rankingu gier jest na pierwszym miejscu.

jeszcze jakies zrodlo podaj, jak sie powolujesz na jakis "internetowy ranking".

08.11.2008 03:30
22
odpowiedz
zanonimizowany35060
41
Generał

artattak :: O.K. Zostanę przy swoim. To jednak nie jest klimat i duch z poprzednich części, ale zamerykanizowany, japoński plastik, którego nie przetrawiłem zbyt dobrze. A zakończenie? To tylko filmik. Fabuła jest bardziej interesująca aniżeli gameplay. Jak dla mnie mało wciągającego grania.

A rankingi? Pamiętam, gdy królowała FIFA 07. To bardzo niewymierne.

14.11.2008 18:27
tankem3
23
odpowiedz
tankem3
68
Senator

Na US Ps store Już jest! kto chętny niech zasysa

14.11.2008 18:35
😉
24
odpowiedz
zanonimizowany572864
57
Generał

Na PS EU jest od przeszło tygodnia.

Wiadomość Japończycy dostali demo Metal Gear Solid 4