Piranha Bytes ujawniła grafiki koncepcyjne ze swojego nowego RPG
Całkiem niezłe, a niektóre są nawet klimatyczne. Ale concept-arty to nigdy to samo co screeny, nie mówiąc już o gameplayach, więc na razie nie ma co się za bardzo zachwycać.
BTW - siet, to oni tę grę wydadzą najwcześniej za 3 lata!
Dziwnie wydaje mi się, że gra będzie miały podobny klimat do Nocy Kruka:)
Pewnie nie predko zobaczymy jakies pierwsze screeny ale trzymam kciuki za piranie, mam nadzieje ze dopracuja swoja nowa gre bardziej niz trzeciego gothica bo tu spieprzyli wszystko co sie dalo.
Nie wierze, ze ktokolwiek daje tym patalachom szanse na stworzenie jeszcze jednego technicznego badziewia. Tacy programisci powinni byc spychani do tworzenia budzetowek dolaczanych do gazet.
alexej - Nie wieszaj na nich psów. Jakby Tobie ktoś stał nad głową i kazał Ci zrobić czynność trwającą 10 min. w 5 min. to byś nie zrobił błędów ?
Przecież to wina JoWooD. Poprzednie Gothici PB robiło na spokojnie i jakoś obie gry były hitami.
Ciekawe tylko kto tym razem będzie ich wydawcą.
Wygląda dobrze ale jestem ciekaw czy gra będzie tak dobra jak saga gothika
Nie wierze, ze ktokolwiek daje tym patalachom szanse na stworzenie jeszcze jednego technicznego badziewia. Tacy programisci powinni byc spychani do tworzenia budzetowek dolaczanych do gazet.
co z tego że ci partacze nie potrafią dopracowac swoich tytułów skoro i tak robią świetne gry?
lotr__ ciekawe wyglada ale trzeba czekac na lepsze obrazki
Tribunal ---> Ich nowym wydawca bedzie Deep Silver ale za bardzo nie kojaze co to za jedni bo nie gralem w zadna gre od nich.
Nie zgodze sie zeby nazywac ich patalachami pierwsze dwie czesci gothica + noc kruka byly doskonale i dopiero trzecia czesc im nie wyszla, ci co tak mowia to chyba nie grali nawet w pierwsze czesci.
Ciekawe ile tym razem będzie dziur i kto to później będzie łatał? Pewnie fani...
Nie zgodze sie zeby nazywac ich patalachami pierwsze dwie czesci gothica + noc kruka byly doskonale i dopiero trzecia czesc im nie wyszla,
a gówno prawda- żadna część gothica nie była dobrze zoptymalizowana, w każdej bugi liczone są w tysiącach :D- i każda wciąga jak bagno przez fabułę czy genialny klimat- problem w tym że w trójeczce PB osiągnęła szczyt swoich możliwości jeśli chodzi o skopanie technicznej części gry
a gówno prawda- żadna część gothica nie była dobrze zoptymalizowana, w każdej bugi liczone są w tysiącach :D- i każda wciąga jak bagno przez fabułę czy genialny klimat- problem w tym że w trójeczce PB osiągnęła szczyt swoich możliwości jeśli chodzi o skopanie technicznej części gry
Gówno prawda. Trójka miała fatalną fabułę, klimat też się gdzieś zapodział.
Chriso25 ====> Deep Silver był wydawcą m.in. Anno 1701. Na razie tylko to mi przychodzi do głowy. Resztę można sprawdzić na GOL-u. W każdym razie Piranha powinna mieć zapewniony budżet - Anno 1701 kosztowało chyba ok. 8 mln euro.
Gówno prawda. Trójka miała fatalną fabułę, klimat też się gdzieś zapodział.
no tam- nie ma co zawracać głowy szczegółami- grunt że to nadal świetny gothic
Artworki są klimatyczne, ale nie rysunki koncepcyjne tworzą grę. Muzyczka też ciekawa, ale przede wszystkim chciałbym poznać jakiś zarys fabularny, żeby stwierdzić, czy jest na co czekać. BTW, myślicie, że drugi artwork przedstawia protagonistę tej gry? ;P
Azuredragon ====> oni chyba jeszcze nie dopracowali fabuły tej gry. Co najwyżej mają chyba tylko ogólny zarys fabularny.
A co do protagonisty, to ciekawe czy edytor tworzenia postaci będzie aż tak zaawansowany... ;)
http://www.worldofpiranhabytes.de/calendar.php
znowu coś zasłonili...kolejne concept-arty?...hmmm
oco chodzi z tymi numerkami?