Prey w "złocie" - prace zakończone!
Po tych screenach widac jaką niemałą metamorfozę przeszedł Prey. Podejrzewam ,ze w kazdym z tych etapów screeny robiły wrażenie w swoim czasie.
Jutro się przekonamy co to za cudeńko.
...albo i przeciętniak - zobaczymy jutro. Są już pierwsze relacje z dema, zapowiedzi wyglądają obiecująco.
Screeny z demo preview niestety wygladaja nieco inaczej niz te na oficjalnych obrazkach...
Broussard - If you want a pure experience you may want to wait another 36 hours.
We have waited forever for a 3DREALMS game, so 36 hours isn't big deal
jak w przypadku wiekszosci gier cale lata jestesmy karmieni fotosami jak z marzen,efekt koncowy jest rozny,nie z powodu zawartosci lecz jakosci.Tak samo jak inni widzialem preview,zdjecia i widac na nich troche co innego(graficznie)chyba ze nie mieli dobrego komputera,wiec musieli zjechac z detali PREY JEST GRYWALNY,JEST CIEKAWY,ALE JEDNOCZESNIE JEST BARDZO DOOMNY
I'ts done? NO! It's only preludium... to DNF!!
A ja i tak popsiocze - silnik Dooma 3... czyli gra to będzie jedna wielka rozwałka bez myślenia? Oby nie... nie chce kolejnego Serius Sam czy innego badziewia.... cos na miarę HL2 lub FarCry jak najbardziej....ale to niemozliwe pewnie.
Przynajmniej takie sprawiało wrażenie (moze przez obszary duze). W kazdym razie napewno duzo bardziej miodne niz Doom3. Takie podniecanie sie tylko grafiką i napierdzielanie we wszystko co się rusza jest trochę bez sensu...a fabuła? Która jest idiotyczna pewnie.... ehhh. Gdzi te gry sprzed iluś tam lat.... z duszą.
Takie podniecanie sie tylko grafiką i napierdzielanie we wszystko co się rusza jest trochę bez sensu...a fabuła? Która jest idiotyczna pewnie....
No wiesz, doskonale opisałeś Far Cry w tym momencie. Lubię różne FPS-y, ale wymaganie od typowych strzelanin cudów to jakieś nieporozumienie. Chcesz nieprzeciętnego FPS-a na wysokim poziomie, to zagraj w Dark Corners of the Earth.
FEAR RZADZI!!!A TERAZ TYLKO CZEKAC NA DODATEK
U.V. Impaler -- kwestia podejścia i wczucia się w klimat. Co do Far Cry'a to można było kombinować do woli jak się zaatakuje, czym się zabije, czy pojechać czy pójść. Żadne Fps nie dało takiej swobody prócz FarCry. Klimat to kwestia gustu, na mnie podziałała, wystarczy chcieć.
Jeżeli mówisz, że DCotE to świetny FPS to może powinieneś pomyśleć czy się nie oszukujesz, może i świetna atmosfera ale strzelanina to żadna w tej grze, po prostu nietuzinkowy, bardzo dobry survival horror fpp ale z cała spewnościa nie FPS z jajami.
Triber ---> Nie chcę umniejszać grze Far Cry, bo akurat wspominam ją bardzo mile, ale też nie będę stawiał ją wyżej od innych strzelanin pod kątem "myślenia" i "fabuły". Co do kwestii swobody, to nie ma tu dyskusji. Far Cry wysoko ustanowił w tym względzie poprzeczkę i przypuszczam, że przeskoczy ją dopiero Crysis.
A Dark Corners of the Earth? Oczywiście, że nie jest to typowy FPS, chociaż strzelania też jest tu sporo, zwłaszcza w późniejszej fazie gry. To jest właśnie shooter, w którym myśleć trzeba. I to konkretnie, bo łamigłówka nie kończy się na skonstruowaniu skoczni według ustalonego wzoru, jak w Half-Life 2.
Prey będzie rasową strzelaniną z kilkoma interesującymi motywami, również dającymi pewną dozę swobody. I tyle, ideologii dorabiać nie trzeba.
Teraz czekamy na podanie wymagań sprzętowych, aby dowiedzieć się kto może w to zagrać.
Co do wymagań to ciekawe jakie, zapewne takie jak cała reszta. Wątpie żeby byly na poziomie TR w trybie nextgen. A, czy jest to engine doom3, czy nie?
Nie mogę się już doczekać demka :)
Dobra, dobra. Jest nadzieja na miłą gierkę. Jeśli chodzi o HH Studio to swego czasu w ich Rune zagrywałem się całkiem długo. Silnik DooM 3 też daje możliwość zrobienia fajnej gry.
Ktoś wie ile demo będzie ważyć?
700MB to jeszcze, jeszcze :)
??? --> nie ma bata ;)
Widzę że mega upał strasznie rozleniwia ludzi, wymagania można bez problemu znaleźć na sieci, także na forum GOLa. Ale będę dobrym
chesterem :) Wymagania moim zdaniem nie są duże jak na grę o takim super wyglądzie, pod warunkiem oczywiście że grafa na serio będzie taka jak
na E32005 Trailer. Polecam trailer z 1998 roku.
System Requirements:
Minimum
* CPU Speed: Intel Pentium 4 2.0Ghz / AMD Athlon XP 2000+ processor
* RAM: 512MB system RAM
* Video Card: 100% DirectX 9.0c compatible 64MB video card with latest manufacturer drivers (see supported chipsets below)
* Drive: 8X CD-ROM (standard edition), DVD-ROM (Limited Collector's Edition)
* Hard Drive: 2.2GB of uncompressed free hard drive space
* Sound Card: 100% DirectX 9.0c compatible 16-bit sound card
* Operating System: Microsoft Windows 2000 or XP with latest service pack installed
* DirectX Version: DirectX 9.0c
Recommended
* CPU Speed: Intel Pentium 4 2.5Ghz / AMD Athlon XP 2500+ processor
* RAM: 1GB system RAM
* Video Card: ATI Radeon X800 series or higher video card with latest manufacturer drivers
* Sound Card: Creative Sound Blaster X-Fi series sound card
* Internet: Broadband internet connection or LAN required for multiplayer
Supported Video Card Chipsets
* ATI: ATI Radeon 9600 series, ATI Radeon 9700 series, ATI Radeon 9800 series, ATI Radeon X300 series, ATI Radeon X550 series, ATI Radeon X600 series, ATI Radeon X700 series, ATI Radeon X800 series, ATI Radeon X1300 series, ATI Radeon X1600 series, ATI Radeon X1800 series, ATI Radeon X1900 series, or better with latest manufacturer drivers
* NVIDIA: NVIDIA GeForce3/Ti series, NVIDIA GeForce4/Ti, NVIDIA GeForce FX 5800 series, NVIDIA GeForce 5900 series, NVIDIA GeForce 6200 series, NVIDIA GeForce 6600 series, NVIDIA GeForce 6800 series, NVIDIA GeForce 7300 series, NVIDIA GeForce 7600 series, NVIDIA GeForce 7800 series, NVIDIA GeForce 7900 series, or better with latest manufacturer drivers.
PREY takes full advantage of the Sound Blaster® X-Fi™ sound card. PREY supports OpenAL hardware acceleration, EAX® ADVANCED HD™ 5.0 features of 4 reverberation effects at once, and uses Sound Blaster® X-Fi™ XRAM feature to load audio samples on the cards with 64 megs of RAM. For more information on the benefits of having one of the Sound Blaster® X-Fi™ series, you can go to http://www.soundblaster.com.
"FEAR RZADZI!!!A TERAZ TYLKO CZEKAC NA DODATEK"
: ))))))) exactly!
A co do Preya to o tej nieszczęsnej piątej rano nieźle zamuli serwery, pół świata będzie ciągnąc demko xD
grę mocno czuć doomem - głównie futurystyczny design poziomów - ale to dla mnie akurat na plus.
Czuć też, że Carmack pracuje cały czas nad silnikiem - bo różnica w działaniu obu gier jest zauważalna
co zaś do samej gierki:
świetny pomysł z teleporterami i tajnymi przejściami - dodaje sporo "wykrętu"
łażenie po ścianach - rewelka [ przypomina się avp ]
design broni - RE-WE-LA-CJA
odzywki bohatera - patrz wyżej
chory klimat
a do tego na athlonie 1900 gf4TI128 1mb ram 800x600 detale na medium [ + parę włączonych bajerów ] gierka cały czas chodzi płynnie
pozostaje tylko czekać premiery
Chcialbym zauwazyc ze Prey byl robiony dluzej niz Duke Nukem Forever, wiec nie tracmy nadziei DNF jeszcze wyjdzie :]
No nie wiadomo czy caly czas powstaje :)
Demo PREY jest super, i na moim starym już sprzęcie śmiga płynnie i obrazy nic nie straciły (automatycznie gra dostosowuje detale, są na medium) :)
Intel Pentium III 1 Ghz/133, 512 MB PC133, dysk Maxtor 80 GB 7200 rpm/8 MB, Leadtek GeForce 4 4200 Ti 128 MB, Creative Audigy, monitor CRT 19'', zestaw głośników Creative 7.1
A 3000+, 1GB, Radeon 9700 wszystko na maks oprócz AA i AF. rozdziałka 1280x1024
Demko skończone - kapitalne! :O
nom demko jest mocne trzeba przyznac, zaluje tylko ze obejrzalem trailery i sobie zepsułem zabawe
Mniam, nie moge się doczekać premiery! ;)
oficjalnego potwierdzenia ze strony 3d realms jeszcze nie bylo,a wiec tresc tej wiadomosci jest szczerze mowiac przedwczesna
skad takie przypuszczenia ze prey jest w zlocie?nie bylo oficjalnego potwierdzenia!brak slow
london --> jest już w złocie ;p
BTW z twojej ksywki wynika, że czekasz też na Hellgate London? ;p
moja ksywka przedewszystkim jest zwiazana z Londynem w Anglii