Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Futurebeat Tesla Model S wgniata w fotel najlepiej wśród seryjnych aut

09.01.2023 12:22
1
2
Czifu z Bunkra
21
Pretorianin

"Wyższość napędu elektrycznego nad spalinowym" połączona z porażająco słabszą metodą magazynowania "paliwa".
Po zsumowaniu wychodzi na minus.

PS. niech zrobią taki test zimą :P

Ciekawi mnie jeszcze jedno. Po co komu auto rodzinne z takim przyśpieszeniem ? To tak jakby ktoś miał kupić jakiś TV bo ma wbudowany zegarek i termometr. Choć pewnie i tak było by to bardziej przydatne xD

09.01.2023 12:29
2
1
odpowiedz
BlackTone
29
Generał

Trochę króciutka ta lista nie obejmująca nawet o wiele szybszego Rimaca

09.01.2023 12:49
3
3
odpowiedz
stachu1899
69
Pretorianin

No i co po tym przyśpieszeniu, skoro nadal zasięg jak i czas ładowania to komediodramat.

09.01.2023 12:50
4
odpowiedz
onek
39
Pretorianin

Podobny patent jest z 20 minutowym pomiarem wstrzymania powietrza pod wodą .

http://sklep-plywacki.com.pl/ogolne/na-jak-dlugo-mozna-wstrzymac-oddech/

post wyedytowany przez onek 2023-01-09 12:52:50
09.01.2023 15:18
Sasori666
5
1
odpowiedz
3 odpowiedzi
Sasori666
186
Korneliusz

Od kiedy EV są lżejsze od spalinowych?

09.01.2023 16:25
elSodaro
5.1
elSodaro
37
Centurion

GRYOnline.plTeam

Cały samochód elektryczny jest z reguły cięższy od podobnej klasy spalinowego, ponieważ sporo ważą baterie. Ale sam napęd elektryczny jest lekki. Dla przykładu Koenigsegg opracował silnik elektryczny, który ma moc 340 KM i waży przy tym 30 kg.

09.01.2023 16:43
Widzący
😂
5.2
Widzący
235
Legend

Służę uprzejmie krajowym adresem sprzedawcy.
Do torebki premię roczną z GOLA, myk do Katowic i najlżejsze 340 KM może być Twoje.

http://koenigseggkatowice.com/

09.01.2023 23:11
Sasori666
5.3
Sasori666
186
Korneliusz

elSodaro
Ale takich samochodów nie będzie, bo nikt nie kupi elektryka z zasięgiem 5 kilometrów.
Silnik spalinowy też może być znacznie lżejszy i znacznie mocniejszy niż to co się montuje.

09.01.2023 15:49
jasonxxx
😉
6
1
odpowiedz
1 odpowiedź
jasonxxx
149
Szeryf

Zdania o elektrykach pewnie nigdy nie zmienię (tfu!) niemniej wrażenie z jazdy S Plaid z 1020 KM jedyne w swoim rodzaju. Te przyspieszenie to jak żart jakiś, ciężko sobie to wyobrazić dopóki się samemu nie spróbuje.

10.01.2023 22:04
legrooch
6.1
legrooch
231
MPO Squad Member

jasonxxx I co? Zamieniłbyś spalinę na prąd? ;)
Ja swoje spaliny garażuję i nie wydam. Niech małolaty mają w przyszłości coś z kopem, brzmieniem i jakością :)

To akurat tak do Tesli przysrane :)

09.01.2023 21:31
7
odpowiedz
afhaehaterh
5
Junior

Napisz prawdę redaktorku ile muszą się nagrzewać baterie żeby osiągnąć najszybszy tryb? 40minut czy ponad godzinę minus 10c

09.01.2023 22:03
A.l.e.X
8
odpowiedz
6 odpowiedzi
A.l.e.X
153
Alekde

Premium VIP

To jest właśnie świetne że S możesz kasować właściwie wszystkich a to nadal wygląda jak cywilny samochód choć od razu chce się zmienić go w bardziej wieś tunning ;) niemniej dopiero taycan ts wygląda jak prawdziwy samochód który nie tylko może ale też wygląda, e-tron gt podobnie. Mimo wszystko jednak nadal uważam że 911 turbo s z procedurą startu to i tak najfajniejsza zabawka bo powtarzalne i ciągnie do końca a nie zdycha przy 100-200.

10.01.2023 00:18
PanSmok
😉
8.1
1
PanSmok
247
Legend

Kwestia oceny. Moje "bidne" w stosunku do 911 540i tez ciagnie do konca i nie zdycha przy 200 za ulamek ceny poprzedniczki.
Co nie zmienia faktu ze dopoki nie wydarzy sie jakas znaczaca rewolucja na rynku baterii to elektryki mozna traktowac tylko i wylacznie w kategorii "ciekawostek" ( no chyba ze ktos na powaznie przejmuje sie Gretowym "How dare You?")...
No i chyba ze jezdzimy codziennie "po miescie do 100km". Wtedy - owszem, przyznaje - ma to sens.

post wyedytowany przez PanSmok 2023-01-10 00:25:04
10.01.2023 01:05
Persecutor
8.2
1
Persecutor
43
Tosho Daimosu

No i chyba ze jezdzimy codziennie "po miescie do 100km". Wtedy - owszem, przyznaje - ma to sens.

Dodać trzeba "i mieszkamy we własnym domu wolnostojącym" elektryk i mieszkanie w bloku jakoś tego nie widzę, prądu wiadrem nie naładujesz :P

post wyedytowany przez Persecutor 2023-01-10 01:05:08
10.01.2023 08:08
A.l.e.X
8.3
A.l.e.X
153
Alekde

Premium VIP

jeśli nie masz w domu słupka 22kW albo przynajmniej 11kW to możesz popełnić seppuku chyba że będziesz jeździł co drugi dzień albo na 30% licząc na szczęście że dobije do tych 30-40 przez całą noc. Generalnie jeśli ładujesz na stacjach poza domem to koszt jazdy na prądzie - benzynie jest prawie identyczny a jak ciśniesz to wiadomo że wyjdzie drożej. Dopiero w kombinacji własna FV + słupek + taryfa nocna wychodzi tanio ale nie ma mowy że za darmo.

PanSmok - 0-100 to jeszcze nie tak źle :) 540i to jakieś pewnie 5s ale już 0-200 to bliżej 20s gdzie w 911 ts 0-200 masz 8-9s ;)

10.01.2023 14:16
PanSmok
8.4
PanSmok
247
Legend

Tak - ale to juz sa w zasadzie predkosci "torowe", a nie szosowe.

10.01.2023 22:08
legrooch
8.5
legrooch
231
MPO Squad Member

PanSmok ==> Jakbyś ją lekko dłubnął, nawet softem, to sporo konkurencji ma koparę nisko ;)
Ja swoje 535i zrobiłem dwa do góry, przymierzam się na 3. Tak po prostu, bo spadło spalanie, noga pracuje lżej, a zabawa z debilami nierozróżniającymi co może być grane jest potężna :)
Do RS6 C6 brakuje mi jakieś 0,2s ;)

10.01.2023 22:42
Godfire
8.6
Godfire
45
Dżony Bi

A.l.e.X
ze zwykłego gniazdka 16A, które każdy ma w domu możesz pociągnąć ~3,7kWh. Powiedzmy realnie te 3,3kWh uwzględniając straty, a nawet niech będzie średnio te 3kWh, bo cykl ładowania przebiega różnie. Policz sobie ile możesz naładować baterii w nocy przez te powiedzmy 8-10h i ile przejedziesz km następnego dnia. Średnie spalania to powiedzmy 16kW/100km.

post wyedytowany przez Godfire 2023-01-10 23:37:18
10.01.2023 14:21
Herr Pietrus
9
odpowiedz
Herr Pietrus
224
Ficyt

Trolejbusy też potrafią wgnieść w fotel. Fakt, przyspieszenie to zaleta napędu elektrycznego. :)

Futurebeat Tesla Model S wgniata w fotel najlepiej wśród seryjnych aut