Reboot Alone in the Dark oficjalnie zapowiedziany; zobacz trailer
Czytałem troszkę że wielu piszę o grafice, może graficznie nie jest to obecna generacja, ale mi to osobiście nie przeszkadza, ważniejsze dla mnie jest to czy marka wróci w dobrym stylu, liczę na dobry survivala horror z ciekawą historią i dobrym klimatem, mam nadzieje że uda im się markę wskrzesić bo kiedyś to była naprawdę dobra marka i uważam że zasłużyła na wskrzeszenie :)
Fajnie, że Alone in the Dark wraca ale trailer nie zwalił mnie z nóg. Graficznie to raczej poziom PS4/Xbox One a rozgrywka chyba za mocno kopiuje z RE2 remake..Pożyjemy zobaczymy.
Raczej zalatuje Evil Within.
Graficznie poziom RE lub Evil Within, oby fabułą się obroniła.
Niewazne czy kopiuje z Resident Evil czy podonne jest do Evil Within. Jest duza szansa, ze w koncu dostaniemy porzadne Alone in the Dark, bo seria na to zasluguje. W sumie gdyby nie ona, to nie byloby dzisiaj RE i temu podobnych gier. To co zaprezentowano na filmie, prezentuje sie solidnie i osobiscie nie widze powodow do obaw. I jesli fabularnie tez bedzie dobrze, to w sumie czego chciec wiecej?
Zobaczymy jak sie gra będzie mieć po premierze, żeby nie było tak jak z cyberpunkiem kiedy reklamodawcy wejdą za mocno a potem pod ekscytacją z trailerów instalujesz gre a tu oczom okazuje się taki klops...
dla mnie może być, nie ma na horyzoncie nic nawet podobnego więc jak będzie chociaż poprawnie to super
Czyli totalna zżynka z re 2 - trzeba przejść 2 razy. No nic, tak czy siak będzie grane bo te nowe gry RE są świetne, a tutaj będzie do tego ciekawy klimat detektywistyczny. Nawet nie zwróciłem uwagi, że coś jest nie tak z grafiką, czego ludzie wymagają?
Kiedyś AitD było potężną marką, zobaczymy, czy THQ zdoła tę grę przywrócić do świadomości graczy.
Wyglada nawet spoko( pomijając przeciętne wyglądające modele postaci). Gra pewnie nie jest wysokobudżetowa i nie ma co tu się nastawiać na graficzne wodotryski. Ale poza tym nawet fajnie się prezentuje, nawet jeśli za mocno widać tu inspiracje ostatnio wydanymi Residentami. THQ Nordic staje się powoli moim ulubionym wydawcą. Jeszcze niech Thiefa wskrzeszą tak, jak pan bóg przykazał i będą im rzucał pieniędzmi.
Teraz to oni powinni się skupić na rozbudowywaniu gier a nie tylko na grafice bo wiele razy się zdarza że grafika ok ale brak fabuły lub zbyt krótka itd. innymi słowy powinni się skupić na technologiach otwartego świata i je rozwijać poprzez różne interakcje z nawet najmniejszym środowiskiem otaczającym postać dobrym tego przykładem była gra " Divine Divinity " z Roku 2002 było w niej dużo interakcji jak na tamte czasy nadal robi wrażenie, tymczasem minęło 20 lat a to dalej kuleje w grach lub jest to na minimalnym poziomie.
To wygląda jak zmiksowane Resident Evil z The Evil Within.
Im więcej interakcji tym lepiej a gdyby jeszcze miała ona znaczący wpływ na całą grę to by było coś.
Divine Divinity miało to wszystko dlatego chciało się w to grać było bardzo rozbudowane tyle że mówimy o roku 2002
nie sądziłem że to gdzieś utknie w lesie i nie będzie rozwijane
gra sacred też trochę tego miała.
W dodatku gry tworzą coraz krótsze lub wycinają na siłę jej zawartość jak to było w wypadku Resident Evil 3 Remake.
Fajnie. Takich gier baaardzo brakuje, a Resident Evil już odleciał daleko od swoich korzeni.