Prawie 14 mln sztuk Cyberpunk 2077 sprzedanych w 2020 roku. Większość na PC
Dark Fenix
A pudełkowa wersja Cyberpunk 2077 na konsolach wygenerowała 1/3 całej sprzedaży gry. Jaj widać pudełka w przypadku konsol trzymają się mocno.
Wersja pudełkowa się nie sprzedała bo zwyczajnie na PC nie istnieje taka wersja. Po co komu pudełko jak i tak trzeba pobierać całą grę.
Brawo pecetowcy. Niby to konsolowcy casuale łykający wszystko.
Są wersje steelbook na PC, z mapą, muzyką, pocztówkami i wlepkami. Na całe szczęście dostałem ją w prezencie, i nie wydałem ani złotówki na to 'dzieło'
Dark Fenix
A pudełkowa wersja Cyberpunk 2077 na konsolach wygenerowała 1/3 całej sprzedaży gry. Jaj widać pudełka w przypadku konsol trzymają się mocno.
jedyne co dobre to że 5 PLN za akcje myślałem że będzie 10 ale widać nie chcieli oddać wszystkiego :) jutro trzeba dokupić trochę :)
Szczerze wątpię w jakiekolwiek wzrosty jutro, bo niby pod co miałoby rosnąć. Lepiej się pochwal na jakim haku wisisz? 250+? :D
No właśnie może rosnąc pod dywidendę, choć szału nie ma(może wyciągną pod 200-220). Zobaczę jak się sytuacja rozwinie, z zasady nie kupuje gdy spółka jest w trendzie spadkowym. Reszta raportu to lekka padka.
P.S. A.l.e.X czy to ty czasem nie pisałeś jakiś miech temu o poziomach 360? :)
A czy to przypadkiem A.l.e.X nie krzyczał najgłośniej przed premierą, że CP2077 będzie hitem dekady 10/10 i pełen orgazm, a po premierze jaki to bubel wyszedł, CDP naciągał na akcje itp. itd. A teraz nagle znowu napala się na ich akcje na giełdzie? XD. Czasem jak czytam wypowiedzi z tego konta, to mam wrażenie, że korzystają z niego co najmniej 2 osoby. Zależy skąd zawieje wiatr to raz jest źle i wieszane są psy, a jak zawieje inaczej to jest super 10/10 i gra roku.
sprzedałem dzień przed premierą, czułem znając co było po S3 że presji nie wytrzyma ale nie sądziłem że aż tak fundusze zjadą CDP w między czasie trochę zarobiłem na wahadle / obecnie mam sporo ale kupionych po 180-185 czyli generalnie na lekkim minusie ale serce mnie nie boli szczególnie że CDP jakby nie patrzeć w div trochę mi wypłaci. Nie sądzę aby ubili poniżej 150.
tankshtela - tak to ja ale pamiętaj że to giełda i zawsze się mogę mylić / zakładałem że wypłacą 10 PLN z akcje co podbije kurs + wyniki właściwie są dobre i na tle innych firm gamingowych zysk na CDP i brak długów daje niezłe perspektywy szczególnie że Wiedźmin Slayer + W3 na nowe konsole w wersji next gen. Jeśli nawet nie dobije teraz do 360 to myślę że pod koniec tego roku będzie to coś koło tego. Ale tak jak wyżej to są moje tylko i wyłącznie przypuszczenia nigdy nikomu niczego nie doradzam publicznie.
Haki na CDPR to nic, popatrzcie na Mercatora.
A tam jazda dopiero się zaczyna, do 10 zł za akcję daleko.
CDPR to bym może za 150 łyknął... ale teraz? Niee...
Z akcjami cdp wszystko zależy co chcą zapowiedziec bo jak wiedźmina 4 to warto brać jeśli są w trendzie spadkowym I sprzedać przed premierą. W pozostałych przypadkach to już jest ryzyko jak to na giełdzie.
plolak - oczywiste jest że CP2077 dostanie dodatki, będzie WSlayer + w pewnym momencie wrzucą informacje o W4. Chwilowo może być niewielkie wahadło co dla mnie jest super jeśli będzie nawet niewielki zysk +1-2% na akcji. Dzisiaj dokupiłem pod koniec sesji / cena jest właściwie dobra do przetrzymania kapitału. Jak ktoś chce ryzykować na krótko to ma od tego wiele innych spółek medycznych tutaj właściwie zero ryzyka w czasie.
Kondzio8 - spójrz na swojego ojca a potem na siebie i zastanów się czy to słowo bardziej nie pasuje do niego ;)
Czyli jest tragedia. Szacowano 15 milionów (co i tak po około-premierowej obniżce założeń z 19 milionów) do końca 2020, sprzedało się 13,7 mln a 22 grudnia chwalono się 13 milionami i to już po zwrotach, czyli sprzedało się 700 tysięcy w okresie poświątecznym i według szacunków (które są jak widać mocno zawyżane) 500 tysięcy w pierwszym kwartale 2021 z prognozą 500 tysięcy na drugi kwartał.
Jak na tytuł który szacowany był na ponad 30 milionów do końca 2021 roku, to jest straszna tragedia i będzie miało spore konsekwencje w przyszłości.
CDR umie w marketing.
No rzeczywiscie umieja, tymi marketingowymi obiecankami zniszczyli praktycznie calkowicie renome firmy.
Zniszczenie dokonane na marce CDP sa katostrofalne i praktycznie nieodwracalne i beda sie ciagnac latami.
Pamietaj ze klamanie to nie jest zadne "umienie" w marketing, tylko przestepstwo.
Ich dział marketingowy jest rynkowo więcej warty niż zespół deweloperski.
"Marketing" o ktorym piszesz to jest dobry na krotka mete. Porozwieszac piekne plakaty w calej wsi ze przyjedzie WSPANIALY cyrk, opchnac ludzia bilety a potem spier%$^lic za granice z forsa zanim ludzie sie zorientuja ze cyrku zadnego nie bedzie.
To tak, w takim przypadku to geniusze hopsztaplerki.
Jednak jesli mowimy o firmie ktora budowala powoli przez 20 lat swoja pozycje i zaufanie. Takie zagranie to samobojstwo. Dlatego wiele firmy anuluje produkty nawet w zawansowanych stadiach rozwoju jesli nie spelnia on standartow. Bo szkody wyrzadzane 1 wadliwym produktem moga sie okazac katostrofalne dla calej korporacji.
A zeby jeszcze robic krzykliwy marketing do wadliwego produktu i klamac. To juz czyste szalenstwo podchadzace pod zarzuty kryminalne.
Dobry przyklad masz z Amazon Games. Ludzie maja heheszki ze anulowali juz kilka gier.
Ale duzo lepiej anulowac slaba gre mimo iz juz sie wpakowalo 100mln $ niz wypuscic slaba gre i przykleic sobie latke cieniasa i partacza. Ktora przelozy sie na cala marke Amazon i jej sklep co w dluzszej perspektywie przelozy sie na miliardowe straty wizerunkowe.
oj nie sprzeda się bo na PC jest piractwo i konieczne denuovo bo inaczej... oh wait.
A nie ma?
Przecież były gry co na samym ps4 miały większą sprzedaż a sprawdź ile jest ps4 na rynku a ile PC. Cyberpunk niestety skopal optymalizacje więc jak rozeszlo się że jest niegrywalna na ps4 czy xbox one to ludzie się wstrzymali z kupnem dlatego tylko PC ratuje sytuację. Ja również należę do tej grupy która czeka aż będzie grywalna na Xbox one x albo jak wyjdzie patch do next gena to kupię. I to jest jedyna taka gra w ostatnim czasie z którą się wstrzymalem że względu na optymalizację także to pokazuje skalę strat. Moim zdaniem gdyby nie optymalizacja na konsole to spokojnie dobili by już do 30mln.
Ponad połowa, czyli 56% ze sprzedanych kopii, to wersja pecetowa. Wydania na PlayStation 4 oraz Xboxa One to kolejno 28% i 17%.
Czemu sumuje się to do 101%?
CD Projekt pochwalił się także skutecznością oraz skalą swojego marketingu. Promocja Cyberpunka 2077 objęła 55 różnych kampanii reklamowych kierowanych na poszczególne rynki z całego świata.
Cóż ludziom z działu marketingu akurat skuteczności odmówić nie można, ale ludziom odpowiedzialnym za stan techniczny i w szczególności kierownictwu już zdecydowanie można.
Śmiesznie, zaraz napiszą, że w 2020 sprzedało się jednak 20mln+ :D trzeba jakoś skupić uwagę, spróbować podbić akcje, ale jednak sprzedało się dużo, bo ludzie mieli dostać coś innego, a kto będzie się bawił w zwroty, mało jest takic hJanuszy, szczególnie, że jak ktoś już wydał tyle kasy w PL to będzie grał nawet z bugami. Dla połowy graczy to bugi = norma, spadki fps = norma :> tak zawsze grają w gry i nie wiedzą co to jakość
Bo może jeszcze nie wyszła żadna dobra gra RPG z dużym światem dająca wolnośc(bez widoku izometrycznego) nie pozbawiona problemów technicznych i problemów z optymalizacja ?, Morrowind/Oblivion/Skyrim/Kingdom come/ Wiedzmin 3/ Gothic 1-3/ wszystko pobugowane i z płynnoscią ponizej oczekiwań na premierę .
Takie gry są narażone na Bugi i problemy na tak słabym sprzęcie jak Xbox one czy ps4 a przez Was narzekaczy coraz mniej gier RPG bo wszyscy idą w prostotę żeby to działało. A nikt nie wyda teraz tylko na nową generację i PC bo mało zarobi.
Sprzedaż "Cyberpunka 2077" poniżej oczekiwań. CD Projekt zapowiada dywidendę.
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Sprzedaz-gry-Cyberpunk-2077-w-20-wyniosla-13-7-mln-kopii-ponizej-oczekiwan-8098341.html
Jakby nie te ich bezczelne kłamstwa i tragiczny stan tego gniota i gra taka jaką zapowiadali to by mieli 2 razy tyle minimum, ja to wiem, oni to wiedzą, mogą się oszukiwać, ale wiedzą, że zwalili koncertowo i tylko mogą żałować tej straty, a także zaufania.
Zarobić zarobią i tak, hype i kłamstwa się zwróciły.
A teraz narzekaczy na CP proszę pochwalić sprzedaż dowolnego Asasyna :P Tylko proszę, o niekopanie leżącego (Ubisoftu) tudzież innego RdR na konsolę (I niekopanie Rockstar)
Ale o co ci chodzi? Nie słyszałem, żeby jakiś Assassyn sprzedał się ogrzej od założeń, sprzedaje się tyle ile powinno a sam development nie kosztuje miliarda. I sprzedają mniej ale zarabiają więcej, bo mają tylko z Assassyna 3 tytuły na 1 tytuł CDPR więc w ogólnym rozrachunku sprzedają więcej gier w tym samym czasie co CDPR.
A RDR to nie wiem, czy mówisz o pierwszej części która wyszła ponad dekadę temu jako nowa marka bez większego marketingu i tylko na konsole czy o RDR 2, bo jak o tym drugim, to w 3 miesiące tylko na konsolach rozeszło się 23 miliony kopii przy szacowanej sprzedaży rzędu 16 milionów a obecnie jest już grubo ponad 30 milinów, więc to jednak Cyberpunk dostępny na 9 a nie 2 platformach, wygląda karykaturalnie ze swoimi ledwo 15 milionami w niemal 5 miesięcy po premierze i już po pierwszych wyprzedażach.
Assassin’s Creed Valhalla. W samym październiku sprzedano na całym świecie 155 milionów kopii tej właśnie gry. Przy 14 mln sam sztuk Cyberpunk 2077 wygląda biednie. https://www.techdice.com/rekordowe-wyniki-sprzedazy-assassins-creed-valhalla/
Proszę zobaczyć na innych stronach. Ja widzę inną liczbę :) Tam chyba przecinek jest między piatkami
assassin’s Creed Valhalla. W samym październiku sprzedano na całym świecie 155 milionów kopii tej właśnie gry.
XDDDD przecież tu chodzi o całą serie a nie o valhalle XD naprawdę myślisz że valhalla sprzedałaby się lepiej w miesiąc niż GTA V w 8 lat? XD
CD Projekt pochwalił się także skutecznością oraz skalą swojego marketingu.
Powinno być: CD Projekt pochwalił się także skutecznością oraz skalą swojego wydziału kłamstwa i propagandy.
13,7 mln. No właśnie. Dla porównania Monster Hunter Rise na Switchu 5+ mln na premierze 26/03 przy jednej platformie.
Reszta na plus. Dobra wiadomość z W3. To stwarza wizję | nadzieję na podobną ewolucję z CP.
Do tego potrzebne jest przełamanie wizerunkowe, naprawa i zapełnienie świata CP w najbliższych latach. Powodzenia.
Po ilości zwrotów w stosunku do sprzedanych egzemplarzy i patrząc jak krzyczeli (głośna mniejszość, bo reszta zamiast marnować czas dobrze się bawiła przy grze) na forach mogę rzec jedno - "Psy szczekają, a karawana jedzie dalej".
Steamspy przestrzelił i to bardzo. Miało być 15 milionów sprzedanych kopii gry w grudniu na samym pececie. Ciekawe jak jest z innymi grami. Oczywiście tę liczbę z nam z mediów więc chyba traktowali ją wiarygodnie.
I spoko, ale o dobrej sprzedaży w grudniu było wiadomo - milion grających jednocześnie na Steamie nie wziął się znikąd. Do tego dochodzi 8 milionów preorderów.
Dlatego tak interesująca jest sprzedaż w pierwszym kwartale 2021.
A już myślałem że na ps4. Słyszałem że wersja na tą konsolę najbardziej dopracowana i śmiga w zabójczych, prawie stałych 20 fpsach.
LOL
To tak jakbyśmy pisali na forum ile dzisiaj udało nam się ukraść w markecie.
Zawalili z tą optymalizacja na ps4 i xboxa bo wtedy wynik byłby ładny.
Niech napiszą lepiej ile na NCPów wydali , cóż to za tajemna Polska Technologia nimi kieruje , fortunne zapewne kosztowała.
O10 mln za duzo.
Jak widac klamstwoz oszustwo i robienie graczy i comminity w ch.ja pozwala zostac krezusem.
To tylko zle swiadczy o graczach, zamiast wytoczyc oszustom pozwy zbiorowe w kazdym kraju i zmusic, zeby klamcy odkupili wszystkie kopie gier, to tylko postekali w sieci, a oszust sie dorobil fortuny.
Gracze to skonczeni frajerzy, kazdy sciemniacz moze ich dymac na miliony.
Ciekawą informacją jest to, że po tak wielkim fakapie podczas premiery (i dość nieudolnym łataniu gry) oraz bezprecedensowym spadku wartości akcji, zarząd otrzyma premię w wysokości 100 mln zł co przełoży się na łączne wynagrodzenie zarządu za 2020 r. w wysokości 120 mln zl. Nic mi do tej kasy ale wizerunkowo to kolejna wtopa (skojarzenia z Activision i EA same się nasuwają).