Dark Fenix
A pudełkowa wersja Cyberpunk 2077 na konsolach wygenerowała 1/3 całej sprzedaży gry. Jaj widać pudełka w przypadku konsol trzymają się mocno.
oj nie sprzeda się bo na PC jest piractwo i konieczne denuovo bo inaczej... oh wait.
Jakby nie te ich bezczelne kłamstwa i tragiczny stan tego gniota i gra taka jaką zapowiadali to by mieli 2 razy tyle minimum, ja to wiem, oni to wiedzą, mogą się oszukiwać, ale wiedzą, że zwalili koncertowo i tylko mogą żałować tej straty, a także zaufania.
Zarobić zarobią i tak, hype i kłamstwa się zwróciły.
Po ilości zwrotów w stosunku do sprzedanych egzemplarzy i patrząc jak krzyczeli (głośna mniejszość, bo reszta zamiast marnować czas dobrze się bawiła przy grze) na forach mogę rzec jedno - "Psy szczekają, a karawana jedzie dalej".
Czyli jest tragedia. Szacowano 15 milionów (co i tak po około-premierowej obniżce założeń z 19 milionów) do końca 2020, sprzedało się 13,7 mln a 22 grudnia chwalono się 13 milionami i to już po zwrotach, czyli sprzedało się 700 tysięcy w okresie poświątecznym i według szacunków (które są jak widać mocno zawyżane) 500 tysięcy w pierwszym kwartale 2021 z prognozą 500 tysięcy na drugi kwartał.
Jak na tytuł który szacowany był na ponad 30 milionów do końca 2021 roku, to jest straszna tragedia i będzie miało spore konsekwencje w przyszłości.
Śmiesznie, zaraz napiszą, że w 2020 sprzedało się jednak 20mln+ :D trzeba jakoś skupić uwagę, spróbować podbić akcje, ale jednak sprzedało się dużo, bo ludzie mieli dostać coś innego, a kto będzie się bawił w zwroty, mało jest takic hJanuszy, szczególnie, że jak ktoś już wydał tyle kasy w PL to będzie grał nawet z bugami. Dla połowy graczy to bugi = norma, spadki fps = norma :> tak zawsze grają w gry i nie wiedzą co to jakość
13,7 mln. No właśnie. Dla porównania Monster Hunter Rise na Switchu 5+ mln na premierze 26/03 przy jednej platformie.
Reszta na plus. Dobra wiadomość z W3. To stwarza wizję | nadzieję na podobną ewolucję z CP.
Do tego potrzebne jest przełamanie wizerunkowe, naprawa i zapełnienie świata CP w najbliższych latach. Powodzenia.
Ciekawą informacją jest to, że po tak wielkim fakapie podczas premiery (i dość nieudolnym łataniu gry) oraz bezprecedensowym spadku wartości akcji, zarząd otrzyma premię w wysokości 100 mln zł co przełoży się na łączne wynagrodzenie zarządu za 2020 r. w wysokości 120 mln zl. Nic mi do tej kasy ale wizerunkowo to kolejna wtopa (skojarzenia z Activision i EA same się nasuwają).
Są wersje steelbook na PC, z mapą, muzyką, pocztówkami i wlepkami. Na całe szczęście dostałem ją w prezencie, i nie wydałem ani złotówki na to 'dzieło'
CD Projekt pochwalił się także skutecznością oraz skalą swojego marketingu. Promocja Cyberpunka 2077 objęła 55 różnych kampanii reklamowych kierowanych na poszczególne rynki z całego świata.
Cóż ludziom z działu marketingu akurat skuteczności odmówić nie można, ale ludziom odpowiedzialnym za stan techniczny i w szczególności kierownictwu już zdecydowanie można.
Steamspy przestrzelił i to bardzo. Miało być 15 milionów sprzedanych kopii gry w grudniu na samym pececie. Ciekawe jak jest z innymi grami. Oczywiście tę liczbę z nam z mediów więc chyba traktowali ją wiarygodnie.
I spoko, ale o dobrej sprzedaży w grudniu było wiadomo - milion grających jednocześnie na Steamie nie wziął się znikąd. Do tego dochodzi 8 milionów preorderów.
Dlatego tak interesująca jest sprzedaż w pierwszym kwartale 2021.
A już myślałem że na ps4. Słyszałem że wersja na tą konsolę najbardziej dopracowana i śmiga w zabójczych, prawie stałych 20 fpsach.
Zawalili z tą optymalizacja na ps4 i xboxa bo wtedy wynik byłby ładny.
Wersja pudełkowa się nie sprzedała bo zwyczajnie na PC nie istnieje taka wersja. Po co komu pudełko jak i tak trzeba pobierać całą grę.
Ponad połowa, czyli 56% ze sprzedanych kopii, to wersja pecetowa. Wydania na PlayStation 4 oraz Xboxa One to kolejno 28% i 17%.
Czemu sumuje się to do 101%?
Sprzedaż "Cyberpunka 2077" poniżej oczekiwań. CD Projekt zapowiada dywidendę.
https://www.bankier.pl/wiadomosc/Sprzedaz-gry-Cyberpunk-2077-w-20-wyniosla-13-7-mln-kopii-ponizej-oczekiwan-8098341.html
LOL
To tak jakbyśmy pisali na forum ile dzisiaj udało nam się ukraść w markecie.
Niech napiszą lepiej ile na NCPów wydali , cóż to za tajemna Polska Technologia nimi kieruje , fortunne zapewne kosztowała.
O10 mln za duzo.
Jak widac klamstwoz oszustwo i robienie graczy i comminity w ch.ja pozwala zostac krezusem.
To tylko zle swiadczy o graczach, zamiast wytoczyc oszustom pozwy zbiorowe w kazdym kraju i zmusic, zeby klamcy odkupili wszystkie kopie gier, to tylko postekali w sieci, a oszust sie dorobil fortuny.
Gracze to skonczeni frajerzy, kazdy sciemniacz moze ich dymac na miliony.
CD Projekt pochwalił się także skutecznością oraz skalą swojego marketingu.
Powinno być: CD Projekt pochwalił się także skutecznością oraz skalą swojego wydziału kłamstwa i propagandy.
A teraz narzekaczy na CP proszę pochwalić sprzedaż dowolnego Asasyna :P Tylko proszę, o niekopanie leżącego (Ubisoftu) tudzież innego RdR na konsolę (I niekopanie Rockstar)
jedyne co dobre to że 5 PLN za akcje myślałem że będzie 10 ale widać nie chcieli oddać wszystkiego :) jutro trzeba dokupić trochę :)
Brawo pecetowcy. Niby to konsolowcy casuale łykający wszystko.