Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Twórca It Takes Two „deweloperzy powinni się postarać, by gracze kończyli gry”

05.03.2021 12:39
1
4
radas_b
62
Generał

Zapomnieli dodać, że to najpierw deweloperzy muszą się nauczyć wydawać ukończone gry...

05.03.2021 12:41
2
odpowiedz
1 odpowiedź
mikelsgrom
10
Konsul

Cyberpunk 2077 mi nie pozwolił.

06.03.2021 10:54
SpoconaZofia
2.1
SpoconaZofia
80
Legend

Może dlatego główny wątek zrobiony na kolanie jest taki krótki. Żeby dłużej nie katować graczy.

05.03.2021 12:44
3
1
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany1343770
18
Generał

A to można zrobić coś ponownie nie kończąc czegoś?

I nie mówię tutaj o 'reTRYability', bo ponownie sprobować podejść do gry, bo za pierwszym razem było słabo (słaba klasa, zły wybór fabularny który był tak słaby że mi się nie spodobał i zmusił do wystartowania gry od nowa) i nie skończyłem, to coś innego chyba

post wyedytowany przez zanonimizowany1343770 2021-03-05 12:45:26
05.03.2021 14:12
pixelynx
3.1
pixelynx
5
Chorąży

Nie wiem czy celnie, ale są takie gry jak FEZ, gdzie przy pierwszym podejściu nie dało się rozwiązać wszystkich łamigłówek, bo dopiero po "ukończeniu" gry dostajesz narzędzie pozwalające tę resztę ogarnąć :d

05.03.2021 12:56
4
odpowiedz
plolak
38
Generał

Niektórzy się starają reszta nie.
To gracze muszą się postarać kupować gry które mogą spokojnie ukończyć.

05.03.2021 13:08
5
odpowiedz
Mientek007
35
Pretorianin

Tak, ja przeszedlem Minecrafta. Dwa razy.

05.03.2021 14:20
Persecuted
6
odpowiedz
Persecuted
144
Adeptus Mechanicus

Też wolę, jak jedno przejście daje pełne doświadczenie, a nie że trzeba przechodzić kilka razy, żeby poznać całość. No chyba, że jest to w miarę dobrze zrobione, a te kolejne podejścia to nie tylko kilka dodatkowych linijek dialogowych czy lekko zmienione zakończenie, a faktycznie coś świeżego. Z tego powodu w ostatnich latach tylko kilka gier zachęciło mnie do ponownego przejścia, m.in. Resident Evil 7, Resident Evil 2 i The Evil Within.

W nadchodzącym Scarlet Nexus od Bandai Namco też mają być dwa osobne punkty widzenia na tę samą historię, poznawane z perspektywy dwojga bohaterów (każde z nich ma mieć swoją kampanię). Mam złe przeczucia, ale zobaczymy :).

post wyedytowany przez Persecuted 2021-03-05 14:21:28
05.03.2021 14:28
7
odpowiedz
zanonimizowany1349061
16
Generał

Panie Josef pierw to trzeba tworzyć gry singleplayer bez głupiego wymuszania always online, wtedy można zabierać głos w tej sprawie.

06.03.2021 10:11
PrawieAnonimowy
😐
8
odpowiedz
PrawieAnonimowy
21
Chorąży

O ironio nie chciało mi się skończyć "a way out" .Zazwyczaj przechodzę gry

06.03.2021 15:54
9
odpowiedz
DrLann
4
Junior

Mafię 2 przechodziłem chyba z 10 razy chociaż niczego nowego się tam nie dowiem, nie wybiorę inaczej i nie poprowadzę fabuły inaczej. Batmana AA również chociaż miałem już za 1 razem 100% znajdziek. Za to Wieśka nadal nie skończyłem - pierwszego dodatku z 2 chociaż mi się fabularnie bardzo podoba. W ogóle zawsze starałem się przechodzić gry od A do Z. Ale ostatnio mam ich tyle do nadrobienia, że jak mi się nudzi po prostu olewam. Gram bardziej dla mechanik i poznania co tam nowego niż zżywania się z jakimś tytułem na długo.
Wydaje mi się, że czego deweloperzy by nie wymyślili to tego wyniku za bardzo nie poprawią. Po prostu każdy szuka czegoś innego w ich grze, a nowych tytułów wychodzi jak grzybów po deszczu.

06.03.2021 23:11
Wilk1999
10
odpowiedz
Wilk1999
44
Wilkołak Asasin

I Josef Fares, i Aquma mają sporo racji. Najważniejsze powinno być to, aby gra była na tyle dobra by dostatecznie mocno wciągnąć gracza i utrzymać go do swojego końca a możliwość jej wielokrotnego przejścia powinna być bardziej dodatkowym oraz mniej istotnym bajerem niż priorytetem, bo po co w grze taka opcja, jeśli zdecydowana większość graczy odbije się od produkcji, przerywając i porzucając ją nim ta zostanie w całości ukończona? A nie da się zaprzeczyć, że nieukończenie niektórych, naprawdę dobrych produkcji naprawdę potrafi być czymś niezbyt dobrym.

Wiadomość Twórca It Takes Two „deweloperzy powinni się postarać, by gracze kończyli gry”