Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Epic prezentuje MetaHuman Creator. Tak będą wyglądali ludzie w przyszłych grach

10.02.2021 22:26
Pan Dzikus
11
24
odpowiedz
9 odpowiedzi
Pan Dzikus
157
Generał

Jak dla mnie postacie w grach wyglądają wystarczająco dobrze. Natomiast niewystarczająco dobrze wygląda znikanie krwi w powietrzu, kretyńskie liście które pojawiają się w powietrzu nie wiadomo skąd i znikają nie wiadomo dlaczego, głowy, które wnikają w kołnierze ubrań, miecze, które przenikają się z płaszczami, krzaki, które najwyraźniej są niematerialne, skoro przenikają przez postacie, ubrania, które zachowują się niezgodnie z prawami fizyki, woda, która nawet nie zafaluje jak coś do niej wpada, trupy, które znikają parę chwil po zostaniu trupami, błoto na którym nie zostają ślady stóp, przeciwpancerne meble, których nie zarysuje nie tylko karabinowa kula ale nawet granat, ludzie, których można ciachać mieczem przez pół godziny a nie zobaczymy na nich nawet jednej rany ciętej (to zapewne dzięki ubraniu, które tak dobrze chroni ich przed cięciami bo samo też nie jest pocięte), NPC dematerializujący się gdy tylko spuścimy ich z oczu i... długo by tak jeszcze wymieniać.

10.02.2021 20:44
5
5
odpowiedz
boy3
70
Senator

Robi wrażenie

10.02.2021 19:46
Dzienciou
1
4
Dzienciou
123
Generał

i na to animacje twarzy rodem z andromedy :D

10.02.2021 20:09
Vociferus99
4
3
odpowiedz
5 odpowiedzi
Vociferus99
49
Pretorianin

Tak sobie teraz myślę czy z Epica nie byłoby więcej pożytku dla branży, oraz samych graczy gdyby zamiast Fortnite'a, innych gier, oraz tego ich sklepiku skupili się na Unrealu, MetaHuman i innych narzędziach napędzających wirtualne technologie.

11.02.2021 07:16
AUTO6
12
2
odpowiedz
AUTO6
48
Konsul

Wszystko wygląda bardzo ładnie a potem w grach takie twarze będą się pojawiać najwyżej w cutscenkach.

11.02.2021 09:38
16
2
odpowiedz
1 odpowiedź
AdamXvvX
34
Centurion

A może ktoś by się zajął optymalizacją/fizyką gier? Bo jak dla mnie z roku na rok coraz gorzej ;D

12.02.2021 07:09
31
2
odpowiedz
1 odpowiedź
Shaman
3
Legionista

jak bylem maly to myslalem ze w 2021 bede juz toczyl bitwy jak z wladcy pierscieni w jakims mmo, teraz to mam nadzieje ze chociaz troche sie ta fatalna sztuczna inteligencja poprawi w grach

10.02.2021 21:22
Goozys
😱
10
1
odpowiedz
Goozys
6
Pretorianin

Imponujące!

post wyedytowany przez Goozys 2021-02-10 21:23:09
11.02.2021 08:09
Wielki Gracz od 2000 roku
13
1
odpowiedz
Wielki Gracz od 2000 roku
140
El Kwako

Chciałem być złośliwy i napisać coś o Source, ale po co kopać leżącego?

11.02.2021 10:20
17
1
odpowiedz
Ratanok
10
Centurion

Co chwilę wychodzą jakieś nowe technologie ale pytanie czy to będzie praktyczne w zastosowaniu do produkcji gry. No i też czy przez to wymagania sprzętowe nie podskoczą drastycznie w górę. Wątpię, że wielu się zdecyduje na realniejszy wygląd postaci kosztem narzekań graczy na kijową optymalizację. Poza tym nie bardziej od wyglądu twarzy drażni ich brak mimiki i emocji. W wielu są to po prostu maski. L.A. Noire wyszło już 10 lat temu a do tej pory nikt nie stworzył w grze bardziej realistycznej mimiki.

11.02.2021 12:31
23
1
odpowiedz
GoHomeDuck
26
Senator

Jak czytam te komentarze, że zajęliby się czymś pożyteczniejszym, to chwytam się za głowę. Co za ludzie...

12.02.2021 21:05
xandon
36
1
odpowiedz
xandon
6
Pretorianin

Większy realizm, gorsza grywalność.

Dlatego osobiście doceniam sztandarowe produkcje Nintendo, które nie próbują udawać rzeczywistości, ale gdzie widać efekt kilkudziesięciu lat szlifowania fizyki. Zjednoczenie gracza z postacią jest jak jeźdźca z koniem - jeden organizm. Przyzwyczajony do tego standardu, porzucałem w środku większość gier mainstreamowych (PS4), nawet tych Top 10, bo były dla mnie zwyczajnie niegrywalne i na nic te śliczne wirtualne ludzie.

Ale kibicuję, aby osiągnęli w końcu ten pełny realizm postaci, to będzie przynajmniej odhaczone i skupią się na innych ważnych rzeczach z punktu widzenia funu.

10.02.2021 21:05
A.l.e.X
8
odpowiedz
1 odpowiedź
A.l.e.X
131
Alekde

kosmiczne narzędzie :) Epic od dawna dostarczał na rynek najlepsze narzędzia.

10.02.2021 21:11
9
odpowiedz
1 odpowiedź
sasuke284
47
Konsul

Przypomniała mi się zeszłoroczna prezentacja unreal engine 5, dalej twierdze że twarz bohaterki na tamtej prezentacji wygląda jak wyciągnięta z przechodnia w gta 4.
Teraz czuje się jakby przeczytali tamte narzekania i stworzyli to narzędzie by pokazać że w następnej generacji to poza otoczeniem twarze postaci też będą pięknie wyglądać.

11.02.2021 08:59
Kryku12
😂
14
odpowiedz
Kryku12
1
Junior

Dajcie mi taki kreator postaci do jakiegoś RPG'a.

11.02.2021 09:01
😂
15
odpowiedz
1 odpowiedź
noobmer
7
Konsul

I technologia zarezerwowana dla tych którzy podpiszą umowę na ekluzywnośc u epica

11.02.2021 11:23
Miodowy
😁
18
odpowiedz
Miodowy
54
Nigdy nie był młody

To rozwiniecie istniejącej już technologii - teraz najlepszy kreator twarzy, które zobaczysz raz w ciągu gry - w kreatorze.

11.02.2021 11:31
tosiekkeisot
😉
19
odpowiedz
tosiekkeisot
78
MiśKoralgolWielkiCham

Realistyczne człowieki, w nierealistycznym, nieżywym otoczeniu.

post wyedytowany przez tosiekkeisot 2021-02-11 11:33:28
11.02.2021 12:17
SpoconaZofia
21
odpowiedz
SpoconaZofia
46
Generał

No to czekamy na pierwsze gry będące technicznymi demami możliwości engine. Coś jak kilka lat temu The Order: 1886 czy pierwszy Crysis.

11.02.2021 12:31
Urumod
😍
22
odpowiedz
Urumod
9
Senator
Wideo

Pierwsze testy już się pojawiają, ale to jest game changer. I dla filmów i dla gier. Tak jak pisałem wyżej, hyprsense też tutaj robi robotę.

https://www.youtube.com/watch?v=lfvzu0FVJb8
https://www.youtube.com/watch?v=_9S_9Ep8K0Y

post wyedytowany przez Urumod 2021-02-11 12:32:22
11.02.2021 12:45
Bieniu05
24
odpowiedz
Bieniu05
109
The100

słabo

11.02.2021 13:48
25
odpowiedz
4 odpowiedzi
kain_pl
81
Generał

Hmm sądzę ,że graficznie jest niewiele gier ,których jakość twarzy jest porównywalna do tego pokazu. Ja jestem ciekaw kiedy Simsy będą tak wyglądać bo jak na razie to grafika stoi pomiędzy bajkami z puls 2 ,a abc junior. Fajnie będzie do takiego kreatora wrzucić swoją twarz i sprawdzić w jakiej fryzurze będzie człowiek dobrze wyglądał i przy jakim ubiorze itd.

11.02.2021 15:00
26
odpowiedz
TheFrediPL
62
Pretorianin

Nigdy nie narzekałem na jakość twarzy w grach, jak już to na animacje tych twarzy, pomijam już fakt że pewnie będzie się to pojawiać za kilka lat na komputerach za absurdalną ilość gotówki.

11.02.2021 21:01
dj_sasek
27
odpowiedz
dj_sasek
117
Freelancer

Żeby to jeszcze jakoś śmigało, a ja koło 20 fps na tym mam :D

11.02.2021 23:15
28
odpowiedz
1 odpowiedź
nemett
26
Chorąży

Świetnie tylko że w FPP i TPP nie zobaczymy z tego nic lub prawie nic. W trzeciej osobie postać jest zbyt oddalona aby miało robić to jakieś wrażenie. Zostają tylko momenty dialogowe w tych grach.

12.02.2021 00:01
😂
29
odpowiedz
CJzSanAndreas
2
Chorąży

Ludzie: Gry mają być odskocznią od rzeczywistości.
Również ludzie: Coraz bardziej upodabniają gry do rzeczywistości.

12.02.2021 16:20
p4go
😂
32
odpowiedz
p4go
118
Almost human

Kreator postaci w cybepunk nad ktorym sie tak spuszczano przed premiera vs ten. Hahahah

12.02.2021 16:30
Jane's
33
odpowiedz
Jane's
19
Konsul

W pełni zgadzam się z wyróżnionym postem. Fajnie, że idą i z tym do przodu ale jest cała masa ważniejszych rzeczy jakie powinny ulec poprawie w grach.

12.02.2021 19:05
😂
34
odpowiedz
marcin08
65
Pretorianin
12.02.2021 19:24
35
odpowiedz
menththethuethe
40
Konsul

Nie każda gra tego potrzebuje. Tylko niektóre tytuły.

13.02.2021 08:38
37
odpowiedz
ManieonPL
8
Chorąży

Znając życie możliwość zaimplementowania tego nastąpi dopiero gdzieś w okolicach generacji RTX 4090/PS6, a tymczasem ich sklepowi nadal brakuje podstawowych funkcji społecznościowych, przez które gracze wolą właśnie steama. Ale cóż, są rzeczy ważne i ważniejsze.

10.02.2021 20:06
Troprzem
3
odpowiedz
3 odpowiedzi
Troprzem
27
Pretorianin

Wygląda nierealnie.

10.02.2021 20:45
6
odpowiedz
sasuke284
47
Konsul

aż mi się przypomniał komentarz pewnego gościa.
brzmiał on
"wygląda to gorzej niż w gta sa"
i to był komentarz pod fs 19.
I stwierdzam że ten bait pasuje tu idealnie.

11.02.2021 12:00
Kajzerken
20
odpowiedz
Kajzerken
31
Pretorianin

Fajnie, że coś się rusza w temacie, bo postacie w grach nadal wyglądają słabo z wyłączeniem raptem kilku nowych produkcji. W wielu produkcjach, gdzie grafika potrafi być fotorealistyczna nagle wyskakuje gostek z ryjem jak w gierce lat 2012 np. asasyny

12.02.2021 00:18
BartekTenMagik
30
odpowiedz
BartekTenMagik
29
Majster Specjalny

Ja zawsze wolę patrzeć na śmieszne starsze animacje twarzy niż te podobne do prawdziwych ludzkich. To widzę na codzień, a fajnie popatrzeć na nowy sposób ruszania ustami haha.

10.02.2021 19:48
Urumod
2
odpowiedz
11 odpowiedzi
Urumod
9
Senator
Wideo

Wygląda to po prostu fenomenalnie. Ostatnie inwestycje epic games również. Technologia hyprsense na pewno w tym wypadku będzie bardzo przydatna, jeżeli chodzi o animacje twarzy. Dochodzi do tego quixel megascans. A na deser oodle kraken, który wykorzystywany jest na PS5. Dążą do spopularyzowania silnika, w grach, filmach, serialach, reklamach, animacjach, wydarzeniach sportowych itd. Do tego technologia, która wypiera greenscreeny. Załączam filmik z hyprsense, dodając do tego automatyczne tworzenie rigów, skraca pracę dewelopera. W UE5 opcja bezpośredniego wrzucenia modelu z zbrusha. Mam nadzieje, że Ninja Theory ogarnia UE5 a hellblade 2 będzie niejako pokazem technologicznym. W dodatku na jutro epic zaplanował wydarzenie, na którym pokaże nowe gry.
https://youtu.be/0K_Gab7tJfk

post wyedytowany przez Urumod 2021-02-10 20:21:02
10.02.2021 20:52
Davnoniessany
😂
7
odpowiedz
Davnoniessany
12
Pretorianin

minus dla zasady, bo to epic, a epic to fortnite i niesprawiedliwe rozdawanie gier

Wiadomość Epic prezentuje MetaHuman Creator. Tak będą wyglądali ludzie w przyszłych grach