Steam: podsumowanie 2020, plany na 2021
czemu nie ma newsa o przeprosinach od dyrektora cdprojekt red za cyberpunka
https://twitter.com/CyberpunkGame?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1349462362764537862%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.gamesradar.com%2Fcyberpunk-2077-cd-projekt-apology-video%2F
Duże liczby wykręcili. Coś ostatnio jakby chętniej steam dzieli się danymi.
No ja mam też nadzieję,że mają ogarnięte bezpieczeństwo:) O ile hasło mam solidne, plus inne zabezpieczenie, to jednak przy ich wycieku nic mi to zbytnio nie da. A to najważniejsze konto zaraz po bankowym ;D
Niektórzy narzekali na niewyświetlanie się zakupionych gier u znajomych podczas ostatniej wyprz, a przecież jest to dobry sposób na wyłowienie czegoś ciekawego w tym opasłym śmietniku.
Mam nadzieję że nie będzie się już powtarzać...
2,6 miliona nowych kupujących miesięcznie i 21,4% więcej kupionych gier niż rok wcześniej pokazują że teorie pana Pitchforda mówiące o tym, że Steam będzie martwym sklepem w ciągu kilku lat okazały się bardzo trafne.
Mówił, że za 5-10 lat jeżeli steam nie obierze odpowiedniego kursu ;)
Prawie 2 lata minęły, Steam się nie zmienia, a i tak zarabia więcej niż wcześniej ;)
Ale nigdy nie jest tak dobrze, żeby nie mogło być lepiej.
Najlepiej w 2021 gdyby zajęli się crapami i zwrotami. Przykład: Kupujesz symulator lasu i uważasz ,że jest super a po jakimś czasie twórca gry przemienia grę na symulator pustyni i już nie jest tak super. Zwrot ci się nie należy bo już zbyt długo minęło od zakupu gry i masz w nią za dużo przegrane.
Kogoś kto nie zajmuje się grami na PC od wczoraj nie może to dziwić. Chcąc nie chcąc, to jest najlepsza platforma do gier na PC, z bardzo rozbudowanymi funkcjami społecznościowymi i bez realnej konkurencji. Ale to nie problem Steama, że pierwszy ruszył z takim pomysłem i konsekwentnie się rozwija. Gaben dobrze odczytał problemy tego rynku jak startował ze Steamem i zaoferował bardzo wygodną usługę dla wszystkich, producentów, wydawców i graczy. Potem inni już tylko kopiowali ten pomysł, raczej ze średnim skutkiem.
Jak to szło, epic rzucił rękawice, steam miał zostać pokonany. Darmówki teoretycznie miały odciagnac ludzi od steama i kupowania tam, czy jakoś tak.
A poważniej, czekam na odświeżenie mobilnej aplikacji z niecierpliwościa, totalna padaka. Nie wiem co tam chce dale juz upraszczać, co najwyżej dac bieda interfejs na słabsze kompy. Punkty steam bardzo mi sie spodobały jako nagroda dla kupujących, mogłem sobie pokupować tła i emotki, lubię mieć fajny profil tak dla siebie, moze sie doczekamy kiedyś rabatów za nie.
No i mimo ze nie używam to pochwalam zę steam jako JEDYNY, podkreślam JEDYNY, inwestuje w granie na linuxie i jak kogoś wnerwia bugwinda to moze właśnie uciec na SteamOS albo inna wersje linucha.