Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Twórcy Wasteland 3 pracują nad pierwszoosobowym RPG

07.01.2021 13:57
1
4
zanonimizowany1354013
1
Legionista

Wasteland 3 to mega zaskoczenie. Dwójka mi bardzo średnio podeszła, nie podobały mi się niektóre mechaniki, troszkę klimat kulał itd., a Tides of Numera to była padaka. Ale trójka Wastelanda jest mega, widać że hajsiwo od Microsoftu swoje zrobiło.

Czekam na więcej informacji o nowych tytułach.

07.01.2021 14:07
Sarafan
2
1
odpowiedz
8 odpowiedzi
Sarafan
20
Pretorianin

Popamole_Knight

A co takiego odrzuciło Cię od Torment: Tides of Numenera? Bo według mnie to bardzo dobry i niedoceniony tytuł.

Swoją drogą, coś widzę, że nastała moda na RPG pierwszoosobowe. The Outer Worlds, CP2077, Avowed, a teraz nowy projekt inXile. Szkoda, że najprawdopodobniej nie ujrzymy już izometryków od Obsidianu i inXile...

07.01.2021 14:29
👍
2.1
1
zanonimizowany1353458
2
Legionista

Serio? Ta moda trwa już ponad dwadzieścia lat. W ostatnim czasie takie podejście stało się już standardem. A mimo to, dopiero co mieliśmy prawdziwy zalew izometrycznych cRPG w hołdzie klasyce. Tylko się cieszyć, że gatunek dostał drugie życie i jest w czym wybierać.

07.01.2021 15:37
2.2
2
zanonimizowany1354013
1
Legionista

Niedoceniony? Średnia na meta to 81%. Ja właśnie bym powiedział, że recenzentom coś się w głowę stało. Albo uznali, że każdy tytuł z Tormentem w nazwie to potęga ambicji. To tak:

- Historia nie dorasta do pięt tej z oryginalnego Tormenta, a nazwa Torment jest tylko po to żeby zarobić kilka denarów na znanej grze.
- Mix światów jest zrobiony strasznie nieelegancko, mi bardzo ciężko było się wczuć w świat Numery,
- Okropny system walki (tak, wiem że gra nie była robiona z myślą o nim, ale skoro taki system jest - to żadna wymówka, visual novele nie mają tego elementu),
- Gra opowiada o wielu wydarzeniach, bitwach, wojnach itd., ale w ogóle nic nie pokazuje - wszystko jest dialogowe i w dodatku gra jest kiepsko zrobiona technicznie,
- Muzyka nie zapada mi w pamięć, a to chyba najłatwiejszy do wykonania element,
- Bardzo prosty rozwój postaci, nie czujesz progresu w trakcie gry,
- Bezczelność - jak odpalali kickstartera obiecywali rzeczy takie jak: twierdza, crafting, alternatywne wyjścia z labiryntu do innego świata - nic takiego nie ma w finalnej grze,
- Ogólna nuda, a jestem kimś kto ogrywa visual novele czy jrpgi na potęgę. I żadna z tych gier mnie nie wynudziła tak, jak Torment. Który z grubsza wali ci jaki jest głęboki, a jak się zakopujesz to okazuje się że jest to bardzo płytka gra z uproszczonymi do cna mechanikami,
- To nie jest RPG - to bardziej książka animowana, odgrywanie roli nie ma tu żadnego znaczenia, współczynniki w związku z uproszczonym kreatorem postaci i rozwojem wielkiej roli też nie odgrywają.
- Oryginalny Torment i historia w nim zawarta nie są cudowne, bo jest w nich ściana tekstu, tylko te ściany tekstu cię poruszają, opisują coś co zobaczysz, co widzisz, postacie poboczne są świetnie napisane. W grze od InXile to wygląda tak, jakby devsi uznali, że same ściany tekstu wystarczą, a zawartość ma mniejszą rolę. No nie. Żaden wątek poboczny czy nawet główny nie robią na tobie większego wrażenia.

To tak krótko.

post wyedytowany przez zanonimizowany1354013 2021-01-07 15:38:19
07.01.2021 16:12
2.3
siera97
53
Senator

Ja bym dodał reklamy z uznanymi aktorami dubbingowymi, gdzie ostatecznie w grze było ich parę linijek.

07.01.2021 16:19
Sarafan
2.4
Sarafan
20
Pretorianin

- "Historia nie dorasta do pięt tej z oryginalnego Tormenta, a nazwa Torment jest tylko po to żeby zarobić kilka denarów na znanej grze."

Fabuła wygląda, jakby była nieco inspirowana Pillars of Eternity 1 (można doszukać się podobnych wątków), ale mówienie, że jest zła, to jakieś nieporozumienie. "Torment" w nazwie jest jak najbardziej uzasadnione ze względu na mechaniki gry, jak i historię, która opiera się w głównej mierze na poszukiwania ratunku dla głównego bohatera, a nie ocalenia świata. W dodatku całość jest bardzo dobrze napisana. Jest to poziom niemalże książkowy. Pod tym względem być może nawet przewyższa ona Planescape Torment, którego dialogi niestety trochę się już zestarzały.

- "Mix światów jest zrobiony strasznie nieelegancko, mi bardzo ciężko było się wczuć w świat Numery,"

To już jest zarzut pod kątem systemu, na którym gra została oparta. Zresztą wcale tego miksu nie jest aż tak wiele. Prawie cała akcja przecież toczy się w obrębie jednego świata. Dziwacznego z niezrozumiałymi i niezwykłymi elementami, ale jednak tego samego przez niemal całą grę.

- "Okropny system walki (tak, wiem że gra nie była robiona z myślą o nim, ale skoro taki system jest - to żadna wymówka, visual novele nie mają tego elementu),"

System walki jest niewyróżniający się, ale nie poczytywałbym tego jako znaczącą wadę. Zresztą, jeśli taka jest Twa wola, to skorzystać z niego będziesz musiał może ze dwa razy. Wszystkie inne sytuacje można rozegrać na drodze dialogów, co tylko pokazuje, jak dobrze gra jest zaprojektowana.

- "Gra opowiada o wielu wydarzeniach, bitwach, wojnach itd., ale w ogóle nic nie pokazuje - wszystko jest dialogowe i w dodatku gra jest kiepsko zrobiona technicznie,"

A to dopiero zarzut. :) Zagraj sobie w Planescape: Torment i zobacz, że dokładnie taki sam zarzut możesz skierować pod jego adresem. Nie wymagaj od gry czegoś innego, niż jest to zapisane w jej DNA. Chciałbyś w Doomie zamiast krwi i flaków zobaczyć różowe kucyki? Jeśli tak, to znaczy, że pomyliłeś gry.

- "Muzyka nie zapada mi w pamięć, a to chyba najłatwiejszy do wykonania element,"

Z tym się akurat zgodzę. Muzyka to nic specjalnego. Ale nie przeszkadzała w grze, co też nie jest oczywistością w wielu pozycjach.

- "Bardzo prosty rozwój postaci, nie czujesz progresu w trakcie gry,"

System rozwoju oparty jest na papierowej Numenerze. Nie czułeś rozwoju, bo pewnie prawie w ogóle nie korzystałeś z systemu walki.

- "Bezczelność - jak odpalali kickstartera obiecywali rzeczy takie jak: twierdza, crafting, alternatywne wyjścia z labiryntu do innego świata - nic takiego nie ma w finalnej grze,"

Tutaj zgoda. W grze brakuje obiecanych elementów.

- "Ogólna nuda, a jestem kimś kto ogrywa visual novele czy jrpgi na potęgę. I żadna z tych gier mnie nie wynudziła tak, jak Torment. Który z grubsza wali ci jaki jest głęboki, a jak się zakopujesz to okazuje się że jest to bardzo płytka gra z uproszczonymi do cna mechanikami,"

Gra opiera się na ścianach tekstu, więc tym bardziej dziwi mnie Twoje upodobanie do visual noveli i jednoczesna niechęć do TToN. Gra stoi tekstem, a nie rozbudowanymi mechanikami. Oryginalny Torment też został spłycony względem papierowego D&D. Tzn. niby wszystko jest tam na miejscu, ale w praktyce jest to bez znaczenia, bo Twoje postacie koszą wszystko wokół aż miło.

- "To nie jest RPG - to bardziej książka animowana, odgrywanie roli nie ma tu żadnego znaczenia, współczynniki w związku z uproszczonym kreatorem postaci i rozwojem wielkiej roli też nie odgrywają."

Oczywiście, że odgrywanie roli ma znaczenie. Od tego, w którym nurcie Numenery znajdzie się Twoja postać, zależy zakończenie. Dialogi dają opcję wykreowania dowolnego rodzaju postaci w obrębie wspomnianych nurtów.

post wyedytowany przez Sarafan 2021-01-07 16:20:37
07.01.2021 16:20
2.5
zanonimizowany1299868
16
Senator

(Post do usunięcie, bo nie tutaj).

post wyedytowany przez zanonimizowany1299868 2021-01-07 16:21:52
07.01.2021 16:21
Sarafan
2.6
Sarafan
20
Pretorianin

siera97

Podobnie jak we wszystkich grach opartych na Infinity Engine. :) Ale zgadzam się, że gra zyskałaby dużo, gdyby była w pełni udźwiękowiona, tak jak Pillars of Eternity 2.

07.01.2021 17:19
2.7
siera97
53
Senator

W Pillarsy nie grałem akurat. W przypadku Tormenta czułem się zawiedziony i oszukany.

07.01.2021 18:32
2.8
boy3
106
Senator

Torment był spoko ale nie dorównał orginalowi

ale mówienie, że jest zła, to jakieś nieporozumienie
Historia w numenerze była bardzo rozczarowywujaca na tle historii z planespace torment

post wyedytowany przez boy3 2021-01-07 18:37:02
07.01.2021 14:10
Herr Pietrus
😢
3
odpowiedz
Herr Pietrus
224
Ficyt

Jezu znowu to pokraczne fpp? Jedyna nadzieja że będzie jak stare turowe dungeon crawlery..

07.01.2021 14:15
Yggdrasen
👍
4
1
odpowiedz
Yggdrasen
5
Chorąży

Dobrych rpgów nigdy za mało, szczególnie teraz, kiedy jest ich tak niewiele. Świetna wiadomość, że sporo firm kupionych przez Microsoft skupia się na produkcji gier RPG.

07.01.2021 14:27
Herr Pietrus
😐
5
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
Herr Pietrus
224
Ficyt

Czekamy na asasyna w fpp...

07.01.2021 15:44
Forcebreaker
07.01.2021 15:56
5.2
Balgruuf
39
Konsul

Ja bym z chęcią zagrał w Asasyna w FPP. Postać w trybie TPP niepotrzebnie zasłania część ekranu i jedynie odwraca uwagę od świata gry.

07.01.2021 14:35
6
3
odpowiedz
jakubcjusz
149
Konsul

Mogliby już zapowiedzieć Fallouta od duetu InXile + Obsidian :D

07.01.2021 14:43
kęsik
😢
7
odpowiedz
12 odpowiedzi
kęsik
148
Legend

Nie ma nic gorszego niż RPG w FPP. Czy ktoś z was wyobraża sobie granie w Gothica, Wiedźmina, Dragon Age, Dark Soulsy czy nawet Mass Effecta w FPP?

post wyedytowany przez kęsik 2021-01-07 14:45:15
07.01.2021 14:45
Bukary
😜
7.1
1
Bukary
222
Legend

Nie ma nic lepszego niż RPG w trybie FPP.

07.01.2021 14:50
kAjtji
7.2
2
kAjtji
104
H Enjoyer

Nie wyobrażam sobie, pewnie dlatego, że te gry były robione z myślą o TPP, tak samo, jak Fallout New Vegas, Cyberpunk czy Deus Ex były robione z myślą o FPP i granie w nie w TPP byłoby raczej słabe (w FNV da się grać w TPP, a w Gothicu 3 w FPP, ale co to za przyjemność?).

07.01.2021 14:50
ddawdad
7.3
2
ddawdad
63
Przegryw

No akurat taki Mass Effect mógłby się według sprawić bardzo fajnie w FPP. Zamiast strzelanki z systemem osłon dostalibyśmy np. coś na wzór Destiny.

post wyedytowany przez ddawdad 2021-01-07 14:51:31
07.01.2021 14:54
👎
7.4
zanonimizowany1353458
2
Legionista

Nie, ale nie wyobrażam sobie też grania w Deus Ex, Wizardry czy nawet The Elder Scrolls w TPP. Od kiedy ten gatunek wiąże się z perspektywą ? Co za głupi post.

07.01.2021 14:57
Mitsukai
7.5
Mitsukai
239
Internet is for Porn

Czy ktoś z was wyobraża sobie granie w Gothica, Wiedźmina, Dragon Age,
Nie musze sobie wyobrazac, wystarczy ze popatrze na Kingdom Come: Deliverance. O Elder Scrolls nawet nie wspominam.

nawet Mass Effecta w FPP?
Pierwsza lepsza strzelanka fpp w klimatach sci-fi, różnica taka, że ME ma cyferki i statystyki.

post wyedytowany przez Mitsukai 2021-01-07 14:58:24
07.01.2021 14:58
Yggdrasen
7.6
2
Yggdrasen
5
Chorąży

kęsik a wyobrażasz sobie takiego Kingdom Come: Deliverance w trybie TPP? Wszystko zależy od gry o której nic nie wiemy.

post wyedytowany przez Yggdrasen 2021-01-07 14:58:45
07.01.2021 14:58
7.7
1
zanonimizowany1339461
9
Senator

Ja na przykład największą immersje czuje gdy gram właśnie z 3 osoby. Gdy widzę wszystkie te dodatkowe animację itd.

07.01.2021 15:03
kęsik
😒
7.8
kęsik
148
Legend

New Vegas i wszystkie gry Bethesdy są dla mnie całkowicie niegrywane w FPP. Ogólnie jeszcze mogę powiedzieć że gry w których mamy kreator postaci w FPP nie mają sensu więc np. Deus Ex się broni ale Sajberpank czy Outer Worlds już nie. Zero immersji gdy nie widzę swojej postaci w świecie gry.

post wyedytowany przez kęsik 2021-01-07 15:03:43
07.01.2021 15:08
Herr Pietrus
7.9
Herr Pietrus
224
Ficyt

Tak tak, a Cyberpunk ma mechaniki przemyślane i głębokie niczym Rów Mariański ;)

IMHO RPG-i w FPP są w większości pokraczne i mają drewnianą mechanikę. Chyba że to rasowe looter shootery albo turowe dungeon crawlery.

07.01.2021 15:42
7.10
zanonimizowany1339461
9
Senator

No właśnie, dlatego najbardziej podobają mi się gry TPP. Największa immersja, animację, widzisz wtedy ewentualne zmiany stroju, animację walki itd. Ogólnie już tutaj mówię, nie tylko o grach rpg. Nie wiem, może widok z pierwszej osoby mi się już kompletnie przejadł.

07.01.2021 15:51
McPatryk1995v2
7.11
3
McPatryk1995v2
43
Umbrella Corporation

Wszystko w zasadzie zależy od gry, bo faktycznie granie w Wiedźmina, Gothica, czy Risena bez widoku TPP byłoby dla mnie bardzo ciężkie, jednak takie gry jak Dark Messiah of Might and Magic, The Elder Scrolls, czy Kingdome Come są stworzone idealnie pod FPP. To wszystko zależy od tego jak twórcy to wszystko skonstruują i wtedy wyciąga się z tego największą immersję. Tak samo w sumie Dishonored a Hitman, niby gatunek ten sam, jednak styl gry zupełnie inny. Dishonored daje niesamowitą immersję z grania FPP, a Hitman daje ją z kolei z grania w TPP.

08.01.2021 11:19
7.12
dienicy
70
Generał

Nie lubie melee w FPP. No jeszcze Daggerfall i Shadow warrior, ale to byly inne czasy...
FPP zabiera zbyt duzo z RPG. Umiejetnosci gracza zaczynaja odgrywac tutaj role a nie postaci. FPP do samej eksploracji jak jakies Might n Magic to fajna sprawa. Korytarze robia sie bardziej zawile ;)
Gre przewiduje jako - Witcheaven z elementami RPG :)

07.01.2021 15:03
8
1
odpowiedz
Alacer
114
Konsul

Jednych jara postać na środku ekranu, nieważne w jakim środowisku umiejscowiona. Ci wolą oczywiście TPP.
Drugich jara świat poza tą postacią na środku ekranu. Ci wolą FPP. Wiecej zobacza w ten sposob.

W obu przypadkach możemy mówić o immersji.

post wyedytowany przez Alacer 2021-01-07 15:04:43
07.01.2021 15:14
9
1
odpowiedz
zanonimizowany1296099
34
Generał

Tryb FPP zawsze mnie cieszy. Jeśli jest wybór (gry Bethesdy), wybieram FPP. Wychowywałem się na Wolfie 3D a potem serii Thief i taki widok jest dla mnie sto razy bardziej klimatyczny niż TPP. Oczywiście zdaje sobie sprawę, że taki Wiedźmin czy AC w trybie FPP zupełnie by się nie sprawdził (ale Mass Effect spokojnie w FPP dałby radę, przecież ta gra to shooter) ale to dlatego, że to kompletnie inna koncepcja i nacisk położony na inne elementy.

Mam nadzieję, że inXile, dofinansowane przez MS, zacznie bardziej się starać w departamencie grafiki. Bard's Tale IV był naprawdę paskudny i sporo odstający od standardów.

post wyedytowany przez zanonimizowany1296099 2021-01-07 15:54:09
07.01.2021 15:32
Flyby
10
odpowiedz
Flyby
235
Outsider

Nie lubię FPP i kiedy kupuję grę wedle swoich zainteresowań, jedyny tryb FPP jest jako minus. Ułatwia on walkę i posługiwanie się bronią, nic poza tym.
Dla mnie gra powinna mieć oba tryby - FPP i TPP. To uprzyjemnia eksplorację i daje sens rozbudowie postaci. Sens potwierdzony wizualnie.

07.01.2021 16:22
11
4
odpowiedz
3 odpowiedzi
zanonimizowany1299868
16
Senator

coś widzę, że nastała moda na RPG pierwszoosobowe
Jezu znowu to pokraczne fpp? Jedyna nadzieja że będzie jak stare turowe dungeon crawlery..
Zapomnieliście już o Dungeon Master, Daggerfall, Morrowind, Vampire: Bloodlines, System Shock, Deus Ex (pierwsza gra), Might & Magic, Betrayal at Krondor, Dark Messiah of Might and Magic, Fallout: New Vegas, Kingdom Come i wielu innych? Taki gatunek RPG z widoku FPP istnieje już od bardzo dawna, więc nic nowego.

Raz FPP, a raz TPP (np. Gothic, Wiedźmin), a raz widok izometryczny i tak w kółko.

Więc proszę przestańcie narzekać o widoku FPP. Coś ostatnio jesteście strasznie wybredni. Niech twórcy gier tworzą coś wedle ich wizji i uznanie. To tak jakby prosić twórcy Doom, by będą tworzyć tylko w widoku izometryczny. Albo Wiedźmin tylko w widoku 2D z boku.

Pamiętajcie, że każdy tryb widoku nie jest gorszy od drugiego. Każdy z nich daje unikalne odczucie.

post wyedytowany przez zanonimizowany1299868 2021-01-07 16:26:46
07.01.2021 19:14
Herr Pietrus
11.1
Herr Pietrus
224
Ficyt

Większość tych gier to pokraczne drewno.
Dlatego narzekamy.
Bo inXile robi fajne RPG.
Tzn robiło.

post wyedytowany przez Herr Pietrus 2021-01-07 19:14:54
07.01.2021 19:28
😂
11.2
zanonimizowany1299868
16
Senator

Herr Pietrus
Większość tych gier to pokraczne drewno.
Co z tego? Wielu z nich może to "drewno", a często są lepsze od nowoczesne gry AAA (tylko niektóre).

08.01.2021 09:39
blastula
11.3
blastula
71
Generał

Jak zwykle glos rozsądku. Każdy lubi grać inaczej i należy to szanować. RPG nadaje się do FPP, co potwierdzono już 20 lat temu. Perspektywa nie zmienia tego jak dobra jest gra. Jest masa świetnych RPG z FPP, TPP, izometrycznych, a także wielu innych (jak South Park ostatnio, czy różne jRPG). To bardzo elastyczny gatunek, dlatego jest tak popularny.

07.01.2021 16:23
ROJO.
👍
12
odpowiedz
3 odpowiedzi
ROJO.
180
Magia Kontrastu

Dla mnie mega by było gdyby Phil Spencer pozwolił Fargo na zrobienie restartu lub sequela Fallouta na silniku dwójki lub Underraila, Obsidianowi na New Vegas 2 a Todowi Howardowi na dalsze wspieranie Fallouta 76. Póki co, pachnie to nowym Kingpinem, Wastelandem w 3D lub klasycznym Falloutem 3D. Zobaczymy.

08.01.2021 09:33
blastula
12.1
blastula
71
Generał

To by było piękne podzielenie rynku. Dla każdego coś miłego.
Staruchy będą mogli grać w klasyczne 2D, może w 3D jak w PoE, a młodsi gracze w FPP, ale nadal z porządnymi aspektami RPG. A F76 nadal trzeba wspierać, bo może to herezja i świętokradztwo, ale fajnie w niego popykać.
Fallout to chyba największa marka post-apo i powinna być rozwijana przez więcej niż jedno studio, z więcej niż jedną wizją.

10.01.2021 23:20
vorimenn
😉
12.2
vorimenn
68
Generał

Póki co to pachnie RPG-iem w klimacie steampunku.

03.02.2021 01:08
12.3
exterminator10000
36
Chorąży

to już Fargo marka aby tylko chęci były i kasa

07.01.2021 16:50
Pan Dzikus
13
odpowiedz
1 odpowiedź
Pan Dzikus
162
Generał

Można więc nieśmiało pomarzyć, że jeden z nowych projektów będzie związany z marką Fallout.
To sobie marzcie. Fallot FPP to badziewny Fallout. Ja chcę Fallota takiego jak jedynka i dwójka tylko z porządną grafiką 3D i porządną fizyką.

08.01.2021 09:28
blastula
13.1
blastula
71
Generał

Nie no New Vegas to słabiak. Niegodny nazwy Fallout.

07.01.2021 18:05
vorimenn
😉
14
odpowiedz
vorimenn
68
Generał

O tym, że to będzie pierwszoosobowa produkcja na skalę AAA to wiadomo od wielu miesięcy. Nie ma tutaj niczego zupełnie nowego. Gdybyście jeszcze tak zebrali inne informacje, m.in. o deweloperach, którzy w ciągu ponad roku przeszli do inXile, aby pracować nad tym projektem. Nie brakuje tam z pewnością osób, które mają doświadczenie czy to w grach RPG, czy też nieizometrycznym rzutem kamery oraz AAA.

07.01.2021 18:08
15
1
odpowiedz
zanonimizowany983828
88
Senator

Jak w przypadku Thief III jest do wyboru tryb TPP i FPP to zawsze wybieram FPP, bo TPP to jakaś pomyłka. Aczkolwiek widok nie ma znaczenia, gdy dobrze zaprojektowana jest walka, od której w dużej mierze zależy jaki jest widok. FPP w dungeon crawlerach sprawdza się wyśmienicie, w turówkach też może być, choć najlepiej się wtedy gra w rzucie izometrycznym. Turowka w TPP to już słaby pomysł. W każdym razie im więcej RPG w FPP tym lepiej.

07.01.2021 18:32
16
odpowiedz
4 odpowiedzi
zanonimizowany768165
119
Legend

RPGów w FPP zawsze mało.
Byle coś lepszego od produktów Bethesdy...

Obecny Obsidian raczej nie ma szansy na powtórzenie cudu jakim było stworzenie New Vegas ale kto wie - może jeszcze jakieś opary z Interplaya w inXile sprawią, że stworzą coś niezłego...

08.01.2021 11:34
16.1
1
zanonimizowany1354013
1
Legionista

Obsidian nie da rady, za dużo tam teraz beznadziejnego pisania, głupawych bohaterów i ciul wie czego jeszcze.

Bardziej bym liczył na małych twórców. Underrail czy Age of Decadence to perełki w morzu kału.

08.01.2021 12:39
16.2
zanonimizowany1299868
16
Senator

Popamole_Knight
Obsidian nie da rady, za dużo tam teraz beznadziejnego pisania, głupawych bohaterów i ciul wie czego jeszcze.
Masz na myśli The Outer Worlds?

08.01.2021 12:50
16.3
zanonimizowany1354013
1
Legionista

No choćby, PoE 2 też wybitne nie jest...

Za to Tyranny - miodzik.

09.01.2021 15:12
16.4
boy3
106
Senator

PoE2 jest lepsza od tyrany

10.01.2021 23:43
adam11$13
17
odpowiedz
adam11$13
118
EDGElord

Nie cierpię izometryków i taki Wasteland 3 tylko to moje przekonanie umocnił, ale dobrym erpegiem w FPP nigdy nie pogardzę.

11.01.2021 08:19
KamilB.
😐
18
odpowiedz
KamilB.
56
Generał

Szkoda... miałem nadzieję, że po świetnym Wasteland 3 będą szli właśnie w stronę izometrycznych RGP, co jak widać, co raz lepiej im wychodzi.

03.02.2021 01:04
19
odpowiedz
exterminator10000
36
Chorąży

Jak by zrobili coś takiego jak Fallout New Vegas z fabułą akcją to było by git

Wiadomość Twórcy Wasteland 3 pracują nad pierwszoosobowym RPG