Mafia 3 miała mieć dwóch bohaterów w scenariuszu Daniela Vávry
Mafia + Daniel Vávra = Masterpiece (10/10)
Mafia - Daniel Vávra = Mafia III (5/10)
Tylko że Mafia 3 w scenariuszu nie zawodzi (moim zdaniem, narracja trzeciej części zachowała ducha Mafii i ma świetne cutscenki), a w gameplayu.
Nie tylko to. Ja czekam również na jakieś wieści o Dyight Light 2, Hollow Knight Siksong i inne gry Indie, które ostatnio jakoś ucichły. Oby Hollow Knight Siksong nie trafi do cmentarzu.
Może brzmi jak Janusz (nawet grał takowego w Kingdom Come:P), ale jednak umiejętności odmówić mu nie można.
Powiem szczerze, ze nie tak dawno zastanawialem sie nad tym w jaka gre chcialbym zagrac i wlasnie tez mialem taki pomysl, aczkolwiek ja zamiast gangstera bylem za seryjnym, brutalnym morderca
Generalnie pomysl mega
Vávra zdradził, że podstawowym założeniem w Mafii III miała być rozgrywka dwoma różnymi bohaterami – gangsterem oraz policjantem.
Chętnie zobaczyłbym Mafię w takiej wersji. Miałem nadzieję jeszcze przed premierą GTA V, że może tam w końcu będzie dane nam grać dwoma bohaterami, gdzie jeden byłby policjantem, a drugi kryminalistą, a ich drogi w trakcie fabuły przeplatałyby się. Jednak w serii GTA raczej by to nie wypaliło, nie mówiąc już o tym, że raczej nie będzie dane nam tam nigdy zagrać policjantem.
Ale do Mafii taki zabieg by pasował. Coś ala L.A. Noire i Sleeping Dogs, ale w klimacie Mafii. Więc mam nadzieję, że kiedyś skorzystają z tego pomysłu.
Pamiętam stare Getaway oraz Getaway Black Monday na PS2 w Londynie gdzie można było zobaczyć historię i jak policjant a jak kryminalist. Dalej kreator serii zrobił LA Noire gdzie nawet był bohater z Getaway, Hammond.