CoD: Modern Warfare - otwarta beta na PC już dostępna
Po zagraniu paru rund nie jestem przekonany. Kolory są jakieś dziwne i odróżnienie przeciwnika od reszty mapy jest miejscami cholernie trudne. TTK to kosmos przez co zdarza się, że nie ma kompletnie żadnego czasu na reakcję. Myślałem, że Battlefield cierpi z powodu kamperów. Ale po tym co zobaczyłem tutaj, to w BF'ie grają sami maratończycy. 64 graczy na tak klaustrofobicznej mapie, na dodatek z pojazdami to istny chaos, a wszystko sprowadza się w gruncie rzeczy do tego, że połowa drużyny obsadza jedno pomieszczenie i tylko wystawia głowy przez okna, a pojazdy czekają na idealny moment do strzału tak jak i dachowcy ze snajperkami.
Mamy niby 2 tryby sprintu ale każdy z nich jest za wolny. Postać porusza się zbyt ociężale. Feeling broni zdecydowanie na plus, tak jak i tryb Gunsmith. Ale jednak na tym chyba plusy się dla mnie kończą i jednak nadal pozostanę przy BF4 i BF1. Jakoś tam tempo rozgrywki, TTK i wszystko inne jest bardziej zbalansowane. Spróbuję jeszcze raz dać szansę MW ale nie wiem czy jednak zaakceptuje ten chaos i zbyt małe mapy jak na 64 osoby.
EDIT: Po zagraniu jeszcze paru meczy ostatecznie stwierdzam, że to już nie mój styl gry. Za szybko, masa kamperów, klaustrofobia, siedzenie w 5 chłopa w jednym pomieszczeniu i czekanie aż ktoś wejdzie, olewanie celów trybu gry tylko aby łapać killstreaki. Snajperzy chyba w żadnej grze nie byli jeszcze taką plagą, a snajperki zabijające jednym strzałem nawet w nogę to chyba jakiś żart. Wyskakujący zza rogu przeciwnicy i ciągły "bunny hopping" chyba zawsze będzie na porządku dziennym w CoD. Miałem nadzieję, że to ogarnął ale jednak jest jeszcze gorzej. Ludzie zamiast sprintu częściej molestują spacje. Miała być detronizacja Battlefielda i mocna konkurencja, a ja takiej tu nie widzę. Po tak hucznie zapowiadanym przez IW realizmie grając w grę widzę go niewiele. Ludzie w DICE mogą spać spokojnie. Myślałem, że BFV pokazał jak bardzo można podkręcić tempo rozgrywki. COD MW tu już idzie w kosmiczny "tajming". Może jestem już za stary i refleks nie ten. Nie wiem. BF dla mnie nadal pozostaje lepszy.
Optymalizacja tragiczna.
W trybie Ground War nawet na najniższych ustawieniach są spadki poniżej 60 FPS na Ryzen 5 2600, GTX 1060, 16 GB RAM.
@LukaszX92 - a czego się spodziewałeś na komputerze za 1500zł? Full detali w 4k i 144fps?
Eeeee na obecną chwilę .....jakiś czas temu to troszkę kosztowały te podzespoły......
@LukaszX92 Problem to niestety Twój Ryzen.... Na 9900k @5Ghz oraz Titan X Pascal mam 144 fps niemal non stop w pełnych detalach. Zero czkania.
Ten Ryzen udźwignie każdą nową grę na wysokich ustawieniach
Dziwne, ja gram na najwyższych w FoV 90, Filmic SMAA T2, rozdzielczość 160% i trzyma powyżej 70 prawie cały czas. Spadki mam tylko an początku mapy, ale jak się wszystko załaduje to nie widziałem żeby poniżej 60 u mnie spadło. Aktualnie 79 fps.
Może przez procesor? Na GW na 64 graczy dużo się dzieje.
Niby takie ustawienia, a wygląda przeciętnie, szczególnie tereny dalej, które się w trakcie sprintu doczytują ;)
Zaraz 2020r., gra FPS i do tego multi, a koleś dziwi się, że GTX 1060 nie trzyma mu 60fps lol.
W Battlefield V cały czas ponad 60 FPS, większość ustawień na Ultra.
Po drugie w zalecanych wymaganiach jest GTX 1060, więc się nie ośmieszaj.
To żeś się popisał, jak mp to raczej z gpu ma mało wspólnego, a prędzej cpu gniecie.
Zagrałem kilka gier w trybie dla 64 graczy bo tylko on mnie interesuje.
Wrażenie grania w Metro w BF3, mapa mała jak na tyle osób. Pojazdy w sumie nie maja zastosowania bo większość biega po budynkach, przynajmniej takie sprawia to wrażenie.
Szybszy niż w BFach TTK w porównaniu z dość powolnym poruszaniem się postaci sprawiał, że nie mogłem przyzwyczaić się do prowadzenia postaci.
Mimo podobnej tematyki dla mnie BF i COD to jednak trochę inne gry, skierowane dla innego odbiorcy. Do mnie osobiście mechaniki BFa przemawiają bardziej.
Mam też nadzieję, że próba podkopania pozycji Battlefieldów trybem dla 64 graczy zmotywuje DICE do większego wysiłku przy rozwijaniu kolejnych części swojej serii.
Pograłem 3 godziny w Ground War i powiem wam, że nie jestem przekonany. Praktycznie wszystkie wady które wymienię wynikają z tego, że jestem przyzwyczajony do BFa a tam nie ma takich irytujących rzeczy. Dlaczego nowy cod mi się nie podoba?
1. Model strzelania jest moim zdaniem niesatysfakcjonujący, bo przeciwnicy giną za szybko.
2. Dysproporcja w umiejętnościach graczy nasila się pod wpływem śmigłowców, rakiet, uavów i co tam jeszcze jest.
3. Kolory wyblakłe utrudniają identyfikacje przeciwnika jeszcze bardziej niż w bfie.
4. Dużo więcej camperów w okienkach i na silosach siedzących tam pół gry. Czasami odnoszę wrażenie że wygrywa w tej grze ten kto znajdzie sobie dobrą miejscówkę.
Jeżeli ktoś z was napisze że nie podoba mi się bo mi nie idzie. Hmm... możliwe, mam co prawda KD ok. 1.0, ale osobiście stawiam na irytujące rozwiązania i zaprojektowanie gry, która wciąż w rdzeniu jest po prostu CoDem.
Mimo to są momenty satysfakcji, dałbym może 7-/10 ale z kupna rezygnuję. Mimo, że niezbyt mi się podoba to jest dużo lepszy od poprzednich CoDów, bez wątpienia najlepszy CoD od lat, który znajdzie swoich fanów :P
W sumie wymieniasz wszystko co było w CoD od co najmniej 4 części. Jakie dokładnie miałeś oczekiwania skoro wiadomo, że to nadal będzie twitch shooter?
Ja na cuda nie liczyłem, ale myślałem, że odrobinę bardziej przyłożą się do Ground War żeby gracz BFa miał choć cień alternatywy. Niestety moim zdaniem to się nie udało.
1. Model strzelania jest moim zdaniem niesatysfakcjonujący, bo przeciwnicy giną za szybko.
I tak według mnie lepiej niż w poprzednich CODach, gdzie z daleka zabijałeś jednym strzałem z czegokolwiek. W każdym bądź razie to drugi COD, gdzie zwiększono życie, dlatego też już nie zabijesz jednym nabojem (oczywiście prócz shotgunów, snajperek itp.)
Ja na cuda nie liczyłem, ale myślałem, że odrobinę bardziej przyłożą się do Ground War żeby gracz BFa miał choć cień alternatywy. Niestety moim zdaniem to się nie udało.
Zauważ, że to dopiero pierwsze doświadczenie od czasów United Offensive z 2004 w kwestii sterowania czołgiem itd. Także to normalne, że są w tyle do BF'a. Dopiero trzeba będzie czekać na kolejne części zanim dobrze to rozwiną.
1. A to wada? Seria z kałacha po klacie położy każdego szybciej niż w tej grze.
2. Tylko, żeby odpalić wsparcie śmigłowca, nalot rakietowy czy radar i tak musisz nabić fragi - pod rząd bez zgonu.
3. Tu się zgodzę - oby to dopracowali.
4. Snajper nie będzie biegał po mapie tylko czatował w idealnej miejscówce - jak w realu.
Pytanie do grających na PS4. Próbował ktoś grać na klawiaturze i myszy ? Są jakieś opoźnienia ?
Kolego a co było nie tak ?
Bo brat ma ps4pro i samą myszkę sprawdził w menu i mowił że działa z opóźnieniem. W rozgrywce nie działała mysz ale to chyba przez brak klawiatury.
Grałem. Jest nie źle. Tyle mój razer miał ciut zdupioine skalowanie. Na pc nie mam tego problemu,. Żeby myszka i klawiatura działała w CoDMW, po wejściu do gry trzeba wyłączyć pada. I używać klawiatury+myszki
Po zagraniu paru rund nie jestem przekonany. Kolory są jakieś dziwne i odróżnienie przeciwnika od reszty mapy jest miejscami cholernie trudne. TTK to kosmos przez co zdarza się, że nie ma kompletnie żadnego czasu na reakcję. Myślałem, że Battlefield cierpi z powodu kamperów. Ale po tym co zobaczyłem tutaj, to w BF'ie grają sami maratończycy. 64 graczy na tak klaustrofobicznej mapie, na dodatek z pojazdami to istny chaos, a wszystko sprowadza się w gruncie rzeczy do tego, że połowa drużyny obsadza jedno pomieszczenie i tylko wystawia głowy przez okna, a pojazdy czekają na idealny moment do strzału tak jak i dachowcy ze snajperkami.
Mamy niby 2 tryby sprintu ale każdy z nich jest za wolny. Postać porusza się zbyt ociężale. Feeling broni zdecydowanie na plus, tak jak i tryb Gunsmith. Ale jednak na tym chyba plusy się dla mnie kończą i jednak nadal pozostanę przy BF4 i BF1. Jakoś tam tempo rozgrywki, TTK i wszystko inne jest bardziej zbalansowane. Spróbuję jeszcze raz dać szansę MW ale nie wiem czy jednak zaakceptuje ten chaos i zbyt małe mapy jak na 64 osoby.
EDIT: Po zagraniu jeszcze paru meczy ostatecznie stwierdzam, że to już nie mój styl gry. Za szybko, masa kamperów, klaustrofobia, siedzenie w 5 chłopa w jednym pomieszczeniu i czekanie aż ktoś wejdzie, olewanie celów trybu gry tylko aby łapać killstreaki. Snajperzy chyba w żadnej grze nie byli jeszcze taką plagą, a snajperki zabijające jednym strzałem nawet w nogę to chyba jakiś żart. Wyskakujący zza rogu przeciwnicy i ciągły "bunny hopping" chyba zawsze będzie na porządku dziennym w CoD. Miałem nadzieję, że to ogarnął ale jednak jest jeszcze gorzej. Ludzie zamiast sprintu częściej molestują spacje. Miała być detronizacja Battlefielda i mocna konkurencja, a ja takiej tu nie widzę. Po tak hucznie zapowiadanym przez IW realizmie grając w grę widzę go niewiele. Ludzie w DICE mogą spać spokojnie. Myślałem, że BFV pokazał jak bardzo można podkręcić tempo rozgrywki. COD MW tu już idzie w kosmiczny "tajming". Może jestem już za stary i refleks nie ten. Nie wiem. BF dla mnie nadal pozostaje lepszy.
Pograłem 3 h na ps4 pro i tryb war mi się podoba. Akcji na środku mapy jest dosyć sporo więc można ubijać :) Mapa sama w sobie jest dobrze zrobiona. Nie za duża nie za mała. Pojazdy nie są złe jednak brakuje śmigłowca bojowego. No i brak destrukcji otoczenia trochę boli w oczy.
Najbardziej co mi się nie podoba to granie sniperem. A nim praktycznie grałem te 3 h. Koleś stoi sobie 200-300 m stoi i ja strzelam i pocisk nie dolatuje drugi strzał też nie ... Sniper jest na duże dystanse i jeśli nie mogę trafić w kolesia który leży i nic nie robi to jest coś nie tak. Druga sprawa obrażenia. Strzelam do wrogiego snipera trafiam go ale nie zabijam od razu. Gdzie na średni i bliski dystans by zginął. Potem muszę go trafić drugi raz a to graniczy z cudem. Ogólnie jeśli chodzi o sniperowanie to widać że na daleki dystans trzeba strzelać z wyprzedzeniem i to jest ok. Ale że koleś stoi i nic nie robi i kula go nie sięga to jest to już bzdura ...
@LukaszX92 jakoś na moim gtxie 1660ti, ryzenie 1600x i 8GB ramu gra chodzi na najwyższych i nigdy nie spada poniżej 80FPS, oczywiście w ground war
GTX 1660 Ti to mocniejsza karta.
nie zmienia to faktu, ze 1060 powinna dac rade utrzymac powyzej 60 fps na najnizszych
Bo bez problemu utrzymuje: ryzen 2600 i 1050Ti utrzymuje 60FPS w średnich detalach, i5 4590 i rx 570 utrzymują jakieś 70-80FPS na wysokich ustawieniach , jakoś nie wyobrażam sobie żeby mocniejszy GTX 1060 nie dawał rady, no chyba że to wersja 3GB (czyli ta której nikt pod żadnym pozorem nie powinien kupić)
Legion 13, chodzi o tryb Ground War, reszta trybów działa płynnie.
Czytaj ze zrozumieniem.
https://youtu.be/-wLA_WwqoBw?t=44
https://youtu.be/svdPx7XbYBk?t=268
Cały czas są spadki w okolice 40-50 FPS nawet na niskich ustawieniach.
Tutaj pokazują ultra ustawienia, w takim przypadku jestem w stanie uwierzyć w to 45-60FPS, musisz mieć jakiś problem z kartą graficzną, właśnie sprawdzałem GW na rx 570 (który jest jakieś 20% wolniejszy od gtx 1060), w ustawieniach wysokich mam średnio 70FPS często FPS utrzymuje się powyżej 80 i bardzo żadko spada do 55.
Generalnie gram w wiekszość gier na konsoli, pierwsza sprawa jest taka, że zwykła ps4 fat kompletnie nie trzyma klatek i uważam, że jest to totalnie nie grywalne przy tym trybie, a druga sprawa, to nie moje granie, wole mniejsze mapki, jak to bywało we wszystkich codach i tak jak pare osób tutaj zauwazyło, pełno kamperów, snajperów i stoją całą gre w jednym miejscu :o
Co wy pieprzycie? U mnie na i5-3570 3.4Ghz (4.2 Turbo), GTX 970 OC i 8GB RAM śmiga aż miło na wysokich detalach w 50-60 klatkach (1080p). Macie chyba syf w tych swoich maszynach skoro narzekacie na optymalizacje...
Fajnie się gra, tylko wszystko jest jakieś takie rozmazane, jakby się grało na konsoli i dynamicznej rozdzielczości :P. Gram na praktycznie najwyższych detalach, pomijając jakieś cienie czy rozdzielczości powyżej natywnej. Wyłączałem film grain, blury ale dalej nie najlepiej to wygląda. Na necie widziałem, że nie tylko ja mam z tym problem.
Może coś z filtrowaniem tekstur? Nie ma na razie takiego ustawienia. Same tekstury podłoża są niskiej jakości. Jak chcesz ostrzejszy obraz to zmień SMAA T2, na inny tryb, albo wyłącz i ustaw większe skalowanie.
ustaw sobie wyzszą rozdzielczość tesktu z domyslnych 50% na chociaż 100% lub wyzej :) To tak jak w BF V, dzieki niższemu ustawieniu gra wygląda na rozmazaną i mało ostrą.
Gram na Filmic SMAA T2X, ale z wyłączonym raczej jest podobnie.
https://live.staticflickr.com/65535/48769129997_bcaa4fc290_o.png
https://live.staticflickr.com/65535/48768605118_fbfa38dcd9_o.png
Tak to wygląda. No nie wiem, jak dla mnie to wygląda jak jakaś niższa rozdzielczość, no ale może idzie się jakoś przyzwyczaić :P.
[edit]
no mam 100% :S.
Efekt bluru; jest to błąd w wersji BETA na PCtach, nawet przy najwyższych ustawieniach. Jak chcesz to naprawić udaj się na reddit tam gościu znalazł rozwiązanie, trzeba zmienić jeden parametr w pliku. Polecam bo ja zmieniłem io mi się stanowczo lepiej gra - ostrzejszy obraz:
link do materiału:
https://www.reddit.com/r/modernwarfare/comments/d72efb/ive_managed_to_turn_off_depth_of_field_and_its/
Mam dokładnie to samo. Blur strasznie bije po oczach. Ze skalowaniem jest niewiele lepiej. Coś jest nie tak z AA w grze, bo czy z nim czy bez niego wygląda to bardzo słabo.
Bez AA nawet w 4k widać dziwny szum na niektórych powierzchniach i to też wygląda jak błąd.
Zedytowałem ten plik.
https://live.staticflickr.com/65535/48769725247_6bf227175a_o.png
https://live.staticflickr.com/65535/48769525841_6bfbf9e478_o.png - podobny screen do tego, co wcześniej wysłałem przed edycją. Nie bardzo widzę różnice miedzy jednym a drugim.
https://live.staticflickr.com/65535/48769196108_ed22679fc3_o.png
Szczerze mówiąc ciężko mi powiedzieć, czy jest jakaś różnica, ale tak czy tak już mi grafika nie przeszkadza. Może się przyzwyczaiłem :P
jest jest jest! Stary dobry Modern Warfare powrócił! Gra się super, tekstury mam na Normal a reszte na Ultra i Enabled i mam te 130fps (rozdzelczość ustawiona z 50% na 100% ale będę jeszcze testował). Cięzko było przez pierwszą rundke ale później juz OK.....już nie te lata aby zwinnosć była jak kiedyś ale nie jest źle :P
haha typie co ty piszesz? :D 130 fps i ciężko było? hahaha pykam w różne gry w multi przy 20 fps i daje rade a Ty masz ciężko przy 130, lol
Przecież facet wyraźnie pisze, że było ciężko przez zaawansowany wiek, a nie przez fpsy. Naucz się czytać ze zrozumieniem "typie".
Średnie...
Graficznie lepiej od poprzedniego (na blisko wygląda ładnie, daleko nie ma cieni, wygląda tragicznie)
Gameplay w sumie też lepiej od poprzedniego
Dźwięk + strzelanie na plus. Chociaż długo się zabija...
Duże mapy + czołgi etc. udaje BF'a ale brak klimatu, wszystko drętwe i statyczne, wtedy widać, że daleko do konkurencji. Jedyne co daje satysfakcje to samo strzelanie i ten combat.
Mimo wszystko, szkoda kasy na premierę, nie zaskoczyło, chyba, że kampania będzie fajna, to hmm!
W MP graficznie jest ubogo, nie ma się co czarować. Tutaj nawet nie ma minimalnego wiatru, wszystko statyczne. W SP będzie widać postęp.
To ty nie grałeś chyba w Black Opsa 4, tam to sie dopiero trzeba w kogoś nastrzelać.
graifka to tam może być jaka jest
Tak ja wkurzyłem się i dałem spokój dobrze że dostałem dostęp poprzez oglądanie streama z coda
Jeśli ktoś ma efekt blur-u na PC i chce aby obraz był ostrzejszy i głębia tła zniknęła polecam zajrzeć tutaj:
Jeżeli ktoś myśli, że ten Ground War to pogromca BFa to się raczej srogo zawiedzie. Tak jak inni zwracali uwagę powyżej. Chaos, chaos, chaos i jeszcze raz chaos. O tym że kilka razy zaraz po respie zginąłem albo kogoś zabiłem nawet szkoda wspominać. Rola pojazdów raczej marginalna w porównaniu do BF4/BFV. Pozostałe tryby są ok. Jak to w CoD. Najbardziej podobał mi się tryb NVG. Trzeba uważać, żeby nie zdradzić swojej pozycji wskaźnikiem laserowym. TTK/TTD zdecydowanie szybsze niż w BF. Do tego dochodzi całkiem niezła optymalizacja. Mi szarpało tylko podczas animacji respa. Poza tym jakichś większych problemów czy spadków klatek nie zanotowałem. To będzie chyba pierwszy CoD od premiery W@W i BO którego kupię w miarę szybko po premierze. Poczekam tylko, aż w pełni wyjaśni się kwestia monetyczaji, bo oczywiście w becie ani widu ani słychu sklepiku.
ale tak samo było w BF V, kwestia przyzwyczajenia sie :) W CoD jest troszkę bardziej żwawo, dynamiczniej. Nie twierdzę ze to pogromca BFa ale moze z czasem zbalansująą jakoś ;)
Taaa. Szczególne w kategorii duże otwarte mapy, pojazdy i ilość graczy na serwerze. A no i jeszcze destrukcja. Król jest tylko jeden.
https://youtu.be/1ofNwdt-t7Q
zagrałem pół rundy i uninstall....odgrzewaniec jak poprzednie części. Miernota na krótki czas, gra napędzana hypem sprzedajnych youtuberów
XDD
Bo tylko tyle ciśnie się na język. Nie bronię CoDa w żadnym przypadku, bo w ostatnie części nie grałem, ale tutaj czuć powiew świeżości, a pisanie że to odgrzewaniec to już czysta hipokryzja. Może trzeba było zagrać całą rundę.
Tak to jest jak się ma 0% skilla. Taka osoba nawet w pasjansa umie przegrać :)
tez zagralem... pierwsze trzy godziny łamałem klawiature i mysz tak mnie ta gra wku***ała.na koniec rundy 3 fragi i 27 smierci, teraz jade wszystkich.... gra kozak duzo lepsza od poprzednich czesci... nie ma latania po scianach i jest git..
ja zagrałem 1 rundkę i całkiem fajnie mi się grało, a co do troli oni zawsze najlepiej wiedzą
Wie ktoś czy da się cokolwiek zrobić aby odpalił się na Win 8.1? Mówi że potrzebuje DirectX 12, na win 8 nie ma, a mimo to da się podobno na Win 7 grać.
Pograłem trochę i z przykrością muszę stwierdzić że ten nowy COD to taki sam badziew jak poprzednie odsłony tej serii.
nie instalowałem, nie grałem ale po screenach twierdze, że znacznie lepsze od BFa V :D Call me a fanboy, I don't really care.
Ale znalazłeś wyznacznik jakości. Nic nie będzie słabsze z shooterów od Battlefield V z gier AAA w najbliższym czasie, bo ta gra miała zbyt wiele mocnych wad jak tony bugów, koszmarne SI wrogów, króciutkie kiepskie kampanie, poprawność polityczną na niespotykanym poziomie :)
To jak upadło na pysk studio EA DICE z poziomu Battlefield - Bad Company 2 z 2010 do poziomu Battlefield V z 2018 to większy regres niż nawet mamy w serii COD od Activion.
Dla nich gry z serii COD produkowali Infinity Ward, Treyarch, Sledgehammer Games.
Najlepsze gry serii stworzyło Infinity Ward:
CoD 2003, CoD II 2005, CoD - MW 2007, CoD - MW 2 2009.
W miarę też dawały radę CoD - World at war 2008 i CoD - Black Ops 2010 od Treyarch oraz ewentualnie jeszcze
CoD - MW 3 2011 również od Infinity Ward, ale już przy niej czułem wyraźniejszy spadek jakości. Po 2011 roku już żaden CoD nie podobał się mi. Niczym nie zaskakiwał. Nie gustuje do tego w futurystycznych klimatach, a seria na dodatek całkowicie straciła pazur i to coś. Szczytowa forma serii to CoD - MW 2007. Nawet CoD WWII i powrót do IIWŚ nie potrafił mnie kupić bym stwierdził, że to jest stary dobry CoD.
Od oryginalnego MW nie grałem w żadnego CODa, zainstalowałem z racji darmowej otwartej bety i gra mi się całkiem przyjemnie, ale żadna to odmiana od ostatnich lat raczej czy też BFa.
Głupi byłem, kupiłem, żeby pograć już w czwartek...
Niestety wydane pieniądze bez sensu - grafika w tej grze jest dramatyczna.
Rozmycie średniego i dalekiego planu na każdych ustawieniach, w tym z renderingiem na 130% (karta 2080Ti)
Nie widać przeciwników, bezsensowne oświetlenie (na zewnątrz za jasno, wewnątrz sztuczne ściemnienie, które ma chyba udawać HDR).
Jak gra za 60 euro w 2019 roku na topowej karcie może wyglądać tak źle?
Zwróciłem się z żądaniem o zwrot kasy - bardzo się zawiodłem i dziękuję już za tego CODa :(
Muszę się zgodzić z powyższymi zarzutami: techniczna strona najnowszego CoDa woła o pomstę do nieba. Szkoda :(
PS. Też kupiłem w pre-orderze, ale zwracać nie będę.
przeciez to beta..... pewnie bedzie lepiej
@Stary Tapczan nie wiem czy to sarkazm ale zakładam że nie.
Widać że korpo wychowało sobie już nowe pokolenie "przecież to beta". Powiedz mi co oni mogą poprawić w miesiąc ? Przecież ta gra już jest skończona i jedyne co robią to eliminują błędy.
Grałem na ps4. Tradycyjne mapy i tryby z COD są spoko. Strzelanie oraz udźwiękowienie jest mega dobre. Graficznie jest dobrze ale nie bardzo dobrze. Tryb dla 64 na mapie z bety sprawdza się średnio. Jest za ciasno i chaotycznie. Pojazdy średnio się sprawdzaj, użyłem ich z ciekawości i nie podeszły mi. Myślę że na tej dużej mapie dobrze by się grało w 42 lub 48. Tryb z noktowizorami również jest fajny. Ogólnie z tego wycinku gry jaki jest w becie gre oceniam jako dobrą. (Czyt. 4/6<-- to maks)
Ryzen 5 2600 8 GB Ram i Radek RX 580
Ustawienia wysokie, full HD. Gra nie spada poniżej 60 klatek.
Tryb Deathmatch - zajebisty, szybki, dynamiczny i można nieźle fragować.
Tryb 32x32 - dałbym jeszcze większe mapy ale ten tryb to raj dla snajperów i ludzi w czołgach.
Tryb 2v2 - trudny, trzeba szybko dobiec do dobrej broni i ogarnąć zachowanie drugiego teamu.
Mnie kupili, biorę na premierę. Jedynie tylko grafika w multi taka jakaś - mętna. I od czasu do czasu ta postać którą mamy wybraną co w lobby się porusza czasami wygląda jakby była z Minecrafta wyciągnięta xD sterowniki najnowsze ale to beta to wybaczam
Ta gra to kolejny odgrzany kotlet! Każdy chwali, że niby powiew świeżości, a tak naprawdę cały multiplayer opiera się na tych samych schematach np. nie masz skila to bierz MP7 albo inny karabinek szybkostrzelny, a jak go masz i strzelasz same głowy to bierz AK albo M4. Tryb 64 osobowy to porażka, mapa niewiele większa od standardowych, pojazdy to pudełka na zapałki, które można niszczyć z drugiego końca mapy. Cholernie brakuje destrukcji otoczenia, byle badyl i helka rozbita. Respy też są słabe!
Taki sam schemat jak w BF, biegasz po wielkich polach o zabijasz - gra jak każda. Tu chodzi o to ze w końcu nie ma odległej przyszłości, to kolejny MODERN Warfare na który każdy fan czeka :) Mi się bardzo podoba.....w przyszłości chciałbym dodatkowe niektóre mapy z poprzednich części MW <3 Brazylijska fawela i kilka innych.
Wolę na Padzie, grać na komputerze to jak pływać na motocyklu
grać na padzie to jakby rosół widelcem...
Jak z destrukcją otoczenia jest czy wszystko z betonu jak w poprzednich wersjach CODa ?
Wątpię czy w codzie na ps5 się coś zmieni w kwestii niszczenia otoczenia. Czy gdzieś poza bfem w multi to występuje?
@up - Rainbow Six Siege, jak na multiplayerową strzelankę to oferuje bardzo konkretny system zniszczeń, mocno taktyczny.
To nie BF aby destrukcja miała tu znaczenie :) W CoDach liczy się zwinność a nie niszczenie wszystkiego co popadnie.
Strzał z dużego kalibru np 7.62 mm przebija drzwi czy kontenery - sprawdziłem i działa. Ale destrukcji otoczenia brak
Czyli gra AAA z końca 2019 roku za kilkaset zł, która będzie zajmować ok 80gb, a nie musi być w niej:
- destrukcja otoczenia
- porządna fizyka
- dopracowane SI wrogów i strzelanie
- grafika z ostrym obrazem jak żyleta bez nachalnych rozmyć ukrywających niedociągnięcia
- pomysłowa i zaskakująca
- z świetną kampanią
A kilkanaście lat temu dało się tworzyć takie FPS-y mające w sobie większość wymienionych zalet, bo w czasie swej premiery zawsze wymiatały np:
RTCW 2001, MoH - Allied Assault 2002, CoD 2003, Half Life 2 2004, CoD II 2005, Crysis 2007, CoD - MW 2007 itd.
Skoro w teorii powinno być postępowo to w grach od kilkunastu lat powinny być wdrożone te aspekty na wyższym poziomie. A tymczasem najczęściej SI wrogów z Half Life 1 i 2, Far Cry 1, F.E.A.R.1, Crysis 1 zawstydzają nowe produkty, a fizyka z HL 2 sprzed 15 lat czy Crysis 1 sprzed 12 lat jest prawie tak samo rzadkim przypadkiem w nowych shooterach. A te gry zajmowały odpowiednio tylko 4gb (HL2) i 7gb (Crysis).
Kiedyś to gry miały max 2GB i małą szczegółowość grafiki. Gry wychodziły co rok bo szybko się je tworzyło. Każdy mógł zagrać bo wymagania były niskie. Teraz to jest szał na grafikę i marnuje się kilka miesięcy aby to wszystko jakoś wyglądało. Pod tym względem te obecne czasu są do bani. Powinni wrócić do poprzedniej jakości grafiki. Niech będzie taka jak w BF4 więcej ja nie potrzebuję. A najlepiej to powinien powstać edytor map do BF4 i gra stała by się nieśmiertelna.
Cóż, w temacie 64 graczy IW dopiero raczkuje i jeszcze musi się sporo nauczyć.
Tryb NVG i realism wyszły za to perfekcyjnie, tam można się bawić znacznie lepiej.
Na PS4 chyba jest o wiele mniej błędów technicznych niż na PC.
Na xboxie też nie zauważyłem błędów, gra działa bardzo przyjemnie. Time to kill bardzo mi się podoba. Trochę jak stare CODy i jak battlefield w trybie hardcore którego niestety już nie uświadczymy w battlefield.
Mapa ground war powinna być ograniczona do MAX 32 osób, cod UO miał większe mapy i tam dało się grać przy tak ogromnej ilości ludzi. Wydaje mi się że ten tryb zrobiony został tak naprawdę dla graczy Battlefieldowych, którzy zrazili się do bfa po V, patrząc na nową grę IW zaczynam bardziej doceniać serię Battlefield, choć niekoniecznie ostatnia część.
Super mi się wczoraj grało, ale jedno boli mnie bardzo. Nie chodzi nawet o destrukcję otoczenia, ale o penetracje pocisków. Gość schował się za drewnianą skrzynię, a ja nie mogłem go za nią zranić. Rozumiem już ściany, metalowe beczki, czy coś, ale skrzynia z drewna...
A z czego strzelałeś bo np przez drewno strzały z AK przechodzą jak złoto
Gra fajna, bawiłem się lepiej niż przy Black Ops 4, ale mam kilka zastrzeżeń, mianowicie:
- w 100% render scale i najwyższych detalach gra jest za bardzo rozmyta. Nie wiem jeszcze jak efekty ustawić i czy w ogóle się da, żeby obraz był ostrzejszy. Irytujące.
- Ze względu na bardzo szybki TTK jest zbyt mały recoil. Nie trzeba w ogóle kontrować karabinu bo przeciwnicy tak szybko padają.
- zbyt mała kara do celności podczas biegu i skoku
- chyba muszą popracować nad optymalizacją, bo w 1440p full detalach mam >110 FPS, a czuć microstuttering.
Jakby przeszli na model CS:GO, czyli wprowadzenie mikrotransakcji i przestali wydawać grę co roku, tylko dopracowywali ten tytuł, to bym się nawet w to zainwestował.
Własnie się zastanawiałem czy na PC też tak jest. Jest rozmyta, jakby aberracja chromatyczna była włączona lub coś w podobnym stylu.
@ bisfhcrew
Rozmycie to rozmycie a aberracja to aberracja. Rozmycie to motion blur który daje poczucie prędkości, dynamiczności itd. Głębia ostrości...chyba nie trzeba tłumaczyć, to samo jak w fotografii. Aberracja to widoczne niebiesko- zielone krawędzie itd. W CoD jest tez takie coś jak rendering rozdzielczości czyli ogólna ostrość gry, widać różnice dopiero po ustawieniu powyżej 100% (najlepiej mieć te 150% aż do maksimum ale zależy kto jaki ma PC bo ta opcja działa na ilość klatek).
Pewnie z tych opcji da się wyłączyć.
Nie chodzi o rozmycie w ruchu. Zobacz na screena, krawędzie z przesunięciem jak w aberracji. Aberracja to też rozmycie, nie wiem co próbujesz tutaj tłumaczyć...
Przeglądam na smartfonie, widzę rozmycie ale nie aberracje - Anyway aż tak bardzo Ci to przeszkadza? W większości gier obecnie jest rozmycie większe lub mniejsze oraz reszta efektów jak aberracja czy ziarno. W jakimś celu ma to nadać grze charakteru i tyle.
Boszzzzz, jak ta gra jest durna!
Battlefield przy tym to wręcz symulator żołnierza :-D
Całkiem całkiem się zapowiada gra chodzi bardzo dobrze tez macie rozmazany obraz jak by?
U mnie gierka niby pokazuje 80-90 fps ale płynność jest na poziomie 30-50 fps nie wiem czemu.
W coda nie grałem od czasów mw2 bo żadem mi nie podszedł ale w tego chyba zagram
Ostatni CoD, którego kupiłem to Black Ops, a ostatni, w którego grałem to któryś z kolejnych Black Opsów przy okazji free weekendu, ale przeraziło mnie zachęcanie do grania jako camper (celowniki z wallhackimem itp.). Nowa część to faktycznie co innego. Ale mój zachwyt nad CoDami minął już dawno temu, gdy wyszło MW2. CoD4 miał doskonały multi i nigdy lepszego nie doświadczyłem. W nowej części z początku nie spodobało mi się to, może i niewielkie, ale jednak podobieństwo do Battlefieldów. Dziwnie się czuję poruszając. Strzelanie wydaje się fajne, ale te celowniki tak latają, że nawet przy dokładnym celowaniu co trzeci nabój trafia cel. Pewnie są pod tym względem lepsze pukawki. Tryb GW to masakra. Nic nie widać, wszyscy latają w kółko i ciągle traci się orientację. Ogólnie chaos. Do tego ciągle dokładnie po środku pojawiają się jakieś informacje o zajmowanym punkcie, albo odblokowaniu czegoś. Denerwujące to. O podstawowych trybach nie ma co za dużo gadać. Jest standard. Idzie czasem lepiej, czasem gorzej. Mnie jednak najbardziej zależało na tak zwanym "realizmie", czyli zero HUDu i mniejsza odporność. Zdecydowanie najfajniej się na tym gra, ale ta odporność mogłaby być jeszcze trochę mniejsza. Wziąłem strzelbę w jednym meczu i rzadko kiedy dało się zdobyć fraga jednym strzałem, nawet z bliska. Szkoda, bo w "czwórce" lubiłem sporo biegać z "pompką", a tutaj jest ciężko. Fajne są tryby 1v1 i 2v2, ale trzeba trafić na dobrego kompana, bo był taki, który na starcie podebrał mi wszystkie zabawki po drodze.
W CoD'ach jednak najbardziej zależało mi na singlu. Jak będzie fajnie, to może nawet kiedyś kupię za rozsądną cenę. Pod tym względem jednak to pierwsza część z dodatkiem była moją ulubioną, i nawet "czwórka" tak mnie nie zachwycała. Dzieciak byłem, to może po prostu inaczej to wtedy widziałem, ale skoro chciało mi się przechodzić te kampanie co najmniej 30 razy, to coś w tym chyba jednak było.
Posiadaczom kart nv polecam otworzenie nakładki w grze i zastosowanie filtra wyostrzenie. :)
Sam cod nie porwał, ale nie jestem targetem produkcji, moje wojaże w fps multi sprowadzały się do Enemy Territory i Rainbow Six Siege. Całej reszty nie czuje.
Pograłem ładnych parę godzin, było trochę funu ale z tych szumnych zapowiedzi to raczej niczego tu nie uświadczyłem.
Gdyby kosztowała poniżej 100zł to bym się zastanowił, ale za tyle ile wołają to ja dziękuję postoję.
Dobiłem do 30 levla czyli maksymalnego w wersji Beta i czuje niedosyt! :) Gra mi się świetnie.
Ktoś mi napisze ile map ma być na początku? Nigdzie nie widzę informacji na ten temat.
Siema! Grałem przez weekend w betę Coda. Mam problem z optymalizacją. Mianowicie jakich bym nie ustawił opcji graficznych MAX/Średnie gra się zacina... Sytuacja w Menu jest taka sama jak opisałem wcześniej.(Doczytywanie tekstur itp...) PCU: I5-4670k 3.40GHz / RAM:16 GB / GPU: GTX 1060 6GB. Win 7...
Jak to możliwe że im gierka chodzi /na tych jednostkach a mi wcale kappa.. :)
RSTech / YT
(PC SPECs)
Intel core i5 4460 3.20
8GB RAM DDr3 1600MHz (8GB Kingston HyperX Fury)
EVGA GeForce GTX 1050 ti SC 4GB (no 6-pin)
ASUS H81M-E Motherboard
Windows 10 64
eltiorex / YT
EVGA SSC GTX 960 4GB
Intel Core i5-2400
4x4GB Corsair 1600 Mhz
Resolución: 1366p x 768p
Calidad: Alta
Pograłem chwilę i jak dla mnie nic specjalnego, jakbym zobaczył gameplay gdzieś na youtubie nie podpisany grą, to uznałbym że to jakaś darmówka i tak też się w to gra
Grałem. Dobiłem do 20stej rangi także trochę czasu spędziłem przy tej becie i ogólnie podoba mi się. Dobrze mi się w to grało, fajnie się strzela, broń i zachowanie - całkiem spoko to wygląda i brzmi. Problem jak dla mnie jest z mapami, te w becie takie dość... podobne do siebie. Liczę że map będzie dużo i będą bardziej zróżnicowane. Tryb ground war kompletnie nie dla mnie, nie wiem czy jest dobry czy nie, nigdy nie przepadałem za multi w BF więc i to do mnie nie przemawia. Wolę rozgrywkę skupioną na mniejszych mapach gdzie więcej się dzieje. Czekam, chętnie wydam na to kwit ale póki co bark info o pudełkowej wersji na pc? I to mnie wkurza.
A optymalizacja spoko, GTX 1060, i5 7600k, 16gb - 2k - i koło 60fps na luzie na wysokich/najwyższych.