Po zagraniu paru rund nie jestem przekonany. Kolory są jakieś dziwne i odróżnienie przeciwnika od reszty mapy jest miejscami cholernie trudne. TTK to kosmos przez co zdarza się, że nie ma kompletnie żadnego czasu na reakcję. Myślałem, że Battlefield cierpi z powodu kamperów. Ale po tym co zobaczyłem tutaj, to w BF'ie grają sami maratończycy. 64 graczy na tak klaustrofobicznej mapie, na dodatek z pojazdami to istny chaos, a wszystko sprowadza się w gruncie rzeczy do tego, że połowa drużyny obsadza jedno pomieszczenie i tylko wystawia głowy przez okna, a pojazdy czekają na idealny moment do strzału tak jak i dachowcy ze snajperkami.
Mamy niby 2 tryby sprintu ale każdy z nich jest za wolny. Postać porusza się zbyt ociężale. Feeling broni zdecydowanie na plus, tak jak i tryb Gunsmith. Ale jednak na tym chyba plusy się dla mnie kończą i jednak nadal pozostanę przy BF4 i BF1. Jakoś tam tempo rozgrywki, TTK i wszystko inne jest bardziej zbalansowane. Spróbuję jeszcze raz dać szansę MW ale nie wiem czy jednak zaakceptuje ten chaos i zbyt małe mapy jak na 64 osoby.
EDIT: Po zagraniu jeszcze paru meczy ostatecznie stwierdzam, że to już nie mój styl gry. Za szybko, masa kamperów, klaustrofobia, siedzenie w 5 chłopa w jednym pomieszczeniu i czekanie aż ktoś wejdzie, olewanie celów trybu gry tylko aby łapać killstreaki. Snajperzy chyba w żadnej grze nie byli jeszcze taką plagą, a snajperki zabijające jednym strzałem nawet w nogę to chyba jakiś żart. Wyskakujący zza rogu przeciwnicy i ciągły "bunny hopping" chyba zawsze będzie na porządku dziennym w CoD. Miałem nadzieję, że to ogarnął ale jednak jest jeszcze gorzej. Ludzie zamiast sprintu częściej molestują spacje. Miała być detronizacja Battlefielda i mocna konkurencja, a ja takiej tu nie widzę. Po tak hucznie zapowiadanym przez IW realizmie grając w grę widzę go niewiele. Ludzie w DICE mogą spać spokojnie. Myślałem, że BFV pokazał jak bardzo można podkręcić tempo rozgrywki. COD MW tu już idzie w kosmiczny "tajming". Może jestem już za stary i refleks nie ten. Nie wiem. BF dla mnie nadal pozostaje lepszy.
Dziwne, ja gram na najwyższych w FoV 90, Filmic SMAA T2, rozdzielczość 160% i trzyma powyżej 70 prawie cały czas. Spadki mam tylko an początku mapy, ale jak się wszystko załaduje to nie widziałem żeby poniżej 60 u mnie spadło. Aktualnie 79 fps.
Może przez procesor? Na GW na 64 graczy dużo się dzieje.
Pograłem 3 godziny w Ground War i powiem wam, że nie jestem przekonany. Praktycznie wszystkie wady które wymienię wynikają z tego, że jestem przyzwyczajony do BFa a tam nie ma takich irytujących rzeczy. Dlaczego nowy cod mi się nie podoba?
1. Model strzelania jest moim zdaniem niesatysfakcjonujący, bo przeciwnicy giną za szybko.
2. Dysproporcja w umiejętnościach graczy nasila się pod wpływem śmigłowców, rakiet, uavów i co tam jeszcze jest.
3. Kolory wyblakłe utrudniają identyfikacje przeciwnika jeszcze bardziej niż w bfie.
4. Dużo więcej camperów w okienkach i na silosach siedzących tam pół gry. Czasami odnoszę wrażenie że wygrywa w tej grze ten kto znajdzie sobie dobrą miejscówkę.
Jeżeli ktoś z was napisze że nie podoba mi się bo mi nie idzie. Hmm... możliwe, mam co prawda KD ok. 1.0, ale osobiście stawiam na irytujące rozwiązania i zaprojektowanie gry, która wciąż w rdzeniu jest po prostu CoDem.
Mimo to są momenty satysfakcji, dałbym może 7-/10 ale z kupna rezygnuję. Mimo, że niezbyt mi się podoba to jest dużo lepszy od poprzednich CoDów, bez wątpienia najlepszy CoD od lat, który znajdzie swoich fanów :P
Ta gra to kolejny odgrzany kotlet! Każdy chwali, że niby powiew świeżości, a tak naprawdę cały multiplayer opiera się na tych samych schematach np. nie masz skila to bierz MP7 albo inny karabinek szybkostrzelny, a jak go masz i strzelasz same głowy to bierz AK albo M4. Tryb 64 osobowy to porażka, mapa niewiele większa od standardowych, pojazdy to pudełka na zapałki, które można niszczyć z drugiego końca mapy. Cholernie brakuje destrukcji otoczenia, byle badyl i helka rozbita. Respy też są słabe!
Boszzzzz, jak ta gra jest durna!
Battlefield przy tym to wręcz symulator żołnierza :-D
Posiadaczom kart nv polecam otworzenie nakładki w grze i zastosowanie filtra wyostrzenie. :)
Sam cod nie porwał, ale nie jestem targetem produkcji, moje wojaże w fps multi sprowadzały się do Enemy Territory i Rainbow Six Siege. Całej reszty nie czuje.
Co wy pieprzycie? U mnie na i5-3570 3.4Ghz (4.2 Turbo), GTX 970 OC i 8GB RAM śmiga aż miło na wysokich detalach w 50-60 klatkach (1080p). Macie chyba syf w tych swoich maszynach skoro narzekacie na optymalizacje...
Jeśli ktoś ma efekt blur-u na PC i chce aby obraz był ostrzejszy i głębia tła zniknęła polecam zajrzeć tutaj:
zagrałem pół rundy i uninstall....odgrzewaniec jak poprzednie części. Miernota na krótki czas, gra napędzana hypem sprzedajnych youtuberów
Od oryginalnego MW nie grałem w żadnego CODa, zainstalowałem z racji darmowej otwartej bety i gra mi się całkiem przyjemnie, ale żadna to odmiana od ostatnich lat raczej czy też BFa.
Głupi byłem, kupiłem, żeby pograć już w czwartek...
Niestety wydane pieniądze bez sensu - grafika w tej grze jest dramatyczna.
Rozmycie średniego i dalekiego planu na każdych ustawieniach, w tym z renderingiem na 130% (karta 2080Ti)
Nie widać przeciwników, bezsensowne oświetlenie (na zewnątrz za jasno, wewnątrz sztuczne ściemnienie, które ma chyba udawać HDR).
Jak gra za 60 euro w 2019 roku na topowej karcie może wyglądać tak źle?
Zwróciłem się z żądaniem o zwrot kasy - bardzo się zawiodłem i dziękuję już za tego CODa :(
Super mi się wczoraj grało, ale jedno boli mnie bardzo. Nie chodzi nawet o destrukcję otoczenia, ale o penetracje pocisków. Gość schował się za drewnianą skrzynię, a ja nie mogłem go za nią zranić. Rozumiem już ściany, metalowe beczki, czy coś, ale skrzynia z drewna...
Pograłem ładnych parę godzin, było trochę funu ale z tych szumnych zapowiedzi to raczej niczego tu nie uświadczyłem.
Gdyby kosztowała poniżej 100zł to bym się zastanowił, ale za tyle ile wołają to ja dziękuję postoję.
Pograłem chwilę i jak dla mnie nic specjalnego, jakbym zobaczył gameplay gdzieś na youtubie nie podpisany grą, to uznałbym że to jakaś darmówka i tak też się w to gra
Zagrałem kilka gier w trybie dla 64 graczy bo tylko on mnie interesuje.
Wrażenie grania w Metro w BF3, mapa mała jak na tyle osób. Pojazdy w sumie nie maja zastosowania bo większość biega po budynkach, przynajmniej takie sprawia to wrażenie.
Szybszy niż w BFach TTK w porównaniu z dość powolnym poruszaniem się postaci sprawiał, że nie mogłem przyzwyczaić się do prowadzenia postaci.
Mimo podobnej tematyki dla mnie BF i COD to jednak trochę inne gry, skierowane dla innego odbiorcy. Do mnie osobiście mechaniki BFa przemawiają bardziej.
Mam też nadzieję, że próba podkopania pozycji Battlefieldów trybem dla 64 graczy zmotywuje DICE do większego wysiłku przy rozwijaniu kolejnych części swojej serii.
@LukaszX92 jakoś na moim gtxie 1660ti, ryzenie 1600x i 8GB ramu gra chodzi na najwyższych i nigdy nie spada poniżej 80FPS, oczywiście w ground war
Generalnie gram w wiekszość gier na konsoli, pierwsza sprawa jest taka, że zwykła ps4 fat kompletnie nie trzyma klatek i uważam, że jest to totalnie nie grywalne przy tym trybie, a druga sprawa, to nie moje granie, wole mniejsze mapki, jak to bywało we wszystkich codach i tak jak pare osób tutaj zauwazyło, pełno kamperów, snajperów i stoją całą gre w jednym miejscu :o
Fajnie się gra, tylko wszystko jest jakieś takie rozmazane, jakby się grało na konsoli i dynamicznej rozdzielczości :P. Gram na praktycznie najwyższych detalach, pomijając jakieś cienie czy rozdzielczości powyżej natywnej. Wyłączałem film grain, blury ale dalej nie najlepiej to wygląda. Na necie widziałem, że nie tylko ja mam z tym problem.
Średnie...
Graficznie lepiej od poprzedniego (na blisko wygląda ładnie, daleko nie ma cieni, wygląda tragicznie)
Gameplay w sumie też lepiej od poprzedniego
Dźwięk + strzelanie na plus. Chociaż długo się zabija...
Duże mapy + czołgi etc. udaje BF'a ale brak klimatu, wszystko drętwe i statyczne, wtedy widać, że daleko do konkurencji. Jedyne co daje satysfakcje to samo strzelanie i ten combat.
Mimo wszystko, szkoda kasy na premierę, nie zaskoczyło, chyba, że kampania będzie fajna, to hmm!
Jeżeli ktoś myśli, że ten Ground War to pogromca BFa to się raczej srogo zawiedzie. Tak jak inni zwracali uwagę powyżej. Chaos, chaos, chaos i jeszcze raz chaos. O tym że kilka razy zaraz po respie zginąłem albo kogoś zabiłem nawet szkoda wspominać. Rola pojazdów raczej marginalna w porównaniu do BF4/BFV. Pozostałe tryby są ok. Jak to w CoD. Najbardziej podobał mi się tryb NVG. Trzeba uważać, żeby nie zdradzić swojej pozycji wskaźnikiem laserowym. TTK/TTD zdecydowanie szybsze niż w BF. Do tego dochodzi całkiem niezła optymalizacja. Mi szarpało tylko podczas animacji respa. Poza tym jakichś większych problemów czy spadków klatek nie zanotowałem. To będzie chyba pierwszy CoD od premiery W@W i BO którego kupię w miarę szybko po premierze. Poczekam tylko, aż w pełni wyjaśni się kwestia monetyczaji, bo oczywiście w becie ani widu ani słychu sklepiku.
Wie ktoś czy da się cokolwiek zrobić aby odpalił się na Win 8.1? Mówi że potrzebuje DirectX 12, na win 8 nie ma, a mimo to da się podobno na Win 7 grać.
Grałem na ps4. Tradycyjne mapy i tryby z COD są spoko. Strzelanie oraz udźwiękowienie jest mega dobre. Graficznie jest dobrze ale nie bardzo dobrze. Tryb dla 64 na mapie z bety sprawdza się średnio. Jest za ciasno i chaotycznie. Pojazdy średnio się sprawdzaj, użyłem ich z ciekawości i nie podeszły mi. Myślę że na tej dużej mapie dobrze by się grało w 42 lub 48. Tryb z noktowizorami również jest fajny. Ogólnie z tego wycinku gry jaki jest w becie gre oceniam jako dobrą. (Czyt. 4/6<-- to maks)
Jak z destrukcją otoczenia jest czy wszystko z betonu jak w poprzednich wersjach CODa ?
Cóż, w temacie 64 graczy IW dopiero raczkuje i jeszcze musi się sporo nauczyć.
Tryb NVG i realism wyszły za to perfekcyjnie, tam można się bawić znacznie lepiej.
Na PS4 chyba jest o wiele mniej błędów technicznych niż na PC.
Na xboxie też nie zauważyłem błędów, gra działa bardzo przyjemnie. Time to kill bardzo mi się podoba. Trochę jak stare CODy i jak battlefield w trybie hardcore którego niestety już nie uświadczymy w battlefield.
Mapa ground war powinna być ograniczona do MAX 32 osób, cod UO miał większe mapy i tam dało się grać przy tak ogromnej ilości ludzi. Wydaje mi się że ten tryb zrobiony został tak naprawdę dla graczy Battlefieldowych, którzy zrazili się do bfa po V, patrząc na nową grę IW zaczynam bardziej doceniać serię Battlefield, choć niekoniecznie ostatnia część.
Całkiem całkiem się zapowiada gra chodzi bardzo dobrze tez macie rozmazany obraz jak by?
U mnie gierka niby pokazuje 80-90 fps ale płynność jest na poziomie 30-50 fps nie wiem czemu.
W coda nie grałem od czasów mw2 bo żadem mi nie podszedł ale w tego chyba zagram
Ostatni CoD, którego kupiłem to Black Ops, a ostatni, w którego grałem to któryś z kolejnych Black Opsów przy okazji free weekendu, ale przeraziło mnie zachęcanie do grania jako camper (celowniki z wallhackimem itp.). Nowa część to faktycznie co innego. Ale mój zachwyt nad CoDami minął już dawno temu, gdy wyszło MW2. CoD4 miał doskonały multi i nigdy lepszego nie doświadczyłem. W nowej części z początku nie spodobało mi się to, może i niewielkie, ale jednak podobieństwo do Battlefieldów. Dziwnie się czuję poruszając. Strzelanie wydaje się fajne, ale te celowniki tak latają, że nawet przy dokładnym celowaniu co trzeci nabój trafia cel. Pewnie są pod tym względem lepsze pukawki. Tryb GW to masakra. Nic nie widać, wszyscy latają w kółko i ciągle traci się orientację. Ogólnie chaos. Do tego ciągle dokładnie po środku pojawiają się jakieś informacje o zajmowanym punkcie, albo odblokowaniu czegoś. Denerwujące to. O podstawowych trybach nie ma co za dużo gadać. Jest standard. Idzie czasem lepiej, czasem gorzej. Mnie jednak najbardziej zależało na tak zwanym "realizmie", czyli zero HUDu i mniejsza odporność. Zdecydowanie najfajniej się na tym gra, ale ta odporność mogłaby być jeszcze trochę mniejsza. Wziąłem strzelbę w jednym meczu i rzadko kiedy dało się zdobyć fraga jednym strzałem, nawet z bliska. Szkoda, bo w "czwórce" lubiłem sporo biegać z "pompką", a tutaj jest ciężko. Fajne są tryby 1v1 i 2v2, ale trzeba trafić na dobrego kompana, bo był taki, który na starcie podebrał mi wszystkie zabawki po drodze.
W CoD'ach jednak najbardziej zależało mi na singlu. Jak będzie fajnie, to może nawet kiedyś kupię za rozsądną cenę. Pod tym względem jednak to pierwsza część z dodatkiem była moją ulubioną, i nawet "czwórka" tak mnie nie zachwycała. Dzieciak byłem, to może po prostu inaczej to wtedy widziałem, ale skoro chciało mi się przechodzić te kampanie co najmniej 30 razy, to coś w tym chyba jednak było.
Dobiłem do 30 levla czyli maksymalnego w wersji Beta i czuje niedosyt! :) Gra mi się świetnie.
Ktoś mi napisze ile map ma być na początku? Nigdzie nie widzę informacji na ten temat.
Siema! Grałem przez weekend w betę Coda. Mam problem z optymalizacją. Mianowicie jakich bym nie ustawił opcji graficznych MAX/Średnie gra się zacina... Sytuacja w Menu jest taka sama jak opisałem wcześniej.(Doczytywanie tekstur itp...) PCU: I5-4670k 3.40GHz / RAM:16 GB / GPU: GTX 1060 6GB. Win 7...
Grałem. Dobiłem do 20stej rangi także trochę czasu spędziłem przy tej becie i ogólnie podoba mi się. Dobrze mi się w to grało, fajnie się strzela, broń i zachowanie - całkiem spoko to wygląda i brzmi. Problem jak dla mnie jest z mapami, te w becie takie dość... podobne do siebie. Liczę że map będzie dużo i będą bardziej zróżnicowane. Tryb ground war kompletnie nie dla mnie, nie wiem czy jest dobry czy nie, nigdy nie przepadałem za multi w BF więc i to do mnie nie przemawia. Wolę rozgrywkę skupioną na mniejszych mapach gdzie więcej się dzieje. Czekam, chętnie wydam na to kwit ale póki co bark info o pudełkowej wersji na pc? I to mnie wkurza.
A optymalizacja spoko, GTX 1060, i5 7600k, 16gb - 2k - i koło 60fps na luzie na wysokich/najwyższych.
Pytanie do grających na PS4. Próbował ktoś grać na klawiaturze i myszy ? Są jakieś opoźnienia ?
Pograłem 3 h na ps4 pro i tryb war mi się podoba. Akcji na środku mapy jest dosyć sporo więc można ubijać :) Mapa sama w sobie jest dobrze zrobiona. Nie za duża nie za mała. Pojazdy nie są złe jednak brakuje śmigłowca bojowego. No i brak destrukcji otoczenia trochę boli w oczy.
Najbardziej co mi się nie podoba to granie sniperem. A nim praktycznie grałem te 3 h. Koleś stoi sobie 200-300 m stoi i ja strzelam i pocisk nie dolatuje drugi strzał też nie ... Sniper jest na duże dystanse i jeśli nie mogę trafić w kolesia który leży i nic nie robi to jest coś nie tak. Druga sprawa obrażenia. Strzelam do wrogiego snipera trafiam go ale nie zabijam od razu. Gdzie na średni i bliski dystans by zginął. Potem muszę go trafić drugi raz a to graniczy z cudem. Ogólnie jeśli chodzi o sniperowanie to widać że na daleki dystans trzeba strzelać z wyprzedzeniem i to jest ok. Ale że koleś stoi i nic nie robi i kula go nie sięga to jest to już bzdura ...
jest jest jest! Stary dobry Modern Warfare powrócił! Gra się super, tekstury mam na Normal a reszte na Ultra i Enabled i mam te 130fps (rozdzelczość ustawiona z 50% na 100% ale będę jeszcze testował). Cięzko było przez pierwszą rundke ale później juz OK.....już nie te lata aby zwinnosć była jak kiedyś ale nie jest źle :P
ja zagrałem 1 rundkę i całkiem fajnie mi się grało, a co do troli oni zawsze najlepiej wiedzą
Pograłem trochę i z przykrością muszę stwierdzić że ten nowy COD to taki sam badziew jak poprzednie odsłony tej serii.
Ryzen 5 2600 8 GB Ram i Radek RX 580
Ustawienia wysokie, full HD. Gra nie spada poniżej 60 klatek.
Tryb Deathmatch - zajebisty, szybki, dynamiczny i można nieźle fragować.
Tryb 32x32 - dałbym jeszcze większe mapy ale ten tryb to raj dla snajperów i ludzi w czołgach.
Tryb 2v2 - trudny, trzeba szybko dobiec do dobrej broni i ogarnąć zachowanie drugiego teamu.
Mnie kupili, biorę na premierę. Jedynie tylko grafika w multi taka jakaś - mętna. I od czasu do czasu ta postać którą mamy wybraną co w lobby się porusza czasami wygląda jakby była z Minecrafta wyciągnięta xD sterowniki najnowsze ale to beta to wybaczam
Wolę na Padzie, grać na komputerze to jak pływać na motocyklu
Gra fajna, bawiłem się lepiej niż przy Black Ops 4, ale mam kilka zastrzeżeń, mianowicie:
- w 100% render scale i najwyższych detalach gra jest za bardzo rozmyta. Nie wiem jeszcze jak efekty ustawić i czy w ogóle się da, żeby obraz był ostrzejszy. Irytujące.
- Ze względu na bardzo szybki TTK jest zbyt mały recoil. Nie trzeba w ogóle kontrować karabinu bo przeciwnicy tak szybko padają.
- zbyt mała kara do celności podczas biegu i skoku
- chyba muszą popracować nad optymalizacją, bo w 1440p full detalach mam >110 FPS, a czuć microstuttering.
Jakby przeszli na model CS:GO, czyli wprowadzenie mikrotransakcji i przestali wydawać grę co roku, tylko dopracowywali ten tytuł, to bym się nawet w to zainwestował.
Optymalizacja tragiczna.
W trybie Ground War nawet na najniższych ustawieniach są spadki poniżej 60 FPS na Ryzen 5 2600, GTX 1060, 16 GB RAM.
nie instalowałem, nie grałem ale po screenach twierdze, że znacznie lepsze od BFa V :D Call me a fanboy, I don't really care.
@LukaszX92 - a czego się spodziewałeś na komputerze za 1500zł? Full detali w 4k i 144fps?
Zaraz 2020r., gra FPS i do tego multi, a koleś dziwi się, że GTX 1060 nie trzyma mu 60fps lol.