Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Cyberpunk 2077 z rozwojem postaci zbliżonym do Skyrima

06.07.2019 11:07
Rewo
1
2
Rewo
126
Generał

Jeśli faktycznie ograniczą to tylko to broni, to ma to jakiś sens, choć generalnie i tak nie jestem fanem takiego rozwiązania, rozwój postaci w TESach był mozolny i nieciekawy przez to, zwłaszcza crafting.

07.07.2019 14:51
29
2
odpowiedz
A_wildwolf_A
214
Senator

skyrim i rozwój postaci.... pierwsza skaza na diamencie

06.07.2019 11:13
2
1
odpowiedz
1 odpowiedź
paul oren's
95
Generał

Nareszcie nowy news o cyberpunku,dawać więcej.

06.07.2019 11:31
5
1
odpowiedz
1 odpowiedź
Gibsonn
102
Generał

Taki system ma swoje dobre i zle strony. W Syrimie na ten przyklad, zeby zostac dobrym kowalem trzeba bylo najpierw zostac dobrym zlodziejem, jak wiecie o co mi chodzi ;)

06.07.2019 14:40
domino310
13
1
odpowiedz
domino310
116
Bastard Rycerski

Nie mam nic przeciwko, Kingdom Come Deliverance również ma podobny system i się sprawdza.

06.07.2019 18:48
😁
15
1
odpowiedz
3 odpowiedzi
zanonimizowany1146443
59
Senator

Wraz z sukcesywnym zwiększaniem poziomu biegłości we władaniu konkretną spluwą (np. szybszego przeładowania, zwiększonej celności itd.), nasz bohater będzie otrzymywał nowe animacje.

Czyli biorą przykład również z Gothica. Bardzo dobrze :D

06.07.2019 22:28
20
1
odpowiedz
exdj
23
Legionista

Ojj tam, przesadzacie, w takim Deus Ex było tylko rozwijanie umiejętności i kilka ulepszeń broni a i tak się podobało, czy człowiek korzystający pierwszy raz z czegokolwiek jest w tym dobry? Raczej nie, trening czyni mistrzem. Dobra wiadomość, CDP wie co robi. Pozdrawiam.

06.07.2019 22:35
A.l.e.X
👍
21
1
odpowiedz
3 odpowiedzi
A.l.e.X
153
Alekde

Premium VIP

akurat rozwój umiejętności przez ich wykorzystywanie jest najlepszych z możliwych w RPG i w sumie najbardziej logicznym, bo jak zdobywać doświadczenie w czymś nie stosując tego ?!

07.07.2019 12:58
Kowalus20
28
1
odpowiedz
Kowalus20
142
Konsul

Uuuu to cienko w sumie, ten rozwój postaci nie był jakiś rewelacyjny :/

06.07.2019 11:51
7
odpowiedz
Le Loi
60
Generał

Czyli najlepszy możliwe sposób, dobrze że Redzi ciągną to co najlepsze z innych gier.

post wyedytowany przez Le Loi 2019-07-06 11:54:33
06.07.2019 11:58
8
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany768165
119
Legend

Szkoda że CDP nie inspirował się rozwojem ze Skyrima w trzecim Wiedźminie, bo to był jeden z najsłabszych element gry.

Za to inspirowali się nim w innych elementach W3, również wyszło im to na minus.

post wyedytowany przez zanonimizowany768165 2019-07-06 11:58:51
06.07.2019 21:36
animatiV
19
odpowiedz
animatiV
89
Generał

Gdzieś czytałem/słyszałem że automatyczny rozwój postaci ma być opcjonalny jeśli wolimy samemu rozdysponowywać punkciki.

06.07.2019 22:40
22
odpowiedz
zanonimizowany1285878
24
Senator

Choć co do Cyberpunka nie mam praktycznie żadnych nadziei, że będzie to gra warta uwagi to akurat ta informacja jest bardzo dobra :) Przynajmniej system rozwoju postaci będzie ciekawy :)

07.07.2019 10:03
Kaczmarek35
25
odpowiedz
4 odpowiedzi
Kaczmarek35
11
Senator

AccKid
W grach CD Project Red systemu złodziejstwa (skradanie, włamywane się do skrzyń, kradzież kieszonkowa) nie było wcale jak i gry miały stosunkowo mało elementów rpg.
Drzewko umiejętności głównie opiera się na walce i bardzo ubogiej magii.

Skradanie najlepsze moim zdaniem jest w Thief Antologia:
Thief: The Dark Project 1998, Thief 2: The Metal Age 2000, Thief: Deadly Shadows 2004.

A cały system złodziejstwa ((skradanie, włamywane się do skrzyń, kradzież kieszonkowa) podoba się mi w Morrowind, Oblivion, Skyrim, Kingdom Come (na wzór TES-ów)
W Morku, Obku i Skyrim skradanie bardzo przydaje się do kampanii w gildiach złodziei i zabójców oraz pewnych zadań w innych gildiach i fabule głównej. Ale mocniej rozwinięta magia da podobny efekt.

W G2NK z modem Returning 2.0 mamy mocniej rozbudowaną gildię złodziei oraz zwiększony poz.trudności w złodziejstwie co przekłada się na podobną satysfakcję jak w TESach pod tym względem. Twórcy tego ogromnego moda rozszerzającego fabułę G2NK o trzy razy dłuższą pewne rzeczy kopiowali z serii TES.

post wyedytowany przez Kaczmarek35 2019-07-07 10:11:08
07.07.2019 10:45
26
odpowiedz
5 odpowiedzi
Raykkaiz
37
Centurion

Tego typu system istnieje w wielu grach, nie tylko w skajrimie. Co za paranoik to pisał

07.07.2019 11:33
27
odpowiedz
Burdajewiczek
12
Legionista

Czy twórcy w którymś z dotychczasowych wywiadów wspominali coś o postaci z pierwszego zwiastunu z 2013 r? Chodzi mi o postać policjanta, który celował w głowę kobiety.

07.07.2019 17:09
👍
31
odpowiedz
1 odpowiedź
mariusz695
27
Legionista

No mogłoby to się tyczyć też innych statystyk np. jeśli bardzo często biegasz na sprincie to z czasem Twoja wytrzymałość wzrasta przez co biegasz szybciej i jeszcze rzadziej się męczysz. Jeśli często pływasz, nurkujesz itd. to i ten pasek będzie się zwiększał, czy też im więcej się skradasz, włamujesz to i tego typu umiejętności się zwiększają. Zakładając, że wymienione bajery będą w grze:).

08.07.2019 13:13
👍
32
odpowiedz
Mazarian
57
Konsul

Dobra wiadomość zważywszy że w oryginalnym papierowym CP2020 tak własnie działał system rozwoju umiejętności - poprzez ich użycie a nie abstrakcyjne poziomy czy doświadczenie zbierane za ogólne działanie.

06.07.2019 12:54
11
odpowiedz
2 odpowiedzi
Gerr
63
Generał

Skyrima? A nie przypadkiem tą sieciową strzelanke, której nazwy nie pamiętam a w której rozwój posługiwania się bronią tak
wlaśnie wygląda (im więcej strzelasz tym szybsze masz animacje i zwiększoną celność)?

06.07.2019 13:15
Krothul
12
odpowiedz
3 odpowiedzi
Krothul
59
Generał

Odważne plakaty oraz materiały promocyjne nie powinny nikogo dziwić. Cyberpunk 2077 to produkcja skierowana dla dojrzałych odbiorców i nie lękająca się poruszać politycznych tematów.
Źródło: https://www.gry-online.pl/
Ostatnio ocenzurowali Gwinta, do premiery C2077 jeszcze daleko a po drodze mogą pójść na wiele ustępstw.

post wyedytowany przez Krothul 2019-07-06 13:15:34
06.07.2019 20:30
😐
17
odpowiedz
1 odpowiedź
boy3
106
Senator

Nie żeby coś, ale skyrim nie miał zbyt dobrego rozwoju postaci ...

06.07.2019 20:44
Herr Pietrus
18
odpowiedz
Herr Pietrus
224
Ficyt

Jeśli to będzie ograniczone tylko do broni - to ja to kupuję.
W innym wypadku - hmmm... nie podoba mi się.

07.07.2019 02:07
AccKid
24
odpowiedz
AccKid
46
Konsul

Znakomicie, bo rozwijanie umiejętności skradania przez strzelanie z łuku do żywego celu powinno zostać w latach 90.

07.07.2019 16:00
A.l.e.X
30
odpowiedz
A.l.e.X
153
Alekde

Premium VIP

A_wildwolf_A - podobny system ale rozwiązanie logiczne i wykonane ręcznie a nie automatycznie, poza tym postać determinują implanty oraz punkty ulicy a nie zwykłe statystyki.

06.07.2019 11:45
6
odpowiedz
siera97
53
Senator

Wolałbym zwykłe punkty umiejętności do rozdawania. System ze Skyrima wyglądał dobrze na papierze ale w praktyce był słaby.

06.07.2019 19:24
Newfolder
16
odpowiedz
Newfolder
74
Konsul

To jeszcze kogoś ta gra interesuje? Przecież nie ma TPP i nie można umeblować mieszkania. W RPGu to nie do pomyślenia!

06.07.2019 11:14
DanuelX
3
odpowiedz
5 odpowiedzi
DanuelX
82
Kopalny

Cyberpunk 2077 z rozwojem postaci zbliżonym do Skyrima
No to nie ma się czym chwalić. Bo system rozwoju ze skyrima jest po prostu słaby. Ale jak już pisałem wielokrotnie CDPR nie potrafi robić systemu cRPG.

06.07.2019 11:15
blastula
4
odpowiedz
7 odpowiedzi
blastula
71
Generał

Czyli radosne przemierzanie mapy w podskokach, żeby zwiększyć atletykę?

06.07.2019 12:28
kęsik
😒
10
odpowiedz
3 odpowiedzi
kęsik
148
Legend

System rozwoju postaci w Wiedźminie 3 był strasznie słaby ale ten w Skyrimie był jeszcze gorszy więc powodu do obaw cała masa...

06.07.2019 16:14
dj_sasek
😁
14
odpowiedz
dj_sasek
153
Freelancer

Obym nie musiał chodzić i ciągle skakać aby rozwinąć akrobatykę xD Co do użytkowania samej broni to może się udać.

post wyedytowany przez dj_sasek 2019-07-06 16:18:17
06.07.2019 12:22
9
odpowiedz
zanonimizowany146624
131
Legend

Bardzo mi się to podoba. Nie bede musiał tracić czasu na jakieś drzewka i opcje erpegowe, odciągając się od rozgrywki, tylko jesli np potraktuję grę, jak fps'a, broń i umiejčtnośxlci z nią związane same mi się rozwiną bez mojej ingerencji, przez co przez cały czas będę w grze/w ruchu. Redzi znów udowadniają, że sluchają graczy i tworzą też grę dla tuch, którzy za RPG nie przepadają. :)

post wyedytowany przez zanonimizowany146624 2019-07-06 12:23:03
06.07.2019 22:41
23
odpowiedz
3 odpowiedzi
zanonimizowany1288438
2
Pretorianin

Sorry, że tu tylko narzekam na tych typów co nie czytają artykułu. Sobota wieczór, kobita ma gorączkę, pije wino i jak zwykle chcąc poczytać widzę debilizm, lenistwo i te same komentarze narzekaczy.
Można wyłączyć komentarze i nie widzieć tego syfu? Wkurza ten debilizm.
A sam pomysł na rozwój uważam za genialny. Bo rzeczywisty. Do tego dąży branża. Grafiką, fizyka, mechanikami survivali itp dążyć do rzeczywistości.

Wiadomość Cyberpunk 2077 z rozwojem postaci zbliżonym do Skyrima