Call of Duty: Modern Warfare stawia na realistyczne strzelanie
>"Przykład Modern Warfare 2 na powyższym obrazku (...)" - tyle że to Modern Warfare 1, a nie 2.
>"M4A1 w rękach tego żołnierza w niczym nie przypomina rzeczywistego odpowiednika" - No bez przesady, jednak wiadomo że to M4, aniżeli dajmy na to kałach...
Tak, moje przeoczenie, że jedynka nie dwójka. A M4 jest zmasakrowany ponad wszelką miarę, i to nawet miarę innych tytułów z tego okresu :) - proporcje, lustrzane odbicia, lufa, brak muszki , itd, itp.
Oj tam, w MW2 Rosjanie biegali z P90, a wy tu o M4 :D
Przede wszystkim zacznijmy, od tego że mówimy o Call of Duty.
Fajnie jakby wyszlo cos pomiedzy Arma a R6,ale to tylko moje pobozne zyczenie.
Nowe dzwięki strzałów. Wow... po tylu latach. To czego najbardziej nie lubiłem w Cod... Dźwięk broni były tragicznie słabe. Każda broń brzmiała niemalże tak samo.
Duże wrażenie pod względem realistycznych odczuć zrobiły na mnie swego czasu na najwyższych poz. trudności np:
w 2002 Soldier of Fortune 2: Double Helix
w 2007 COD - Modern Warfare i S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla
w 2010 Battlefield: Bad Company 2
Oczywiście jak na gry, które nie są 100% taktycznymi shooterami, bo w tych zawsze od jednego strzału w głowę się umiera.
Nowy Modern Warfare ma potencjał jak się przyłożą, ale Modern Warfare 2007 i Modern Warfare 2 2009 wysoko poprzeczkę zawiesiły.
Ok przeładowanie , dźwięk , wszystko zgadza się , ale niech nie robią z tego konsolowego CS go , sorry ale cod to głównie konsolowa gierka oparta na szybkości reakcji , nawet competitive cod to dynamiczna gra po 20+ killi oparta na zręczności tylko ze dochodzi współpraca z teamem
A co sądzisz że cod nie jest dynamiczna strzelanka gunfight wygra ten z lepsza zręcznością , i zawsze był taki , drop shoot , jumpshot , movement taki byl zawsze cod , a nie realistyczna kontrola odrzutu czy realistyczne celowanie , mam nadzieje że realizm będzie tylko do dźwięku broni i realistycznego przeładowania , a nie jakieś bardziej realistyczne strzelanie typu kontrola celownika itp
Ja bym chciał dodatkowo, aby w końcu zrobili tak grę, że na danym obszarze, można byłoby zabić wszystkich wrogów, a nie człowiek strzela, wrogowie się mnożą, a wystarczy przejść za pewną linię i magicznie wrogowie już się nie respawnują.
OD coda od dawna oczekiwałem: Lepszej grafiki(która od Advance nie była zła,ale głównie o animacje i wybuchy chodzi) Żeby bronie brzmiały, i było dobre czucie, a nie jakieś bzium bzium, nie ważne z czego się strzela. Jakiejś zniszczalności otoczenia. Zmniejszenie liniowości i wyreżyserowanych wybuchów w ilościach do porzygu. No i spowolnienia rozrywki . Mam nadzieję że przynajmniej połowa tego ,będzie taka jak chcę ;)
Trzymam kciuki, żeby odczucie strzelania były podobne do Squad.
Marzy mi się epicka kampania dla jednego gracza właśnie z takim realistycznym strzelaniem i szybkością poruszania się. Byłby hit.
A od kiedy BF ma realistyczne strzelanie?
W żadnej innej grze ani filmie o 2 WŚ nie widziałem celowników wyglądających jak nowoczesne, więc chyba słabo z realizmem. W ogóle nie widziałem np. Thompsona z celownikiem innym niż własny. Może się nie znam, może są takie, ale to co widać w BF nie wygląda na tamte czasy.
Call of Duty i realizm. Taaa, akurat...
A mi tu pod okiem czoug jedzie i strzela, panie władzo...
realizm w codzie ? w sensie zabronią quick scopowania, delfin dive'wów, drop shotów, 360 no scope'ów a nie po prostu drzwi będzie można zniszczyć i realistyczne dźwięki wystrzału dodadzą XD