Super, po odłożeniu do zamrażarki kontynuacji przygód Adama Jensena taka wiadomość cieszy mnie bardzo.
Super sprawa dla tych ktorzy beda chcieli gre przejsc co najmniej 2 razy urozmaicajac sobie gameplay . I to mi sie podoba tak jak to bylo w Deus Ex.
Bardzo dobra wiadomość, niwiele jest gier gdzie można "przegadać" przeciwników i ominąć wiekszość walk, na myśl przychodzą mi tylko Planescape: Torment i Torment: Tides of Numenera
Świetnym przykładem może być zhackowanie maszyny z napojami tak, aby ta zaczęła wypluwać puszki, co odwróci uwagę naszych wrogów.
To jest już w Watch Dogs z 2014r. Więc żadna nowość. Ale dobrze że i takie interakcje będą.
"Ogłuszenie lub posłanie go do snu"
Kto to pisał? Bot?
Ja pewnie pozabijam wszystkich, włącznie z przypadkowymi NPC'tami. Zwykle wygląda to tak, że próbuję zrobić misję po tajniacku, nagle ktoś mnie dostrzega, a potem jest już tylko rzeź. :P
świetna wiadomość właśnie tak lubiłem grać w deux exach, te borderlandsowe tratata z poprzedniego E3 to nie moja bajka
Świetna wiadomość. Właśnie dzięki temu przeszedłem Dishonored kilka razy, za każdym razem grając w inny sposób. Z chęcią zagram tak również w Cyberpunka :D
Cyberpunka 2077 można ukończyć bez zabijania przeciwników Właśnie takie rozwiązania definiują wybitne gry (zazwyczaj rpgi).
Pamiętam ile radochy dawało mi przejście ostatniego Deus Exa na pacyfistę. Tu zapewne będzie podobnie.
Ciekawe czy tak jak w Metrze czyli że w gruncie rzeczy nie trzeba ale jest kilka sekwencji w których musimy czy też tak jak w takim Falloucie że faktycznie wszystko będzie można przegadać i przeskradać.
Ja tam lubię po skradać się i od tyłu załatwić więc to coś dla mnie pozdrawiam .
O ile mnie pamięć nie myli to kiedyś mówili, że czegoś takiego nie planują czy jakoś tak. Mogę się mylić oczywiście, więc nie bijcie.
Dobrze. Każda gra którą można przejść bez zabijania jest od razu z automatu lepsza i bardziej satysfakcjonująca.
Podoba mi się to i jest to sensowne, bo np. netrunner jako ktoś bardziej "jajogłowy" trudno mi się kojarzy z zabijaniem.
No i to jest dla mnie najważniejsza wiadomość. Uwielbiam tak otwarte gry, gdzie mamy do wyboru podejście do misji (chicho/głośno) oraz to czy zabijamy czy też nie. Świetnie!
Dla mnie bomba, by tylko to nie wpływało na zakończenie, bo to największy bezsens w grach.
Jeszcze poproszę opcje w drugą stronę czyli można zabić wszystkich i wszystko a będzie git...
Co innego zabijać dobrego npca, a złego przeciwnika. Sposób jego eliminacji nie powinien wpływać na endgame.
Podoba mi się to rozwiązanie. Tak przechodziłem wszystkie Deusy czy Splinter Celle. Za pierwszym podejściem eliminowałem wszystko co się dało, choć bez zabijania aby sprawdzić każdy zakątek i polizać każdą ścianę. Natomiast za drugim podejściem już tylko jako niewidzialny gość.
Dobrze, dobrze, to już było. A czy jest możliwość, aby wszystkich pomordować? ;] To mnie najmocniej interesuje, muaahahahahaaha! BADASS!!
Jakoś nie lubię takiej mechaniki. Jak mam wybór zabij/ogłusz. Może to być np jak chce ubić jakiegoś bossa. Albo zasługuje na śmierć albo mogę go oszczędzić. Jednak zwykli przeciwnicy wolę ich normalnie ubić. Strzelają do mnie i chcą mnie zabić. To mam ich oszczędzać? :D
Mam nadzieję, że nie będzie konsekwencji w postaci jakiegoś złego zakończenia (największy bull-shit w Dishonored) bo mam zamiar strzelać do każdego kto tylko krzywo spojrzy. Chcę FPS'a, a nie skradankę.
Super, dla mnie jedyne słuszne przejście tego typu gry, to po cichu bez zabijania :)
COOO?!?!?! No to składam zamówienie.
@Edit
No i złożyłem zamówienie. Prawie przez gog.com, ale Empik dorzuca fajny steelbook, no i w wydaniu fizycznym jest mapa miasta (hurra!!!), więc się jednak zdecydowałem na pudełko.
Nie wierzę w to.
Nie wierzę ponieważ, nie wierzę w to że w całym świecie gry nie ma jednej misji w której trzeba kogoś zabić.
Reklamowa ściema, zobaczycie sami.
Ale mnie bawią komentarze "chcesz strzelać - graj w csa" xDD. Rpg z fpp bez walki i co jeszcze? Szachy w międzyczasie żeby z nudów nie usnąć? Dodali taką możliwość to dodali. Imo zbyteczna, ale jeśli nie wpływa na zakończenie to niech sobie będzie.
Cyberpunka 2077 można ukończyć bez zabijania przeciwników
Fajnie, ale jaka będzie z tego przyjemność...
Wyjątek stanowią bronie śmiercionośne,
Czy wasi redaktorzy mają niepełne podstawowe? :D Już któryś raz widzę ten sam błąd - słowo broń w języku polskim nie ma liczby mnogiej. Czuję się przez to jakbym czytał cda w roku 99', tam tego typu błędy były na każdej stronie.
1 dokładnie , wiem ze hype ale rok do premiery a już się zaczyna , strach pomyśleć co będzie miesiąc przed
A pod spodem co phone nie łapie kolejne 3 topici