Recenzje Shadow of the Tomb Raider - udane zwieńczenie serii
Od rana wisi nowy trailer Sekiro, a na GOLu dalej ani słowa o tym. Strasznie się tu rozleniwili. Ja nie siedzę na tego typu stronach całe dnie, ale większość informacji na luzie znajduję na parę godzin przed tym, jak ukażą się tutaj... A to nie wygląda dobrze.
Teraz już mam dylemat kupić Shadow TR czy DQ XI... 6/10 od Gamespotu daje do myślenia.
"Kolejny dzi… tzn. Tomb Raider i znowu to samo" /ziew
Więc rzemieślniczy średniak, co było do przewidzenia na podstawie dostępnych już materiałów. Można zagrać, ale niekoniecznie. Fani się ucieszą, pozostali nic nie stracą. Trochę szkoda, że nie wyciśnięto z takiej marki i jej potencjału znacznie więcej.
Na ile godzin to jest przewidziane ? bo nie mogłem znaleśc w recenzjach.
Już nie narzekajcie tak.Recenzje nie są wyrocznią, a po drugie 83 % na metacritic to chyba nie jest żle co ?
Nie jest zle, ale mialo byc goty
Miało być dla pewnych trolli, a drugie przeciwne podłapały i teraz widać te żałosne wojenki w komentarzach.
@Ski_drow
Ocena oscylująca w okolicach 85% na MC oznacza "mocnego" przeciętniaka.
83% na One, a jak sie sumuje wszystkie platformy to wyjdzie 80 z czego i tak najwiecej ocen jest na PS4 i to wlasnie te 78% wydaje sie byc najbardziej miarodajne.
Btw Mankind Divided tez od Eidos Montreal mial 83-4% na wszystkich platformach..
Miało być dla pewnych trolli,
Nie wiem czy dla trolli, niektorzy ta serie ubustwiaja i liczyli na jakies cudo, inna sprawa ze nic na to nie wskazywalo.
Taki TR 2013 mimo wszystko w top 6 najlepszych gier 2013 raczej byl
Graficznie żadnej różnicy pomiędzy tą częścią, a Tomb Raiderem z 2013 roku. 5 lat różnicy, a grafika stoi w miejscu. Nawet może trochę się cofa. Twarz Lary wygląda o wiele gorzej. Pomiędzy 2002 a 2010 grafika zmieniła się niesamowicie. Pomiędzy 2010, a 2018 niewiele.
Grafika z każdym rokiem robi co raz mniejsze postępy, bo co raz trudniej o wyraźną poprawę.
To samo można powiedzieć, że między 2002, a 2010 zrobiła malutkie postępy w porównaniu do tego jakie były postępy między 1992, a 2002 :)
Powiedzmy od 1992 do 2002 roku z roku na rok był spory progres, a co dwa lata bardzo duże różnice.
Później progres był co raz wolniejszy.
Progres był caly czas tak samo duzy, do momentu az tworcy gier AAA zaczeli miec w 4 literach rynek PC.
Teraz progres jest jak wychodzi nowa generacja konsol, a generacja trwa pare ladnych lat
No i doprowadziło to do nieco dziwnej sytuacji, ze gry konsolowe zaczely wyznaczac standardy w jakosci grafiki.
Mimo, ze uzywaja pewnych sprytnych sztuczek to taki Horizon czy U4 nie maja raczej równych
Owszem zaraz ktos powie, ze na PC bedzie raytracing i sa lepszej jakosci tekstury/cienie..
Co z tego, to tak jakby dodać do Mercedesa silnik od Fiata.
Co z tego, ze SOTR bedzie mial jakies odbicia jak animacja wyglada jak z poprzedniej generacji?
Takie Cody i inne tasiemce pewnie tez beda mialy taka funkcje, tylko co komu po tym jak ogolnie silniki tych gier sa zacofane?
Od rana wisi nowy trailer Sekiro, a na GOLu dalej ani słowa o tym. Strasznie się tu rozleniwili. Ja nie siedzę na tego typu stronach całe dnie, ale większość informacji na luzie znajduję na parę godzin przed tym, jak ukażą się tutaj... A to nie wygląda dobrze.
Jak ani słowa, ja napisałem temat z trailerem. Nikogo to nie ruszyło. Tu są same dzbany mainstreamowe
Gdyby nie ten post, to bym nawet nie wiedział. A trailer wygląda świetnie, aż żałuję, że go obejrzałem, bo teraz trzeba do premiery czekać :/
Tak samo było na benchmarku. Teraz już tam praktycznie w ogóle nie wchodzę bo opóźnienia są zbyt duże.
Z recenzji i innych opini widać że nowy TR to kawał dobrego rzemiosła który jednak zawiedzie fanów, a w sejcji komentarzy wszyscy beczą o punkty na metacritic... Wytłumaczycie mi jak można podsumować CAŁĄ GRĘ AAA dwoma cyframi? Bo ja nie potrafię tego zrozumieć.
Wszystko zależy kto czego szuka w grze.
W SoTR jest lepiej niż w dwóch poprzedniczkach:
-miejsce gry (Peruwiańska dżungla i grobowce to jest to)
-zagadki z wyłączonymi podpowiedziami
-ciekawsza wspinaczka z wyłączonym podświetleniem półek
Nie liczę na poziom miodności TR 1,2,3,4, ale jestem pewny, że będzie to najlepsza część nowej trylogii i być może najlepszy Tomb Raider od czasu Anniversary, a może nawet od TR 4. Najwyżej przeliczę się :)
Ludzie nie czytajcie tych recenzji, każdy ma swoje widzimisie, a może akurat Wam się spodoba gierka. Nie opierajcie się na recenzjach.
"Shadow of the Tomb Raider to klasyczna kontynuacja, dostarczająca graczom „więcej tego samego” - czyli jest ok.
Jedynie co mogło by być lepsze to większa ilość lokacji RofTR była średnia pod tym względem. Zwłaszcza jedna lokacja pod koniec była lipna a sporo się w niej tam działo za sporo. Jeśli takich wpadek tu nie będzie to będę zadowolony.
1-4 słaba, średnia, dobra, bardzo dobra. Wystarczy.
W sumie to w rzeczywistości tak wygląda system ocen gier AAA na metacritic. 90-100 bardzo dobra, 80-89 dobra, 70-79 średnia no i niżej to już mało jaka gra AAA dostaje, to już trzeba się srogo postarać żeby taki bubel wydać na światło dzienne.