Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Zdaniem HTC, wieści o śmierci VR są mocno przesadzone

27.07.2018 18:02
3
5
odpowiedz
hopkins
152
Zaczarowany

Na razie największe wrażenie zrobiły na mnie pornosy :-)

27.07.2018 17:46
1
LSZ
49
Konsul

"Zdaniem HTC, wieści o śmierci VR są mocno przesadzone."
Zdaniem Electronic Arts, wieści o braku głębi i zdecydowanym nastawieniu na monetyzację ich gier są mocno przesadzone. Mam nadzieję że dość dobitnie przedstawia to wiarygodność tego tytułu.

"Przytoczono również ciekawe dane firmy analitycznej International Data Corporation (IDC). Według nich liderem rynku jest obecnie właśnie HTC Vive, (...)"
Na czyje zlecenie zostały przeprowadzone te badania? Nie twierdze że HTC nie znajduje się na pierwszym miejscu tej listy, jednak wszem i wobec znajome jest, że na zlecenie firmy X wnioski z badań manipulowane są w taki sposób by to produkty lub usługi firmy X zajmowały pierwsze jak i wiodące miejsca list takich zestawień.

Pozdrowienia dla Hydro.

27.07.2018 18:01
2
odpowiedz
zanonimizowany1218931
19
Konsul

VR ma zbyt duży potencjał by umrzeć, jeśli już to upadnie granie w VR, same gogle można wykorzystać na setki sposobów. Pierwszy z brzegu to pokazywanie mieszkań jeszcze znim zostanie wybudowany blok, często kupuje się mieszkania na osiedlach, które są dopiero budowane, z prostym programem pod VR potencjalny nabywca "przejdzie się" po oferowanym mieszkaniu jeszcze znim zjedzie się ekipa budowlana.

27.07.2018 18:02
3
5
odpowiedz
hopkins
152
Zaczarowany

Na razie największe wrażenie zrobiły na mnie pornosy :-)

27.07.2018 18:17
4
2
odpowiedz
Dessloch
198
Legend

+
4k, 60fps i specjalnie pod VR robione.... po prostu sa mega. Nie mowie tutaj od strony zboczenia itd, ale taka imersja jest ze naprawde sie to przyjemnie oglada... niestety innych filmow duzo nie ma ktore sa tak dobrze zrobione
filmy na VR musza miec SUPER jakosc, inaczej nie ma takiego wrazenia.
mam samsung gear, nie zadne oculusy itd... wiec nie wiem jaki wybor jest na pc

post wyedytowany przez Dessloch 2018-07-27 18:18:20
27.07.2018 18:32
5
odpowiedz
Duchos
30
Konsul

Oczywiście, że firma, która wywaliła masę kasy na VR, nie powie, że rynek zdechł i przyszedł czas na jego wymarcie. Powie, że wręcz przeciwnie. Prawda jest zupełnie inna. Nie ma zbytu na te konstrukcje, które kosztują bardzo dużo i wymagają bardzo wydajnego sprzętu. O tym nie mówią. Gry, które wychodzą śmierdzą amatorstwem, a wsparcie czasami wolą o pomstę do nieba. Czas, żeby to padlo, bo zwyczajnie na świecie nie jest na to czas z taka technologia i z takimi ludźmi, którzy tylko chcą machać się kasa.

27.07.2018 18:44
6
1
odpowiedz
jakisnick
29
Pretorianin

Obniżyli ceny plus dodatkowo zaczęły powstawać wreszcie porządne gry na vr to raczej oczywiste, że ktoś zaczął to kupować. Oby tylko wszystko szło w tą stronę to może wreszcie stanie się to wartościową platformą do grania, a nie jak teraz jedynie drogą zabawką.

27.07.2018 18:55
7
odpowiedz
mdradekk
37
Centurion

Słyszałem, że VR najbardziej dynamicznie rozwija się w segmencie "schabów".

27.07.2018 19:08
8
odpowiedz
DUNCAN_83
124
Generał

Nikt na razie nie zostawi vr bo w tym jest przyszlosc i ogromny potencjał. Vr kuleje technicznie bo wymagania ma spore i w pełnej 6 osiowej opcji jest niewygodne. Ale mobilne rozwiązania pędzą do przodu i już oculus go jeszcze bardzo blisko przekroczenia granicy wygodnego użytkowania do filmów i mediów społecznościowych. W przyszłości za latarnie mogłyby robić komórki lub coś innego, powszechnego zastosowania.

Vr będzie szalenie popularne, gdy będzie wygodne, tanie ( myślę że pójdą w stronę taniego sprzętu mobilnego + abonament na usługi) i mobilne. Myślę że obsługa mediów społecznościowych i wielozadaniowość zrobi swoje i duża baza klientów wystarczy aby pojawiały się dobre gry.

27.07.2018 19:17
😃
9
odpowiedz
1 odpowiedź
A.l.e.X
114
Alekde

VR kiedy będzie wielkości i o wadze okularów przeciwsłonecznych -> za 50-100 lat wrócimy do tematu / na chwilę obecną jest to (brakuje mi emotka kupki)

27.07.2018 19:31
9.1
1
szejk18
20
Pretorianin

warunkiem dobrego vr jest odciecie od swiata i immersja.
zmniejszenie wagi i rozmiaru kwestia doboru materialow i miniaturyzacji.
a one ida w zawrotnym tempie.
zreszta juz widac olbrzymi postep, chocby w oculus go (ciagle ma wady ale jest to krok w bardzo dobrym kierunku)
dziwne nazywanie tego kupa szczegolnie ze z tego co kojarze mozesz sobie pozwolic.
probowales? przeciez juz teraz jest swietnie jezeli chodzi o wrazenia

27.07.2018 19:22
10
odpowiedz
Dessloch
198
Legend

bezprzewodowosci brakuje, ale ciezar nie jest duzym problemem...
moim zdaniem jak ktos raz jechal samochodem w symulatorze z VR to jest to zobaczy jaka imersja jest...

niestety komp, zeby grac w VR to jest zdecydowanie duzo i sam oculus ma niska rozdzielczosc.... ale za pare lat na pewno bedzie lepiej z rozdzielczoscia.
ja osobiscie tylko samsung vr bo na kompie gram tylko w jedna gre i nie chce inwestowac w cos co bedzie stalo sie kurzylo...

27.07.2018 19:23
11
odpowiedz
kaszanka9
92
Bulbulator

Trzeba poczekać na komentarz eksperta.

27.07.2018 19:36
12
odpowiedz
1 odpowiedź
A.l.e.X
114
Alekde

szejk18 - oczywiście że korzystałem i mam, pierwsze wrażenia są kosmiczne szczególnie w EVEV a raczej były, za to poręczność tego / dostęp gier + technologia, ciężar też (6-8 godzin w okularach w obecnej formie, nie realne nawet jakbym bardzo chciał). Musi być duża skok technologiczny i teraz to wiem że bardziej powinno to wyglądać jak projekcja pokoju na miarę tej z filmów star trek gdzie to my jesteśmy w tym a nie tylko nasza głowa + wzrok. Fajnie tym się pobawić chwilę, a potem się kurzy.

27.07.2018 20:20
12.1
1
szejk18
20
Pretorianin

oj to musialby sie trafic jakis olbrzymi przelom technologiczny zeby osiagnac ten poziom interaktywnego hologramu :)
za naszego zycia raczej niemozliwe, chociaz kto wie.
narazie wystarczylaby dobra bieznia wielokierunkowa ( bylo cos takiego do oculusa, nie pamietam nazwy, przestalem sledzic bo nie szlo w europie zamowic) i jakies rekawice do sterowania.
potem kombinezon dotykowy :)
no ale jak narazie nie jest zle, ciagle bardziej jako dodatek niz do glownego grania, ale ja jestem zafascynowany :)
i oculus mniej mi sie ostatnio kurzy niz play

27.07.2018 21:04
13
odpowiedz
1 odpowiedź
makak997
75
Pretorianin

Powiem tak próbowałem kupić se HTC VIVE i faktycznie HTC skończyły się sztuki i w Polsze praktycznie nie da się kupić. Więc jako tako się sprzedawać muszą. Problemem VR jest cena oczywiście ale też problem z prezentacją, żeby sprawdzić VR trzeba iść do specjalnego salonu i zapłacić.

27.07.2018 23:08
13.1
LSZ
49
Konsul

"(...) praktycznie nie da się kupić. Więc jako tako się sprzedawać muszą."
Taktyka Nintendo. ;)

27.07.2018 22:36
14
odpowiedz
Koktajl Mrozacy Mozg
145
VR Evangelist

Moze film, w jakis sposob pokazal VR na szeroka skale spodowal wzrost zainsteresowania VR.

28.07.2018 10:35
15
odpowiedz
1 odpowiedź
kain_pl
62
Generał

Jedynie dobrze zastosowane VR jest w grze Resident Evil 7 i filmach porno...

28.07.2018 11:13
15.1
Hydro2
116
Legend

Paranormal Activity w VR i Edge of Nowhere gniotą Residenta po całości

29.07.2018 11:31
😁
16
odpowiedz
1 odpowiedź
Sverrir
5
Legionista

VR trochę przystopowało, jest drogie i przez to ma mniejszy zasięg, ale w Fallouta gra się zajebiście więc liczę na kolejne tytuły.
VR 4ever

30.07.2018 18:22
16.1
Koktajl Mrozacy Mozg
145
VR Evangelist

Witam posiadacza ;). Drogie to sa nowe smarphony ktore niczym sie nie wyrozniaja od 1-2 modelu poza "bigger, better and more badass"

30.07.2018 09:58
17
odpowiedz
Zyga
192
Urpianin

Co Wy z tą immersją?! W jakim znaczeniu używacie tego określenia? Astronomicznym? Fizycznym? Czy jeszcze jakimś własnym?

Wiadomość Zdaniem HTC, wieści o śmierci VR są mocno przesadzone