Zdaniem HTC, wieści o śmierci VR są mocno przesadzone
"Zdaniem HTC, wieści o śmierci VR są mocno przesadzone."
Zdaniem Electronic Arts, wieści o braku głębi i zdecydowanym nastawieniu na monetyzację ich gier są mocno przesadzone. Mam nadzieję że dość dobitnie przedstawia to wiarygodność tego tytułu.
"Przytoczono również ciekawe dane firmy analitycznej International Data Corporation (IDC). Według nich liderem rynku jest obecnie właśnie HTC Vive, (...)"
Na czyje zlecenie zostały przeprowadzone te badania? Nie twierdze że HTC nie znajduje się na pierwszym miejscu tej listy, jednak wszem i wobec znajome jest, że na zlecenie firmy X wnioski z badań manipulowane są w taki sposób by to produkty lub usługi firmy X zajmowały pierwsze jak i wiodące miejsca list takich zestawień.
Pozdrowienia dla Hydro.
VR ma zbyt duży potencjał by umrzeć, jeśli już to upadnie granie w VR, same gogle można wykorzystać na setki sposobów. Pierwszy z brzegu to pokazywanie mieszkań jeszcze znim zostanie wybudowany blok, często kupuje się mieszkania na osiedlach, które są dopiero budowane, z prostym programem pod VR potencjalny nabywca "przejdzie się" po oferowanym mieszkaniu jeszcze znim zjedzie się ekipa budowlana.
+
4k, 60fps i specjalnie pod VR robione.... po prostu sa mega. Nie mowie tutaj od strony zboczenia itd, ale taka imersja jest ze naprawde sie to przyjemnie oglada... niestety innych filmow duzo nie ma ktore sa tak dobrze zrobione
filmy na VR musza miec SUPER jakosc, inaczej nie ma takiego wrazenia.
mam samsung gear, nie zadne oculusy itd... wiec nie wiem jaki wybor jest na pc
Oczywiście, że firma, która wywaliła masę kasy na VR, nie powie, że rynek zdechł i przyszedł czas na jego wymarcie. Powie, że wręcz przeciwnie. Prawda jest zupełnie inna. Nie ma zbytu na te konstrukcje, które kosztują bardzo dużo i wymagają bardzo wydajnego sprzętu. O tym nie mówią. Gry, które wychodzą śmierdzą amatorstwem, a wsparcie czasami wolą o pomstę do nieba. Czas, żeby to padlo, bo zwyczajnie na świecie nie jest na to czas z taka technologia i z takimi ludźmi, którzy tylko chcą machać się kasa.
Obniżyli ceny plus dodatkowo zaczęły powstawać wreszcie porządne gry na vr to raczej oczywiste, że ktoś zaczął to kupować. Oby tylko wszystko szło w tą stronę to może wreszcie stanie się to wartościową platformą do grania, a nie jak teraz jedynie drogą zabawką.
Słyszałem, że VR najbardziej dynamicznie rozwija się w segmencie "schabów".
Nikt na razie nie zostawi vr bo w tym jest przyszlosc i ogromny potencjał. Vr kuleje technicznie bo wymagania ma spore i w pełnej 6 osiowej opcji jest niewygodne. Ale mobilne rozwiązania pędzą do przodu i już oculus go jeszcze bardzo blisko przekroczenia granicy wygodnego użytkowania do filmów i mediów społecznościowych. W przyszłości za latarnie mogłyby robić komórki lub coś innego, powszechnego zastosowania.
Vr będzie szalenie popularne, gdy będzie wygodne, tanie ( myślę że pójdą w stronę taniego sprzętu mobilnego + abonament na usługi) i mobilne. Myślę że obsługa mediów społecznościowych i wielozadaniowość zrobi swoje i duża baza klientów wystarczy aby pojawiały się dobre gry.
VR kiedy będzie wielkości i o wadze okularów przeciwsłonecznych -> za 50-100 lat wrócimy do tematu / na chwilę obecną jest to (brakuje mi emotka kupki)
warunkiem dobrego vr jest odciecie od swiata i immersja.
zmniejszenie wagi i rozmiaru kwestia doboru materialow i miniaturyzacji.
a one ida w zawrotnym tempie.
zreszta juz widac olbrzymi postep, chocby w oculus go (ciagle ma wady ale jest to krok w bardzo dobrym kierunku)
dziwne nazywanie tego kupa szczegolnie ze z tego co kojarze mozesz sobie pozwolic.
probowales? przeciez juz teraz jest swietnie jezeli chodzi o wrazenia
bezprzewodowosci brakuje, ale ciezar nie jest duzym problemem...
moim zdaniem jak ktos raz jechal samochodem w symulatorze z VR to jest to zobaczy jaka imersja jest...
niestety komp, zeby grac w VR to jest zdecydowanie duzo i sam oculus ma niska rozdzielczosc.... ale za pare lat na pewno bedzie lepiej z rozdzielczoscia.
ja osobiscie tylko samsung vr bo na kompie gram tylko w jedna gre i nie chce inwestowac w cos co bedzie stalo sie kurzylo...
szejk18 - oczywiście że korzystałem i mam, pierwsze wrażenia są kosmiczne szczególnie w EVEV a raczej były, za to poręczność tego / dostęp gier + technologia, ciężar też (6-8 godzin w okularach w obecnej formie, nie realne nawet jakbym bardzo chciał). Musi być duża skok technologiczny i teraz to wiem że bardziej powinno to wyglądać jak projekcja pokoju na miarę tej z filmów star trek gdzie to my jesteśmy w tym a nie tylko nasza głowa + wzrok. Fajnie tym się pobawić chwilę, a potem się kurzy.
oj to musialby sie trafic jakis olbrzymi przelom technologiczny zeby osiagnac ten poziom interaktywnego hologramu :)
za naszego zycia raczej niemozliwe, chociaz kto wie.
narazie wystarczylaby dobra bieznia wielokierunkowa ( bylo cos takiego do oculusa, nie pamietam nazwy, przestalem sledzic bo nie szlo w europie zamowic) i jakies rekawice do sterowania.
potem kombinezon dotykowy :)
no ale jak narazie nie jest zle, ciagle bardziej jako dodatek niz do glownego grania, ale ja jestem zafascynowany :)
i oculus mniej mi sie ostatnio kurzy niz play
Powiem tak próbowałem kupić se HTC VIVE i faktycznie HTC skończyły się sztuki i w Polsze praktycznie nie da się kupić. Więc jako tako się sprzedawać muszą. Problemem VR jest cena oczywiście ale też problem z prezentacją, żeby sprawdzić VR trzeba iść do specjalnego salonu i zapłacić.
Moze film, w jakis sposob pokazal VR na szeroka skale spodowal wzrost zainsteresowania VR.
Jedynie dobrze zastosowane VR jest w grze Resident Evil 7 i filmach porno...
Paranormal Activity w VR i Edge of Nowhere gniotą Residenta po całości
VR trochę przystopowało, jest drogie i przez to ma mniejszy zasięg, ale w Fallouta gra się zajebiście więc liczę na kolejne tytuły.
VR 4ever
Co Wy z tą immersją?! W jakim znaczeniu używacie tego określenia? Astronomicznym? Fizycznym? Czy jeszcze jakimś własnym?