Patch 1.61 dla Wiedźmina 3 na PS4 stworzył nowe problemy
Oni to zrobili specjalnie, żeby wydać jeszcze jednego patcha o którym będzie można zrobić newsa na GOLu :)
Na PS2 nie było takich problemów z zasięgiem rysowania, tam w grach z otwartym światem po prostu nie było za dużo elementów więc konsola dawała radę z generowaniem pustych przestrzeni.
Dlatego moim zdaniem w takie bardziej wymagające gry powinno się grać na PC. Sam mam PC i konsolę, ale do tych bardziej wymagających tytułów używam tylko PC. Mniej problemów :)
W Wiedźmin 2 to była tragedia i to nawet na PC. Kamienie pojawiające się 2m przed Geraltem.
A mi się ten ficzer z drzewami podoba. To taka metafora odczłowieczenia Geralta, gdy tak świat pojawia mu się i znika przed oczami. Gdy nie może odróżnić prawdy od fikcji. Gdy podąża za czymś nierealnym. Ziarno prawy i okruch lodu. Ale nie, wy widzicie tylko bugi.
Mały patch, który trzeba naprawiać trzema kolejnymi. Dobrze, że w tych czasach absurdu, nie wspierają już wersji Pc. Chyba że to specjalnie, żeby utrzymać stałe 60 fps na konsoli, a to przepraszam.
Mgła. W Silent Hill podziałało, tu też może się uda xD
Ciekawe czy odpowiedzialnego za ten problem ukarzą tak jak tego, przez który wszystkie drzwi w grze były otwarte (także te blokujące fabułę czy zadania).
Przeczesywanie samemu kodu i zamykanie każdych drzwi po kolei to pewnie sama przyjemność...
Nie przetestowali tego przed wydaniem?
Przecież to jedno urządzenie z takimi samymi podzespołami, a nie pecet z setkami konfiguracji...
Niestety jedyny sposób który mi pomógł na tego cudownego patcha to ustawienie w opcjach konsoli 1080p zamiast 4k lub na ekranie FullHD wyłączenie supersamplingu. Teraz drzewa, cienie i obiekty rysują się normalnie ale jaki sens ma w tym momencie ps4 pro w przypadku tej gry... w zasadzie ustawienie tego to powrót do wersji 1.31sprzed aktualizacji 4k.
Mój telewizor gryzie się z HDR w 1080p i wyświetla zielony obraz. U Ciebie może działać bez problemu. Ja musze ustawiać albo 4k albo 1080i, żeby HDR działał poprawnie. A jako, że wiedźmin i tak działa w 30 fps to 1080p czy 1080i w tej grze nie ma tak dużego znaczenia.
Wg mnie to nie bug pewnie konsola nie wyrabiała 60 fps i celowo zmniejszyli odległość rysowania
No w polowie pobierania patchu dalem pauze po tym co zobaczylem na filmikach powyzej.Nie mowcie mi,ze to jest normalne...jednym slowem tragedia.To tak jakbym gral na starym kompie ktory nie wyrabia.
Wystarczy wyłączyć w menu konsoli tryb supersamplingu żeby LOD wrócił do poprzedniego poziomu