Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Patch 1.61 dla Wiedźmina 3 na PS4 stworzył nowe problemy

12.04.2018 12:04
1
20
zanonimizowany1058903
49
Generał

Oni to zrobili specjalnie, żeby wydać jeszcze jednego patcha o którym będzie można zrobić newsa na GOLu :)

12.04.2018 12:06
Sasori666
2
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
Sasori666
186
Korneliusz

Aż przypomniało się PS2 :D

12.04.2018 17:06
Cziczaki
2.1
Cziczaki
183
Renifer

Na PS2 nie było takich problemów z zasięgiem rysowania, tam w grach z otwartym światem po prostu nie było za dużo elementów więc konsola dawała radę z generowaniem pustych przestrzeni.

12.04.2018 17:40
AIDIDPl
2.2
AIDIDPl
172
PC-towiec

Poza tym render distance był często zakrywany mgłą jak w BF2.

12.04.2018 12:07
rafq4
3
odpowiedz
rafq4
162
Shadow in the darkness

Dlatego moim zdaniem w takie bardziej wymagające gry powinno się grać na PC. Sam mam PC i konsolę, ale do tych bardziej wymagających tytułów używam tylko PC. Mniej problemów :)

12.04.2018 12:31
claudespeed18
4
odpowiedz
claudespeed18
203
Liberty City Finest

W Wiedźmin 2 to była tragedia i to nawet na PC. Kamienie pojawiające się 2m przed Geraltem.

12.04.2018 12:41
kotonikk
5
13
odpowiedz
1 odpowiedź
kotonikk
106
Wśród horyzontów

A mi się ten ficzer z drzewami podoba. To taka metafora odczłowieczenia Geralta, gdy tak świat pojawia mu się i znika przed oczami. Gdy nie może odróżnić prawdy od fikcji. Gdy podąża za czymś nierealnym. Ziarno prawy i okruch lodu. Ale nie, wy widzicie tylko bugi.

post wyedytowany przez kotonikk 2018-04-12 12:42:22
12.04.2018 17:08
WolfDale
👍
5.1
WolfDale
74
zanonimizowany15032001

Mistrz, moje ocena to 10!

12.04.2018 14:15
Elessar1984
6
1
odpowiedz
Elessar1984
130
Lord

Mały patch, który trzeba naprawiać trzema kolejnymi. Dobrze, że w tych czasach absurdu, nie wspierają już wersji Pc. Chyba że to specjalnie, żeby utrzymać stałe 60 fps na konsoli, a to przepraszam.

post wyedytowany przez Elessar1984 2018-04-12 14:20:53
12.04.2018 15:11
7
odpowiedz
zanonimizowany1218931
20
Konsul

Mgła. W Silent Hill podziałało, tu też może się uda xD

12.04.2018 17:15
8
odpowiedz
zanonimizowany768165
119
Legend

Ciekawe czy odpowiedzialnego za ten problem ukarzą tak jak tego, przez który wszystkie drzwi w grze były otwarte (także te blokujące fabułę czy zadania).
Przeczesywanie samemu kodu i zamykanie każdych drzwi po kolei to pewnie sama przyjemność...

post wyedytowany przez zanonimizowany768165 2018-04-12 17:16:29
12.04.2018 23:35
9
odpowiedz
1 odpowiedź
zanonimizowany778005
64
Pretorianin

Nie przetestowali tego przed wydaniem?
Przecież to jedno urządzenie z takimi samymi podzespołami, a nie pecet z setkami konfiguracji...

13.04.2018 07:55
not2pun
9.1
not2pun
110
Senator

Może cza zrobić zrzutkę na ps4 pro dla cdp red
Biedaki robią patch, a nie mają na czym przetestować i później taki wstyd

13.04.2018 00:12
10
odpowiedz
2 odpowiedzi
jaxPL
1
Junior

Niestety jedyny sposób który mi pomógł na tego cudownego patcha to ustawienie w opcjach konsoli 1080p zamiast 4k lub na ekranie FullHD wyłączenie supersamplingu. Teraz drzewa, cienie i obiekty rysują się normalnie ale jaki sens ma w tym momencie ps4 pro w przypadku tej gry... w zasadzie ustawienie tego to powrót do wersji 1.31sprzed aktualizacji 4k.

13.04.2018 07:41
10.1
Imrahil8888
110
Generał

Działa wtedy przynajmniej HDR?

13.04.2018 10:59
10.2
jaxPL
1
Junior

Mój telewizor gryzie się z HDR w 1080p i wyświetla zielony obraz. U Ciebie może działać bez problemu. Ja musze ustawiać albo 4k albo 1080i, żeby HDR działał poprawnie. A jako, że wiedźmin i tak działa w 30 fps to 1080p czy 1080i w tej grze nie ma tak dużego znaczenia.

post wyedytowany przez jaxPL 2018-04-13 11:01:41
13.04.2018 07:41
11
1
odpowiedz
Imrahil8888
110
Generał

Gra roku xD

13.04.2018 16:35
darden
👎
12
odpowiedz
darden
48
Pretorianin

Wg mnie to nie bug pewnie konsola nie wyrabiała 60 fps i celowo zmniejszyli odległość rysowania

13.04.2018 17:05
Karolka_
13
odpowiedz
Karolka_
6
Chorąży

wygląda jak Black Desert

17.04.2018 20:48
14
odpowiedz
litman83
1
Junior

No w polowie pobierania patchu dalem pauze po tym co zobaczylem na filmikach powyzej.Nie mowcie mi,ze to jest normalne...jednym slowem tragedia.To tak jakbym gral na starym kompie ktory nie wyrabia.

30.04.2018 09:55
Voltaxman
15
odpowiedz
Voltaxman
7
Legionista

Wystarczy wyłączyć w menu konsoli tryb supersamplingu żeby LOD wrócił do poprzedniego poziomu

Wiadomość Patch 1.61 dla Wiedźmina 3 na PS4 stworzył nowe problemy