Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Cyberpunk 2077 jest gotowy na nową generację konsol

22.03.2018 20:37
👍
1
-11
hinson
62
Konsul

Oby wersja PC wspierała wszystkie możliwości DirectX Raytracing! I oby wreszczie Cybarpunk niczym Crysis ustanowił nowe standardy graficzne! Ale żeby to osiągnąć musi zabraknąć wsparcia dla przestarzałego już Difrectx 11!!!
Niech sobie konsolowe wersje na słabe PS4 i PS4 Pro obsługują Direcxt 11 ale niech PC i Xbox One X wspierają już tylko Directx 12!!!

post wyedytowany przez hinson 2018-03-22 20:37:25
22.03.2018 20:40
2
odpowiedz
5 odpowiedzi
Hydro2
113
Legend

Tylko gra tunelowa może deklasować graficznie pozostałe gry. Ewentualnie gra z półotwartym światem jak Crysis 1, co zresztą się stało. Cyberpunk niestety będzie sandboxem i dlatego grafika będzie co najwyżej "tylko" bardzo dobra.

22.03.2018 20:58
2.1
VinniV
6
Pretorianin

Jesteś pewien? Wiedźmin III w swoim roku wydawniczym, mimo otwartego świata, deklasował wiele innych produkcji tego typu poziomem graficznym - Fallouta 4, czy Syndicate. Phantom Pain również - dla mnie - miał gorszy poziom graficzny - aczkolwiek w tym przypadku to już osobiste preferencje. W PP nie pasował mi zbyt mocno podbity kontrast.

22.03.2018 23:03
2.2
1
Malaga
65
ma laga

Hydro mylisz technologię z wizją artystyczną. Gra wcale nie musi mieć najnowszych ficzerów graficznych żeby deklasowała konkurencję pod względem wizualnym.

post wyedytowany przez Malaga 2018-03-22 23:03:35
22.03.2018 23:14
2.3
crreeyz
12
Legionista

Owszem, może być tylko bardzo dobra ale nie dlatego że nie da się tego zrobić lepiej, a dlatego że mało który gracz ma komputer który by to był wstanie wygenerować. a jak super bajerancką grafikę zobaczy tylko ułamek graczy to bez sensu jest ja robić.

23.03.2018 12:16
2.4
Hydro2
113
Legend

Masz rację i dlatego to napisałem, tylko nie dodalem tej jednej rzeczy :) Inna sprawa, że ja bym.pewnie zobaczył grę w pełnej krasie. Crysis 1 pokazał, że to dobre rozwiązanie. Z chwilą, kiedy dostosował grę do konsol...firma skończyła....a sama wiecie jak.

post wyedytowany przez Hydro2 2018-03-23 12:18:34
23.03.2018 12:30
2.5
Ogame_fan
92
Senator

To że wydawali gry na konsole powodowało że nie upadli szybciej. To co ich udupilo to beznadziejny silnik którego nikt nie chciał używać, a jak już używali to gry wyglądały słabo. Masa developerów narzekalo na trudne narzędzia.

Na CE to w większości crapy powstawały:
Evolve
Super Ghost Warrior
Enemy front
Ryse
Homefront 2

To ich uwalilo zamiast zostać przy produkcji gier inwestowali w silnik którego nikt nie chciał oprócz producentów sredniakow I crapow

post wyedytowany przez Ogame_fan 2018-03-23 12:30:47
22.03.2018 21:54
3
2
odpowiedz
Sir Xan
82
Legend

@hinson -> Zapomniałeś, że DirectX 12 i DirectX Raytracing jest na wyłączność Microsoft czyli tylko na XBOX i Windows 10, a nie Sony i PlayStation.

Więc wątpię, by wydawcy od gry multiplatformowe będą tworzyć gry tylko na DirectX 12, a Microsoft za słabo się starali, jeśli chodzi o exclusive. Więc tylko niewiele gry mogą obsługiwać te cudo.

Ale czas pokaże.

post wyedytowany przez Sir Xan 2018-03-22 22:39:15
22.03.2018 21:59
4
2
odpowiedz
FrankerZ
23
Pretorianin

Czyli co? Premiera za 4 lata?

22.03.2018 22:55
5
1
odpowiedz
Hocum
9
Legionista

@hinson - gadasz jak fanboy dx'a
jest jeszcze Api Vulkan i jest dostępne na wszystkie platformy a nie tylko na NV
zamknięte środowiska to droga do monopolu a ostatnio Intel nam pokazał jak dożo można hapnać za procka jak nie ma konkurencji

22.03.2018 23:04
6
1
odpowiedz
2 odpowiedzi
A.l.e.X
110
Alekde

30 procent akcji ma tylko polski zarząd 10 procent mają fundusze / 60 procent w rozwodnieniu => przejęcie CDP mimo wysokiej kapitalizacji jest możliwe z dnia na dzień w każdym momencie / dziwne że przed premierą C2077 nikt nie chce wchłonąć CDP za grosze.

22.03.2018 23:19
6.1
crreeyz
12
Legionista

Nik nie chce wchłonąć, bo akcje gry są mocno zawyżone, to jest studio które zrobiło jedną dobrą grę, w jednym uniwersum, z historia która jest w zasadzie zamknięta, a dla potencjalnego nabywcy czyli wielkiego studia to jedyna wartościowa rzecz, prawo do marki i konkretnego uniwersum.

22.03.2018 23:41
6.2
Malaga
65
ma laga

pewnie nikt się nie zdecydował dlatego, że jak do tej pory Cyberpunk 2077 to kilkuminutowy wyrenderowany cinematic i nic poza tym. To jak gra wygląda i działa wiedzą tylko sami zainteresowani a to dla potencjalnego nowego właściciela za mało żeby inwestować takie pieniądze

23.03.2018 04:34
7
2
odpowiedz
yadin
97
Senator

Nadal nie wiadomo, co to za gra. Coś tam mówią i piszą o RPG, coś o otwartym świecie, itd. Dadzą dłuższy gameplay, to będziemy rozmawiać. Generacja konsol, których jeszcze nie ma, w ogóle mnie nie interesuje.

post wyedytowany przez Admina 2018-03-23 07:42:37
23.03.2018 07:57
8
odpowiedz
Heinrich07
4
Generał

Oby wersja PC wspierała wszystkie możliwości DirectX Raytracing!

Przecież Raytracing to pieśń przyszłości, jeszcze nie jesteśmy nawet na etapie, gdzie dominuje 4K, a ty chcesz żeby technologia którą obsłuży promil graczy steam (i to w maks 30 fps jak nie mniej) była standardem. Zejdź na glebę, bo i tak twój sprzęt prędzej się usmaży niż coś obsłuży w tej technologii, która i tak przeciętnego gracza (zwłaszcza na konsoli) niezbyt interesuje.

Co do samej gry, to ja poproszę w końcu gameplay, bo już te zapowiedzi o wielkim otwartym świecie i super technologii i w ogóle fantastycznym RPG słyszymy od jakiegoś czasu.

No ale spoko, przynajmniej wiemy, że w tej generacji ta gra nie wyjdzie.

23.03.2018 08:21
9
odpowiedz
Harrymaster
45
Chorąży

Wszystkim się tu wydaje, że raytracing od razu spowoduje rewolucje graficzną. Odpowiedz brzmi - nie. Raytracing może być używane nie tylko w realistycznym oświetleniu ale też do generowania miękkich cieni, realistycznych odbić na obiektach czy bardziej rzeczywistego ambient occlusion. I własnie na takich efektach mogą się teraz skupiać twórcy. Graficznie będzie to mało zauważalne, minimalnie bliższe realizmowi ale jednak może znacznie zwiększać wymagania.

23.03.2018 08:46
10
odpowiedz
WarriorOI
11
Pretorianin

po mojemu: jak pojawią się oficjalne bebechy kolejnej generacji konsol to i tak bedzie trzeba zrobic restart projektu... Raytracing? Lepiej wydać na scenarzystów.

23.03.2018 08:55
11
odpowiedz
4 odpowiedzi
wytrawny_troll
15
samozwańczy wódz Trolli

Gra została zapowiedziana 6 lat temu. Nowe konsole powstaną za 3 może 4 lata. Facet produkujący tytuł między wierszami mówi, no tak z 10 lat se poczekata.
To są jakieś jaja. Jedna świetna gra nie czyni z polskiego studia Rockstara czy Santa Monica. Oczywiście fanboje będą klekotać niech robią nawet 20 lat, byle by była dobra. Nie. Nieprawda, czas czekania minął. Teraz ten tytuł bez konkretów może wzbudzać tylko politowanie. A zachowanie twórców jest karykaturalne.
Na GoL-u 55 newsów o niczym. O produkcie, który nie istnieje. Beka wszech czasów. A w dzisiejszym temacie dyskusja bez sensu. Bo koleś pierdnął. Cd Projekt Red przegięło. Temat się wypalił. Albo konkrety albo spadajcie. Goście z CDPR mają ego większe od Mgławicy Oriona. A premiera może zaskoczyć średniakiem na poziomie pierwszego Wiedźmina(oby tylko tyle, oby nie niżej).
I będzie straszny smród oraz kompromitacja. Nie wiem co ci ludzie czynią. Ale idą zła drogą. Prosto w krzaki, gdzie leży śmierdząca kupa. Jeżeli z tego wyjdą to i tak w łachach, podrapani i upaprani w łajnie. Po co? Każdy kredyt nawet zaufania trzeba spłacić. W temacie Cyberpunk 2077 jest dawno po terminie spłaty kredytu i czas na komornika, który wyegzekwuje konkrety.

post wyedytowany przez wytrawny_troll 2018-03-23 09:13:11
23.03.2018 11:22
11.1
Kaczmarek35
2
Pretorianin

Playstation rok 1994
Playstation 2 rok 2000
Playstation 3 rok 2006
Playstation 4 rok 2013

Kolejna generacja Ps pojawiała się co 6 lat, a ostatnio po 7.
Wychodziłoby, że Playstation 5 pojawi się w 2019 lub 2020.

23.03.2018 11:35
11.2
wytrawny_troll
15
samozwańczy wódz Trolli

@up
1410 - Bitwa pod Grunwaldem
1605 - Bitwa pod Kircholmem
1673 - Zwycięstwo pod Chocimiem
1809 - Wojna z Austrią
1816 - Utworzenie Królestwa Polskiego
1921 - Bitwa warszawska (cud nad Wisłą) itd, itd, itd ................
?

post wyedytowany przez wytrawny_troll 2018-03-23 11:35:15
23.03.2018 20:46
11.3
Yosar
6
Junior

po pierwsze to cdred mogą sobie robić co chcą. a tobie nic do tego.
po drugie postawa rozwydrzonego bachora to rodzinna, czy to tylko ty?
po trzecie grę robią od 2 lat. i każdy kto ma choć odrobinę rozsądku jest tego świadom.
po czwarte jak komuś wyrenderowane trailery przysłaniają mózg, to jego problem (czyli twój).
po piąte raport finansowy to coroczny obowiązek spółek giełdowych, więc robienie dramy z tego powodu przez ciebie kwalifikuje cię jako kowadło
po szóste kiepski jesteś w te klocki.
po siódme kup sobie brukwi.
po ósme słaby jesteś z historii.
po dziewiąte podpowiadam: na koniec powinieneś jeszcze teatralnie zemdleć.

24.03.2018 21:13
11.4
czopor
77
Pretorianin

To nie jest żadną tajemnicą już, że nowe konsole to 2020, max 2021 rok...

czyli okres na jaki zaplanowano Cyberpunk (wydanie do 2021).

Więc gra jest przystosowana, bo CDP to już nie płotka na rynku i mają info od Sony i MS...

Poza tym trollu (chyba faktycznie), zapowiedź a faktyczna produkcja to dwa różne terminy...

post wyedytowany przez czopor 2018-03-24 21:15:22
23.03.2018 09:36
👍
13
odpowiedz
gerwant123
5
Pretorianin

Czyli nadchodzi następny rzeźnik kart graficznych. Ale to bardzo dobrze.

23.03.2018 11:23
14
odpowiedz
Colidace
35
Centurion

Ważne żeby Cyberpunk 2077 był gotowy na nową generację komputerów.

23.03.2018 21:24
15
odpowiedz
rj
105
Pretorianin

I spoko, nie raz przy nowej generacji konsol pojawiały się gry na obie generacje żeby w "miękki" sposób pożegnać tą starszą a powitać nową. Z drugiej strony, dzisiaj taki zabieg byłby bardziej skomplikowany. Dajmy na to, CDP Red wydają Cyberpunk 2077 na PS4 i XBO w mocno okrojonej oprawie graficznej - byle bez jakichkolwiek cięć w zawartości, to podstawa, na PS4 Pro i XBO X w podrasowanej rozdzielczości, szczegółowości tekstur i obiektów, większej ilości klatek czy w co tam pójdą (a jeśli trend nie zniknie to tradycjnie "upscaled 4K"...), na nowej generacji konsol w jakości powiedzmy takiego PC High-Medium a na PC z możliwością włączenia detali Uber i jakichś zjadających moc bajerków Nvidii...
Zobaczymy, dla mnie najistotniejsze jest co napisałem o jakości gry, oprawa to rzecz drugorzędna. W Wiedźmina 3 grałem najpierw na totalnym złomie z GF 740 na pokładzie, w najniższych detalach i płynności na poziomie dobrze ugotowanego kisielu. Później na laptopie z GTX 1050 TI gdzie oprawa i płynność dały o sobie tak znać że nie mogłem wyjść z podziwu a teraz jeszcze przechodzę grę na PS4 Pro bo to znowu inne doznania, znacznie większy ekran i sama jego jakość plus nagłośnienie w TV dobre na tyle że słuchawki wiszą na kołku. Doświadczenie wizualnie za każdym razem inne, ale za każdym razem fun z gry jest taki sam. To druga gra obok Splinter Cell Chaos Theory którą kupiłem drugi raz na inną platformę bo spodobała mi się tak bardzo. Chciałbym żeby Cyberpunk znowu wywołał u mnie ten efekt. Nie żebym za każdym razem chciał kupować grę dwa razy xD ale chodzi o to żebym tak bardzo chciał w nią grać, dla rozgrywki, fabuły, klimatu, muzyki, niezależnie czy będzie w 4K, minimalnych detalach, 120FPS i Hairworks pod pachami.

post wyedytowany przez rj 2018-03-23 21:25:14
25.03.2018 11:44
16
odpowiedz
MrGoladkin
21
Martyr of the REVOLUTION

Liczę na wersję na Switcha! ;-) Grafika to rzecz w grach trzeciorzędna, smutna dyskusja, ale rozumiem - młodość...

Wiadomość Cyberpunk 2077 jest gotowy na nową generację konsol