Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Gra Assetto Corsa Competizione | PC

11.03.2018 18:41
1
aries18
40
Pretorianin

Czekam z niecierpliwoscia :D

12.03.2018 00:21
2
odpowiedz
Apocaliptiq
134
Legend
9.5

O kurczę! :) Ja również.

16.04.2018 22:16
3
odpowiedz
1 odpowiedź
dj_sasek
86
Freelancer
9.5

U was napisane, wrzesień 2018 na steamie summer 2018. Do Kunosów mam zaufanie, że nie spartolą tego, oczekiwania mam wysokie.

post wyedytowany przez dj_sasek 2018-04-16 22:17:26
17.06.2018 17:32
3.1
Draugnimir
63
BOY!

GRYOnline.plRedakcja

Wrzesień to też jeszcze lato ;)

14.05.2018 17:15
4
odpowiedz
sasuke284
17
Chorąży

jeśli wszystko pójdzie dobrze to ta gra przebije niedość że poprzednika to pozostawi project cars 2 daleko w tyle pod względem symulacji (nieoszukujmy się, project cars 2 i pierwsza część assetto corsy pod względem symulacji byli na bardzo zbliżonym poziomie)

04.07.2018 13:51
5
1
odpowiedz
1 odpowiedź
rauf
10
Legionista

Symulacje które w/g mnie pociągnęly gatunek gier wyścigowych:

2003 NASCAR Racing chyba szczytowe osiągnięcie Papyrusa z którego później wyrosło w 2008 iRacing z najlepszą infrastrukturą sieciową i rankingami

2005 rFactor 1 bezprecedensowe podejście do fizyki opon i otwarte środowisko moderskie, przykład rF2 pokazuje jednak, że to za mało żeby przetrwać a mody nie zastąpią niedoróbek deva

2006 GTR 2 pierwsza próba zebrania wszystkiego co najlepsze do kupy, mnóstwo przydatnych ficzerów jak gumowanie toru, szkółka wyścigowa, wyścigi 24h z opcją zapisu sesji, zmienna pogoda, cykl dobowy, rozbudowana kariera na licencjonowanej serii wyścigowa.

2013 Assetto Corsa podniosło poprzeczkę, co ci z najlepszej fizyki jak tory są wymyślone? Kunos zrobiło wszystko na licencjach od BMW po Porsche i Ferrari F1 i , tory laserowo skanowane, mega naturalny model jazdy, wszystko we współczesnej oprawie wizualnej (ładniejsze tylko Project CARS ale bugi i brak konsystencji)

AC Competizione w 2018 ma szanse być kamieniem milowym jak kiedyś GTR 2, ulepszona fizyka AC, pełne reguły wyścigowe z Blancpain GT, flagi, pitstopy, zmiana kierowców, rozbudowane online z systemem ratingowym, dynamiczna nitka toru, cykl dobowy, pogoda z deszczem. wszystko na Unreal Engine 4. Jest to jedyne studio do którego mam zaufanie i które potrafi na siebie zarobić. Nawet jak ACC nie będzie triple A to ma dużą szanse na wciągnięcie do ścigania nowych i spełnienie marzeń starych simracerów.

o ACC zresztą wiadomo już całkiem sporo
-prawdopodobny termin bety na Steam to wrzesień
-premiera finalnej wersji gry w 2019 roku

więcej na simrace bit.ly/2M9lcQx

04.07.2018 15:47
5.1
DM
144
AFO Neptune

GRYOnline.plTeam

Papyrusowi tutaj się należy chyba trochę większy ukłon :)
Od Indianapolis 500 zaczęły się w ogóle hardkorowe simy wyścigowe, a Grand Prix Legends to był filar filarów - silnik, który od Nascarów przetrwał aż do dziś, do iRacing i gra, która dzięki modom praktycznie nie starzała się graficznie przez wiele lat.

04.07.2018 16:13
6
odpowiedz
rauf
10
Legionista

@DM czy Indianapolis 500 czy GPS to prehistoria i czasy 3dfx. Myślałem bardziej o "współczesnych" kamieniach milowych gatunku, oczywiście tamte to podwaliny ale kto to pamięta :)

Zresztą Kaemmera umieściłbym jeszcze w jednym rankingu: najbardziej zasłużonych dla zbetonowania gatunku. Gdyby nie nowi gracze jak (Kunos, SMS wcześniej SimBin) jeszcze 100 lat by siedzieli z iRacing na DX9...

post wyedytowany przez rauf 2018-07-04 16:19:39
12.09.2018 19:25
7
odpowiedz
2 odpowiedzi
Apocaliptiq
134
Legend

No i jest early access.

Ktoś już ma?

13.09.2018 10:34
7.1
Komandor_Jonasz
20
Chorąży

Mam, pojeździłem. Gra zostaje w bibliotece i czekam na więcej.

17.09.2018 20:06
7.2
TiNtiRiNtiN
4
Junior

Pojezdziłem i jestem mocno zawiedziony... gra wygląda tak samo, a dużo gorzej chodzi, ale najgorsze to, ze kompletnie nie czuc predkosci. czy jedziesz 100 czy 250 nie ma roznicy :/ ma sie wrazenie ze auto sie nie rozpedza i tak jakos w zwolnionym tempie sie jedzie, FF tez jakis dziwny... menu kafelkowe strasznie i trzeba sie naklikac tych kafli zeby zmienic cokolwiek, ale to moze wina ze jestem przyzwyczajony do Content menagera do AC gdzie na jednym okienku było wszystko. jedyne co jest ok to jazda w deszczu, ale brak wyczucia auta psuje cały efekt. Czuć ten Unreal Engine... jakby ktos do arcade dorzucił tryb symulacji...
już w F1 2018 lepiej czuc auto. Do rfactora2 i AC 1 dalekoooo... ale miejmy nadzieje ze poprawią wszystko bo to w koncu wersja alfa 0.1.1
PS jezdzone na g29

12.09.2018 19:41
8
odpowiedz
1 odpowiedź
burakPL
28
Pretorianin

To powinno być darmowe demo a nie płatny singleplayerowy early acces, i tak w swoim czasie rozłożą grę na części pierwsze za które trzeba będzie płacić. Nie zamierzam kupować kota w worku, zobaczymy jak wyjdzie pełna wersja.

12.09.2018 21:07
8.1
eJay
175
Quaritch

gameplay.pl

Przecież nie będziesz musiał niczego dopłacać . Kolejne update'y i content masz w cenie, po prostu teraz masz taniej bo to świeżynka. Za półtora miesiąca cena ma już skoczyć, ostatecznie ma kosztować 44,99 Euro. Twórcy podali plan rozwoju do wiadomości publicznej.

12.09.2018 22:09
9
odpowiedz
1 odpowiedź
burakPL
28
Pretorianin

eJay Zobaczymy bo wiadomo jakie są teraz tendencje, za dodatki trzeba płacić. Wspomniane jest: Zastosowano specjalny system rankingowy oceniający indywidualne umiejętności graczy oraz ich zachowanie na torze. W ten sposób twórcy chcą promować uczciwą rozgrywkę.
chciałbym by multiplayer nie był standardowym multi ale coś podobnego do tego co jest w iRacing ale to chyba tylko marzenia.

post wyedytowany przez burakPL 2018-09-12 22:16:08
13.09.2018 10:32
9.1
Komandor_Jonasz
20
Chorąży

Z tego co wiem to nie będzie identycznie jak iRacing. Ma być matchmaking, który dobiera po rankingach. Multika jeszcze nie ma, wiec może i zrobią, ze trzeba być w wyścigu o danej godzinie. Już w pierwszej wersji early access są zaimplementowane trzy ratingi, które oceniają kontrole nad pojazdem, znajomość toru i równe czasy.

Gra Assetto Corsa Competizione | PC