Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Petroglyph o kontynuacji Star Wars Empire at War

20.01.2018 07:54
1
11
Boim
112
Konsul

EA jeszcze nie odpowiedziało bo zastanawia się czy wprowadzić loot-boxy czy dziesięć DLC po 40$ każde.

Posiadanie monopolu na cokolwiek jest zgubne dla konsumenta.

post wyedytowany przez Admina 2018-01-20 08:37:06
20.01.2018 07:54
1
11
Boim
112
Konsul

EA jeszcze nie odpowiedziało bo zastanawia się czy wprowadzić loot-boxy czy dziesięć DLC po 40$ każde.

Posiadanie monopolu na cokolwiek jest zgubne dla konsumenta.

post wyedytowany przez Admina 2018-01-20 08:37:06
20.01.2018 08:07
Selman
2
odpowiedz
2 odpowiedzi
Selman
169
Legend

Jeśli miałaby być to produkcja AAA to będę musieli wprowadzić jakiś shit żeby dodatkowo zarobić i pokryć koszty produkcji.

20.01.2018 16:30
2.1
1
Terefere85
41
Centurion

Dlatego EA nie jest zainteresowane.
Petroglyph stara się właśnie uderzać w gry AAA, natomiast EA zaczyna bazować na mikropłatnościach.
Poza tym RTS'y to niestety gatunek dla trochę starszych graczy, bądź trochę bardziej ogarniętej młodzieży - to nie target dla EA, bo te grupy szanują swój pieniądz. Natomiast szybkie FPS'y nie zmuszające specjalnie do myślenia i masa lootboxów to zupełnie inna grupa odbiorców - taka która buduje dzisiejsze EA.

31.01.2018 11:37
Cezarowiec
😒
2.2
Cezarowiec
40
Chorąży

Terefere85
"Natomiast szybkie FPS'y nie zmuszające specjalnie do myślenia i masa lootboxów to zupełnie inna grupa odbiorców - taka która buduje dzisiejsze EA"
I to jest właśnie straszne... ta właśnie grupa odbiorców, która nie lubi specjalnie ruszyć mózgiem zaczyna być coraz większa, przez co takie duże firmy jak EA będą wydawać tylko takie gnioty. Nie mam na myśli gniotu, jako samego FPSa, ale raczej to rzucanie do nich lootbox'ami na lewo i prawo rozpieprzając grę do reszty. Normalnie płacisz za grę dajmy na to 80$, to potem masz jeszcze w luj DLC, które każde kosztuje po 20$ dodatkowo.

Uważam, że takie praktyki powinny być zakazane i firma powinna zawsze gdzieś wspominać o całkowitym koszcie gry łącznie z DLC, wtedy zupełnie inaczej by to wyglądało dla potencjalnego konsumenta, który zwróciłby na to uwagę...

20.01.2018 09:12
3
3
odpowiedz
1 odpowiedź
12dura
48
Senator

Kiedy się kończy licencja tym gównojadom?

20.01.2018 09:29
3.1
1
Boim
112
Konsul

W 2013 pisali ze mają licencje na dziesięć lat. News jest z Listopada 2013 roku także myślę że dopiero w 2024 będzie możliwość zakupu licencji. Chyba że stanie się cud i cofną im licencje, ale zapewne Disney by musiał zapłacić jakieś noty karne w przypadku zerwania umowy. A nie wiadomo nawet czy taką umowę da się wypowiedzieć, i ile trwa taki okres.

post wyedytowany przez Boim 2018-01-20 09:31:46
20.01.2018 09:26
Wielki Gracz od 2000 roku
4
1
odpowiedz
Wielki Gracz od 2000 roku
174
El Kwako

Pokierowałoby się znów flotą gwiezdnych niszczycieli.

20.01.2018 09:44
5
1
odpowiedz
3 odpowiedzi
Heinrich07
2
Generał

Dobra gra to była, ja bym chętnie zobaczył kontynuację, ale nie spod szyldu wydawcy jakim jest EA.

20.01.2018 09:49
Wielki Gracz od 2000 roku
5.1
Wielki Gracz od 2000 roku
174
El Kwako

Wystarczy, że ktoś napiszę EA, a wy spamicie komentarze, jaka to firma zła i niedobra. Jak płyta, która się zacięła, jesteście nudni.

20.01.2018 10:07
5.2
5
Heinrich07
2
Generał

A teraz wytrzyj ślinę.

Poza tym, nic nie napisałemo samym EA, tylko tyle, że nie chcę by ewentualną kontynuację tej strategii wydawała firma, która wnosi mikroraka na nowy poziom. Jak ci się nie podoba coś to przecież możesz włączyć ignore.

W ogóle śmiesznie jakieś oskarżenia brzmią z ust gościa, który krytykował niską ocenę tej gry i jako wiarygodne źródła recenzji podawał strony fanów SW, którzy kupią wszystko, nawet bierki, byle tylko miały logo SW.

post wyedytowany przez Heinrich07 2018-01-20 10:09:59
20.01.2018 10:08
5.3
4
Boim
112
Konsul

Bo trzeba o tym pisać jak najwięcej, żeby ludzie w końcu poszli po rozum po głowy i nie dali się dymać jak stare dewotki.

20.01.2018 10:12
6
2
odpowiedz
golek888
2
Legionista

Gdyby EA się zgodziła to gra musiała by się też ukazać na konsolach i wyszedł by z tego jeden wielki gniot w dodatku z jakimiś mikropłatnościami, także to dobrze, że nie zobaczymy nowej części, szkoda nerwów.

20.01.2018 13:20
7
odpowiedz
Resksio
72
Konsul

Chcą robić DLC z dodaniem nowej mapki czy takie dodatki jak Forces of Corruption?

20.01.2018 14:00
.:Jj:.
8
1
odpowiedz
.:Jj:.
147
    ENNIO MORRICONE    

Wolałbym SW:GB2.

EaW nie podobało mi się w większości, tj. części naziemnej. Nie mój styl. Choć od czasu do czasu lubię popykać w produkcje z rodzaju CoH, gdzie istotne są punkty i kontrola na mapie, to jednak w EaW nie było to na tyle ciekawe by mnie wciągnąć. Trochę za płytkie mechanicznie, za małe mapki.

Za to moduł kosmiczny super, choć również za prosty. Niemniej samo głupie celowanie w dane miejsca na bazach czy statkach było rewolucyjne i wciągające, jak zabawa gravity gunem w HL2.

Jakby wyszło to super, ale uczciwe, nie dziwna hybryda, do tego poszatkowana, jak WH40k:DoW3.

20.01.2018 14:09
domino310
9
odpowiedz
domino310
117
Bastard Rycerski

Niestety musiałby się zdarzyć cud, aby EA dała zielone światło na produkcję RTS-a w uniwersum.

post wyedytowany przez domino310 2018-01-20 14:10:18
20.01.2018 14:14
cycu2003
👎
10
odpowiedz
1 odpowiedź
cycu2003
237
Legend

Po co oni brali ta markę skoro oprócz battlefronta nie wychodzi absolutnie nic...

20.01.2018 16:33
10.1
1
Terefere85
41
Centurion

Wystarczy jeden Battlefront, mocno opierający się na poprzednich grach. Niskimi nakładami siły mają grę, która wyciąga masę pieniędzy z mikrotransakcji.
Po co mają się starać i tworzyć nowe pozycje? Trzeba nad tym pracować, zainwestować sporo grosza i takie tam, a Battlefront w tym samym czasie zarabia na gimbach, a jak przestanie, to dorzucą nową mapę, zmienią grę na Battlefront 3 (używając starych tekstur i map) i kasa popłynie znowu.

20.01.2018 14:36
😢
11
1
odpowiedz
12dura
48
Senator

To uczucie kiedy najgorsza firma na świecie posiada na wyłączność prawa do produkcji gier z dwóch zarąbistych uniwersów SF.

20.01.2018 14:46
multigry
12
1
odpowiedz
multigry
148
Konsul

Empire at War 2- byloby to spelnienie moich marzen, pamietam jak w podstawowce nawalalem w 1 czesc non stop, a po odkryciu modow ( np. Republic at War) to juz wgl nie moglem sie oderwac.

20.01.2018 16:10
13
odpowiedz
zanonimizowany1246095
30
Generał

Empire at War było właściwie najlepszą strategią w uniwersum SW, w dodatku trudną - zwłaszcza dodatek FoC, gdzie mocno kulał balans między stronami konfliktu - takie Imperium było od początku zgnojone przez Konsorcjum. Mody, choć nie zrobione idealnie pod względem animacji (np. Republic at War), dawały dużo radochy. Najbardziej brakowało możliwości dodania osobnych stron konfliktu jak Stara Republika czy CIS - w nowym EaW powinni właśnie dodać więcej frakcji, tak jak w Galactic Battlegrounds. I niech najlepiej wydadzą kontynuację pod własnym szyldem, bo EA jest bardziej zainteresowana lootboxami, kiczowatymi fabułami, FPS-ami i głównie grą online.

20.01.2018 16:27
14
odpowiedz
Terefere85
41
Centurion

Petroglyphowi przydałaby się kasa od EA, gdyż jak sami zaznaczali - tworzą gry niezależnie i nie zawsze są wystarczające środki na ich skończenie, co zresztą widać. Grey Goo miało gigantyczny potencjał, w sumie fajne nacje i w sumie się na tym skończyło. Gra jest wyraźnie niedopieszczona i czegoś po prostu jej brakuje.

Inna sprawa - Petroglyph to część zespołu dawnego Westwood (które zostało zjedzone i wyplute przez EA) więc dziwi mnie, że po kiepskich doświadczeniach z EA dalej chcą współpracować.
Tak poza tym - EA nie da kasy na ambitną grę, ich aktualne portfolio opiera się na mikropłatnościach za co tylko się da i opieraniu gameplayu na młodszych graczach posiadających portfel swoich rodziców (nie szanujących pieniędzy).

20.01.2018 22:24
15
odpowiedz
zanonimizowany1168249
3
Generał

Dobra gra w uniwersum Star Wars, która nie zawierała by mikrotransakcji i nie byłaby w otwartym świecie? Xd
Prędzej znajdziecie dziewice w bordelu.

21.01.2018 02:39
berial6
16
odpowiedz
berial6
155
Ashen One

Znając EA walnęliby 4 mapki, kampanię na 3 godziny i jednostki w loot boxach. I usunęliby walki w kosmosie.

21.01.2018 05:30
kubapol21
17
odpowiedz
kubapol21
86
Pretorianin

A może by tak dac licencje ludzie z creative assembly i zrobić Total War Star Wars. Zamiast regionów Europy mielibyśmy planety galaktyki i ewentualnie jakieś "zabudowane" przestrzenie kosmiczne zamiast bitew morskich mielibysmy walki kosmiczne a zamiast bitew ladowyxh inwazje planetarne. Podstawka z wydarzeniami z oryginalnej trylogii. Kolejne dlc z wojnami klonów, stara republika vs imperium sith, First order vs resistance. Do tego mikroplatnosci zakup jednostek bohaterów nowych planet frakcji. Ea by na to poszła a to w sumie i tak już norma dla CA w ich grach

21.01.2018 15:58
wert
18
odpowiedz
wert
204
Kondotier

Czy gry też muszą się wpisywać w nowy kanon?
Jeśli tak to ciężko będzie zrobić jakąś grę strategiczną - chyba tylko jakąś fabularyzowaną, żeby historia nie kłóciła się z kanonem.

21.01.2018 16:21
WolfDale
😂
19
1
odpowiedz
WolfDale
75
Sztuczny Wytwór Forumowy

Ale narzekań, normalnie jak można w dzisiejszych czasach grać gry w które nie posiadają mikro przykro? Nie wyobrażam sobie, a szczególnie już takiego uniwersum jakim jest Star Wars. Bądźmy nowoczesnymi graczami, dlatego liczę na całą masę skrzynek, mikro przykro i żeby gra była tak łatwa, że na kibelku bym ją ograł na przerwie w pracy. Tak trzymać EA, wy jedyni wiecie co to znaczy nowoczesny "gejming" i czego "prawdziwy" gracz potrzebuje!

Wiadomość Petroglyph o kontynuacji Star Wars Empire at War