Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Wiadomość Przejście Monster Hunter World zajmie sporo czasu

18.12.2017 17:11
😒
1
MarcusFenixOut
23
Chorąży

Ciekawe czy ten "wydłużony czas" nie będzie nużył.

18.12.2017 17:19
DanuelX
2
odpowiedz
5 odpowiedzi
DanuelX
82
Kopalny

Czas gry /= dobra gra.
tylko
czas gry + jakość rozgrywki = dobra gra
przy czym
czas gry < jakość rozgrywki

18.12.2017 17:22
2.1
5
zanonimizowany760743
21
Pretorianin

O jakość rozgrywki w przypadku Monster Hunter nie ma co się martwić.

18.12.2017 20:04
2.2
zanonimizowany307509
99
Legend

Wątek główny na pewno. Ale pytanie brzmi, czy zadanie poboczne na pewno będą tak samo ciekawe i na jak długo?

18.12.2017 21:56
robert357
2.3
robert357
66
Konsul

Fallout 4 też miał masę sidequestów i też był na setki godzin. Tylko właśnie te zadania poboczne to było nic innego jak powtarzalne "idź, zabij, wróć".

19.12.2017 08:27
Martius_GW
2.4
1
Martius_GW
61
Generał

Jeśli struktura gry nie będzie się znacząco różnic od ostatnich części to w praktyce nie powinno być dużych różnicy między misjami głównymi i pobocznymi. Seria nigdy nie skupiała się na fabule, przeważnie było to wprowadzenie dla nowych graczy czy mały bonus.

20.12.2017 15:46
😃
2.5
zanonimizowany768165
119
Legend

„Lepsza krótka ale dobra gra niż długa i nudna".

18.12.2017 18:09
3
3
odpowiedz
Masa_san
42
Pretorianin

Monster Hunter to seria (poza nielicznymi wyjątkami) nastawiona na grind i crafting. Ludziom na PSP nie przeszkadzało granie po kilkaset godzin we Freedom Unite, a tutaj już się boją, że 50-60h będzie nużyć.
Tak, będzie nużyć każdego, kto nie lubi grindu. Na tym polega specyfika tej gry. Jednak World najwyraźniej ma nie dawać tak dużej swobody od początku jak poprzednie części, tylko dać jakieś cele.

18.12.2017 20:12
4
4
odpowiedz
Malaga
135
ma laga

dobrze zaprojektowany grind nie będzie nudził nawet po 200h, ale no właśnie - musi dawać satysfakcję i cel by grać dalej.

19.12.2017 12:40
Marder
5
odpowiedz
3 odpowiedzi
Marder
249
Senator

Jak widzę te mangowe topory większe od człowieka to już mnie odpycha. Japońce podobno mają mały "sprzęt" to muszą jakoś sobie to rekompensować w grach :)

post wyedytowany przez Marder 2017-12-19 12:40:41
19.12.2017 12:44
5.1
2
zanonimizowany1080091
33
Legend

Taka konwencja. Bardziej mi się to podoba niż klepanie w kółko pseudorealistycznych gier.

19.12.2017 13:16
Ictius
5.2
2
Ictius
133
Judgement Kazzy

GRYOnline.plRedakcja

No hue hue oczywiście, że chodzi o hue hue małe siurki.

A może po prostu średnio obchodzi ich realizm, który i tak prawie nigdy nie jest taki realistyczny jakby wielu mogło się wydawać? Ale rozumiem, jeden interesuje się grami, a inny czyimś przyrodzeniem ;)

20.12.2017 15:47
5.3
zanonimizowany768165
119
Legend

Spokojnie, już Bioware zatroszczy się o realizm dla ciebie, co kto kogo gdzie...

19.12.2017 12:49
Marder
6
odpowiedz
4 odpowiedzi
Marder
249
Senator

Wiadomo, wszystko kwestia gustu...

19.12.2017 12:53
6.1
zanonimizowany1080091
33
Legend

Ale pisanie odpowiedzi pod odpowiedzią nie jest kwestią gustu, tylko umiejętnością prawidłowego korzystania z forum.

19.12.2017 13:12
Marder
6.2
Marder
249
Senator

System odpowiedzi na tym forum moim zdaniem jest słaby bo nie można w przejrzysty sposób odpowiedzieć komuś kto już jest w łańcuchu odpowiedzi żeby wiedział że to jest skierowane do niego.

20.12.2017 12:52
Matysiak G
6.3
Matysiak G
154
bozon Higgsa

Można użyć nicka, albo numeru posta.

Wiem. Trudne.

20.12.2017 13:01
6.4
Świadomy_Gracz
19
Pretorianin

Tyle jeśli dyskusja toczy się gdzieś w środku tematu, nadal ciężko zorientować się który post jest nowy, szczególnie w obleganym temacie z kilkoma dyskusjami, trzeba szukać i wpatrywać się gdzie jest ta nowa odpowiedź. To ja już wolę @ nazwa nicka + postu i nowy post na samym dole niż ten średniowieczny sposób odpowiedzi tutaj. Wprowadza tylko więcej zamieszania niż pożytku. Matysiak G już się tak nie podniecaj.

post wyedytowany przez Świadomy_Gracz 2017-12-20 13:08:10
20.12.2017 12:30
7
odpowiedz
Świadomy_Gracz
19
Pretorianin

Moim zdaniem świetnie wygląda lekkie przerysowanie. Gdy byłem małym brzdącem, jarałem się nudnym fotorealizmem, jak najwierniejszym oddaniem rzeczywistości. Dzisiaj, po wielu książkach s-f, fantasy - pewna doza surrealizmu dla mnie konieczna.

Wiadomość Przejście Monster Hunter World zajmie sporo czasu