GTA V - Rockstar utrudnia tworzenie modyfikacji
Może napiszecie artykuł o tym, że większość graczy nie może odpalić gry lub ma z tym wielkie problemy? Mówię tu głównie o użytkownikach dedykowanych kart graficznych. Mimo, że wiele osób zgłasza problemy R* siedzi cicho i olewa tickety użytkowników.
Prewencyjna tabliczka antytrollowa.
Brak możliwości tworzenia modyfikacji uśmierciłby tę grę. Byłoby tak samo jak w przypadku Max Payne'a 3, który poszedł w całkowite zapomnienie i stał się typową jednorazówką. Do dziś gram w zmodowanego MP2 i oczywiście GTA 4.
@Rapedragon
Rockstar, jak zawsze milczy, gdy występują problemy z GTA V, ale muszę przyznać, że zawsze te błędy były naprawiane (przynajmniej tak było z wersją konsolową), więc bym się nie martwił brakiem odzewu.
Po prostu lubią siedzieć cicho i robić swoje.
Polecam nie cytować jakichkolwiek słów twórcy moda ENB. To jest zwykły Attention Whore.
Kiedy przez pomyłkę któraś z aktualizacji do GTAIV popsuła jego moda, to strzelił focha i zaczął płakać jaki to Rockstar zły że blokuje mody, kiedy inni zwyczajnie dalej robili mody.
Zwykłe beztalencie i tyle.
Boris Vorostonov, twórca moda ENBseries... hohoho. Największy autorytet w dziedzinie modów przemówił. Klękajcie narody.
Ja tego nie czaję jak można kolejno w dwóch odsłonach tak zjebać instalowanie gry i ogólnie możliwość zagrania w nią...
Jak ktoś zainstalował normalną wersję bez jakichś tam plików z torrentów czy innych podejrzanych źródeł to nie ma problemów. Jedynie prędkość pobierania aktualizacji powinna być jeszcze ograniczona ale tyle dni od premiery minęło że już chyba 1MB/s powinno bez problemów pobierać.
Ja to bym chciał zwiększyć sobie renderowanie szczegółowych cieni, bo te pojawiają się 3 metry od nas...No i jeszcze ilość ludzi na ulicach + może troszkę więcej samochodów...
Pobieralem przez Steama, nie liczac sredniego transferu to nie widze problemow.
Na moim sprzecie, GTAIV do dzis ledwo sobie radzi a tyle czasu minelo od premiery, to V dziala zaskakujaco dobrze jak na moj leciwy juz sprzet. Zagralem tylko 1 misje, nie prolog i podczas szybkiej jazdy nie bylo lagow, 60fps jest, kamerka fpp jest. Jesli tak cala gra bedzie chodzic to naprawde tym razem sie postarali. Nie sadzilem ze moja karta 580 udzwignie ta gre bo przy BF4 ledwo daje rade to tutaj jest narazie niezle. Pogram wiecej i zobaczymy. Warto bylo czekac! Ustawienia normal bo low nie ma :D, ale sporo rzeczy na OFF
Btw, warto te stery pod GTA ladowac? Obecnie mam 347,52
Cziczaki
no już nie gadaj, w czwórce męczyłem się kilka godzin na instalowaniem. Teraz widzę, że identyczne problemy występują w piątce + polskie znaki w systemie.
Przecież to jest parodia, żeby pobierać grę kilkanaście godzin a potem nie móc jej zainstalować z powodu gryzących się programów.
A przypominam, że przy gta4 było jeszcze GFWL - tzn. że rockstar nie tyle co nie nauczył się na błędach, co jeszcze ogłupiał.
Przynajmniej optymalizacja jest dobra.
Przecież to jest parodia, żeby pobierać grę kilkanaście godzin
24h = 20GB w moim przypadku czyli 1/3 ;) Później torrent, 60GB w kilka godzin i odpalamy grę ;)
NewGravedigger a gadam, gadam, z płyt zainstalowałem i nie miałem problemów, patche pobrałem orginalne przez Social Club i uruchomiłem grę. Jedyną "przeszkodą" był niski transfer. Kto teraz będzie pobierał, to na pewno pójdzie szybciej niż dzień po premierze.
Ja mam wersje STEAM, spełniam wymagania i nie bangla, wywala na intrze czytałem ze sporo osób ma ten problem wiec czekam na patch :P
Totalna porażka zważywszy, że R twierdził, że zrobili gt5 tak, żeby się łatwo modyfikowało.
@kaszanka9
Jak chcą zarabiać na Online, to muszą blokować i pewnie przy okazji jest tak, że blokada działa też na singla.
Jak zwykle same problemy dla kupujących grę legalnie:D
Mało mieli czasu na dopracowanie wersji PC. Musicie wybaczyć:D
A modyfikacji nie bedzie bo grafika jest juz tak ładna że z modyfikacjami nikt by nie kupił gta 6 które wyjdzie już za rok zapewne na konsole a za 3 lata na PC:D
Nie beda zarzynac zlotej kury (tryb online) przynoszacej kapuste pozwalajac na modyfikacje plikow gry bo to tylko sekunda do cheatow w multi...no i juz są...a TEGO bysmy chyba nie chcieli... :)
Śliski temat. Tam gdzie mody, tam i czity. Do tych pierwszych absolutnie nic nie mam (o ile dotyczą singla), w końcu - niech każdy gra jak chce, ale nie psuje zabawy innym. Tak jest w singlu i to jest w porządku. Za to cziterzy i czity to jest najgorsze ścierwo - mam rzecz jasna na myśli tryb multiplayer.
Bez modów ta gra zdechnie ? Pierdolenie o Szopenie - do IV nie było fajnych modów, za to czity skutecznie zarżnęły multiplayer w wersji PC. Nie było i nie ma sensu grać, skoro oszust, oszusta oszustem pogania. Za to w Diablo 3 (na blaszaku) nie ma modów (lub są jakieś bardzo ograniczone) i nie ma czitów - za to sama gra ma się świetnie. Także osobiście jestem jak najdalej od podejścia "klękajcie narody, bo mody". Mam w kolekcji mnóstwo gier, do których wracam, ogrywam regularnie (vide pierwszy Fallout) i nie potrzebuje modów do szczęścia. Mam też kilka takich, które są modowalne full wypas, a skończyłem raz i na więcej nie ma ochoty. Mody = fajny dodatek, ale gra świetna, wybitna albo i bardzo dobra musi się bronić bez nich. I obroni się :)
GTA V na X360 było i jest grą wybitną. Singiel ograłem wzdłuż i wszerz. Żadna tam beta jak mówią jacyś popierdoleńcy - złego słowa nie powiem. Ale multi ledwie liznąłem. Nie do końca wszystko zagrało, a żeby być brutalnie szczerym - IMO skala multiplayera przerosła dziadka X360. Długie loadingi, pop up tekstur, pustawe miasto, 16 osób na serwerze, znowu długie loadingi... Ledwie to wszystko zipało.
Tutaj w sukurs przyszły wersje nextgenowe: PS4, Xone, PC. Między innymi dlatego kupiłem ten tytuł drugi raz na "pieca", żeby w multi spędzić trochę więcej czasu - bo właśnie na nowych konsolach i blaszaku ten tryb ma szanse "rozwinąć skrzydła". Pokazać pełen potencjał, bez limitów.
Jak czytam w newsie (napisane w tonie radosnym, czyli newsman chyba niezbyt lotny), że już są jakieś sposoby na nieśmiertelność (zgaduję, że na razie dotyczy to tylko singla), to mi zwyczajnie szkoda, że multi na PC zdechnie szybciej niż się narodzi ;/ I to nie z przyczyn technicznych.
Konkludując: nie widzę sprawiedliwego rozwiązania, które zadowoliłoby wszystkich :/ W GTA V te dwa jakże odmienne tryby, są całkiem mocno zintegrowane (dla wygody). R* zarabia na mikrotransakcjach... ale w zamian za to wszystkie "updejty" są za darmo. Uczciwy deal. Chcesz modować ? Spoko, ale ogranicz się do singla. Niech Cię ręka Boska broni, żebyś wchodził do multi i psuł innym zabawę. Jak to rozwiązać ? Nie da się bez czyjejkolwiek krzywdy - ale IMO tak: modujesz to dostajesz tymczasowego bana na multi albo lądujesz w multi z cziterami (jak w Max Payne 3). Skasujesz mody - wracasz do gry z innymi.
Osobiście mam nadzieję, że R* mimo wszystko nie polegnie, tak jak zazwyczaj ;-)
PortalGta [17]
Jak chcą zarabiać na Online, to muszą blokować i pewnie przy okazji jest tak, że blokada działa też na singla.
To się nie trzyma kupy, bo są exploity na konsolach do robienia kasy i nikt problemu nie ma, co najważniejsze kasa nie znika, a więc nie jest przechowywana po stronie serwera lub jest, ale zrobili w grze tak, że łatwo to ominąć.
Na pc online i tak będzie haxowany jak tylko będzie się dało, taka platforma (crack już jest ponoć i hula), a na pewno ŻAŁOSNE działanie tej firemki znanej jako R, gdzie w pełnej grze mam jeszcze płacić w multi na pewno nie przyczynni się do małego zainteresowania haxami.
I zanim mi ktoś napisze, że w online ta kasa na nic nie wpływa to odpiszę, że mam to głęboko w dupie, jak płacę za grę to chce wszystko tu i teraz, bo mi się tak podoba, ktoś nie chce, jego sprawa.
Przez to, że R jest tak lubiany i poważany takie perfidne praktyki uchodzą im płazem.
lordpilot [21]
ale w zamian za to wszystkie "updejty" są za darmo. Uczciwy deal.
Gościu weź się lecz, a nie liżesz im dupę, co za ściema...
Rozwiązanie nie widzisz? Przecież jest oczywiste, pełne odblokowanie, modujta co chceta, ale z modami wywala od razu z multi i tyle.
do IV nie było fajnych modów
Para que?
lordpilot - konsolowy COD nie posiada zadnych modow poza DLC a haxy i tak powstaly. Powstaja tak co premiere, nie wiem jak w z AW ale kazda poprzednia czesc miala z tym duzy problem. Nawet legalni gracze ladowali w MW2 na zhackowanych hostach, zas braciak, w MW1 dolaczyl sie do hosta, zabil goscia, i pokazuje mu sie na ekranie -123143212xp, wiec mysli WTF, wyszedl, chce wejsc w inny matchmaking to gra go wita komunikatem - by grac w trybie multi potrzebny jest LVL1, on mial 0...
Sam na PS4 strasznie malo pogralem w multi bo te loadingi mnie denerowaly - szukam hosta (loading), znalazlem, czekam na graczy, po 2min host wyszedl, wiec gra znow loading. Tak bylo na premiere, pozniej nie gralem a chcialem. Moze na PC bedzie lepiej.
Ostatni dobry i modowalny COD - MW, zyje, ma sie dobrze, i dostaje mody o zombie lepsze niz to co wpakowalo Trey od WAW do AW...