Wiedźmin 3: Dziki Gon - obejrzyj ponad 30-minutowy gameplay
[Jestem niesłyszący]
WOW! Jestem pod wrażeniem! Bardzo się cieszę, że zamówiłem pre-order na GOG.com. :D
Fragment 0:25 - Piękne wsi i miasto - miód dla oczu. :D
Fragment 29:24 - Jest nurkowanie! :)
Fragment 34:00 - Jakie bardzo ładne kobiety... O_O Nie mam ochotę zostać ich mężem. O_O Nie ma za co.
@mckk -> Idź, żałosny troll. Tracisz tylko czas, bo nikt nie potraktuje Cię na poważnie. Wszyscy wiemy, jaki jesteś.
nice...
[5] Nie każdemu musi się ta gra podobać i ciebie też nikt nie traktuje poważnie żałosny fanboyu.
mckk ma prawo się wypowiedzieć, co ty się sir xan taki cięty zrobiłeś. Dla niego będzie nudny; to jest jego opinia. Tobie może się podoba, że zrywa ci beret, a drugiemu będzie nie zadowolony!!!!
@Matekso -> Wiadomo, że gra nie zadowoli wszystkich i nie przejmuję to. :) Ale on ciągle pisał negatywne komentarz to samo w kółko we większości newsy o Wiedźmin. Skoro on nie podobał się Wiedźmin, to po co tracił czasu na przeczytanie tylu newsy o Wiedźmina? Chyba dla trollowanie. :) Uspokój się, bo jesteś za bardzo emocjonalny. ;)
Jeśli on nie jest troll, to niech raz wypowiada swoje opinie na stronie recenzja Wiedźmin i to wystarczy. :)
Nie wypowiadam się w każdym newsie o Wiedźminie chyba coś ci się pomyliło albo mnie z kimś mylisz.
@mckk -> W wielu newsy, tak. Mam dobra pamięć. :) Jeszcze raz napiszę, jak Ci nie podoba Wiedźmin, to tylko tracisz czasu i lepiej poświęć czasu na gry, które Ci podobają.
W kilku na pewno ale nie przesadzaj bo ostatni raz wypowiadałem się chyba z kilka miesięcy temu.
Większość już widzieliśmy, ale można zobaczyć mapę bez archipelagu Skellige: http://a.pomf.se/ppbgui.jpg
@sebogothic -> Skąd to masz?
P.S. No tak! Zagapiłem kawałeczka gameplay. ;P
Nie no, prześlicznie to wygląda. Klimat świetny, fabuła już wciąga. Nie oderwę się chyba od kompa, tylko dla mnie niefortunna data, ponieważ od września zaczynam pierwszą klasę Technikum Informatycznego, a w technikum - znając życie - jak się opuszczę to będę miał spore zaległości. No cóż, zaległości w postaci gier pewnie będę nadrabiał za rok, we wakacje.
@Sir Xan - ktoś po prostu złożył mapę w Paincie z fragmentów udostępnionych w powyższym gameplay'u.
@underQ -> Dzięki za info. :)
Wszystko ładnie pięknie, ale Stalowy miecz na ludzi a Srebrny na potwory i bestie. Serio? Ktoś chyba się zapomniał.
Jak dotąd cały ten quest był w gameplay'ach pocięty, teraz można zobaczyć go w całości. Jak dla mnie rewelacja, niesamowity klimat i świetna narracja (nie mówiąc już o muzyce). Panie Lasu miażdżą jajka wyraźną inspiracją słowiańskim folklorem w pokręconym wydaniu.
Trochę mi to przypomina prace Iwana Bilibina --->
Bez dwóch zdań będzie to najlepszy do tej pory RPG akcji.
Ale minusem zapewne może być to że prócz misji głównych czy pobocznych nie będzie nic kompletnie do robienia w tym świecie. Powinni dać tam kilka rzeczy z sandboxa.
@Lateralus -> Będą wiele mini-gry np. wyścigi konne. :) Oraz eksploracja.
[23]
Tylko to czasem może okazać sie za mało, i na raz :) Pomijając samą eksploracje, bo napewno będzie co oglądać. Z Wieśkiem 2 było tak że prócz misji nie było nic do roboty.
Ściągnijcie sobie ten filmik w źródłowej jakości: http://www.gamersyde.com/leech_32805_1_en.html
Dużo waży (5.35 GB) ale 1920 x 1080 i 60 FPS robi swoje!
gdyby było dużo "collectibles" czy choćby porozsiewanych po całym świecie znajdziek, które służyłyby do craftingu nowych broni/zbroi czy mikstur to byłoby fajnie.
Myśle że sama idea łowcy czy to stworów czy zwierzyny albo chociażby randomowe bounty hunty by dały coś do roboty tak żeby świat nie był jedynie łącznikiem między kolejnymi questami tylko żeby faktycznie można było coś tam robić
[27]
Złe doświadczenia z W2...
spoiler start
Gdyby w W3 świat zachwycił jak w GTA5 że można by było robić cuda na kiju i odstawić misje na jakiś czas i bawić się światem to to by było coś. RPG akcji kompletny.
spoiler stop
@Lateralus -> Cytat: "Złe doświadczenia z W2..." -> W2 tak jak większości gry nie da się zadowolić wszystkich. Można pokochać albo znienawidzić. To normalka. Dla niektórych jak Ty najważniejszy to otwarty świat, mnóstwo możliwości i wolność, a nie główny wątek i poboczne. A ja lubię gry sandbox jak Ty, ale W2 z ograniczony świat i gry nie-sandbox też nie wybrzydzę. :) Dla mnie, W2 jest udana gra. Każdy ma swój gust i wymaganie. To wszystko.
No niby coś mówili, że będzie pływanie pod wodą i szukanie jakichś skarbów.
Tu jest mapa jednej z wysk z archipelagu Skellige. Sporo rzeczy do zrobienia, wątpię, że na tak małym obszarze będzie tyle questów. Na pewno będą inne poboczne aktywności.
Spanky87 [25]
Dzięki stary, niebywała jakość, pierwsze słyszę o tej stronie i skąd oni to w ogóle mają, tak czy siak dobry site, mają tam więcej takich video z różnych gier.
coś jak w RDR czy ACIV byłoby idealne, bo pamiętam że te dwa tytuły miały tak bogaty świat że człowiek aż rwał się do jego zwiedzania bo było co robić odstawiając fabułę na boczny tor
No też bym tak chciał. W ACIV i w RDR setki zrobione. Chciałbym też wbić setkę w Wiedźminie i skupić się troszkę na eksploracji. Oczywiście tradycyjna forma też jest ważna, chciałbym żeby współistniały w jednej grze.
@Malaga i @Bezi2598 -> Jedyne, co nie lubię w gry sandbox, to na przykład 100 schematyczne questy tak jak zadanie poboczne w Assassin's Creed 2 czy "losowane questy" z Skyrim (nie te z gildie). Są po prostu nudne i wolę omijać to z szerokim lukiem dla oszczędzanie cenne czasu. Na szczęście, twórcy W3 nie zamierzają wpychać questy "na siłę". :)
Przy okazji, @Spanky87 dzięki za stronę. :)
Dzięki Spanky87, znowu zapomniałem o tej stronie (trzeba dodać do zakładek) :)
A możecie zinterpretować "bogaty świat", bo jeśli ma to być 1000 znajdziek w postaci skrzynek i innych liścików jak w AC, to podziękuję.
Ogólnie mówili że po świecie będą porozsiewane schematy mieczy/pancerzy/eliksirów/bomb, które będzie można znaleźć np. w wiedźmińskich kryjówkach... Do tego rozbudowane minigry (wyścigi konno/łodzią, karcianka "Gwint", itp.), polowanie na potwory, itd. wydaje mi się że to dość duże zróżnicowanie. I niema co porównywać gry z zamkniętą strukturą (W2), z tymi z otwartą...
@Shasiu -> Cytat: "ma to być 1000 znajdziek w postaci skrzynek i innych liścików jak w AC, to podziękuję." -> Też popieram Twojej zdanie. Trochę bawiłem się w to, ale szybko mi znudziło i nie mam ochotę to oglądać. :( A kopanie skarbów w Fable III to jakaś kpina! Po co mi meble!? XD Wolę, by było to ciekawe znajdźki trudne do zdobycie, ale dają dużo radości i użyteczne tak jak gra La-Mulana czy Baldur's Gate. ;)
Ogólnie mówili że po świecie będą porozsiewane schematy mieczy/pancerzy/eliksirów/bomb, które będzie można znaleźć np. w wiedźmińskich kryjówkach...
Czyli jednak prawie to samo co w AC, tyle, że w AC dostawałeś walutę. W AC 4 można też było zdobyć specjalną zbroję (stele majów), listy, które pogłębiały wiedzę o fabule(te z butelki), były też mapy skarbów dzięki którym można było zdobyć dodatkowe ulepszenia do swojego statku, były też dodatkowe misje morskie i 4 cholernie trudne bitwy z okrętami legendarnymi, no i jeszcze niszczenie fortów.
Nie wiem czemu wszyscy przywołując AC IV pamiętają tylko to, że można było tylko skrzynie otwierać z których trochę kasy wypada, a o reszcie całkiem fajnych pobocznych aktywnościach nikt nie pamięta.
Przez parę chwil można na materiale zobaczyć mapę świata jednak jest ona tak zrobiona, że nijak mogę się połapać jaki obszar będzie w nim zawarty. Jeśli zwiedzimy Novigrad i Skellige i patrząc przy tym na tę mapę z materiału to krańcowy punkt wypadnie gdzieś w Dolnym Sodden, o ile się nie mylę.
Nie pokazali całej mapy, bo nawet nie było widać archipelagu Skellige. On był jeszcze na dole czyli na południu jest jeszcze jakiś obszar mapy.
Skellige jest na osobnej mapie.
Świetny gameplay polecam obejrzeć w nieskompresowanej wersji. Gdzie ten downgrade? Już się nie mogę kiedy będę mógł ukatrupić te trzy wiedźmy.
Dlaczego mam wrażenie, że gonimy w piętkę z tymi filmikami? Przecież ta scena z Dijkstrą już była pokazywana. Robi się wrażenie, że w Wiedźminie są 3 czy 4 questy. A przecież ta gra jest tak wielka, że mogliby za każdym razem coś nowego pokazywać a i tak byłby to niewielki fragment gry.
Boże, taka świetna gra, a ja nie mam odpowiedniego kompa ;/
[43] Ponieważ oni chcą pokazać grę na podstawie 1 rozbudowanego questa, nie pokazywac wszystkiego, bo to byloby bez sensu..
@komenty -> Tak jak napisał @Marcines18, nie ma miejsca na nadmiary spoilery. Ograniczali się tylko do minimum, aby przekonać gracze, czy gameplay jest OK. Nawet w beta Pillars of Eternity twórcy usunęli wątku główny i ograniczali się do jedna wieś i okolicy. :)
Orientuje się ktoś czy w Wiedźminie 3 będzie Wyzima? Z chęcią odwiedziłbym ją i porównał jak wygląda względem tej z części pierwszej.
Mi juz wystarczy materialow z gry. Wiadomo, ze gra prezentuje sie bardzo dobrze wiec wole nie psuc sobie zabawy. Choc nie powiem, kusi!
@JackXP
Z tego co było pokazane na trailerze Miecz przeznaczenia na pewno będzie zamek w Wyzimie (scena z Emhyrem siedzącym na tronie). Ale czy będzie się dało do niego dojść samemu to nie wiem.
@Harrymaster -> Na pewno strażnicy nie przepuszczą Cię do zamku i tronu bez ważnego powodu i pozwolenie (np. od kapitana straż). :) Ale na pewno będziesz tam w odpowiednie momencie.
Ta gra zabierze mi zimowy urlop zamierzam delektować się każdym fragmentem i spokojnym tempem przejść i zapoznać się z całym światem :)
Wilkołak zabity kilkoma cięciami i podpaleniem, silna bestia mogła być pokonana szybko przez bardzo doświadczonego już Geralta, możliwe też, że został włączony niski poziom trudności ale kiepsko przy tym wygląda walka z grupką zwykłych bandytów, fakt, że trzech pokonanych kilkoma cięciami, i znakami to nie tragedia, choć Geralt takie kmiotki powinien przepoławiać jednym cięciem( no ale fakt, gra byłaby zbyt łatwa ), jednak.. ostatni z tarczą nie reaguje na nic, zanim Geralt nie odrzuci mu jej, porządny kopniak lub podcięcie nóg powinno załatwić sprawę, lub nawet tarcza zapalić się od znaku, na koniec chłop wytrzymuje 5 całkowitych cięć przez całe ciało.. :/ no tak, gra.. w końcu trzeba się namachać ale kiepsko to wygląda, Geralt to maszyna do zabijania a poziom trudności chyba jest ustawiony na łatwy.. można by zwiększyć odporność bestii, w końcu to zmutowane stworzenia a ludzi zabijać 1-3 cięciami, zwłaszcza bez pancerza
Jeszcze trochę i całą grę zaprezentują na tych przedpremierowych gamepleyach.
Rick24
No bez przesady, przecież oni cały czas pokazują te same fragmenty. To nie Ubisoft z AC4!
Właśnie obejrzałem nieskompresowaną wersję. Cudne! Jestem pod wrażeniem, zarówno gameplay'u, jak i całej reszty. Oprawa graficzna i mnogość efektów w niej zastosowane, robią piorunujące wrażenie (SSAO, Depth Of Field, dynamiczny FOV, lens/ flary obiektów, efekty cząsteczkowe, wszechobecna fizyka, ostre jak brzytwa cienie, oddziaływanie wiatru na roślinność, refleksy, dynamiczne oświetlenie, bloom i wiele więcej.) Na uwagę zasługuje też zmienna, odpowiednia do miejsca kolorystyka. Jedynie w dzień np. na wsi wydaję się być zbyt kolorowa. Osobiście wolałbym bardziej stonowane i realistyczne barwy, jak w animacji od Bagińskiego ,,Zabijając potwory" . Niesamowite są także projekty lokacji i postaci. Oprawa audio niezwykle szczegółowa i klimatyczna. Bardzo dynamiczna walka. Jestem pewny że na potrzeby sprawniejszego przedstawienia prezentacji rozgrywki, poziom trudności został ustawiony na tryb łatwy. Można to stwierdzić po różnicy sporych obrażeń zadawanych przez Geralta, a niewielkich pochodzących od jego przeciwników. Wiedźmin 2 na normalnym poziomie trudności przyzwyczaił mnie do reguły, obopólnie dużych obrażeń= Szybko można było zabić wroga, ale i ona mógł nas równie prędko ubić. Taki system cieszy się w moich oczach największą sympatią i wątpię by w najnowszej części Wiedźmina, jakoś specjalnie go zmienili. Jednak jeden z wypowiadających się przede mną użytkowników (claudespeed18) przedstawił pewne niepokojące spostrzeżenie . Mianowicie dziwne jest to że Geraltowi łatwiej było ubić potężną bestię, jaką jest Wilkołak, niżeli bandę nieopancerzonych, wsiowych bandytów. Myślę że musi zostać przeprowadzony jeszcze gruntowny balans trudności, pomiędzy poszczególnymi starciami. Mam jednak spore zaufanie do twórców tej gry i nie zapominajmy o widocznym przez cały filmiku napisie, znajdującym się pośrodku górnej części ekranu. Jeszcze sporo czasu do premiery i myślę że autorom Wieśka uda się nas jeszcze sporo razy pozytywnie zaskoczyć. ;)
Zdziwił mnie tylko cień Geralta jadącego na koniu. Wydaje mi się że nie widać na nim jego włosów, wygląda jak gdyby był łysy, lub ogolony. Tak wiem... bez sensu narzekam i tak pewnie to poprawią. :p Mam nadzieję. :/
Jak żadnych Wiedźminów nigdy nie kupiłam to nad trójeczką się mocno zastanowię bo robi zajebiste wrażenie.
wolałbym bardziej stonowane i realistyczne barwy
Wszystko możesz zmienić kalibrując ustawienia gammy, jasności i kontrastu. I tak w ten sposób wyeliminowałem jaskrawość W2, podobnie zresztą jak i w Far Cry 3, ustawiasz mały kontrast, a jasnością dobierasz odpowiedni ton oświetlenia...
AIDIDPl--->
Ja za to robiłem na odwrót, czyli wysoka gamma, a niska jasność.
AIDIDPl---> Oczywiście że zawsze można zrobić tak jak mówiłeś. Jednak nie osiągnie się w ten sposób takich dobrych wyników, jak gdyby gra od początku była projektowana na bardziej mroczną i realistyczną. Głównie chodzi mi o ustawienia poszczególnych efektów. Powiedzmy że zmienisz sobie kontrast, jednak bloom nadal pozostanie mocno cukierkowy. Ucieszyłbym się gdyby można było ustawić intensywność owych efektów, jednak raczej próżno liczyć na konfigurowalność jak w przypadku enb....