Minecraft na PlayStation 3 sprzedał się w nakładzie przekraczającym milion sztuk
Nie wypowiem sie na temat tryumfu gry z grafika z Pegazusa...Dla mnie porazka i tyle.Jezeli ludzie gnoja gry z dobra grafika a nie dostrzegaja wad tego produktu to oznacza ze swiat sie cofa w poziomie gier
Świat się cofnie jeszcze bardziej w momencie gdy zamiast grywalności będzie się liczyć tylko grafika.
GRYWALNOSC to podstawa bez niej grafika i fabuła w grach nie znaczą nic.
i kilka razy gorzej niż Simsy na PC jedynie w PL...
kaszanka9
Mistrz logiki!
Nadszedł ten wiekopomny dzień, kiedy muszę Cię o to zapytać - jesteś taki głupi sam z siebie, czy ktoś Ci za to płaci?
Edit
Nie mogę się powstrzymać żeby tego nie pociągnąć dalej, chodzi Ci o GT6? Jeśli tak, to musisz być świetnym jasnowidzem skoro po podaniu wyników z USA wiesz jaka była całkowita sprzedaż.
No i ta składnia.
Prawdopodobnie chodzi mu o Beyond Two Souls - niedawno podawali, że sprzedało się tylko 1 mln sztuk.
Oo jest i wieczny frustrat Ogame_fan.
Chłopie w każdym wątku ziejesz jadem, radzę wrzucić na luz.
Niektórzy z was naprawdę nie czają, że tą "głupią" grę, która sprzedała się w ok. 30 milionach kopii stworzył tak naprawdę jeden człowiek?
Killhunt_1 --> Kilka pytan - do kogo piszesz, w odpowiedzi na co, i co do ma do rzeczy?
Wyniku xboxa36 nigdy nie dogoni, ale wiadomo że gracze PS3 grają w troszke inne gry.
Siwyak
Tylko milion? Ostatni ich multiplatformowy tytuł Fahrenheit zszedł od 2005 roku w 700 000 tysiącach kopii. Beyond wciągu kilku miesięcy już ma milion na jedną tylko platformę. Sprzedaje się szybciej niż Heavy Rain w takim samym czasie i tak powinniśmy mierzyć sukces takiej gry. A nie wziąć porównywać sprzedaż konsoli do danego tytułu. Takie pecety schodzą kwartalnie w setkach milionów a jak gra osiągnie na tej platformie milion kopii to jest wielki sukces, no jak to pecety sprzedają się w setkach milionów i takiego developera zadowala skromny milionik?
Porównując kampanię marketingową Beyond TS z (powiedzmy) kampanią marketingową Minecrafta (załóżmy, że taka była :D) to TYLKO milion. To jeden z ostatnich exów na PS3, a i tak "magia exa" nie pomogła. Co do Farenheita - w niego nikt kasy w promocję nie pompował, gra nie jest jakoś wybitnie znana, a reklam w TV nigdy nie widziałem. Za Farenheitem nie stał żaden właściciel platformy. Polskiej wersji z "gwiazdami" też nie było.
Siwyak - wskaż mi przygodówkę (oprócz Heavy Rain) która sprzedała się lepiej. To zawsze był dosyć niszowy gatunek i zawsze takim pozostanie. A magia exa to niby w którą wg. Ciebie działa? Tzn. co taki szary Kowalski kupi grę bo ma na pudełku napis "exclusive"? Mimo, że kompletnie nie jest zainteresowany tematem? Exclusive ogranicza potencjalny rynek nabywców.
Co kampanii reklamowej to był nie przesadzał. Każdy słyszał o minecrafcie conajmniej kilka razy. Na pewno nie każdy słyszał o Beyond, mimo, agresywniejszej (jak twierdzisz) kampanii reklamowej.
Co do tej przygodówki, to ciężko mi określić, czy Beyond nią jest, bo grając w to mam do czynienia raczej z interaktywnym filmem (i tak bym to nazwał). Exclusive ogranicza - to fakt. Ale ex ma to do siebie, że zawsze ma ogromne wsparcie właściciela platformy. Co do tego, czy każdy słyszał o Minecrafcie - jestem więcej niż pewny, że ten przytaczany przez Ciebie zwykły Kowalski dowiadujący się o grach z reklam TV wie więcej o Beyond niż o tym Minecrafcie, bo reklamę Beyond mógł zobaczyć, a reklamy Minecrafta raczej nie.
A co do "magii exa" to mówię nie tylko o samym, ogromnym wsparciu właściciela platformy, ale też o patrzeniu na to, jak na ósmy cud świata przez większość posiadaczy maszynek na którą gra wyszła. Często okazuje się, że nic sensownego za tym nie przemawia. Ktoś pyta, jaką konsolę kupić, to pierwszą rzeczą, którą ludzie doradzają jest spojrzenie na exy.
A co do tego, czy ja znam grę będącą przygodówką, która sprzedała się lepiej odpowiem - tak, znam. Nazywa się Myst i zeszło jej co najmniej 6x więcej niż Beyond, a dane są bardzo stare, więc może być jeszcze więcej.