Bethesda o The Elder Scrolls V: Skyrim – małżeństwa, bójki i wersja pecetowa
Małżeństwa? Na kij mi to. Było w Fable i całkowicie mnie nie interesowało, kolejna próba zrobienia Simsów z RPG'ów.
Lepiej niech dadzą normalny system Exp'a, wtedy pogadamy.
to jak mam win 64 bity to skyrim który będzie na 32 bedzie mi chodził gorzej albo w ogóle nie będzie działał ? jak to jest ?
brak lewitacji... Elder Scrolls to chyba jedyna seria gdzie magia nie była właściwie niczym ograniczona. A efekty zależały tylko od gracza i jego kreatywności. Teraz z tego rezygnują więc lipa.... Z drugiej strony mody poprawią taką niedogodność, więc nie ma co narzekać :)
Ucieszyłbym się gdyby dali jakąś nową rasę, albo żeby zmodyfikowali jaszczurki żeby pasowały bardziej do klimatu gór i mrozów.
Dowiedzieliśmy, że w dniu premiery nie pojawi się pecetowa wersja gry na systemy 64-bitowe
Błagam, powiedzcie mi, że to jakiś kiepski żart....
raczej brak rzetelnosci autora. zapewne chodzi o brak dedykowanej wersji 64-bitowej, wszystkie gry w standardzie (?) 32bit chodza przeciez bez problemu na systemach 64bit.
ps. przydaloby sie troche rozwinac news bo tak o kazdej funkcji jest pol zdania i nie wiadomo o co chodzi w zasadzie poza tym, ze malzenstwa, ale nie ze smokami.
A za parę lat na tym silniku wyjdzie fallout 4
"Błagam, powiedzcie mi, że to jakiś kiepski żart...."
------------------
A kogo obchodzi wersja pecetowa w sytuacji, gdy konsole są poniżej 1k pln?
Zrozumiałbym takie frustracje z jakąś grą z serii Total War, ale nie przypadku gry będącej na PCCTD z założenia konwersją z konsoli.
Czasy się zmieniają Rojo, teraz gracz wybiera wersję gry, która mu najbardziej odpowiada.
No właśnie, która mu bardziej odpowiada.
Konsole mogą być nawet poniżej 500zł, a to i tak nic nie zmieni, bo sporo ludzi grających w TSE lubi modować grę.
"Potwierdzono też plany odnośnie wydania edytora Creation Kit.". Przecież wcześniej było gadane, że pojawi się w dniu premiery.
Myślę że coś takiego jak The Elder Scrolls V będzie dostępne na wszystkie liczące się platformy łącznie z modowaniem. Nie przerażają ani nie zniechęcają mnie zapowiedzi. Odwrotnie, wzrasta ciekawość i chęć zagrania. To dla mnie "pewniak" :)
--->tybet2
"sporo ludzi grających w TSE lubi modować grę"
------------
widać nie wystarczające 'sporo'
Hmmm... w tej grze jest widok FPP czy TPP?, a może i jeden, i drugi?
Nie powiem, zainteresował mnie ten tytuł (chociaż nie gustuję w takich klimatach) i ciekaw jestem jak to wszystko będzie wyglądało dalej.
Naczelnyk-
Boli cie, że na PC dzięki modom gra jest kilkukrotnie lepsza niż na konsolach? Że każdy może ją dostosować do własnych potrzeb, rozegrać nowe przygody, przenieść się w nowe miejsca, używać nowych, pewnie w większości lepszych niż podstawowe broni i pancerzy, dodawać nowe potwory, czary, rozbudowywać różnorakie możliwości gry itd.
Na konsolach będzie 10% tego wszystkiego, w kontrolowanych przez bethesde modach lub płatnych DLC , twój wybór.
-> hellgate - o czym ty mowisz? Kazda wspolczesna gra chodzi bez problemow na systemach 64 bitowych, mimo iz natywnie jest robiona pod 32 bity. Spieprzone sterowanie - co masz na mysli? W kazda gre z cyklu Elder Scrolls gra sie tak samo i gra sie dobrze. Brak narzedzi moderskich? Przeciez beda - w materiale potwierdza sie obecnosc Creation Kit? O czym ty w ogole piszesz?
I tak pewnie zrobią jakąś łatkę że będzie działać na 64 bitowych systemach , więc nie ma co płakać ale tak czy siak gra jest pod konsole totalnie robiona : /
le'maadr: Ale chyba mówili, że na konsolach też będą narzędzia moderskie, tylko jeszcze nie wiedzą jak zrobić, żeby nie zniszczyły gry. Na PC nie ma takiego problemu, bo użytkownicy mają sprawnie działające mózgi.
Niestety, ale seria TES nie idzie w dobrą stronę...
Ciekawe czy poprawią fizykę, bo ta jest słaba, a momentami wręcz żenująca.
"która mu bardziej odpowiada"
A mnie bardziej odpowiada wersja pecetowa, dlaczego ma być ona zepchnięta na trzeci plan i nie wspierana ?
Mnie także bardziej odpowiada wersja PC (w sumie to jedyna wersja, która mi odpowiada:->) - i będę hejtował wszystkich hejterów, którzy nie rozumieją potęgi modów.
Małżeństwa? Na kij mi to. Było w Fable i całkowicie mnie nie interesowało, kolejna próba zrobienia Simsów z RPG'ów.
w fallout 2 tez było i jakoś nikomu nie przeszkadzało
@Naczelnyk - coś z tobą nie tak? TES miał tyle modów że głowa mała, niektóre naprawdę gigantyczne i mocno wpływające na grę. Oblivion z odpowiednimi modami stawał się ze dwa razy lepszą grą, kurdę, nawet wypasione finiszery do walki dodali...
Przyjażnie i małżeństwa? Brzmi całkiem nieżle, oczywiście o ile będą to rozwiązania dopracowane, a nie prezencik = wzrost reputacji, a od pewnego poziomu umowne "bara bara", bo na wizualizację spraw małżeńskich raczej nie liczę.
Ciekawe również, co oznaczać ma przyjażń z jakimś NPCem? Korzystanie z jego domostwa, możliwość przechowywania tam swoich klamotów, zaproszenie do wykonania wspólnego questa? Jak na razie, wiadomo mniej więcej...nic.
Walcie się z taką grą, nie będę zabijał takich pięknych stworzeń jakimi są smoki...
@Naczelnyk mam 4 konsole (2 stacjonarne, 2 przenosne) ale w takie gry to tylko na PC (1920x1200@ultra@60fps); i nie nie potrzeujesz na to duzo kasy, bo komp ktory to uciagnie w takich detalach kosztuje <1500zl (a jak ktos ma peceta, to wystarczy sprzedac stara karte graficzna i kupic nowa, wyda ktos 200-300zl). Zreszta w 1920x1200 ta gre pociagnie na luzie 8800GT w gore, wiec..
Nie mam zamiaru w takie piekne gry grac w 1024x768@30fps.
Zreszta w 1920x1200 ta gre pociagnie na luzie 8800GT w gore, wiec..
Powodzenia.
Małżeństwa? A na cholere mi to...
Tu jest napisane że system zbroi będzie przypominał ten z Obliviona a na innej stronie przeczytałem że zbroje będą jednoczęściowe. Mam nadzieję że gry-online mają racje bo jak zbroje będą jednoczęściowe to mojej kasy nie zobaczą
-->Grave
Wychodzi tyle dobrych gier, że mało kto teraz przedłuża żywot gry modami, chyba tylko pasjonaci przy niszowych grach. TES był niezły, Oblivion z modami czy bez był słaby. Fallout 3 już lepszy. Wolę d o b r e DLC niż narzędzia moderskie
-->Dunmer
'A mnie bardziej odpowiada wersja pecetowa, dlaczego ma być ona zepchnięta na trzeci plan i nie wspierana ?'
------------
Bo zupa była za słona? A może kiepska sprzedaż i trudności z działaniem i optymalizacją kodu, z którymi boryka się każdy dev na pc. Nie wspomnę już o innych, pozatechnicznych czynnikach.
Płakanie i pyszczenie i nie zmieni rzeczywistości...
Wychodzi tyle dobrych gier, że mało kto teraz przedłuża żywot gry modami, chyba tylko pasjonaci przy niszowych grach. TES był niezły, Oblivion z modami czy bez był słaby. Fallout 3 już lepszy.
Czyli ponad 2 milony osób które są zarejestrowane na stronie z modami do Obliviona/Fallouta to ta "nisza"? Śmieszny jesteś.
Wolę d o b r e DLC niż narzędzia moderskie
Czyli wolisz zapłacić przykładowo 5 dolarów za DLC, niż mieć za darmo powiedzmy 5 tysięcy modów, no cóż. Zresztą nie rozumiem, skoro nie zamierzasz używać modów to po co się odzywasz?
Bo zupa była za słona? A może kiepska sprzedaż i trudności z działaniem i optymalizacją kodu, z którymi boryka się każdy dev na pc. Nie wspomnę już o innych, pozatechnicznych czynnikach.
Płakanie i pyszczenie i nie zmieni rzeczywistości...
Kiepska sprzedarz... która w przypadku poprzedniej części TES była z pewnością wyższa niż na konsolach, a Skyrim niczym się od niej nie różni, ten sam silnik, więc o trudnościach z "
działaniem i optymalizacją kodu, z którymi boryka się każdy dev na pc. " nie powinno być mowy, na pewno nie w przypadku tak doświadczonego studnia które wydało na PC nie jedną grę.
Czy tylko ja mam wrażenie że z tym zdaniem jest coś nie tak
W Skyrim będziemy nie tylko tłuc mieszkańców, bo system relacji z innymi postaciami pozwoli zawierać przyjaźnie, a nawet związki małżeńskie.
Wychodzi tyle dobrych gier, że mało kto teraz przedłuża żywot gry modami, chyba tylko pasjonaci przy niszowych grach. TES był niezły, Oblivion z modami czy bez był słaby. Fallout 3 już lepszy. Wolę d o b r e DLC niż narzędzia moderskie
Czyli reasumując, wolisz być dojony przez firmę tworzącą DLC do danej gry (chcesz ponownie zbroję dla konia? Voila!) z czystego zysku, niż pobrać za darmo mody, które niekiedy są lepsze od wielu komercyjnych DLC. Pięknie. Pozdro. Jeżeli dla ciebie pasjonaci TES to "nisza", to jesteś prawdziwym heretykiem.
Bo zupa była za słona? A może kiepska sprzedaż i trudności z działaniem i optymalizacją kodu, z którymi boryka się każdy dev na pc. Nie wspomnę już o innych, pozatechnicznych czynnikach.
Płakanie i pyszczenie i nie zmieni rzeczywistości...
Wbrew pozorom gier, które mają skopaną optymalizację kodu jest jak na lekarstwo, więc argument z dupy. Poza tym, o jakich to pozatechnicznych czynnikach mówisz? Brak argumentów, więc lepiej rzucić błotkiem, a może się coś przyklei, nie? Jak brak argumentów, to najlepiej rzucić jakieś bezsensowne hasło niepodparte żądnym argumentem. Twardy dyskutant z ciebie, nie ma co.
Jak na razie to ty płaczesz i zaklinasz rzeczywistość pisząc bzdury i farmazony. DLC twoim guru milordzie.
Mimo iż Bethesda dedykuję Skyrim konsolom to ja im daję i tak daję im kredyt zaufania. Kiedy wszyscy jęczeli, że F3 nie był robiony przez Black Isle - to New Vegas już zrobiło Obsidian. Kiedy na fali DLC i dojenia klientów deklarują się, że edytor do gry zostanie wydany i do tego postarają się go zaimplementować dla konsol - to tylko bić brawa, że firma nie poszła w łatwą kasę.... Co do samych modów i ich zalet to nawet nie ma co dyskutować. W samym F3 począwszy od możliwości budowania własnych miast (RTSettler), Totalne zmiany w gameplayu (FOOK2 lub FWE), poprawianie grafiki, zbrojownia zintegrowana ze światem gry (ponad 400 broni w porównaniu do 30 z podstawki..(Apocalypse Armory), pojazdy, konwersja do świata warhammera 40K czy już te nieszczęsne cycki :).. wymieniać można w nieskończoność, fakt jest jeden - to zupełnie inna twarz gry.. o wiele sympatyczniejsza od zbroi dla konia...
/\
tes 3 byl na xboxa(1) dzieki temu zakochalem sie w tej grze oblivion byl na xboxa360 i pozniej plejke działały tak samo. Oni od dawna dedykują eldery konsolom
No jeśli TES: Morrowind ze swoim interface "okienkowym" dającym na myśl Windowsa jest produktem pod konsole to chyba coś nie wyszło :P Może dlatego to najlepsza część serii? :)
O sile sceny moderskiej świadczy sam ruch Bethesdy, czyli jak by tu wykombinować żeby na konsoli też modować.
Może dlatego to najlepsza część serii? :)
Każda część z tej serii jest świetna.
Oblivion tak dobry jak poprzednie odsłony niestety już nie był. Nadal to zacny cRPG ale już nie jest WSPANIAŁY jak Morrowind czy Daggerfall.
Oblivion i tak miał uproszczony w stosunku do Morrowinda system broni i zbroi,mam nadzieję, że nie posuną się jeszcze dalej no bo bez przesady...
Creation kit musi wyjść i już! Nie ma innej opcji. Jak ktoś zna Obliviona od strony tesnexus to wie, ile mogą zdziałać narzędzia modderskie. Małżeństwa między NPC są coraz bardziej popularne i jak dla mnie jest to ciekawy smaczek. Lepsze tekstury i zasięg rysowania to mus na PC, mam nadzieję, że rozwiną po premierze Skyrima do poziomu obecnych komputerów, a nie tylko troszkę poprawią od wersji konsolowej.