Forum Gry Hobby Sprzęt Rozmawiamy Archiwum Regulamin

Gra Iron Front - Liberation 1944 | PC

21.06.2011 13:29
👍
1
mrowa4224
66
Pretorianin

Jakby tą grę dobrze nagłośnić to hicior murowany.
Pomysł mi przypadł bardzo do gustu

27.06.2011 10:59
Cinu_
😊
2
odpowiedz
Cinu_
3
Junior

Kupię na pewno!

05.08.2011 15:11
3
odpowiedz
rottensun
83
Konsul

BOSKO w koncu dobra gra jakas sie szykuje

21.08.2011 18:55
4
odpowiedz
adi123321
114
Generał

grafa jak z realu :D
szkoda tylko ze to strategia ale fps?

18.09.2011 22:25
5
odpowiedz
adi123321
114
Generał

cos male zainteresowanie ta gra

19.09.2011 14:09
6
odpowiedz
rottensun
83
Konsul

a co sie dziwic ze male... widac ze gra bedzie miala zadatki na symulator albo chociaz gre taktyczna a nikomu juz sie nie chce grac w takie gry bo gowniarze wola efekciarskie codziki i battlefieldziki dla uposledzonych idiotow proste gdzie nie trzeba myslec ale podniecac sie efekciarstwem durnym...

19.09.2011 21:57
7
odpowiedz
adi123321
114
Generał

nie koniecznie musi to byc taki symulator ja tez nie lubie np operation flashpoint

25.09.2011 23:11
8
odpowiedz
Jenot
63
Pretorianin

Czy coś wiadomo o dokładniejszej dacie premiery ?

30.09.2011 12:50
9
odpowiedz
adi123321
114
Generał

przeniesli na 2012

10.10.2011 15:19
10
odpowiedz
Jenot
63
Pretorianin

Szkoda ale może lepiej dopracują grę. Liczę na porządną kampanię mocno różniącą się od tej z CoD.

25.10.2011 09:08
11
odpowiedz
rottensun
83
Konsul

po trailerach widac ze dodano fizyke swiata do silniczka army 2 - fajnie

13.12.2011 15:54
12
odpowiedz
col.Kurtz
71
Pretorianin

Ale obsuwa... Wargaming coś im pomaga?

28.03.2012 16:00
13
odpowiedz
Nikeair
2
Junior

szczerze mówiąc brakowało mi już dobrej drugowojennej strzelanki

04.04.2012 14:30
14
odpowiedz
rottensun
83
Konsul

no OBY to wlasnie nie byla strzelanka jak idiotyczne codziki czy battlefieldziki ale powazna symulacja jak arma i chyba naszczescie tak wlasnie bedzie

07.05.2012 08:08
15
odpowiedz
rottensun
83
Konsul

w polsce oczywicie brak planow wydawniczych - normalka polakow interesuja tylko bezmmyslne nawalanki jak cody czy bfy a nie symulatory - zal

09.05.2012 14:25
16
odpowiedz
col.Kurtz
71
Pretorianin

Niekoniecznie zależy to od graczy. Sądzę, że zainteresowanie by było, bez 2 zdań. Tylko żaden developer w Polsce jakoś się tym nie zainteresował. Arma 2 i inne dodatki jakoś się sprzedawały, więc Iron Front tak samo by poszedł, jestem tego pewny.
Ja na razie nie mam i tak sprzętu odpowiedniego, a pojechali nieźle. Samo 8GB RAMu, o reszcie nie wspomnę. Na samym dole strony... Uh!
http://simhq.com/_land3/land_127d.html

Tutaj można się tym zainteresować bliżej.
http://allegro.pl/iron-front-liberation-1944-pc-gratis-i2270388623.html

09.05.2012 14:30
T_bone
17
odpowiedz
T_bone
201
CMDR

GRYOnline.plNewsroom

col.Kurtz---> Zdajesz sobie sprawę, że to na dole strony to specyfikacja komputerów redaktorów SimHQ? Iron Front ma zapewne wymagania zbliżone do ArmA 2. Do tego silnik w wersji 1.60 jest o wiele wydajniejszy niż kiedyś.

10.05.2012 02:20
18
odpowiedz
col.Kurtz
71
Pretorianin

@T_bone.
Hyh. No to jak oglądałem filmiki na YT... słabo to wyglądało - wczytywanie tekstur. Dzięki, na szybko przeglądałem stronę i moją winą jest, że nie doczytałem - dzięki za sprostowanie i sorry za wprowadzanie czarnych wizji ;)

15.05.2012 11:33
👍
19
odpowiedz
kostyan
49
Centurion

Pantera z czwartego screen'a spowodowała u mnie niekontrolowany opad szczęki.....

Must Have na tę chwilę :)

20.05.2012 10:46
20
odpowiedz
adi123321
114
Generał

a zdjecia z gry h****e grafa jak z 1 operation flashpoint co to za shit zawiodlem sie

21.05.2012 18:30
21
odpowiedz
Bannon
13
Legionista

Mi to bardziej przypomina ffur 85 (mod do Operation Flashpoint 1)

21.05.2012 18:31
22
odpowiedz
Bannon
13
Legionista

a hud jak w armie

21.05.2012 18:37
23
odpowiedz
Bannon
13
Legionista

hmm... arma w 44 roku

22.05.2012 11:19
24
odpowiedz
zanonimizowany115388
76
Centurion

II wojna swiatowa na silniku ARMAII to spelnienie moich marzeń.
Zobaczymy co z tego wyjdzie

22.05.2012 16:54
25
odpowiedz
Emiliano666
90
Konsul

rottensun ty jesteś takim efekciarskim idiotą i pieprzysz jak przetrącony...

22.05.2012 16:58
26
odpowiedz
Emiliano666
90
Konsul

do tego płaczesz bo ci taki Battlefieldzik czy CODzik nawet nie pójdzie... jak byś pograł to byś wiedział co to jest, ale pójdzie ci pasjans i saper, to gry dla myślących inteligentnych strategów którym taki bf3 nie hasa na piecu ;p

22.05.2012 20:23
VaLeT15
👎
27
odpowiedz
VaLeT15
24
Legionista

lol na silniku army 2 pfff wiekszego shitu nie mogli wymyslic z dobrze zapowiadajacej sie gry wszystko prysnęło jak tylko sie dowiedzialem ze to bedzie arma wersja IIWŚ .... tępi twórcy

24.05.2012 09:06
28
odpowiedz
rottensun
83
Konsul

@Emiliano666 oj dzieciaku... dorosnij jestem za stara zeby sie z toba klocic pewnie jstem niewiele mlodsza od twojej matki i wiesz komputerkiem nie szpanuje co mi rodzice kupili jak ty ale jednak jesli myslsz tak jak ty zapraszam na origina ten sam nick mozesz piograc ze mna w bf3 i przkonac sie ze mi dziala i nagrac ci nawet gameplay moge i pokazac ze dziala na max ( btw arma 2 ma ladniejsza grafike od bf3 moim zdaniem ) a co do ciebie to mowie jeszcze raz ja sie nie bde ponizala do twojego popzimu dzicinnych wyzwisk w obronie komercyjnych gierek dzieciaczku

25.05.2012 10:41
👍
29
odpowiedz
Andrei
170
killah beez
Wideo

Dziś premiera !!! Odpalamy i walczymy na naszych ziemiach!
http://youtu.be/IvjnXZib_4Q

26.05.2012 19:23
wickywoo
30
odpowiedz
wickywoo
79
Konsul

da sie przejsc kampanie singlową po cooperativie?

27.05.2012 13:39
Palles
31
odpowiedz
Palles
105
Pretorianin

Przecież ta gra to jeden wielki bug.

27.05.2012 16:16
Marder
32
odpowiedz
Marder
195
Generał

Palles ---- A co przeszedłeś już całą kampanię że tak twierdzisz ?

27.05.2012 17:13
Palles
👎
33
odpowiedz
Palles
105
Pretorianin

Nie, nie jestem w stanie, bo w drugiej misji kampanii niemieckiej jedna osoba nie potrafi wsiąść do samochodu, przez co nie można "działać" dalej. Dobrze, że po nacięciu się na ARMA i ARMA II zamiast kupować w ciemno IF najpierw ściągnąłem. Przecież to jest jeszcze wersja alfa. I pomijam fakt, że nie wygląda tak jak na screenach, mimo że ustawiłem wszystko na max.

27.05.2012 17:19
Marder
34
odpowiedz
Marder
195
Generał

Arma też miała masę błędów. Dziwne że wydając coś na tym silniku jeszcze nie uporali się z wszystkim problemami AI. W sumie trzeba w to grać tylko w multi wtedy część głupich błędów związanych z poruszaniem się botów odpada.

27.05.2012 20:23
35
odpowiedz
AlienShooter
136
Generał

Jak podłączyć armate z tyłu tego wozu, bo mam z tym problem... to poczatkowe misje ruskiej kampanii..

27.05.2012 21:43
👎
36
odpowiedz
Abeztoz
20
Pretorianin

nie jestem w stanie grac w ta gre bo na very low mam mniej niz 10fps a normalnie to jest 1fps

takie gowienko

28.05.2012 12:40
Dead Men
37
odpowiedz
Dead Men
122
Generał

@Abeztoz albo Twój komp to już gówienko

30.05.2012 22:54
38
odpowiedz
Andrei
170
killah beez

[35]
Rozkładasz, wchodzisz jako gunner i masz opcje przesuwania (W S A D) I przesuwacie z kumplami działo tam gdzie trzeba

[37]
Pewnie masz rację, u mnie hula wszystko

31.05.2012 12:07
GumiS91 PL
39
odpowiedz
GumiS91 PL
66
Pretorianin

Mam Core 2 Duo E4600 GeForce 8500GT 2 GB Ram i Na Minimalnych detalach i scina sie cholernie strasznie. Myślałem że sobie pogram bo wygląda brdzo fajna gra a tutaj dupa. A najlepsze jest to że ArmA II mi chodziła na średnich bez problemu...

02.06.2012 15:47
👎
40
odpowiedz
Gazpacho
24
Chorąży

Kiedy patrzę na animacje żołnierzy to aż rzygać się chce, największą bolączką tej gry są właśnie animacje, masa bugów i kiepska kamera. Nawet w Operation Flashpoint Cold War Crisis ruchy postaci były mniej oczorypne. Do tego mała ilość "scenariuszy" czyli pojedynczych misji rozgrywanych oddzielnie od kompani (tylko trzy! w tym jedno jest coś w stylu poligonu). AI jest durne nic nie muszę mówić poza tym że kilka razy nie ukończyłem przez nie misji. Kamera żałosna, nawet mi się tak podczas biegu nie trzęsie wzrok jak temu żołnierzowi którym gram, aż wyszedłem na dwór sprawdzić :D Jedyna rzecz która wyszła dość fajnie to walki czołgów, latanie już kuleje bo nieraz trafi się sytuacja, że lecąc nisko po prostu... zawiśniemy na drzewie bez rozbijania się. Nie polecam nikomu, jak chcesz dobrej II wojennej w tej konwencji to polecam dobrego moda do OFP: Cold War Crisis niestety nie pamiętam nazwy ale łatwo go znaleźć. Dobrze że jej nie kupiłem bo bym żałował. Nienawidzę silnika z Army II ale w tamto grało się nawet fajnie a tutaj jego najgorsze wydanie w nędznej oprawie.

03.06.2012 13:30
41
odpowiedz
lipton2223
4
Legionista

Dziwna animacja postaci podczas biegu i obracania się w miejscu. Mam problem w pierwszym zadaniu III Rzeszy, na strzelnicy. Nie mogę ruszać w boki podczas strzelania, i o ile jestem w stanie trafić w pierwszy cel, bo jest na wprost, to w drugi już nie dam rady, bo jest trochę w lewo od pierwszego. Może ktoś wie, jak temu zaradzić?

04.06.2012 00:23
42
odpowiedz
Bannon
13
Legionista

Zgadzam się z Gazpacho. Ja w pierwszej misji niemcami (nawet nie mogłem jej ukończyć) na strzelnicy nie mogłem się ruszać, znaczy mogłem, ale musiałem szybko klikać s i w, żeby się ruszyć. Po pięciu minutach wyłączyłem grę. Animacje przypominają mi te z OFP, szczególnie wnerwiające jest wsiadanie i wysiadanie z pojazdów.
Operation Flashpoint Cold War Crysis sto razy lepszy. Skąd wzięła się ta ocena 8,3.

07.06.2012 22:35
43
odpowiedz
strange_quark
3
Junior

Ja miałem identycznie. Do "misji" na poligonie podszedłem trzy razy. za pierwszym i drugim nie moglem sie ruszać na strzelnicy. za 3 gre mi po prostu wywaliło. Poddałem się

07.06.2012 22:41
44
odpowiedz
pawloki
15
Legend

tak to jest jak grę się ściąga z torrentów tylko dlatego, że fajnie wygląda na obrazkach.

10.06.2012 20:31
45
odpowiedz
zanonimizowany837901
20
Centurion

To jest blokada na piraty, tak to jest jak się gra w piraty Army 2.

11.06.2012 12:18
kozak_lkr
46
odpowiedz
kozak_lkr
1
Legionista

nie warto kupować ?

12.06.2012 02:13
47
odpowiedz
lipton2223
4
Legionista

A wyszła twoim zdaniem w Polsce? Sprowadziłbym ją sobie poprzez Amazon, ale twórcy nie raczyli nawet dema udostępnić. A wiesz, sprowadzenie z innego kraju jest droższe, niż pójście do sklepu i kupienie, dlatego wolałbym się nie naciąć.

18.06.2012 11:17
48
odpowiedz
Ignacy Przybylski
1
Junior

Ja bym chciał singla do pierwszej części Red Orchestra, instead. :<

@rottensun

spoiler start

Jeśli jesteś taki stary/taka stara to naucz się pisać na adekwatnym poziomie. Zarówno styl jak i przesłanie Twojej odpowiedzi wskazują na około 15 lat.

spoiler stop

13.03.2013 18:54
49
odpowiedz
Gazpacho
24
Chorąży

Dalem jej druga szanse po pol roku - chyba nikt tego nie patchowal, najwiekszy gniot 2012

29.05.2013 14:04
50
odpowiedz
PolishFactor
20
Chorąży

To jest ARMA z poprawionym ślinikiem. Nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie tracić czasu na singla kiedy multiplayer to podstawa tych gier. Gazpacho ostro przesadza bo akurat animacje i dopracowanie graficzne jednostek to najlepsza strona tej gry. Trzeba mieć skalę porównawczą z ojcem Irona czyli ARMĄ. Modelu zniszczeń , efektów wybuchów nawet świetna ARMA może Ironowi pozazdrościć. Tu bitwy wyglądają epicko. Nie można oceniać całej gry pod katem kliku błędów w niektórych misjach singleplayra. Jest edytor więc nie stoi nic na przeszkodzie by sobie samemu zrobić znacznie lepsze niż w oryginale. Pamietajmy ,że to jedna z nielicznych gier zawierający polski conent czyli 2 ogromne mapy gdzie trwały najcięższe bitwy WW2 jak np Staszów (porównywany skalą walk na Łuku Kurskim). Jak ktoś chce zobaczyć dopracowane misje i przeżyć prawdziwe historczne bitwy z serii "Wyzwolenie polski" na prawdziwych mapach polski to trzeba się wbić do największego krajowego klanu udostępniającego jeden z najlepszych serwerów na scenie Irona czyli 6PDP (6 Pomorska Dywizja Piechoty). Miłośnicy historii z Red orchestry i klany z ArmA2 zrobili z tej gry to czym miała być - czyli, jedną z bardziej grywalnych i wyglądających gier z polskim historycznym kontentem (mapy i bitwy 44-45 roku) .
Ponieważ 1 obraz warty 100słów to przed decyzją o kupnie warto zobaczyć o czym piszę tu:
www.youtube.com/watch?v=kgrEVBEcFnM .

29.05.2013 14:07
51
odpowiedz
PolishFactor
20
Chorąży

(...) grywalnych i wyglądających gier z polskim historycznym kontentem (mapy i bitwy 44-45 roku) .
Ponieważ 1 obraz warty 100słów to przed decyzją o kupnie warto zobaczyć o czym piszę tu:
www.youtube.com/watch?v=kgrEVBEcFnM .

24.11.2013 20:46
52
odpowiedz
Dumpfires
6
Legionista

Opłaca się kupować tę grę? Czy do dzisiaj zostały poprawione bugi w stopniu zadowalającym?

24.11.2013 20:50
53
odpowiedz
Andre Linoge
38
Generał

Nie oplaca sie, ta gra jest martwa.

09.01.2014 22:43
54
odpowiedz
bakayarou
16
Legionista
08.02.2017 00:37
55
odpowiedz
Suchy85
1
Junior

Choć gra umiera to polecam ją mieć w swojej kolekcji, szczególnie dla armoholików. Jak na rok 2017 nadal świetnie się sprawuje ;) Edytor, 1 dlc, dostępna na steam, wykorzystywana jako mod do Army 3 to jeszcze w nią grają na necie (oczywiście już nie tak licznie jak np. rok temu). Co do ciemnej strony tej gry... no to trzeba ją poprostu pokochać i przymknąć oko na to... bo klimat który udostępnia nam gra jest... nie doopisania.

08.02.2017 08:36
56
odpowiedz
zanonimizowany1074990
29
Generał

Odmiana jako mod do Arma 3 (zatem na silniku A3), nie wymagająca posiadania IF ani skomplikowanej instalacji:

https://forums.bistudio.com/topic/190809-iron-front-in-arm3-lite-preview-versions/

Jeśli dobrze pójdzie, w tej odmianie może jeszcze pożyć. Swoją drogą IF wyróżnia wyjątkowo skomplikowana "ścieżka kariery" obejmująca oddolne wskrzeszenie które potem uzyskało odgórną aprobatę.

Gra Iron Front - Liberation 1944 | PC