Battlefield 3 ze wsparciem dla serwerów dedykowanych
Bardzo dobrze. Jest kampania single, co-op i szeroki multiplayer, są dedykowane serwery, będą mody, PC w pierwszej kolejności...Ja pier*ole....
Kwestia PB i początkowych lagów, wszyscy chyba pamiętają jak było z BC2 na początku...
hehe, nie ma tak. Nie bądźcie frajerami. Będą DLC, a ta informacja dla co bardziej kumatych oznacza, że nie będzie żadnej 'otwartej' struktury (rozbudowanych edytorów map, narzędzi, etc.). Pewnie serwera też nie będzie można sobie dowolnie modyfikować tak jak to było w BC2.
Tak, jestem sceptycznie nastawiony, bo już parę razy się przejechałem na optymistycznym podejściu. I mogę się założyć, że będzie dokładnie tak, jak tutaj napisałem
Jak ja kocham DICE. Mam do nich pełne zaufanie (nawet pomimo wpadki z multi MoH - chociaż to i tak była najmocniejsza strona tej gry). A mody? Niech poczekają. Najpierw niech się skupią na rdzeniu rozgrywki - multi :)
@Barthez x:
Mam takie samo podejście :) tylko coś czuję, że nasze dwu-jajowe procki trzeba będzie zmienić na jakiegoś 4-rdzeniowca ;)
bedą sępić z graczy tak że za finalny produkt zapłacie 600 zl przykre są dzisiejsze czasy a ludzi durni i tak dają się na to nabrać "bo jeden pistolet i ranga więcej-napracowali się trzeba zapłacic" poczekam aż wyjdzie jakiś cały pakiet kilka razy taniej..
WoW ! To teraz trzeba ogłaszać całemu światu, że będą serwery dedykowane ?!
Nasuwa się też pytanie: na ch*** single player i tryb kooperacji ? Po co marnować czas na coś całkowicie zbędnego kiedy wiadomo, że mp będzie wymagał ton poprawek znając DICE.
No łał, gra robiona pod PC i pod multi ma dedykowane serwery. Tego jeszcze nie było!
Właśnie to pokazuje w jakim beznadziejnym stanie jest obecny przemysł gier. Ogłaszają, że będzie coś, co było dostępne od zawsze na PC.
ZgReDeK --> Jaja sobie robisz chyba, przecież seria BF od zawsze była nastawiona na rewelacyjny singiel, a multi to tylko mało znaczący dodatek. ;)
Właśnie to pokazuje w jakim beznadziejnym stanie jest obecny przemysł gier. Ogłaszają, że będzie coś, co było dostępne od zawsze na PC.
Nic dodac nic ujac, jak to mowi chinskie przyslowie przyszlo na zyc w ciekawych czasach.
@Koktajl Mrozacy Mozg masz racje! my chcemy video z gry!!!!!!!!!!!!!!! albo jakies screeny:))
Tak się zastanawiam, jeżeli gra jest w pierwszej kolejności robiona na PC, to różnica w grafice, wielkości poziomów do multi powinna być łagodni ujmując dość spora, przynajmniej taka, że zobaczą ją nawet laicy. Ale, żeby to móc stwierdzić trzeba by zobaczyć jakiś gamaplay, albo screeny z obu platform. Bo po tych wszystkich newsach śmiem wątpić w szczerość autorów co by PC był tą wiodącą platformą w 100%.
wojtas021 --> nie no, bez przesady. Jeszcze nie czas, żeby 4-rdzeniowce były absolutnie potrzebne. Póki co myślę o nowej karcie graficznej, a procesor może poczekać do momentu, kiedy naprawdę to będzie konieczne.
A będzie wsparcie dla myszki? Duh.
^ też myślę o karcie, mój 8800gts 512 lata swojej świetności ma za sobą. Wciąż daje radę, ale powoli zbliżam się do granicy gdzie trzeba zmniejszać niektóre rzeczy by gra dobrze chodziła.
Jak dla mnie to oni sciemniaja, BF3 jesli mialby byc tworzony z mysla o PC czyli 64 gracz to mapy musza byc dosc spore, jesli mowia ze potem konsole to one dostana inne mapy? Bo jak mozna przeniesc mape dla 64 graczy na 24? W takim wypadku musieli by zrobic 2 rozne gry, a tak robia gre na PC z ograniczeniami konsolowymi bo juz dawno temu w wielu grach mozna zmienic limit graczy w grze.
Powinno być jak w BF2: 16/32/64 czyli odpowiednio wycięte obszary w zależności od wersji mapy :].
Bo to o czym mówisz jest oczywiste - mapy z BC2 nie nadają się do gry nawet przy 24 slotach.
#19
Tylko nie płacz potem że w multi pełno bugów jest, bo ekipa skupiła się na sp .....
ZgReDeK ---> Na pewno tak będzie, nie będą mogli grać w 24 osoby na mapach dla 64...Podejrzewam że będą mieli te same mapy ale będą one mniejsze/okrojone, jak w BF2...
A co do newsa, dobrze że informują o dedykach, niż jakby potem miało być coś pokroju MW2, gdzie o ich braku dowiedzieliśmy się w ostatniej chwili...
Padło tu takie stwierdzenie : na ch*** single player i tryb kooperacji ---> Chociażby dla mnie. Gra jest dla mnie pełna jeśli ma jakąś fabułę, a już najlepiej jak można w nią zagrać w co-op, a takich gier jest bardzo mało...
Mamy internet co daje nam polaczenie z calym swiatem wiec po co wielu gatunkom tryb SP? Rtsy, historyczne ujda ale jakies typu ala CnC/SC to wystarczy dac filmiki w czasie 2h i wszystko bedzie jasne z fabula bo sam gameplay ma sie nie jak do filmikow (mysle ze wiecie o co mi chodzi), kolejny gatunek wyscigi, moze jako tryb treingu to tak ale nie "carrier" gdzie gramy z botami a obok jest tryb multiplayer, strzelaninki nastawione na multi nie majace jakiegos swojego swiata jak Halo. A najlepsze sa bijatyki, Very Hard i kazdy twoje nacisniecie (no prawie) konsola sama reaguje, w jakiejs grze naciskalem A,A,A a bot odrazu bloki robil kiedy ja naciskalem przycisk...
Jak dla mnie granie w wyscigi/rtsy,itd z botami to nic innego jak kolko i krzyzyk na kompie gdzie mozna rowniez zagrac z zywa osoba ktora jest mniej przewidywalna i nie oszukujaca
Ale ja nie chcę oglądać 2 godzinnego filmu, ja chcę w niego zagrać i to przeżyć. Koniec, kropka...
A ja stoję murem za trybem single !
A skoro jeszcze co-op będzie. . . Miód ! Powiedzmy że mi net padnie na wsi (a jest to częste - Multimedia FTW ! ) to sobie w singlu postrzelam i może zobaczę. . . tfu ! Wezmę udział w ciekawej akcji !)
@Barthez x: "nie no, bez przesady. Jeszcze nie czas, żeby 4-rdzeniowce były absolutnie potrzebne. Póki co myślę o nowej karcie graficznej, a procesor może poczekać do momentu, kiedy naprawdę to będzie konieczne."
Oczywiście, że jeszcze nie czas, aby 4 rdzenie były absolutnym minimum do grania - nie to miałem na myśli. Pograć pewnie będzie można i na 2 jajkach, ale mogą występować przy tym już lagi (które w multi stanowią kluczową rolę).
Z tego co już wiemy to mapy będą większe (gdzieś te samoloty muszą rozwinąć skrzydła), będą bardziej zindustrializowane (Nowy Jork), fizyka zniszczeń ma być bardziej zaawansowana no i na koniec 64 graczy - TO MUSI POŻERAĆ sporo mocy obliczeniowej.
BTW. Dobry filmik z Veitnama :D http://www.youtube.com/watch?v=HKMJoFqiJys&feature=youtu.be
"Bach po raz kolejny oznajmił również, że Battlefield 3 powstaje w pierwszej kolejności na PC"
I tak w to nie wierzę bo ta gra typowo jest robiona dla Hamburgerowców .
uff sięgnęli po rozum do głowy ,ale z drugiej mani to jednak był dobry ruch. Wielu przez brak dedyków (niemożliwość grania MP na piracie) to kupiło oryginał.
raczej dolujacy news.
dedyki to byl praktycznie pewniak, wiec tutaj raczej nic nowego. za to ciekawe, czy beda udostepniac hosting tylko wybranym firmom jak to mialo miejsce przy BC2. jedyna firma hostingowa, ktora udostepniala serwery zlokalizowane w polsce byl gamesnet, ktory ze wzgledu na brak konkurencji podyktowal CHORE ceny (20zl/slot). mam nadzieje, ze przemysla ta kwestie i taka sytuacja sie nie powtorzy.
jezeli chodzi o mod toolsy - smierdzi mi to zagraniem w stylu call of duty i bc2. wypuszcza gre bez zadnych narzedzi moderskich. tak dlugo, produkt bedzie sie nadawal do competitive gamingu moge to przebolec, ale praktycznie zadna gra bez wsparcia i community nie nadawala sie do esportu.
wojtas021 --> No na pewno to będzie pożerać sporo mocy, ale trzeba się zastanowić co jest najsłabszym ogniwem w kompie i na tej podstawie wymieniać. Jakoś gram w BC2 spokojnie na 2 rdzeniach (a niby 4 były takie potrzebne) i nie narzekam ;) Liczy się jakość, a nie ilość :P
Ja tak samo jak na razie gram na Core2 i jest dobrze - zobaczymy co przyniosą nam oficjalne wymagania BF3 :)
Bf2 jak I vietnam sa moim zdaniem nudne jak spagheti w rosole.Mam nadzieje ze BF3 bedzie mial duze I otwarte mapy.Naprawde brakuje mi tej otwartosci z BF1942 I starego vietnamu.Na mapach z nowego bfa czuje sie jakby nie bylo zadnego pola manewru,ogolnie jak dla mnie straszna ciasnota, z szacunkiem do fanow nowego bfa.
Pozdro
wojtas021 --> no właśnie, ale wiesz. Jakbym miał taką grafikę jak Ty to też bym myślał, że jeśli cokolwiek będę zmieniał to procesor, a tak muszę myśleć w inny sposób :) Ja mam tylko nadzieję, że nie będzie gorzej niż w BC2.
W koncu FPS tworzony na PC, DICE nie spitolcie, a CoD dostanie porzadnego kopa w dupe i moze Activision w koncu postanowi cos zmienic w call of duty
dedyki = cheaterstwo, boosterstwo, hakerstwo ogólnie kur....two