Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Kody i triki 3 października 2012, 18:07

Torchlight II (lista kodów) PC

Wstęp

Torchlight 2 to solidny konkurent dla trzeciej części Diablo. W przeciwieństwie jednak do produktu Blizzarda, w którym korzystanie z jakichkolwiek ułatwień byłowo surowo zabronione, autorzy drugiej odsłony sagi Torchlight przygotowali całą masę kodów. Dokładne ich zestawienie znajduje się w dalszej części tekstu.

Kody do gry

ODBLOKOWANIE KODÓW

Zacznij od zlokalizowania katalogu, w którym przechowywane są zapisane stany gry. Jego domyślna lokalizacja to:

C:\Users\nazwa_użytkownika\Dokumenty\My Games\Runic Games\Torchlight 2\save

Wybierz jeden z katalogów z save’ami i wykonaj jego kopię bezpieczeństwa. Otwórz następnie wspomniany katalog i przystąp do edycji pliku settings.txt, wykorzystując do tego celu zwykły Notatnik. Odszukaj sekcję:

Console:0

i dokonaj zmiany na:

Console:1

Zapisz plik i uruchom grę.

LISTA KODÓW

W dowolnym momencie rozgrywki wciśnij klawisz INSERT, co powinno doprowadzić do wyświetlenia okna konsoli. Możesz teraz wprowadzać przedstawione poniżej kody:

AIFREEZE – wyłączenie sztucznej inteligencji przeciwników

ALLITEMS – pojawienie się wszystkich przedmiotów

ALLSTATS x – podwyższenie statystyk o x punktów (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość)

ALWAYSCRIT – każdy cios to trafienie krytyczne

ASCEND – przeniesienie się na niższy poziom

DEFENSE x – otrzymanie x punktów obrony (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość)

DESCEND – przeniesienie się na wyższy poziom

DEXTERITY x – otrzymanie x punktów zręczności (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość)

DISABLEPET – odesłanie zwierzaka

FAME x – otrzymanie x punktów sławy (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość)

GOD – nieśmiertelność

GODSPEED – nieśmiertelność + szybsze przemieszczanie się

HELP – wyświetlenie listy komend

HURTME x – skrócenie paska zdrowia bohatera i zwierzaka o x procent (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość)

IDENTIFYALL – identyfikacja wszystkich magicznych przedmiotów z inwentarza

ITEM x y – pojawienie się w inwentarzu obiektu x w ilości y (zamiast x musisz wprowadzić oryginalną angielską nazwę przedmiotu, a zamiast y jakąś wartość)

KILLALL – zabicie wszystkich potworów

LEVELUP – awans na wyższy poziom doświadczenia

MAGIC x – otrzymanie x punktów magii (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość)

MONEY x – otrzymanie x sztuk złota (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość)

NOXP – zatrzymanie procesu zdobywania punktów doświadczenia

PLAYERNOTARGET – potwory nie atakują sterowanej postaci

QUESTCOMPLETE x – ukończenie questu x (zamiast x musisz wprowadzić oryginalną angielską nazwę questu)

RESETPETLEVEL – zresetowanie poziomu doświadczenia zwierzaka

RESETPLAYER – zresetowanie statystyk, umiejętności i poziomu doświadczenia głównego bohatera

RESETPLAYERLEVEL – zresetowanie poziomu doświadczenia głównego bohatera

RESETSKILL – zresetowanie umiejętności głównego bohatera

RESETSTATS – zresetowanie statystyk głównego bohatera

RESTARTLEVEL – rozpoczęcie aktualnego poziomu od początku

SETDIFFICULTY x – ustawienie poziomu trudności (zamiast x musisz wprowadzić nazwę pożądanego poziomu trudności)

SETPETLEVEL x – awans zwierzaka na x poziom doświadczenia (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość)

SETTIME x – ustalenie pory dnia na poziomie x (zamiast x musisz wpisać jakąś godzinę)

SETTIMESCALE x – ustalenie skali czasu na poziomie x (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość)

SKILLPOINTS x – otrzymanie x punktów umiejętności (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość)

SPAWNCLASS x y z – pojawienie się klasy x w liczbie y na poziomie z (zamiast x, y i z musisz wprowadzić odpowiednie nazwy i wartości; dokładną listę klas wyświetla się poprzez wprowadzenie samego polecenia SPAWNCLASS)

SPEED – szybsze przemieszczanie się

STATPOINTS x – otrzymanie x punktów statystyk (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość)

STRENGTH x – otrzymanie x punktów siły (zamiast x musisz wprowadzić jakąś wartość)

Uwaga: Prezentowane powyżej cheaty oraz triki niekoniecznie muszą działać z posiadanym przez Was egzemplarzem gry. Spowodowane jest to tym, iż działają one na ogół z pewną konkretną wersją gry i po zainstalowaniu uaktualnienia lub w przypadku innej wersji językowej mogą (chociaż wcale nie muszą) przestać działać lub co gorsza działać w sposób błędny.

Szczególną uwagę należy zachować w przypadku modyfikacji, trainerów, itp. nie tworzonych przez twórców gry. Możliwość błędnego działania a nawet uszkodzenia gry i tym samym konieczność przeinstalowania na nowo gry jest w tym przypadku szczególnie wysoka.

data ostatniej aktualizacji: 3 października 2012