Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Kody i triki 29 marca 2018, 08:53

Kody do gry Heroes of Hammerwatch (kody) PC

Wstęp

Heroes of Hammerwatch to gra typu hack-and-slash od studia Crackshell. Gracze trafiają do fantastycznej krainy, gdzie muszą zmierzyć się z wieloma przeciwnikami podczas wdrapywania się na kolejne piętra tajemniczej wieży.

Kody do gry

Podczas zabawy wciśnij ~ i wpisz kod:

  • bgfx_debug_ifh
  • bgfx_debug_stats
  • bgfx_debug_trace
  • bgfx_debug_wireframe
  • bgfx_device_id
  • bgfx_renderer
  • bind
  • change_level
  • clear
  • clear_debris
  • clientfollowshost
  • condump
  • crash
  • cs_bgcolor
  • cs_fgcolor
  • cs_height
  • cs_show_build
  • cs_show_log
  • cs_show_log_count
  • cs_show_vars
  • cs_speed
  • debug_list_units
  • debug_unit_compare
  • debug_widgets
  • debug_widgets_borders
  • debugger
  • dirty_nav_graph
  • dump_unit_list
  • e_cheats
  • e_debris_limit
  • e_picmip
  • e_script_jit
  • e_singleplayer_networking
  • e_task_threads
  • e_threaded_body_creation
  • e_threaded_physics
  • e_threaded_update
  • g_adv_foliage
  • g_autoswitch_empty
  • g_autoswitch_pickup
  • g_dash_abort
  • g_debug_menu
  • g_debug_scripts
  • g_frametime_render
  • g_frametime_swap
  • g_frametime_total
  • g_frametime_update
  • g_gore
  • g_intro_logos
  • g_intro_logos_shown
  • g_language
  • g_laser_sight
  • g_local_player_marker
  • g_movedir_snap
  • g_player_markers
  • g_plr_skin
  • g_render_pos
  • g_scale
  • g_screenshake
  • g_start_difficulty
  • g_start_sessions
  • g_tile_effects
  • g_timescale
  • g_vfx_quality
  • g_wheel_accurate
  • g_wheel_always
  • g_wheel_nextprev
  • g_wheel_number
  • g_wheel_showammo
  • give_ammo
  • give_armor
  • give_experience
  • give_health
  • give_perk
  • give_stars
  • give_weapon
  • god
  • infiniteammo
  • infinitedash
  • kill
  • killall
  • knowall
  • levelup
  • list_flags
  • listenemies
  • load_save
  • lobby_members
  • lobby_say
  • net_stat_recv
  • net_stat_sent
  • noclip
  • plot
  • quit
  • r_bottom_padding
  • r_clear_color
  • r_debug_render_target
  • r_draw_bounds
  • r_draw_collision
  • r_draw_decals
  • r_draw_displacement
  • r_draw_glow
  • r_draw_ground_nodes
  • r_draw_icons_collision
  • r_draw_icons_lights
  • r_draw_light_debug
  • r_draw_lights
  • r_draw_locators
  • r_draw_nav_data
  • r_draw_origins
  • r_draw_outlines
  • r_draw_pathfinds
  • r_draw_physics
  • r_draw_physics_aabb
  • r_draw_physics_centroid
  • r_draw_physics_queries
  • r_draw_physics_shape
  • r_draw_ranges
  • r_draw_raycasts
  • r_draw_scripts
  • r_draw_scripts_compact
  • r_draw_scripts_lines
  • r_draw_scripts_lines_back
  • r_draw_scripts_lines_branch
  • r_draw_scripts_names
  • r_draw_shadow_shapes
  • r_draw_sprites
  • r_draw_text
  • r_draw_text_debug
  • r_draw_tiles
  • r_draw_xray
  • r_frame_batches
  • r_frame_environments
  • r_frame_triangles
  • r_frame_units
  • r_frustum_padding
  • r_hdr
  • r_light_decal_proj
  • r_lighting
  • r_masked_shadows
  • r_script_line_alpha
  • r_script_line_scroll
  • r_shadows
  • r_smooth_scrolling
  • r_top_padding
  • reload_assets
  • rg_brightness
  • rg_contrast
  • rg_crt_curve
  • rg_gamma
  • save
  • set_flag
  • show_menu
  • snd_debug
  • snd_driver
  • snd_volume
  • snd_volume_env
  • snd_volume_music
  • snd_volume_sfx
  • snd_volume_ui
  • snd_volume_voice
  • switch_weapon
  • toggle
  • track
  • track_comment
  • track_history
  • turbo
  • ui_chat_dialog
  • ui_chat_fade_time
  • ui_cursor_alpha
  • ui_draw_plr_names
  • ui_draw_vignette
  • ui_draw_widgets
  • ui_netricsa_enemies
  • ui_netricsa_items
  • ui_netricsa_notes
  • ui_netricsa_world
  • ui_txt
  • ui_txt_enemy_heal
  • ui_txt_enemy_hurt
  • ui_txt_enemy_immortal
  • ui_txt_pickup
  • ui_txt_plr_ammo
  • ui_txt_plr_ammo_max
  • ui_txt_plr_armor
  • ui_txt_plr_heal
  • ui_txt_plr_hurt
  • ui_waypoint_player
  • ui_waypoint_world
  • ui_weapon_selection
  • unit_id_high
  • unit_id_low
  • unit_id_max
  • unit_id_min
  • v_forced_aspect_ratio
  • v_fps
  • v_fps_limit
  • v_fullscreen
  • v_interpolate_frames
  • v_monitor
  • v_resolution
  • v_trap_cursor
  • v_vsync

Uwaga: Prezentowane powyżej cheaty oraz triki niekoniecznie muszą działać z posiadanym przez Was egzemplarzem gry. Spowodowane jest to tym, iż działają one na ogół z pewną konkretną wersją gry i po zainstalowaniu uaktualnienia lub w przypadku innej wersji językowej mogą (chociaż wcale nie muszą) przestać działać lub co gorsza działać w sposób błędny.

Szczególną uwagę należy zachować w przypadku modyfikacji, trainerów, itp. nie tworzonych przez twórców gry. Możliwość błędnego działania a nawet uszkodzenia gry i tym samym konieczność przeinstalowania na nowo gry jest w tym przypadku szczególnie wysoka.

data ostatniej aktualizacji: 29 marca 2018