Darkest of Days - poradnik do gry

Rozdział 6 - Antietan Creek,Maryland, 16 Września 1862, KronoteK | Opis przejścia poradnik Darkest of Days

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Rozdział 6 - Antietan Creek,Maryland, 16 Września 1862

Cel: spotkaj się ze zwiadowcami

Witamy na Wojnie Secesyjnej - Rozdział 6 - Antietan Creek,Maryland, 16 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Witamy na Wojnie Secesyjnej! Zejdź drogą do obozu i podejdź do dowódcy.

Cel: dokonaj infiltracji obozu Unii

Teraz wyjmij mapę i udaj się za parą zwiadowców poprzez bagna - Rozdział 6 - Antietan Creek,Maryland, 16 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Teraz wyjmij mapę i udaj się za parą zwiadowców poprzez bagna. Możesz iść za nimi lub też spróbować swej własnej drogi - Twój wybór.

Na samych bagnach przed obozem dojdzie do strzelaniny z siłami wroga - jeśli chybisz, zejdź z pola widzenia, bowiem załadowanie strzelby zajmuje chwilę - Rozdział 6 - Antietan Creek,Maryland, 16 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Na samych bagnach przed obozem dojdzie do strzelaniny z siłami wroga - jeśli chybisz, zejdź z pola widzenia, bowiem załadowanie strzelby zajmuje chwilę.

4 - Rozdział 6 - Antietan Creek,Maryland, 16 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Odbij od bagien w prawo i skieruj się przez leśną gęstwinę do obozu nieprzyjaciela - Rozdział 6 - Antietan Creek,Maryland, 16 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Odbij od bagien w prawo i skieruj się przez leśną gęstwinę do obozu nieprzyjaciela. W pewnym momencie zauważysz na drodze po lewej oddziały wroga - odczekaj chwilę wraz ze zwiadowcami. Gdy przejadą, wyjdź na drogę i skieruj się w prawo.

5 - Rozdział 6 - Antietan Creek,Maryland, 16 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Zauważ, że po lewej znajduje się posterunek konfederatów - Rozdział 6 - Antietan Creek,Maryland, 16 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Zauważ, że po lewej znajduje się posterunek konfederatów. Zlikwiduj wszystkich obrońców. Potem obróć się w prawo i idź prosto na drugie zbocze. Zaraz znajdziesz ścieżkę, która prowadzi do celu.

Cel: przejdź przez wąwóz

6 - Rozdział 6 - Antietan Creek,Maryland, 16 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Teraz zobaczysz po lewej obóz - Rozdział 6 - Antietan Creek,Maryland, 16 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Teraz zobaczysz po lewej obóz. Idź wzdłuż ogrodzenia, skręć w lewo, gdy masz taką możliwość i zejdź po głazach do rzeki. Odczekaj, aż odejdą strażnicy.

7 - Rozdział 6 - Antietan Creek,Maryland, 16 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Idź prosto, jak długo się da, a następnie powoli przejdź za namiotami - Rozdział 6 - Antietan Creek,Maryland, 16 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Idź prosto, jak długo się da, a następnie powoli przejdź za namiotami. Potem obejdź od lewej jeziorko i do góry. Przy wozach możesz zmienić muszkiet na muszkiet z celownikiem.

8 - Rozdział 6 - Antietan Creek,Maryland, 16 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Teraz pod górkę i prosto do obozu - Rozdział 6 - Antietan Creek,Maryland, 16 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Teraz pod górkę i prosto do obozu. Przy wejściu użyj lunety - zobacz, że przy odległym pożarze kręci się kilku "niebieskich".

9 - Rozdział 6 - Antietan Creek,Maryland, 16 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Skieruj się maksymalnie w prawo, przykucnij i wejdź w ten sposób z towarzyszami w kukurydzę - Rozdział 6 - Antietan Creek,Maryland, 16 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Skieruj się maksymalnie w prawo, przykucnij i wejdź w ten sposób z towarzyszami w kukurydzę. Kierujcie się prosto do płonącej rezydencji. Jeśli zostaniecie usłyszani, nie obejdzie się bez walki. Polecam wówczas wybiec na zbocze po lewej, by mieć wrogów jak na dłoni. Potem zajdźcie rezydencję od prawej strony.

Cel: zabij żołnierzy w rezydencji

10 - Rozdział 6 - Antietan Creek,Maryland, 16 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Atak najlepiej przeprowadzić z zaskoczenia - Rozdział 6 - Antietan Creek,Maryland, 16 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Atak najlepiej przeprowadzić z zaskoczenia. Musisz bardzo uważać, bowiem wśród żołnierzy niszczących rezydencję jest wielu "niebieskich". Polecam iść wzdłuż płotu, użyć chaserów, a następnie dokonać szturmu między namiotami lub celować zza drzewa do atakujących. Dobry będzie pistolet - celuj w głowy!

Cel: rozejrzyj się / idź do obozu Unii

11 - Rozdział 6 - Antietan Creek,Maryland, 16 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Skieruj się na prawo od namiotów - Rozdział 6 - Antietan Creek,Maryland, 16 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Skieruj się na prawo od namiotów. Z urwiska ujrzysz namioty armii Konfederacji.

12 - Rozdział 6 - Antietan Creek,Maryland, 16 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Skieruj się wzdłuż płotu w lewo i dalej - Rozdział 6 - Antietan Creek,Maryland, 16 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Skieruj się wzdłuż płotu w lewo i dalej. Koło budynku natkniesz się na nieprzyjaciół. Potem dojdź do pomostu po prawej.

13 - Rozdział 6 - Antietan Creek,Maryland, 16 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Zakręć na zachód - Rozdział 6 - Antietan Creek,Maryland, 16 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Zakręć na zachód. Przed wami długa droga. Szybko napotkasz patrol Konfederacji - będzie tam wielu "niebieskich", więc chasery w robocie. Możesz też strzelać przeciwnikom po nogach. W obozie Unii skieruj się do dowódców. Teraz nie pozostało Ci nic innego, jak udać się do teleportera.

Rozdział 6 - KronoteK

Rozdziel punkty pomiędzy bronie, następnie z panelu przy "Matce" wybierz misję "A harvest of carnage". Wskok do teleportera i kontynuujemy wątek Welsha.