Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Darkest of Days - poradnik do gry

Darkest of Days - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 11,12 - Kościół Dunker, Maryland, 17 Września 1862, KronoteK | Opis przejścia poradnik Darkest of Days

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Rozdział 11 - Kościół Dunker, Maryland, 17 Września 1862

Cel: dołącz do sił Unii

1 - Rozdział 11,12 - Kościół Dunker, Maryland, 17 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Wyjdź na drogę i kieruj się w prawo - Rozdział 11,12 - Kościół Dunker, Maryland, 17 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Wyjdź na drogę i kieruj się w prawo. Tu czeka Cię bitwa z siłami Konfederacji. Uważaj na "niebieskich" - jest ich wielu. Nim dojdziesz do właściwego miejsca starcia, możesz natrafić na kilku wrogów. W miejscu starcia musisz utrzymać się dopóki dźwięk trąbki nie ogłosi nadejścia posiłków. Do tego czasu znajdź jakąś osłonę, a czasie ładowania broni kucaj.

Cel: chroń Welsha

2 - Rozdział 11,12 - Kościół Dunker, Maryland, 17 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Teraz pędź za uciekającymi - Rozdział 11,12 - Kościół Dunker, Maryland, 17 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Teraz pędź za uciekającymi. Na równinie pojawi się kilku kawalerzystów Konfederacji, wyeliminuj ich, a następnie weź udział w walce o wzgórze.

3 - Rozdział 11,12 - Kościół Dunker, Maryland, 17 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Następnie nieprzyjaciel dokona próby kontrataku - Rozdział 11,12 - Kościół Dunker, Maryland, 17 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Następnie nieprzyjaciel dokona próby kontrataku. Zacznij od uśpienia chaserami wszystkich "niebieskich", a potem strzelaj celnie z muszkietu. Aby zakończyć ostrzał i przejść do walki bezpośredniej, zastrzel jadącego konno generała.

4 - Rozdział 11,12 - Kościół Dunker, Maryland, 17 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Teraz czeka Cię walka w zwarciu - możesz używać pistoletu - Rozdział 11,12 - Kościół Dunker, Maryland, 17 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Teraz czeka Cię walka w zwarciu - możesz używać pistoletu. Zacznij od uśpienia "niebieskich". Jeśli chasery się skończyły, strzelaj po nogach. Potem ruszaj w pogoń - kolejna walka przy wozach.

5 - Rozdział 11,12 - Kościół Dunker, Maryland, 17 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Potem przebij się do dział - Rozdział 11,12 - Kościół Dunker, Maryland, 17 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Potem przebij się do dział. Artylerzyści wycofają się, jednak przybiegną posiłki. Znajdź osłonę i eliminuj kolejnych wrogów.

6 - Rozdział 11,12 - Kościół Dunker, Maryland, 17 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Gdy padnie ich wystarczająco wielu, obrońcy uciekną, Ty zaś wraz z odziałem skieruj się w prawo, ku kościołowi - Rozdział 11,12 - Kościół Dunker, Maryland, 17 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Gdy padnie ich wystarczająco wielu, obrońcy uciekną, Ty zaś wraz z odziałem skieruj się w prawo, ku kościołowi. Tu czeka was dość długa strzelanina., jednak jeśli chcesz przyśpieszyć, pobiegnij przy płocie po lewej i dobiegnij do kościoła.

7 - Rozdział 11,12 - Kościół Dunker, Maryland, 17 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Możesz trzymać się w pobliżu, by eliminować kolejnych wrogów lub też bronić w budynku - Rozdział 11,12 - Kościół Dunker, Maryland, 17 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Możesz trzymać się w pobliżu, by eliminować kolejnych wrogów lub też bronić w budynku. W środku stań w rogu budynku tak, by widzieć wyjście - nie będziesz wówczas zagrożony od strony okien. Bardzo przyda się pistolet - celuj w głowy. Możesz także wyglądać przez okna i tak strzelać do wrogów, a także wychodzić na zewnątrz i strzelać im w plecy. Gdy pojawi się informacja, byś spotkał się z Dexterem, wejdź do środka i odczekaj.

Cel: obroń kościół

8 - Rozdział 11,12 - Kościół Dunker, Maryland, 17 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Teraz musimy odeprzeć kontratak Unii - Rozdział 11,12 - Kościół Dunker, Maryland, 17 Września 1862, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Teraz musimy odeprzeć kontratak Unii. Polecam nadal nie wychodzić z budynku i razić wrogów przez okna. Miej oczy otwarte i uważaj na wejścia! Ilość pozostałych przy życiu wrogów sprawdzisz na mapie. Gdy Dexter wybiegnie z budynku, pędź za nim do wyjścia.

Rozdział 12 - KronoteK

"Matka" podsumuje sytuację. Rozdaj zdobyte punkty (albo zaczekaj, aż zbierze się ich więcej) i wybierz misję z panelu. Teraz wybieramy "Hide and seek", czyli dalej historia Welsha.