Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Darkest of Days - poradnik do gry

Darkest of Days - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział 9,10 - Montana, Maryland, 10 Wrzesień 1876, KronoteK | Opis przejścia poradnik Darkest of Days

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Rozdział 9 - Montana, Maryland, 10 Wrzesień 1876

Cel: idź za Dexterem / zlokalizuj cel

1 - Rozdział 9,10 - Montana, Maryland, 10 Wrzesień 1876, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Kieruj się za Dexterem do miejsca, gdzie zostanie urządzona pułapka, a następnie na szczyt wzgórza - Rozdział 9,10 - Montana, Maryland, 10 Wrzesień 1876, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Kieruj się za Dexterem do miejsca, gdzie zostanie urządzona pułapka, a następnie na szczyt wzgórza.

2 - Rozdział 9,10 - Montana, Maryland, 10 Wrzesień 1876, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Gdy Indianie zaczną was ostrzeliwać, biegnij na dół - po drodze spotkasz kilku czerwonoskórych, zaś na drodze natkniesz się na ich kawalerię - Rozdział 9,10 - Montana, Maryland, 10 Wrzesień 1876, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Gdy Indianie zaczną was ostrzeliwać, biegnij na dół - po drodze spotkasz kilku czerwonoskórych, zaś na drodze natkniesz się na ich kawalerię.

3 - Rozdział 9,10 - Montana, Maryland, 10 Wrzesień 1876, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Pobiegnij w dół zbocza, mijając pułapkę i skręć na most nad przepaścią - po jego drugiej stronie czeka kilku wrogów - Rozdział 9,10 - Montana, Maryland, 10 Wrzesień 1876, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Pobiegnij w dół zbocza, mijając pułapkę i skręć na most nad przepaścią - po jego drugiej stronie czeka kilku wrogów. Następnie stań na zboczu po lewej tak, by mieć widok na rzekę i przetrzeb kawalerię.

4 - Rozdział 9,10 - Montana, Maryland, 10 Wrzesień 1876, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Potem i prosto i skieruj się do domu po lewej - są tam żołnierze Unii - Rozdział 9,10 - Montana, Maryland, 10 Wrzesień 1876, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Potem i prosto i skieruj się do domu po lewej - są tam żołnierze Unii. Przejdź i wyjdź wyjściem po prawej. Następnie w górę - uważaj na plecy!

5 - Rozdział 9,10 - Montana, Maryland, 10 Wrzesień 1876, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Nie musisz pomagać obrońcom - skieruj się prosto do budynku, uważaj jednak na indiańską kawalerię, która uderzy od prawej - Rozdział 9,10 - Montana, Maryland, 10 Wrzesień 1876, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Nie musisz pomagać obrońcom - skieruj się prosto do budynku, uważaj jednak na indiańską kawalerię, która uderzy od prawej. Obejdź budynek od tyłu - tam czeka Twój cel.

Cel: wyeliminuj cel / zwab agenta w pułapkę

6 - Rozdział 9,10 - Montana, Maryland, 10 Wrzesień 1876, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Teraz przygotuj się naprawdę dobrze - Rozdział 9,10 - Montana, Maryland, 10 Wrzesień 1876, KronoteK - Opis przejścia - Darkest of Days - poradnik do gry

Teraz przygotuj się naprawdę dobrze. Musisz zabić mężczyznę i pędem wrócić w miejsce, gdzie stoi pułapka - zapomnij o konfrontacji z agentami, jednak możesz nadal eliminować Indian. Gdy widzisz pojawiający się teleporter, skręcaj na bok, aby nie wejść pod lufę wyłaniającemu się agentowi. To piekielnie trudna część misji i z pewnością nie uda się za pierwszym razem, na szczęście autozapis powtarza grę od momentu zaraz po dokonaniu morderstwa. Gdy zobaczysz agenta na kładce nad przepaścią, nie stawaj - zdejmie go Dexter. Potem pozostaje Ci tylko udać się do wyjścia. Skieruj się do Dextera na szczyt wzgórza - po drodze napotkasz kilku Indian.

Rozdział 9 - KronoteK

"Matka" podsumuje sytuację. Następnie podejdź do Dextera. Wyjaśni Ci, czemu obaj tu jesteście. Potem standartowo - rozdaj zdobyte punkty (albo zaczekaj, aż zbierze się ich więcej) i wybierz misję z panelu. Teraz będzie to "Battle for Holy Ground", czyli kontynuujemy historię Welsha.