Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Return to Mysterious Island 2 - poradnik do gry

Return to Mysterious Island 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział czwarty (2) | Opis przejścia poradnik Return to Mysterious Island 2

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

1 - Rozdział czwarty (2) - Opis przejścia - Return to Mysterious Island 2 - poradnik do gry
2 - Rozdział czwarty (2) - Opis przejścia - Return to Mysterious Island 2 - poradnik do gry
3 - Rozdział czwarty (2) - Opis przejścia - Return to Mysterious Island 2 - poradnik do gry
4 - Rozdział czwarty (2) - Opis przejścia - Return to Mysterious Island 2 - poradnik do gry
5 - Rozdział czwarty (2) - Opis przejścia - Return to Mysterious Island 2 - poradnik do gry
Następnie udaj się do tartaku (

Następnie udaj się do tartaku ("Skróty"). Pora zająć się kotłem (na lewo od blatu, na którym ciąłeś tyczki). W znany Ci już sposób rozpal ogień (np. teleskop plus huba plus dłuższa tyczka). Podłóż palącą się rozpałkę pod kocioł. Połącz go z beczką przy pomocy metalowej spirali, którą wetknij do beczki. Nalej też do beczki wody. Otwórz drzwiczki destylatora i wrzuć tam dowolny owoc. Po chwili we wgłębieniu pomiędzy cegłami zbierze się alkohol . Nabierz go do wazonu. Teraz do destylatora wrzuć kwiat gardenii albo tymianku. Otrzymasz perfumy (+6), które wlej do kolejnego wazonu.

6 - Rozdział czwarty (2) - Opis przejścia - Return to Mysterious Island 2 - poradnik do gry
Przenieś się (

Przenieś się ("Skróty") nad brzeg jeziora. Dolej alkoholu do czerwonego barwnika (notes, str. 5), otrzymasz czerwoną farbę . Scyzorykiem oddziel od glinianej butelki korek , który zafarbuj na czerwono . Z tyczki (6 stóp) lub kija oraz z haka, kawałka sznurka (odetnij go od szpulki scyzorykiem) i robiącego za spławik czerwonego korka stwórz wędkę . Dokooptuj do niej robaki i zarzuć ją do wody.

Rozpocznie się minigierka, w której Mina ma złowić rybę - Rozdział czwarty (2) - Opis przejścia - Return to Mysterious Island 2 - poradnik do gry

Rozpocznie się minigierka, w której Mina ma złowić rybę. Kliknij LPM, żeby dziewczyna zaczęła połów, a następnie jeszcze raz, kiedy tylko drgnie spławik. Po lewej pojawi się wskaźnik obrazujący zmagania z rybą. Trzymaj wciśnięty LPM, dopóki ryba jest zielona i natychmiast go puszczaj, kiedy zrobi się czerwona. I tak kilkakrotnie, aż wreszcie ryba przesunie się w dół wskaźnika i wpadnie do siatki. Ryby można łowić w nieskończoność (takie mam wrażenie, bo poddałam się przy siódmej), co ciekawe - są one różnych kształtów i rozmiarów, a co za tym idzie wagi i wartości odżywczej (od +3 wzwyż). Te większe wymagają więcej zachodu przy ich wyciąganiu. Generalnie z każdą następna rybą gierka robi się trudniejsza, kolory rybek na wskaźniku zmieniają się coraz szybciej i naprawdę trzeba się natrudzić, by wpakować je do siatki. Oczywiście zawsze możesz wybrać łatwiejszą wersję tej zabawy, wówczas rybka szybciej przesuwa się w dół wskaźnika, bo rzadziej i na krótszy czas zmienia kolor na czerwony.

Po skończonym połowie nabierz kolejno do dwu wazonów po porcji syropu klonowego (+5) z drzewa, pod którym na początku gry siedziała Mina.

7 - Rozdział czwarty (2) - Opis przejścia - Return to Mysterious Island 2 - poradnik do gry
8 - Rozdział czwarty (2) - Opis przejścia - Return to Mysterious Island 2 - poradnik do gry

Zostało jeszcze 32% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie