Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry

Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Wspólne (cz.1) | Zadania główne | Neverwinter Nights 2 Wrota Zachodu poradnik Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu

Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019

Wspólne

Zadanie: Niespodziewana Wiadomość

Otrzymano: Od posłańca, w trakcie wykonywania zadania Posąg Lathandera.

Krok 1: Posłaniec czekający na Ciebie pod sklepem Mydło i Powidło lub pod Świątynią Lathandera (zależnie od strony, dla której pracujesz) przekaże Ci, że na Trójkątnym Targu w Wieży chce z Tobą porozmawiać pewna osoba. Udaj się tam i pozwól zaprowadzić się posłańcowi do odpowiedniej komnaty.

Krok 2: W komnacie czeka na Ciebie Pentical Bleth . Kiedy kobieta otworzy tajne przejście idź za nią. Powie Ci, że może pomóc w odkryciu tajemnicy Twojej maski , ale pod warunkiem, że odkryjesz co ukrywają Nocne Maski na statku "Mroczna Dalia" - nowe zadania: Śledztwo na Mrocznej Dalii i Znaleźć Statek .

Zadania: Śledztwo na Mrocznej Dalii i Znaleźć Statek

Otrzymano: Od Pentical Bleth, po wykonaniu zadania Niespodziewana Wiadomość.

Krok 1: Idź porozmawiać z Obidem (jeżeli współpracowałeś z Kościołem Lathandera) lub z Altamą (jeżeli współpracowałeś z Hebanowymi Pazurami). Dowiesz się, że statek może udostępnić Ci jedna osoba - Kapitan Merrig . Znajdziesz go w tawernie "Podbite Oko" w Nadbrzeżu Portowym . Za podpłynięcie do "Mrocznej Dalii" zażąda 40 000 $ . Jeżeli nie posiadasz takiej kwoty, sprawdź czy masz do wykonania jakieś zadania poboczne, walcz na Arenie lub sprzedaj część ekwipunku.

Krok 2: Przed wypłynięciem zaopatrz się jeszcze w broń dystansową dla swoich towarzyszy . Przyda się podczas wyprawy. Zapłać 40 000 $ Kapitanowi Merrigowi i wyrusz z nim na "Dalię". Podczas rejsu statek zostanie zaatakowany przez quelzarna . Potwora nie można dosięgnąć zwykłą bronią, przez co przydają się łuki, kusze, proce i czary.

Krok 3: Kiedy dopłyniesz do "Dalii" wywiąże się walka między załogą Kapitana Merriga , a piratami i Nocnymi Maskami . Po wygranej potyczce przeszukaj zwłoki Gothosa Jedno Oko i zabierz z nich klucz do ładowni oraz resztę przedmiotów: Hełm Wojownika [Premia do umiejętności: Koncentracja +1]; Topór bojowy +1 Gromowładca [Premia do obrażeń: Elektryczność 1k6; Użycie: Błyskawica (5)]; Złoty Pierścień; Ognisty Opal; Mikstura Leczenia Krytycznych Ran .

Krok 4:

1 - Wspólne (cz.1) | Zadania główne | Neverwinter Nights 2 Wrota Zachodu - Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry
Właz do ładowni otworzysz kluczem zabranym ze zwłok Gothosa Jedno Oko - Wspólne (cz.1) | Zadania główne | Neverwinter Nights 2 Wrota Zachodu - Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry

Właz do ładowni otworzysz kluczem zabranym ze zwłok Gothosa Jedno Oko.

Będąc w ładowni, otwórz sarkofag. Wyciągnij z niego list i walcz z uciekającą wampirzycą.

Wejdź do ładowni i ograb znajdujące się w niej dwie skrzynie - 3447 $; Szafir; Granat; Awanturyn; Mikstury: Leczenie Poważnych Ran x3, Pomocy, Błogosławieństwa, Kociej Zwinności . Następnie przejdź do drugiego pomieszczenia, gdzie leży sarkofag. Otwórz go i zabierz List Kajeela . W tym momencie z sarkofagu wydostanie się również wampirzyca , która po krótkiej walce ucieknie ze statku. Wróć na pokład i powiedz Kapitanowi Merrigowi , że możesz już wrócić.

Krok 5: Opowiedz o wszystkim Pentical Bleth . Otrzymasz od niej 45 000 $ .

Zadania: W Poszukiwaniu Znaku i Tajemniczy Kajeel

Otrzymano: Od Pentical Bleth, po wykonaniu zadania Śledztwo na Mrocznej Dalii.

Krok 1a: Udaj się do Obida i wypytaj go o znak . Dowiesz się, że w tej sprawie może Ci pomóc akolitka Beylia . Znajdziesz ją w jednej z komnat. Zastrasz ją, mówiąc, że opowiesz o wszystkim Obidowi lub zapłać jej 250 $ [Rinara: Wpływ -1], [Charissa: Wpływ -1], aby dała Ci potrzebny żeton .

Krok 1b: Jeżeli pracujesz dla Hebanowych Pazurów udaj się do Altamy . Dowiesz się, że znak ma w posiadaniu pewien jaszczur . Zakradnij się do jego domu (w Zakolu Portowym ) w nocy i ze skrzyni zabierz potrzebny znak .

Krok 2: Idź do Podbramia . Najpierw porozmawiaj z drowem kupcem . Opowiedz mu o tym, że idziesz do Kajeela i poproś go o kamień , który może unieszkodliwić psioniczne moce Illithida . Teraz porozmawiaj z dżinem stojącym obok portalu. Po pokazaniu mu znaku możesz przejść do tawerny "U Kajeela" .

Krok 3: Sprawę z Kajeelem możesz rozwiązać na kilka sposobów.

2 - Wspólne (cz.1) | Zadania główne | Neverwinter Nights 2 Wrota Zachodu - Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry
Używając kamienia zdobytego od drowa kupca, spowodujesz, że zdominowani poszukiwacze przygód obrócą się przeciwko Kajeelowi - Wspólne (cz.1) | Zadania główne | Neverwinter Nights 2 Wrota Zachodu - Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry

Używając kamienia zdobytego od drowa kupca, spowodujesz, że zdominowani poszukiwacze przygód obrócą się przeciwko Kajeelowi.

Jego ciało znajdziesz w ukrytym pokoju, do którego dostaniesz się poprzez zapadnię w jednej z komnat.

1. Porozmawiaj z nim i powiedz, że użyjesz kamienia zdobytego od drowa kupca . Kajeel wystraszy się i poda Ci hasło i lokalizację Kryjówki Nocnych Masek . Możesz teraz zostawić go w spokoju lub mimo wszystko użyć kamienia - co spowoduje, że więzieni poszukiwacze przygód zwrócą się przeciwko Kajeelowi . Pobiegnij za nimi i zejdź zapadnią do Ukrytego Pokoju . W środku znajdziesz martwego Kajeela . Przeszukaj jego ciało i zabierz klucz , którym otworzysz skrzynię znajdującą się na końcu pomieszczenia.

2. Zaatakuj Kajeela i jego ochronę . Illithid zniknie, a Ty przeszukaj ciała zabitych poszukiwaczy przygód i zabierz z jednego z nich klucz do zapadni. Zejdź nią do Ukrytego Pokoju , gdzie czeka na Ciebie Kajeel . Kiedy z nim porozmawiasz, poda Ci hasło i lokalizację Kryjówki Nocnych Masek . Możesz go zostawić w spokoju [Rinara: Wpływ +1] lub zabić go [Rinara: Wpływ -1].

Możesz teraz opuścić tawernę "U Kajeela" . Jeżeli chcesz, zwróć kamień drowowi kupcowi . Za Twoją uczciwość otrzymasz od niego 600 $ .

Zadanie: Leże Nocnych Masek

Otrzymano: Podczas wykonywania zadania: Tajemniczy Kajeel, kiedy usłyszysz od niego hasło i lokalizację kryjówki Nocnych Masek.

Krok 1:

Kryjówka Nocnych Masek

1 - Wspólne (cz.1) | Zadania główne | Neverwinter Nights 2 Wrota Zachodu - Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry

1. Wejście

2. Kasetka - 111 $.

3. Latasha, Hanna, Zakarus, Brondin - Młot bojowy +2 Niszczyciel [Premia do obrażeń: Dźwięk 1k4, Kłute 1k4]; Pierścień Ochrony +1 [Premia do KP: +1 (Odbicie)]; Ametyst; Przebijające Strzały; Złoty Naszyjnik; Kostur +1 Zakarusa [Premia do umiejętności: Koncentracja +2; Użycie: Animacja Martwego i Zbroja Maga]; Złoty Pierścień; Szmaragd; Zbroja Skórzana +1 .

4. Protokół Króla Nocy

Kryjówka znajduje się w Podbramiu . Idź do drzwi, które zdają się prowadzić donikąd i podczas ich otwierania wypowiedz hasło usłyszane od Kajeela . W ten sposób trafisz do Kryjówki Nocnych Masek .

Krok 2:

3 - Wspólne (cz.1) | Zadania główne | Neverwinter Nights 2 Wrota Zachodu - Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry
Kryjówka Nocnych Masek znajduje się za drzwiami prowadzącymi w pustkę - Wspólne (cz.1) | Zadania główne | Neverwinter Nights 2 Wrota Zachodu - Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry

Kryjówka Nocnych Masek znajduje się za drzwiami prowadzącymi w pustkę. Powiedz hasło, aby wejść.

W środku czeka na Ciebie śmietanka towarzyska Masek. Przygotuj się na ciężką walkę.

Idź do komnaty, w której znajdziesz Nocne Maski oraz spotkaną już wcześniej wampirzycę . Rozmowa z nimi skończy się walką, w trakcie której kolejny raz wampirzyca ucieknie. Pozbieraj pozostałości po zabitych Nocnych Maskach i skieruj się do wyjścia. Kiedy będziesz chciał opuścić kryjówkę, znajdziesz na ziemi talizman z literami WWBT.

Krok 3: Skieruj się teraz do Wieży , aby poinformować o postępach Pentical Bleth . Niestety okaże się, że kobieta została zabita przez wampiry . W tym momencie opuści Cię Rinara , która wystraszy się takim obrotem sytuacji. Nie przejmuj się tym jednak, ponieważ spotkasz ją trochę później. Z ciała Pentical zabierz jeszcze klucz i otwórz jej biurko. W środku znajdziesz 10 000 $ oraz dziennik , który wskaże Ci co masz teraz zrobić.