Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry

Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Po powrocie z "Mrocznej Dalii" | Zadania poboczne poradnik Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Po powrocie z "Mrocznej Dalii"

Zadanie: Głowa Piratów

Otrzymano: Przechodząc obok tawerny "Wygięta Syrenka".

Krok 1: Od mieszkańców stojących przy tawernie dowiesz się, że kupiec - Aloster Drake zabił słynnego pirata - Galandro i przyniósł jego głowę do Wrót Zachodu, aby otrzymać nagrodę .

Krok 2: Wejdź do "Wygiętej Syrenki" i porozmawiaj o Galandaro z Sami Horngoldem . Następnie podejdź do Breela , który strzeże pokoju Alostera . Przekonaj go za pomocą złota (25 $ ), Blefu lub Zastraszania, aby pozwolił Ci porozmawiać z kupcem . Następnie zapukaj do drzwi, a dowiesz się od Alostera , że jeszcze nie odebrał nagrody, która czeka na niego u kapitana portu Grenna .

Krok 3: Idź do Biura kapitana portu i porozmawiaj z nim o głowie Galandaro . Dowiesz się, że kapitan szuka kogoś kto mógłby zidentyfikować głowę . Wróć się do tawerny i poproś o to Sami Horngolda . Gnom zgodzi się i oboje pójdziecie do Biura .

Krok 4: Na miejscu zostanie potwierdzone, że głowa należała do pirata, ale wyjdzie na jaw kilka innych spraw. W mieście widziano Rudego Raptusa , kolejnego pirata. W tej sprawie chce z Tobą rozmawiać Aloster . Dowiesz się od niego, że jego załoga została porwana przez Rudego Raptusa i jest przetrzymywana w Porcie . Twoim zadaniem jest odbicie zakładników .

Krok 5:

Kryjówka Piratów

1 - Po powrocie z Mrocznej Dalii | Zadania poboczne - Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry

1. Wejście

2. Strażnik

3. Kufer - 296 $; Adamantowy Sztylet; Złoty Pierścień; Srebrny Naszyjnik.

4. Drzwi - Klucz do nich ma strażnik.

5. Rudy Raptus - Skórzana Zbroja Ćwiekowana +3; Głowa Rudego Raptusa; Kiścień +2 Żniwiarz Buntu [Premia do obrażeń przeciwko: Chaotyczny 1k8].

6. Mag - Różdżka Pocisków; Zwoje: Kula Niewidzialności, Rozproszenie Magii.

7. Kufer - Mikstury Niewidzialności x2; Wino; Miedziany Naszyjnik.

8. Kufer - 69 $; Zbroja Skórzana; Buty Skórzane; Zbroja Skórzana +1; Zwój Klosz Niewrażliwości.

9. Wejście: Zakole Portowe

Udaj się do Kryjówki Piratów . W środku zatrzyma Cię strażnik , ale wystarczy wystraszyć go korzystając z Zastraszania. Przejdź do kolejnego pomieszczenia. Znajdziesz tam zakładników oraz Rudego Raptusa wraz z resztą piratów . Powiedz, że nie dopuścisz do zabicia zakładników i, że zabijesz Rudego , a następnie zrób to (musisz działać szybko, aby zakładnicy przeżyli). Po wyjściu z budynku otrzymasz pochwałę za takie rozwiązania zarówno od Rinary [Rinara: Wpływ +1] jak i od Charissy [Charissa: Wpływ +1]. W Biurze otrzymasz także 5000 $ od kapitana i Miecz Alostera Drake'a [Premia do obrażeń: Elektryczność 1 pkt.; Ulepszone rzuty obronne: Elektryczność +1] od Alostera .

Zadanie: Kult Bezimiennego

Otrzymano: Po wejściu do Podbramia, w trakcie wykonywania zadania Tajemniczy Kajeel.

Krok 1: Po spotkaniu z kobietą o imieniu Omadon idź do Dziwnego Zwierciadła. Użyj go, wymawiając swoje imię, a przeniesiesz się do świątyni Bezimiennego. Porozmawiaj ze znajdującą się w środku Kriox . Kobieta chce, abyś zdobył dla niej płaszcz , który jest w posiadaniu Malavhana - bywalca tawerny "U Kajeela" .

Krok 2: Przejdź przez portal do "U Kajeela" i porozmawiaj ze stojącym przy barze Malavhanem . Odda Ci płaszcz jedynie wtedy, gdy kupisz mu za 400 $ specjalny trunek i wypijesz go z nim. Zrób to i z nieprzytomnego Malavhana zabierz płaszcz .

Krok 3: Zanieś go do Świątyni Bezimiennego . Kriox w ramach wdzięczności podzieli się z Tobą historią Bezimiennego. Po wyjściu stamtąd do Podbramia zaczepi Cię Malavhan . Powie, żebyś koniecznie wszedł powrotem do świątyni.

Krok 4:

1 - Po powrocie z Mrocznej Dalii | Zadania poboczne - Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry
Vander Malavhan zaczepi Cię zaraz po wyjściu ze Świątyni Bezimiennego - Po powrocie z Mrocznej Dalii | Zadania poboczne - Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry

Vander Malavhan zaczepi Cię zaraz po wyjściu ze Świątyni Bezimiennego. Poleci Ci tam wrócić, abyś coś zobaczył.

Okazuje się, że Kriox wygląda teraz tak samo jak Ty. Jeżeli nie podoba Ci się taka sytuacja możesz ją zabić.

Kolejny raz skorzystaj z lustra. Okaże się, że Kriox przybrała Twój wygląd - jest teraz Twoim sobowtórem. Możesz ją zostawić w spokoju lub zabić.

Zadanie: Rozdarte Serca

Otrzymano: Od Gracie, U Kajeela.

Krok 1: Dziewczyna jest załamana, ponieważ została na nią rzucona klątwa, przez którą straciła swojego ukochanego. Masz porozmawiać z Wiedźmą Jaszczuroludzi , aby odczyniła zły czar.

Krok 2: Zadanie możesz rozwiązać na dwa sposoby:

2 - Po powrocie z Mrocznej Dalii | Zadania poboczne - Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry
Sarla przekonasz stosując Blef i Dyplomację - Po powrocie z Mrocznej Dalii | Zadania poboczne - Neverwinter Nights 2: Wrota Zachodu - poradnik do gry

Sarla przekonasz stosując Blef i Dyplomację.

Wiedźmę Jaszczuroludzi możesz przekonać wykorzystując umiejętności retoryczne lub zabijając ją.

1. Przekonać Wiedźmę Jaszczuroludzi (znajdziesz ją w Podbramiu ), do dania Ci mikstury zwalczającej klątwę .

2. Porozmawiać z Sarlem - ukochanym Gracie . Znajdziesz go w jednym z kątów Podbramia . Sprytnie użyj Blefu, a następnie Dyplomacji, a przekonasz go, żeby porozmawiał z Wiedźmą Jaszczuroludzi i uzyskał od niej miksturę zwalczającą klątwę .

Wróć teraz do Gracie i zdejmij z niej klątwę. W nagrodę otrzymasz Płaszcz Nimfy [Premia za ulepszenie: Charyzma +3].