Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Wheelman - poradnik do gry

Wheelman - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jedź za kierowcą | Fabuła | Wheelman poradnik Wheelman

Ostatnia aktualizacja: 7 października 2019

Jedź za kierowcą

1 - Jedź za kierowcą | Fabuła | Wheelman - Wheelman - poradnik do gry
Jedź na spotkanie polityczne, gdzie zauważysz, iż Felipe zaczyna coś kombinować - Jedź za kierowcą | Fabuła | Wheelman - Wheelman - poradnik do gry

Jedź na spotkanie polityczne, gdzie zauważysz, iż Felipe zaczyna coś kombinować. Gdy ten odjedzie, czym prędzej znajdź sobie wóz i zacznij go śledzić . Musisz dowiedzieć się, dokąd jedzie. Pod żadnym pozorem nie możesz zostać zauważony, inaczej Felipe zacznie uciekać (marker nad nim przybierze kolor czerwony ) #1 i nie będzie podążał tam, gdzie ma podążać. Nie jedź więc za blisko, lecz pamiętaj, by także się nie oddalać za bardzo - cel nie jest zaznaczony na radarze. Staraj się zmieniać swój pojazd w miarę często, oczywiście przy użyciu Przejęcia z powietrza by nie tracić cennych sekund na zbędne postoje. Gdy marker zmieni kolor na pomarańczowy #2 , oznacza to, iż Felipe zaczyna coś podejrzewać - jest to odpowiedni moment na zmianę pojazdu.

2 - Jedź za kierowcą | Fabuła | Wheelman - Wheelman - poradnik do gry
Po pewnym czasie Felipe zmieni samochód #1 - Jedź za kierowcą | Fabuła | Wheelman - Wheelman - poradnik do gry

Po pewnym czasie Felipe zmieni samochód #1 . Wciąż nie trać go z pola widzenia i, zachowując bezpieczny dystans, śledź go. Dotrzesz w końcu do kościoła . W środku, prócz śledzonego, spotkasz Lumi oraz Javiera #2 . Spróbujesz zdobyć posadę kierowcy w robocie, którą szykuje tancerka, poddając tym samym w wątpliwość umiejętności Felipe .