Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Grand Theft Auto: Chinatown Wars - poradnik do gry

Grand Theft Auto: Chinatown Wars - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przypadkowe Spotkania | Misje Grand Theft Auto Chinatown Wars poradnik Grand Theft Auto: Chinatown Wars

Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019

Przypadkowe Spotkania

Pośród wielu dodatkowych zajęć wykraczających poza główny wątek fabularny, swoje miejsce mają również krótkie zadania zlecane nam przez przypadkowo spotkane w trakcie gry postaci [1] - Przypadkowe Spotkania | Misje Grand Theft Auto Chinatown Wars - Grand Theft Auto: Chinatown Wars - poradnik do gry

Pośród wielu dodatkowych zajęć wykraczających poza główny wątek fabularny, swoje miejsce mają również krótkie zadania zlecane nam przez przypadkowo spotkane w trakcie gry postaci [1] . Dobrym pomysłem jest wykonywanie ich już po ukończeniu misji głównych, albowiem wtedy odblokowane zostaną już trzy ostatnie zadania które zleca nam Wilhelm.

1 - Przypadkowe Spotkania | Misje Grand Theft Auto Chinatown Wars - Grand Theft Auto: Chinatown Wars - poradnik do gry
Zleceniodawców uda nam się spotkać tylko za dnia - Przypadkowe Spotkania | Misje Grand Theft Auto Chinatown Wars - Grand Theft Auto: Chinatown Wars - poradnik do gry

Zleceniodawców uda nam się spotkać tylko za dnia

Tutaj z kolei spotkanie możliwe jest wyłącznie nocą - Przypadkowe Spotkania | Misje Grand Theft Auto Chinatown Wars - Grand Theft Auto: Chinatown Wars - poradnik do gry

Tutaj z kolei spotkanie możliwe jest wyłącznie nocą

Czasami pora dnia nie ma jednak większego znaczenia - Przypadkowe Spotkania | Misje Grand Theft Auto Chinatown Wars - Grand Theft Auto: Chinatown Wars - poradnik do gry

Czasami pora dnia nie ma jednak większego znaczenia

01. Giorgio (I)

Sprzedawca hot dogów życzy sobie, abyśmy podłożyli pluskwę pod samochodem jego niewiernej żony. Pojazd stoi przed jego domem w Hove Beach. Na miejscu podkładamy urządzenie pod autem za pomocą mini gry.

Nagroda: 20$

02. Giorgio (II)

Przy naszym kolejnym spotkaniu z Giorgio jest on już przekonany, że jego żona ma kogoś na boku. Zabieramy go do wskazanego miejsca, gdzie jego małżonka zostaje nakryta na gorącym uczynku i zdaje się, natychmiastowo ukarana.

Nagroda: 20$

03. Alonso

Nieco nawiedzony Alonso, pragnie dotrzeć na dworzec autobusowy. Po dotarciu na miejsce, możemy podziwiać jego walkę z "żelazną bestią".

Nagroda: 10$

04. Tommy (I)

Tommy potrzebuje broni, a my musimy pomóc mu w jej zdobyciu. Wystarczy że uprowadzimy jeżdżącą w pobliżu ciężarówkę Ammu-Nation (tajniki przejmowania takowych zostały opisane w odpowiednim dziale poradnika) i przekażemy ją zleceniodawcy, a misja zostanie ukończona sukcesem.

Nagroda: 100$

05. Tommy (II)

Nasz przyjaciel trochę poszalał z bronią którą niedawno mu ofiarowaliśmy, skutkiem czego mamy na karku dwie gwiazdki policji. Po zgubieniu pościgu nasze zadanie dobiega końca.

06. Selma (I)

Wystarczy, że odwieziemy gadatliwą Selmę do jej domu w Rotterdam Hill, a z wdzięczności zapłaci nam za fatygę.

Nagroda: 50$

07. Selma (II)

Zdecydowanie to zadanie jest jednym z najzabawniejszych w całej grze. Musimy uciec Selmie która najwyraźniej czuje miętę do Huanga. Odrobina szybkiego sprintu powinna załatwić sprawę.

08. Marcy (I)

Marcy pragnie poczuć "wiatr we włosach". Naszym zadaniem jest szybka jazda dostarczająca jak najwięcej adrenaliny. Wszelkie dodatkowe skoki, czy tak zwane "near miss" (wyminięcie nadjeżdżającego z przeciwka samochodu niebezpiecznie blisko) są jak najbardziej wskazane. Kiedy uda nam się już zadowolić pasażerkę, odstawiamy ją do szpitala.

Nagroda: 200$

09. Marcy (II)

Spotykamy naszą znajomą chwilę po jej konsultacji z lekarzem. Okazuje się że jej kiepski stan zdrowia to fałszywy alarm i koniec końców- kobieta ma się świetnie. Radosną nowinę pragnie czym prędzej przekazać swojemu prawnikowi, a naszym zadaniem jest bezpieczne dowiezienie jej do jego biura.

10. Guy

Tym razem musimy dowieźć aktora na plan zdjęciowy, przed upływem określonej godziny. Kiedy ruszymy w stronę klubu, do naszych uszu dobiegną radosne odgłosy z "przygotowań" naszej gwiazdy do roli. Zabawnie podskakującą limuzyną docieramy do klubu Perestroika.

Nagroda: 75$

11. Cherie

Ta miła kobieta lekkich obyczajów zaatakuje nas wraz ze swoimi koleżankami po fachu, zaraz po rozpoczęciu rozmowy. Zważywszy że naszym głównym celem jest przeżycie, mamy dwa wyjścia. Ucieczkę, lub zabicie dziesięciu kobiet.

Ostatnie trzy zadania od Wilhelma, dostępne są po ukończeniu misji " Carpe 'Dime' "

12. Wilhelm (I)

Musimy podwieźć Wilhelma na aukcję w ratuszu w Algonguin. Oczywiście należy ukończyć zadanie przed wyznaczoną godziną rozpoczęcia aukcji.

Nagroda: 250$

13. Wilhelm (II)

Po raz kolejny podwozimy Wilhelma na aukcję w ratuszu. Musimy zdążyć przed rozpoczęciem aukcji, o podanej godzinie. Kiedy już inwestor dotrze na miejsce o czasie, nasza misja dobiegnie końca.

Nagroda: 500$

14. Wilhelm (III)

To zadanie można praktycznie uznać za zakończone po pojawieniu się na miejscu. Nasz przyjaciel został bankrutem i właśnie popełnia samobójstwo rzucając się z mostu. Huang znajduje klucze do jego apartamentu i tym samym stajemy się właścicielami kolejnej kryjówki.

Nagroda: dom w Meadow Hills.