Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Grand Theft Auto: Chinatown Wars - poradnik do gry

Grand Theft Auto: Chinatown Wars - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rampages (cz.2) | Aktywności Dodatkowe Grand Theft Auto Chinatown Wars poradnik Grand Theft Auto: Chinatown Wars

Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019

Francis International Airport

09 - Rampages (cz.2) | Aktywności Dodatkowe Grand Theft Auto Chinatown Wars - Grand Theft Auto: Chinatown Wars - poradnik do gry

09. Willis

Broń: mały pistolet maszynowy

B: 900

Z: 4 010

Z pomocą małego pistoletu maszynowego zabijamy członków gangu motocyklistów. Staramy się nie oddalać od naszego wspólnika, z którym eliminujemy kolejne grupy przeciwników.

10. Francis Intl Airport

Broń: strzelec na tyłach auta

B: 400

Z: 1 250

Misja rozpocznie się wraz z zajęciem miejsca za kierownicą pickupa. Taktyka bliźniacza do tej którą stosowaliśmy w 03. Tym razem jest nieco łatwiej, ponieważ szefowie zaznaczeni na radarze poruszają się w powolnych ciężarówkach. Punktacja również pozostała ta sama, więc wyeliminowanie już 4 z nich, da nam brązowy medal.

11. Willis

Broń: pistolet maszynowy

B: 990

Z: 4 810

Na początku udajemy się w stronę z której nadbiega nasz pomocnik. Ta lokalizacja da nam więcej potencjalnych ofiar. Z użyciem pistoletu maszynowego pozbywamy się kolejnych grup gangsterów. Jeżdżących na motocyklach, zrzucamy krótkimi seriami, a następnie dobijamy zanim uda im się zebrać na nogi.

12. Beechwood City

Broń: miotacz płomieni i koktajle

B: 990

Z: 3 000

Identycznie jak w zadaniach o numerach 07, 05 i 01... biegamy i palimy co popadnie.

Broker

13 - Rampages (cz.2) | Aktywności Dodatkowe Grand Theft Auto Chinatown Wars - Grand Theft Auto: Chinatown Wars - poradnik do gry

13. Beechwood City

Broń: piła łańcuchowa

B: 1 000

Z: 3 100

Z piły łańcuchowej korzystamy rytmicznie naciskając i zwalniając klawisz A. Zadajemy w ten sposób może mało efektowną, ale za to szybką śmierć. Jeśli przytrzymamy przycisk dłużej, Huang zacznie brutalnie "ciąć" swój cel na kawałki, niemniej w tym przypadku jest to po prostu strata cennego czasu.

14. Beechwood City

Broń: strzelec na tyłach auta

B: 400

Z: 1 250

Siadamy za kierownicą ciężarówki i ruszamy na spotkanie kolejnych bossów przemieszczających się w autach. Zasady walki są identyczne jak w podobnych misjach tego typu, które spotkaliśmy wcześniej (10, oraz 03).

15. Outlook Park

Broń: mały pistolet maszynowy

B: 900

Z: 4 010

Z pomocą dwójki asystentów biegamy po terenie parku i seriami z broni maszynowej sprawnie eliminujemy kolejne grupy poruszających się pieszo celów. Staramy się przez większość czasu naciskać zarówno przycisk B jak i A, dzięki czemu jednocześnie biegniemy i prowadzimy ciągły ogień.

16. Beach Gate

Broń: działko obrotowe

B: 1 340

Z: 4 800

Nie zdejmujemy kciuka z A i czym prędzej wybiegamy na ulicę prując z działka we wszystkich kierunkach, oraz każdego przeciwnika, który wyskoczy nam naprzeciw.

17. Firefly Island

Broń: dwa pistolety

B: 900

Z: 4 800

Wraz z pomocnikiem, kierujemy się w stronę plaży, zabijając po drodze kolejnych wrogów. Kiedy już będziemy w pobliżu morza, poruszamy się głównie po wybrzeżu, eliminując kolejne grupy przeciwników.

Algonquin (południe)

18 - Rampages (cz.2) | Aktywności Dodatkowe Grand Theft Auto Chinatown Wars - Grand Theft Auto: Chinatown Wars - poradnik do gry

18. Fishmarket South

Broń: kałasznikow

B: 1 000

Z: 5 525

Przez cały czas pozostając w biegu, prowadzimy ciągły ostrzał pieszych przeciwników. Staramy się nie tracić czasu na niszczenie aut i wybijanie ich kierowców, albowiem w okolicy kręci się wystarczająco dużo gangsterów nie opancerzonych w stal samochodów.

19. Lower Easton

Broń: wyrzutnia rakiet

B: 1 340

Z: 4 100

Bardzo przyjemne zadanie ograniczające się praktycznie do spacerku wzdłuż ulicy i naprzemiennym naciskaniu prawego triggera (celowanie), a zaraz potem przycisku A (strzał). Powinniśmy bez większych trudności zdobyć złoty medal, niszcząc kolejno napotkane auta.

20. Castle Gardens

Broń: karabin szturmowy

B: 1 000

Z: 4 790

Razem z naszą obstawą kierujemy się w stronę ulicy, bezustannie witając ołowiem każdego napotkanego przechodnia. Kiedy już w zasięgu naszego wzroku znajdą się również wrogie auta, nie powinno zabraknąć nam potencjalnych celów.

21. Happiness Island

Broń: działko obrotowe

B: 1 340

Z: 5 010

Podobnie jak w zadaniu 16, tutaj również praktycznie tylko chodzimy i nie zdejmując kciuka z klawisza A, wypluwamy z siebie tony naboi we wszystkie możliwe strony.

22. Castle Garden City

Broń: strzelec na tyłach auta

B: 400

Z: 1 250

Postępujemy zgodnie ze schematem wykonywania tego typu zadań. Prowadzimy auto w taki sposób, aby znaleźć się jak najbliżej każdego z uciekających pojazdów zaznaczonych na naszym radarze i utrzymujemy bliską odległość, aż do wybuchu samochodu.

23. Castle Garden City

Broń: karabin szturmowy

B: 1 000

Z: 4 790

Kiedy mamy w rękach najlepszy z dostępnych w grze karabinów, nie straszna nam żadna grupa gangsterów. Podobnie zresztą jak ich pojazdy. Dlatego też niszczymy wraz z naszymi kompanami wszystko, co tylko mamy w zasięgu wzroku. Bezustannie przemieszczamy się w poszukiwaniu nowych celów.