Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Summoner - poradnik do gry

Summoner - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Solucja cz.5 | Summoner poradnik Summoner

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

CAVERN OF WOLONG

Dalsza droga, choć strasznie pozawijana, prowadzi nas dalej jak po sznurku - Solucja cz.5 | Summoner - Summoner - poradnik do gryBlisko wejścia spotkamy CARIS THE DAMNED. On i jego bracia to uparcie trzymające się życia lichy, które napotkamy podczas naszej wędrówki w skalnych korytarzach. Drugi z braci postawi nas przed wyborem jednej z dwóch dalszych dróg. Idąc na lewo nasza drużyna przejdzie przez kolumny, które rzucą na nas przekleństwo (prawdopodobnie działające na zasadzie czaru "cursed" - otrzymujemy większe obrażenia). Ja proponuję skierować się na prawo. W miejscu, gdzie leżą rozrzucone kości, znajduje się pułapka zwalniająca ruchy naszych postaci. Można jednak ograniczyć jej działanie do jednej osoby. Najpierw strzelając z łuku zwabiamy stojącego za nią strażnika i eliminujemy go (nie będzie nam więcej przeszkadzał), a następnie jedną z postaci w trybie SOLO przebiegamy na drugą stronę. Zostaniemy zranieni, ale przez krótką chwilę pułapka będzie niegroźna. Wykorzystujemy to i przebiegamy pozostałymi. W ten sposób mamy tylko jednego kulawego członka drużyny.

Dalsza droga, choć strasznie pozawijana, prowadzi nas dalej jak po sznurku. W pewnym momencie natrafimy na kolejną pułapkę (tym razem łatwą do ominięcia) a zaraz za nią spotkamy AZHA THE ARCHLICH. Warto wyzwać go na pojedynek, a ponieważ nie działa na niego żaden czar ani broń, musimy zastosować drobny podstęp. W trakcie walki wycofujemy się za wspomnianą wcześniej pułapkę i poczekajmy, aż truposz się do nas pofatyguje. Teraz wystarczy uruchomić urządzenie za pomocą wystającego przełącznika (trudno widoczny, ale jest), a ostre jak brzytwa kolce załatwią całą sprawę. Przy szczątkach na pewno znajdziemy AZHA BONE a przy odrobinie szczęścia także znakomitą zbroję dla Rosalind SINGED ROBE (niestety jest to sprawa losowa). Zdobytą kość zanieśmy stojącemu w pobliżu (kilka kroków na północ) BALIS THE DEMILICH a ten w nagrodę przetransportuje nas przez część labiryntu do tunelu, prowadzącego do dalszej części podziemi (unikamy w ten sposób walki ze śnieżnymi potworami). W środkowej części odnajdziemy poszukiwane rośliny, a w północno-zachodniej spotkamy przy kurhanie ducha NGARU'S GHOST, który odda nam RING OF WATER. W źródełku obok Joseph nareszcie odzyska utraconą dłoń i tym samym umiejętność przywoływania. Powrotna droga nie jest już tak czasochłonna gdyż podążając długim korytarzem (powyżej grobu Ngaru) otworzymy tajne przejście znajdujące się w pobliżu wejścia do groty.

Zostało jeszcze 63% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie