Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Devil May Cry 4 - poradnik do gry

Devil May Cry 4 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Poradnik do gry Devil May Cry 4 - Umiejętności Nero | Devil May Cry 4 Devil May Cry 4 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2019

Przy każdej umiejętności znajduje się opis jej zastosowania, zarówno dla klawiatury (na górze), jak i dla pada (na dole).

Red Queen

Red Queen Combo

Niezbyt trudna w stosowaniu kombinacja uderzeń, gdy Nero stoi na ziemi.

Red Queen Combo A

I I I I

Y Y Y Y

szybka seria uderzeń

Red Queen Combo B

I, pauza, I I

Y , pauza, Y Y

seria uderzeń zakończona mocnym ciosem ku ziemi - dość powolna

Red Queen Combo C

I I, pauza, I I I I

Y Y , pauza, Y Y Y Y

atak na większą liczbę przeciwników naraz

Red Queen Combo D

I I I, pauza, I

Y Y Y , pauza, Y

atak zakończony silnym ciosem

Aerial Combo

Absolutnie nieodzowna umiejętność - konieczna przy atakowaniu większości bossów.

Aerial Combo

podskok, I I I

podskok, Y Y Y

szybka seria uderzeń w powietrzu

Roulette Spin

Kolejna przydatna kombinacja uderzeń w powietrzu.

Roulette Spin

podskok, I I , pauza, I

podskok, Y Y , pauza, Y

dwa uderzenia w powietrzu zakończone silnym ciosem

Exceed

Dzięki tej umiejętności Nero może zwiększać siłę swoich ciosów. Ma ona tę wadę, że ładowanie broni w ten sposób zajmuje czas, ale jeśli przymierzasz się, by zadać cios bossowi, to na pewno warto z niej przedtem skorzystać. Broń ładujesz przy pomocy lewego spustu (Q) - gdy go naciskasz, wskazówka w lewej górnej części ekranu odchyla się, puszczasz spust i naciskasz go ponownie, nim wskazówka opadnie. Powtarzasz manewr, dopóki nie zapali się jedna z lampek obok wskazówki. Istnieje umiejętność (MAX-Act), która pozwala na błyskawiczne naładowanie broni.

Exceed (2,3)

Q

lewy spust

patrz opis powyżej

Streak

Atak na wprost o dużym zasięgu. Warto z niego często korzystać, jeśli liczba przeciwników jest duża. W wersji Ex atak jest dodatkowo zakończony potężnym uderzeniem.

(Ex) Streak (2)

spacja + przód + I

RB+analog do przodu+ Y

frontalny atak o dużym zasięgu

High Roller

Niezwykle przydatny atak o dużej sile. Katapultuje przeciwnika w górę, gdzie dodatkowo możesz poczęstować go dowolną inną kombinacją.

(Ex) High Roller

spacja + do tyłu + I

RB+analog do tyłu+ Y

wyniesienie przeciwnika w powietrze

Split

Pionowy atak z powietrza skierowany na przeciwników pod Tobą.

Split (Double Down)

wyskok+spacja +przód+I

wyskok+RB+analog do przodu+ Y

atak z powietrza skierowany w dół

Shuffle

Dość trudny do zastosowania atak poprzedzony cofnięciem.

(Ex) Shuffle

spacja + tył i przód+I

RB+analog do tyłu i do przodu+ Y

atak poprzedzony cofnięciem

Calibur

Atak w powietrzu, w którym Nero podczas zadawania ciosu przemieszcza się do przodu

(Ex) Calibur

wyskok+spacja +tył i przód+I

wyskok+RB+analog do tyłu i do przodu+ Y

atak w powietrzu połączony z krótkim lotem

Blue Rose

Normal Shot

Zwyczajne strzelanie (X ) (J) z pistoletu.

Normal Shot

J

X

strzał z pistoletu

Charge Shot

Specjalny strzał z pistoletu. Na poziomie 3 bardzo przydatny do zdejmowania Faustów i Mephisto.

Charge Shot (2,3)

przytrzymaj J

przytrzymaj X

silny pojedynczy strzał z pistoletu

Devil Bringer

Buster

Jedna z kluczowych umiejętności Nero. Zadaje mocne obrażenia zarówno bossom, jak i zwykłym wrogom, ale należy pamiętać, że nie zawsze i nie na każdego działa - w przypadku bossów użycie Bustera jest możliwe tylko w specjalnych okolicznościach jako cios finiszujący.

Buster

L

B

pochwycenie przeciwnika

Devil Buster

Potężniejsza wersja Bustera podczas aktywowanego Devil Triggera.

Snatch

Kolejna niezwykle istotna umiejętność Nero. Służy do przyciągania przeciwników lub też w przypadku np. bossów, do podciągania siebie w ich kierunku.

Snatch

spacja +L

RB+B

harpun do przyciągania wrogów lub zbliżania się do nich

Devil Snatch

Potężniejsza wersja Snatcha podczas aktywowanego Devil Triggera. Pozwala na przyciągnięcie do siebie większej grupy wrogów.

Hold

Przedłużenie działania Bustera. Przytrzymanie przycisku skutkuje zadaniem dodatkowych obrażeń

Hold

przytrzymaj L

przytrzymaj B

dodatkowe obrażenia od Bustera

Hell Bound

Umiejętność niezwiązana bezpośrednio z walką, służąca do przemieszczania się za pomocą magicznego harpuna i błękitnych punktów zaczepowych.

Hell Bound

spacja +L

RB+B

harpun do przemieszczania się

Yamato

Devil Trigger

Kluczowa umiejętność Nero - aktywuje demoniczną potęgę. Jakikolwiek cios, kombinacja czy użycie Bustera przyniesie o wiele lepsze efekty.

Devil Trigger

N

LB

aktywuje demoniczną moc

Summoned Swords

Podczas aktywowanego Devil Triggera Nero wzywa magiczne miecze. Uwaga: umiejętność działa nawet podczas używania Devil Bustera!

Summoned Swords

J

X

działa podczas aktywnego Devil Triggera

Maximum Bet

Potężne, ale i kosztowne cięcie

Maximum Bet

spacja+tył+I +L

RB+analog do tyłu+Y +B

bardzo silny cios

Showdown

Potężny cios. Przed jego zadaniem Nero narażony jest na atak.

Maximum Bet

spacja+przód+I +L

RB+analog do przodu+Y +B

bardzo silny cios

Abilities

Side Roll

Podstawowy unik.

Side Roll

spacja+lewo lub prawo

RB+analog w lewo lub w prawo

podstawowy unik

Table Hopper

Ulepszony unik

Table Hopper (2,3)

spacja +lewo lub prawo+K

RB+analog w lewo lub w prawo+ A

bardzo szybki unik pozwalający też na szybszą kontrę

Kick Jump

Podstawowy rodzaj podwójnego skoku. Działa tylko przy ścianie i pozwala się od niej odbić.

Kick Jump

K + K

A+A

pozwala odbić się od ściany, przedłużając wyskok

Speed

Przyspieszenie podczas biegu.

Speed

podczas biegu wychyl lewy analog (lub odpowiedni klawisz) we właściwą stronę

szybsze bieganie

MAX-Act

Pozwala na natychmiastowe naładowanie broni (Exceed) pod warunkiem, że naciśniesz lewy spust w odpowiednim momencie, zaraz po ataku.

MAX-Act

lewy spust (lub Q) zaraz po ataku

natychmiastowe naładowanie broni

Rainbow

Gdy używasz Speed, możesz zakończyć bieg wykopem.

Rainbow

select (lub M) podczas speed

bieg zakończony wykopem

Enemy Step

Nero odbija się od głowy przeciwnika w powietrzu.

Enemy Step

w powietrzu naciśnij A (lub K )

odbicie się od głowy przeciwnika

Get More Orbs

Zwiększa ilość orbów.

Air Hike

Nero może stosować w powietrzu podwójny skok. Bardzo przydatna umiejętność.

Air Hike

w powietrzu naciśnij A (lub K )

podwójny skok