Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mass Effect - PC - poradnik do gry

Mass Effect - PC - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[3. Cytadela] Zadania cz.2 poradnik Mass Effect - PC

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

3.6. Dziwna transmisja (Major Kyle) [niezbadany świat]

W kwaterze głównej SOC-u (C1-4 ), na stole obok biurka egzekutora Pallina stoi komputer. Po włamaniu do niego udaje się odczytać dziwną wiadomość na temat pewnej komuny biotycznej znajdującej się w systemie Century w gromadzie Hawking Eta.

Jak się okazuje, sekta wybrała sobie na siedzibę księżyc Presrop (13.8.1.1. )

3.7. Przeskanuj opiekunów

Po rozmowie z Radą (3.1. Zdemaskuj Sarena ) schodzimy po schodach. Na dole dostrzeżemy obcego majstrującego coś przy jednym z opiekunów. W trakcie rozmowy z Chorbanem (C2-2 ) zgadzamy się pomóc. Otrzymujemy niewielki skaner, za pomocą którego będziemy musieli przebadać wszystkich znajdujących się w Cytadeli opiekunów. Jest ich 21. Lokacje każdego zaznaczono na mapie symbolem "O ".

Gdy udamy się na górny Rynek, zaczepi nas Conrad Verner (C7-3 ), twierdząc, że jest naszym fanem, a następnie poprosi o autograf - [3. Cytadela] Zadania cz.2 - Mass Effect - PC - poradnik do gry

3.8. Fan

Gdy udamy się na górny Rynek, zaczepi nas Conrad Verner (C7-3 ), twierdząc, że jest naszym fanem, a następnie poprosi o autograf. Dalszy ciąg tego zadania będziemy mogli wykonać dopiero podczas kolejnego pobytu na Cytadeli.

3.9. Prośba reporterki

Gdy będziemy w Górnym Okręgu, zobaczymy wołającą nas kobietę (C7-2 ). To Emily Wong, reporterka. Poprosi nas o pomoc w znalezieniu dowodów na korupcję w Cytadeli.

Po pokonaniu Pięści (3.1. Zdemaskuj Sarena ), w jego biurze (C6-2 ) odnajdziemy dysk optyczny. Zawarto na nim dane, które z pewnością zainteresują panią Wong. Udajemy się do górnego Okręgu i wręczamy dysk reporterce (C7-2 ). Pod koniec rozmowy możemy jej również zaoferować dalszą współpracę, na przykład w postaci obietnicy wywiadu, którego udzielimy po zakończeniu śledztwa.

3.10. Namierzanie sygnału

Na górnym piętrze kasyna Flux znajdują się automaty do gry (C4-1 ). Na końcu pomieszczenia stoi jeden, który wyda nam się podejrzany. Po szybkiej analizie okaże się, że został przeprogramowany w ten sposób, by przelewał pieniądze na czyjeś konto. Po uruchomieniu namierzania sygnału odkryjemy, że pochodzi on gdzieś z korytarza wiodącego z Prezydium do Okręgów (C5-4 ).

Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie