Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Mass Effect - PC - poradnik do gry

Mass Effect - PC - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[3. Cytadela] Zadania cz.1 poradnik Mass Effect - PC

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

3.1. Zdemaskuj Sarena

Udajemy się w kierunku Wieży (C1-B) . Wsiadamy do windy i wjeżdżamy na górę. Po drodze spotykamy Garrusa, z którym zamieniamy kilka słów. Następnie wchodzimy po schodach i spotykamy się z kapitanem Andersonem. Wspólnie idziemy na spotkanie z radą. Niestety nie potoczy się ono po naszej myśli i trzeba będzie dostarczyć dowodów, by przekonać radnych.

Po spotkaniu narodzi się pomysł, by odnaleźć Garrusa (patrz: 3.2. Garrus ) i spróbować namówić go do współpracy.

Uwaga! Od tego momentu uzyskujemy dostęp do Okręgów (C5-C7 ).

Kiedy już zwerbujemy Garrusa (patrz: 3 - [3. Cytadela] Zadania cz.1 - Mass Effect - PC - poradnik do gry

Kiedy już zwerbujemy Garrusa (patrz: 3.2. Garrus ) do naszego oddziału, dowiemy się, że ma dojść do spotkania między Pięścią, zbirem na usługach Sarena, a tajemniczą quarianką, która podobno posiada pewne informacje na temat gethów. Nie pozostanie więc nic innego, jak odnaleźć bandytę i wyciągnąć od niego wszystko, co wie. Według informacji udzielonych przez Garrusa, znajdziemy go w Norze Chory (C6-1 ). Zanim tam się udamy, warto skorzystać z okazji i zdobyć jeszcze jednego sprzymierzeńca, Wreksa (patrz: 3.3. Wrex ).

W knajpie (C6-1 ) czekać na nas będą bandyci Pięści. Rozprawiamy się z nimi, a następnie kierujemy się do pokoju w głębi (C6-2 ). Po przejściu przez drzwi zostaniemy zaatakowani przez pracowników magazynu. Możemy ich zabić albo za pomocą uroku bądź zastraszenia nakłonić do ucieczki - nasz wybór. Idąc dalej zastaniemy sprawcę całego zamieszania. Skryje się za biurkiem i uruchomi dwie wieżyczki strażnicze. Dość łatwo możemy je unieszkodliwić dzięki zdolności przeciążenia.

Po chwili będziemy mogli już przesłuchać Pięść. Dowiemy się, że zastawił na quariankę pułapkę i jeżeli się nie pospieszymy, kobieta zginie. Mamy cztery minuty, by ją uratować.

Uwaga! W tym miejscu możemy również podnieść dysk optyczny, który przyda się do wypełnienia misji 3.9. Prośba reporterki. Jeżeli wcześniej z nią nie rozmawialiśmy, podniesienie dysku będzie równoznaczne z podjęciem się zadania.

Wracamy do sali głównej Nory Chory (C6-1 ). Zastaniemy tam kolejnych zbirów do wyeliminowania. Następnie biegniemy do alejki w górnym Okręgu (C7-4 ), gdzie zabijamy napastników i rozmawiamy z Tali.

Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie