Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dzień 6 - Cusco | Dzień 5 i 6 | Art of Murder Sztuka Zbrodni poradnik Art of Murder: Sztuka Zbrodni

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Cusco

1 - Dzień 6 - Cusco | Dzień 5 i 6 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Rano spod domu Alvarado udaj się pod hotel - Dzień 6 - Cusco | Dzień 5 i 6 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Rano spod domu Alvarado udaj się pod hotel. Zastaniesz przed nim Diego, który obdaruje Cię prowiantem na drogę. Teraz wróć pod dom archeologa. Tu czeka Cię niespodzianka - nacisnąwszy na klamkę, przekonasz się, że drzwi są otwarte. Wejdź do środka i wejdź się do pokoju Juana. Cóż... niezbyt miły czeka Cię widok, ale nie czas na załamywanie rąk, raczej trzeba się stąd jak najszybciej ewakuować. Podejdź do kominka i zabierz oglądany wczoraj sztylet. Zwróć uwagę na rysę w jednym z ozdobników ornamentu nad kominkiem (na prawo od miejsca, z którego zabrałaś nóż). Wetknij w ową szparę sztylet i w ten sposób uda Ci się otworzyć skrytkę. Zabierz ze środka cztery kryształy (kulisty, sześcienny, czworościenny i dwunastościenny). Za nimi leży mapa, którą również wyciągnij i szybko zmykaj - właśnie karabinier i Inka zaczynają walić do drzwi wejściowych.

2 - Dzień 6 - Cusco | Dzień 5 i 6 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Jedyną drogą ucieczki z korytarza są drzwi prowadzące na podwórko (na wprost) - Dzień 6 - Cusco | Dzień 5 i 6 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Jedyną drogą ucieczki z korytarza są drzwi prowadzące na podwórko (na wprost). Tak wylądujesz na dość wysoko położonym tarasie, jednak z żadnej jego strony nie widać jakowyś schodków czy drabiny. Przejdź nim do końca w lewo i popchnij opartą o ścianę deskę - stworzysz w ten sposób prowizoryczną kładkę, którą możesz dostać się na daszek przybudówki, a tym samym pod przylegający do sąsiedniej posesji mur. Teoretycznie, gdyby udało Ci się jakoś wdrapać na dach sąsiedniego budynku mogłabyś przedostać się dalej. Ale mur jest zupełnie gładki - musisz zatem ustawić przed nim coś, po czym dałoby radę wspiąć się na wspomniany dach.

3 - Dzień 6 - Cusco | Dzień 5 i 6 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Wróć z powrotem na taras i przyjrzyj się stojącym na nim amforom - Dzień 6 - Cusco | Dzień 5 i 6 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Wróć z powrotem na taras i przyjrzyj się stojącym na nim amforom. Oto elementy Twojej przyszłej "drabiny". Oczywiście musisz ustawić je z głową, tak by na dole znalazła się największa z nich, a potem stopniowo coraz mniejsze. Nie będziesz potrzebować wszystkich amfor, do pokonania murku w zupełności wystarczy pięć, za to z uszami. A zatem: na początek przestaw - pod prowadzące do domu drzwi (B) - blokującą Ci dostęp do pozostałych zabawną amforę z nóżkami (A). Teraz łap tę najbardziej pękatą (1), zanieś ją pod murek i ustaw na daszku przybudówki, tuż obok wystającego fragmentu komina. Wracaj po drugą (2) co do wielkości, stojącą na prawo od poprzedniej i ją także ulokuj przy ścianie. Jako następną weź zielonkawą (3), również usytuowaną na prawo od wcześniejszej. Kolejny element "drabiny" to wysoka pomarańczowa (4) stojąca z brzegu po lewej. I wreszcie na szycie ulokuj lewą z ostatniego rzędu (5). (Oczywiście wszystkie amfory musisz kolejno wkładać i wyciągać z ekwipunku, nie da się wziąć od razu pięciu, a potem hurtem ustawić je jedna na drugiej). Skoro "drabina" jest gotowa, pakuj się na dach (kliknij kursor "wyjście", u góry po lewej). Wylądujesz od razu na terenie warsztatu Jose.

4 - Dzień 6 - Cusco | Dzień 5 i 6 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Jak widać, jeep jest już gotowy do drogi - Dzień 6 - Cusco | Dzień 5 i 6 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Jak widać, jeep jest już gotowy do drogi. Spytaj jeszcze tylko Annamarię o paliwo. Chętnie odsprzeda Ci kanister za jedyne 20 dolców. Musisz więc wybrać gotówkę z bankomatu. Biegnij zatem pod hotel i skorzystaj z bankomatu - niestety, pożarł Ci kartę i ani myśli wypłacać. Wróć do Jose i przedstaw mu sytuację. Ustalicie, że mechanik zadowoli się aparatem fotograficznym. Ten zostawiłaś wczoraj na kredensie w patio, zajrzyj więc do hotelu... Uuu... Widok Diego przesłuchiwanego przez karabiniera nie napawa optymizmem. Rzecz jasna, dopóki policjant tam jest, nie możesz wejść na dziedziniec.

5 - Dzień 6 - Cusco | Dzień 5 i 6 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
W tej sytuacji skieruj się do kuchni (drzwi na lewo od budynku hotelu, nieco bardziej w głębi) - Dzień 6 - Cusco | Dzień 5 i 6 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

W tej sytuacji skieruj się do kuchni (drzwi na lewo od budynku hotelu, nieco bardziej w głębi). Tu na początek weź zapałki, leżące z brzegu po prawej. Podejdź do paleniska i zajrzyj do stojącej na lewo od pieca stągwi (wieeelki dzban) - fermentuje w niej zaczyn chichy. Weź z pieca różowe naczynie i nabierz do niego trochę chichy. Dzban z zaczynem postaw na blasze, po czym zapałkami rozpal pod piecem.

6 - Dzień 6 - Cusco | Dzień 5 i 6 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Teraz zbliż się do stojącego po lewej kredensu i zabierz z niego talerz truskawek (dolna półka) oraz słoik miodu (powyżej, po prawej) - Dzień 6 - Cusco | Dzień 5 i 6 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Teraz zbliż się do stojącego po lewej kredensu i zabierz z niego talerz truskawek (dolna półka) oraz słoik miodu (powyżej, po prawej). Obie te ingrediencje (miód i truskawki) wrzuć do parującego naczynia z zaczynem. Na koniec podejdź do okna (po lewej) i - by wszystkie fantastyczne zapachy przedostały się na zewnątrz - umieszczonym pod parapetem przełącznikiem uruchom wentylator.

7 - Dzień 6 - Cusco | Dzień 5 i 6 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
W ten sposób uda Ci się zwabić obu mężczyzn do kuchni, a tym samym umożliwić sobie dostęp do leżącego na kredensie na dziedzińcu aparatu - Dzień 6 - Cusco | Dzień 5 i 6 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

W ten sposób uda Ci się zwabić obu mężczyzn do kuchni, a tym samym umożliwić sobie dostęp do leżącego na kredensie na dziedzińcu aparatu. Oczywiście wskakuj tam na chwilę, łap za aparat i ulatniaj się w stronę warsztatu.

Wręczywszy Jose aparat, otrzymasz kanister z benzyną. Przystaw go zatem do wlewu paliwa (nad prawym tylnym kołem jeepa), a po chwili będziesz już w drodze...