Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Biuro FBI | Dzień 3 | Art of Murder Sztuka Zbrodni poradnik Art of Murder: Sztuka Zbrodni

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Biuro FBI

1 - Biuro FBI | Dzień 3 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Wysłuchawszy zachwytów i dobrych rad Ruth, udaj się do gabinetu Chasera - Biuro FBI | Dzień 3 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Wysłuchawszy zachwytów i dobrych rad Ruth, udaj się do gabinetu Chasera. Tu otrzymasz dwie wytyczne - dokonać dokładnej analizy zebranego materiału dowodowego i zmusić Nicka do zjawienia się w biurze. Opuściwszy gabinet, skieruj się więc do laboratorium. Z szafki obok drzwi (tej, z której wczoraj brałaś waciki) tym razem weź wyniki badań krwi ofiar, po czym podejdź do analizatora (tego po lewej, z niebieskim wyświetlaczem).

2 - Biuro FBI | Dzień 3 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Jednym z posiadanych wacików pobierz próbkę krwi z przechowywanego w woreczku noża (w ekwipunku) - Biuro FBI | Dzień 3 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Jednym z posiadanych wacików pobierz próbkę krwi z przechowywanego w woreczku noża (w ekwipunku). Następnie wyjmij fiolkę z pojemnika po lewej i ulokuj w niej wacik z próbką krwi. Całość (wacik w fiolce) wsadź do specjalnego otworu w analizatorze, a by wyniki badań wylądowały na Twoim komputerze, wciśnij czerwony przycisk do transferu widoczny na wyświetlaczu (u dołu urządzenia).

3 - Biuro FBI | Dzień 3 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
I wracaj do pokoju agentów, przeprowadzić dalsze badania na komputerze - Biuro FBI | Dzień 3 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

I wracaj do pokoju agentów, przeprowadzić dalsze badania na komputerze. Usiadłszy przy biurku, ujrzysz na monitorze wyniki badań próbki pobranej z noża Huaquero. Porównaj je z zabranymi z laboratorium wynikami badań DNA pozostałych ofiar (użyj owych wyników na ekranie monitora). Okaże się, że na nożu jest krew pierwszej z zamordowanych osób... Biegnij podzielić się ekscytującą informacją z szefem - zastaniesz go przy biurku Ruth. On też ma dla Ciebie pewną nowinę - Huaquero został zastrzelony w więzieniu, przy próbie ucieczki...

Gdy wkurzony szef opuści biuro, pogadaj jeszcze chwilę z Ruth, po czym bierz się za dalszą pracę. Maszeruj zatem do magazynu depozytów na dole, z którego weź korpus i zwróconą już główkę złotej figurki. Zajrzyj także do pudełka Jamesa (wszak jeden z oprychów wspominał coś o kluczyku) i rzecz jasna zabierz rzeczony kluczyk (po lewej).

4 - Biuro FBI | Dzień 3 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Udaj się ponownie do laboratorium - Biuro FBI | Dzień 3 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Udaj się ponownie do laboratorium. Tu przede wszystkim połącz (w ekwipunku) główkę posążku z korpusem. Ujawnisz w ten sposób ukrytą w główce skrytkę, a w niej (kliknij połówki główki LPM) woreczek z białym proszkiem, który oczywiście należy poddać badaniu. W tym celu ze znanego Ci już pojemnika zabierz kolejną fiolkę, wacikiem pobierz próbkę z woreczka i ulokuj ją w owej fiolce, a całość w drugim z analizatorów (tym po prawej). Za momencik dowiesz się, że w woreczku znajduje się czysta heroina.

Ponownie wędruj do swojego biurka i postukaj w klawiaturę komputera. Na monitorze pojawi się zdjęcie Huaquero, które poddaj kolejne obróbce (klikając klawiaturę), tak by miejsce, w którym znajduje się boss, stało się lepiej widoczne. Kiedy rozpoznasz w nim magazyn z muzeum, stanie się jasne, że tam właśnie powinnaś się udać.