Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Gdzieś w Andach (1) | Dzień 8 | Art of Murder Sztuka Zbrodni poradnik Art of Murder: Sztuka Zbrodni

Ostatnia aktualizacja: 3 września 2019

Gdzieś w Andach

1 - Gdzieś w Andach (1) | Dzień 8 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Po wypadku jeepa wylądowałaś na półce skalnej - Gdzieś w Andach (1) | Dzień 8 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Po wypadku jeepa wylądowałaś na półce skalnej. Przed Tobą most wiszący, po którym przejdź do samego końca (kursor w prawym górnym rogu ekranu). Skieruj się ku widocznemu po prawej kamiennemu tunelowi. Porastają go liany, które zetnij przy pomocy sztyletu, jednak to za mało, by móc iść dalej - wejście jest zasunięte przez kamienne bloki. Na ziemi przed tunelem leży rura, prawdopodobnie to kawałek ramy od samochodu, który z powodzeniem może zastąpić np. łom. Weź ją, co prawda, do otwarcia tunelu się nie przyda, ale może do czegoś innego?

2 - Gdzieś w Andach (1) | Dzień 8 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Ponieważ nie wiesz, jak dostać się do tunelu, wróć przez most na półkę skalną, a stamtąd do wraku jeepa (w lewo) - Gdzieś w Andach (1) | Dzień 8 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Ponieważ nie wiesz, jak dostać się do tunelu, wróć przez most na półkę skalną, a stamtąd do wraku jeepa (w lewo). Z samochodu (a raczej z tego, co po nim zostało) wymontuj fotel. Zauważ leżącą na pace skrzynię, którą otwórz, skorzystawszy ze znalezionej rury. W środku skrzyni znajdują się podnośnik i bloczek, oczywiście zabierz oba - nigdy nie wiadomo, co i kiedy może okazać się potrzebne.

3 - Gdzieś w Andach (1) | Dzień 8 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Ponownie skieruj się przez most w stronę tunelu - Gdzieś w Andach (1) | Dzień 8 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Ponownie skieruj się przez most w stronę tunelu. Niestety - most się zarwie i cudem unikniesz twardego lądowania. Zauważ, że górna lina odchodząca od prawego słupa mostu nawet jakoś się trzyma. Natomiast na dole pod owym słupem leży kawałek urwanej linki, który podnieś. Połącz go z fotelem samochodowym, a następnie dokooptuj im do towarzystwa bloczek. Fotel z bloczkiem przyczep do górnej liny i owym wyciągiem krzesełkowym przedostań się (kliknij go) na drugą stronę.

4 - Gdzieś w Andach (1) | Dzień 8 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Zbliż się do tunelu i przy pomocy podnośnika umożliw sobie wejście do środka - Gdzieś w Andach (1) | Dzień 8 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Zbliż się do tunelu i przy pomocy podnośnika umożliw sobie wejście do środka. Wydostawszy się, po drugiej stronie odwróć się i przyjrzyj znakom na skale tuż nad wyjściem z tunelu - istotny jest tu przede wszystkim ich kolor (morski), ale także miejsce występowania koła (pośrodku), dzięki któremu odróżnisz ów znak od innych. Maszeruj dalej, miń po prawej kamienne posągi i wejdź na główny plac dawnej stolicy Inków. Miejsce to otaczają piramidy. Na wprost mała, z prawej większa, a naprzeciwko małej - piramida słońca.

5 - Gdzieś w Andach (1) | Dzień 8 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Skieruj się najpierw do małej piramidy - Gdzieś w Andach (1) | Dzień 8 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Skieruj się najpierw do małej piramidy. Zauważ nad wejściem do niej znaki na skale (tym razem żółte, kółko u góry z prawej). W środku znajduje się grobowiec. Pasowałoby sprawdzić, czy nie jest to miejsce spoczynku Rachesa, ale by móc go otworzyć, potrzebujesz solidnego łomu. Na razie podnieś z posadzki leżącą na lewo od grobowca nakrętkę.

6 - Gdzieś w Andach (1) | Dzień 8 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Teraz z głównego placu udaj się do piramidy słońca (kursor w dole ekranu) - Gdzieś w Andach (1) | Dzień 8 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Teraz z głównego placu udaj się do piramidy słońca (kursor w dole ekranu). Tu również przyjrzyj się znakom nad wejściem (czerwone, u góry z lewej prostokąt). Wewnątrz na wielkim liściu rośliny (po prawej) dostrzeżesz wodę. Wracaj na plac i wejdź do piramidy usytuowanej po prawej. Na końcu korytarza znajdują się zaryglowane wrota (na wprost) prowadzące do skarbca i oczywiście zabezpieczone mechanizmem. W ścianie po lewej widnieje wnęka, przyjrzyj się jej (LPM) - to kamienna tablica (4x4) z otworami na kryształy, czyli coś w rodzaju panelu zawiadującego otwarciem drzwi.

7 - Gdzieś w Andach (1) | Dzień 8 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry
Teraz przyda się wcześniejsze zapamiętywanie znaków, bowiem nad każdą z kolumn (z miejscami na 4 kryształy) widnieje obrazeczek z identycznymi znakami jak widziane nad wejściami do piramid i tunelu - Gdzieś w Andach (1) | Dzień 8 | Art of Murder Sztuka Zbrodni - Art of Murder: Sztuka Zbrodni - poradnik do gry

Teraz przyda się wcześniejsze zapamiętywanie znaków, bowiem nad każdą z kolumn (z miejscami na 4 kryształy) widnieje obrazeczek z identycznymi znakami jak widziane nad wejściami do piramid i tunelu. Zwróć też uwagę na kolory trzech "kryształów" umieszczonych już na tablicy. Trójkąt (kryształ czworościenny) jest w kolorze morskim, koło (kryształ kulisty) - w żółtym, kwadrat (kryształ sześcienny) - w czerwonym. A zatem: nad pierwszą kolumną (tą z morskim trójkątem) widnieje znak z piramidy słońca (prostokąt u góry z lewej), który tam był w kolorze czerwonym. Oznacza to, że w tę kolumnę należy wetknąć kryształ sześcienny, gdyż na tablicy ma on kolor czerwony. Nad drugą kolumną (tą z żółtym kołem) widnieje znak z tunelu (koło pośrodku), który tam był w kolorze morskim - a zatem tu trzeba wetknąć kryształ czworościenny, bowiem na tablicy ma on właśnie kolor morski. I wreszcie nad trzecią kolumną widniej znak z małej piramidy (koło u góry po prawej), który tam był w kolorze żółtym, w związku z czym w tej kolumnie trzeba ulokować kryształ kulisty, jako że na tablicy ma on kolor żółty.